Pages

THANK YOU CIKGU



Hai semua,ini Adhar.Cerita ini berlaku apabila aku berada di form 2.Waktu tu aku pun sudah jadi gay.aku budak biasa saja tetapi pandai.Banyak cikgu sukakan aku terutama Cikgu Sejarah aku,Cikgu Shah.Cikgu mantap putih dan hensem.Aku macam rasa nak fuck saje dia.Cikgu ni selalu tolong aku dalam pelajaran sampai pada suatu hari cikgu ni ajak aku ke rumah die untuk ulangkaji pelajaran.Aku pun datang.Rumah die dekat dengan sekolah dan ia rumah sewa. so no hallah nak datang.Dia jemput aku dan sediakan aku air.Kita pun mulakan pelajaran.Sampai pada suatu masa batang aku pun stim.Sampailah cikgu shah tanya aku:

"Kau stim ke ?"

Aku pun jawab ye.

die soal benda pelik:"Kau gay ke ?"

Aku pun jawab ye sebaba malas nak tipu.

cikgu pun tanya aku lagi"kamu nak batang cikgu ke ? Kalau nak mai masuk bilik."

apalagi aku pun ikut cikgu aku dalam satu bilik die.dia membuka baju dia dan aku.berketul dan muscel beb.dia terus cium aku dengan rakus dan bermain dengan lidah aku.stim gile aku pada waktu itu.Dia terus cium sampai keleher.aku pun mengerang kesedapan.aku pun terasa macam ada yang sesuatu masuk kedalam seluar aku.sekarang ini dalam boxer aku.batang aku di pegang dan dilancap.air mani aku pun terkeluar.aku pun megerang kesedapan.Cikgu aku pun berhenti dan membukak seluar dan boxer aku.die pun menjilat air mani aku dan terus lancap batang aku begitu juga dengan testis aku.

Dia pun mintak aku lancap batang dia.dia bukak seluar dan boxer die.toing keluarlah batang die yang aku impikan.7 inci.panjang,besar giler dan dicukur bersih.aku pun lancap sampai ke tekak.hampir termuntah aku tetapi aku teruskan.10 minit kemudian kelualah beberapa das tembakan air maninya yang pekat.dia pun tanya"boleh i fuck u".aku pun angguk.die pun dapat green light dan memasukkan batangnya kedalam jubo aku.mula-mula sakita tapi lama-kelamaan terasa sedap.die semakin lama semakin laju.aku pun mengarang kesedapan sampai pada suatu masa dia pun melepas air mani dalam aku."aaarrrgghh".kesedapan yang tak terhingga.

die pun penat danterus melancap batang aku sehingga stim dan keluar beberapa das tembakan air mani di mukanya.die pun baring lalu mencium aku beserta pelukan.habis sahaja itu kami pun mandi bersama.aku bertanya untuk fuck die dan dia izinkan.aku dapat green light untuk fuck dia.aku pun masuk batang aku dengan laju.mula-mula die sakit dan suruh buat perlahan-lahan.lama-kelamaan batang aku pun keluar beberapa tembakan air mani dalam jubo cikguku.habis mandi ,kitorang pun pakai baju dan kemas barang.

aku pun minta diri untuk pulang dan cikgu tu berbisik kat aku "thank you adhar,kalau ada time datang rumah i" .dia pun senyum dan cium mulut aku.aku punpulang dan sampai dirumah macam biasa seperti tiada aa yang berlaku.inilah pengalaman yang terhebat sekali bagiku dan kami kerap lakukan hubungan selepas sekolah.sampai sekarang kami tetap berjumpaseperti kawan biasa.THANK YOU CIKGU swbaba bagi pengalaman yang tidak dapat dilupakan.

{ 2 comments... Skip ke Kotak Komentar }

all about men said...

untung dapat cikgu macam ni

Anonymous said...

klu dpt cikgu cm ni aq terkam dia aq gigit dada dia muahahahhaa...

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri