Pages

Polis trafik 12


Pantas, aku pegang kolar bajunya dan aku 

sentap tarik. Rasa nak tercabut bahu aku. Dia 

meronta-ronta cuba melarikan diri dan 

menyebabkan aku jatuh tersungkur ke jalan. Dia 

bingkas bangun dan cuba meneranjang aku pada 

bahagian perut, aku halang dengan tangan aku 

dan menarik kakinya. Aku telentangkan badan 

budak lelaki yang umurnya dalam awal 20an.

'Kau nak lari ke mana?' jerkah aku. Terus aku 

garikan tangannya ke belakang. Aku duduk di 

bahu jalan menghilang penat akibat berlari tadi.

'Cik Halim, ok?' Anggota bantuan yang berlari 

di belakang aku.

'Ok!' sambil memandang anggota tadi membawa 

budak lelaki tadi pergi.

Aku menghela nafas dan mengesat pasir pada 

bahagian lutut seluar uniform aku. Berpeluh 

sakan aku. Aku bingkas bangun dan melangkah 

menuju jalan besar, di mana operasi sekatan 

dijalankan. Nasib baik cuaca malam ni takdelah 

teruk sangat. Aku bersandar pada kereta 

peronda, dan meneguk air mineral menghilangkan 

penat.

'Boleh tahan jugak Cik Halim kejar' Aku 

tersenyum tanpa membalas. Aku belek 

handphone aku sambil balas SMS.

Hampir sejam lebih operasi, aku pun beredar 

dari situ. Ada anggota yang lain gantikan aku. 

Aku pacu laju motorsikal peronda dan terus 

beredar dari situ. Aku berkalih pada jam 

tangan di pergelangan tangan aku, sambil 

mencelah-celah di antara kereta2 yang 

tersusun. Sampai dekat simpang lampu isyarat, 

aku berhenti dan aku balas SMS lagi. Aku 

pandang kanan bila ada pebonceng motosikal 

memandang aku. Aku senyum balik. Lampu 

isyarat hijau bertukar aku terus pecut dan 

membelok ke simpang jalan dan menuju ke arah 

kawasan berbukit. Gelap sungguh jalan. Lampu 

jalan jaraknya jarang2 sekali. Tak lama 

kemudian dari jauh kelihatan sebuah kereta 

yang berhenti di bahu jalan. Berdiri di belakang 

kereta, Muksin menghalang suluhan lampu depan 

motorsikal aku.

Aku matikan enjin motorsikal aku dan suasana 

bertukar samar-samar. Muksin berdiri depan 

aku dan seperti serba salah.

'Kenapa Tuan?' 'Dia masuk jalan one way, saya 

nak saman - dia nak offer benda lain. Tu yang 

saya SMS kamu tadi' 'Habis? Tuan tak nak 

bagi ker?' 'Kalau saya sorang, tak berani 

Halim' Muksin serahkan lesen dan IC pemandu 

kereta tersebut. Dia yang baru berpindah agak 

kekok dengan selok belok kerja di sini. 'Tuan 

pegi pintu sebelah sana' Muksin melangkah 

menuju pintu sebelah penumpang dan aku 

melangkah ke arah bahagian pemandu. Aku 

ketuk cermin tingkap. Lelaki cina berbadan 

gempal menurunkan cermin tingkap.

'Kamu masuk salah jalan ni!' tegur aku senyum. 

'Ya, Cik. Saya tahu.' balas lelaki tersebut. 

'Habis kamu tak nak kena saman?' 'Ya, Cik.' 

'Saya kena saman jugak ni. Kamu bawak lawan 

arah, kalau kena langgar nanti sapa susah?' 'Ya, 

Cik. Janganlah Cik.' 'Matikan enjin kereta!' aku 

bukak pintu keretanya. 'Ikut saya!' lelaki itu 

melangkah keluar, nafasnya berbau minum 

keras.

'Kamu minum yer?' Aku pandang Muksin sambil 

isyaratkan yang lelaki itu mungkin mabuk. 

Muksin angguk.

'Saya cuma minum sikit tadi waktu dinner'

'Sebelah sana!' Aku suruh dia menghala ke arah 

bahagian pintu penumpang depan. Dia berhenti 

mengadap aku dan Muksin. 'Pusing, tangan atas 

bumbung keta!' dia mengikut sahaja. Aku 

periksa badannya, dari atas ke bawah. Badan 

gempal namun berotot tegar. Kalau dia lanyak 

Muksin yang berbadan kecil mahu patah riuk. 

Aku periksa saku seluarnya sambil aku cuba 

meraba batangnya yang mengeras. Dia cuba 

berkalih memandang aku. 'Pandang depan!' aku 

ramas lagi sambil aku geselkan celah kelangkang 

aku dengan bontotnya.

'Kamu ni betul ker atau saja main2?' aku bisik 

ke telinganya. Celah kelangkang aku rapat 

menusuk celah bontotnya. Dia mengangguk 

pantas. 'Barang kemas kamu boleh tahan!' 

kepala koneknya basah. 'Kau buat elok2, ni 

Tuan aku. Dia tak biasa. Kalau aku, dah lama 

aku baraikan bontot kau' dia menggangguk lagi.

Aku lepaskan genggaman tangan aku dan aku 

panggil Muksin supaya mendekati lelaki itu. 

Muksin berdiri bersebelahan aku. Dia tercegat 

agak kebingungan. Lelaki itu mengadap Muksin 

dan mula meraba celah kelangkangnya. Muksin 

memandang aku terus.

'Rileks, takde apa.' balas aku sambil menepuk 

belakang bahu Muksin. Aku berdiri rapat 

sambil memegang pinggangnya. Aku dapat rasa 

gemuruh pada seluruh badannya. Matanya 

melilau. 'Jangan risau, layan jer' Aku tarik 

sebelah tangannya dan aku sorotkan dalam zip 

seluar aku yang sudah terbukak. 'Ramas aku 

punya kalau kau gementar'. Muksin mula 

genggam batang aku yang mengeras perlahan2 

dalam telapak tangannya. Badannya mula 

menyandar ke bahu aku.

Lelaki itu mula menarik keluar batang Muksin 

yang mencanak dari celah seluar uniformnya. 

Meleleh lubang konek Muksin dengan air mazi. 

Batang aku stim melihat koneknya yang keras 

mencanak berair-air. Lelaki itu mula menjilat 

kepala konek Muksin. Muksin ramas batang aku 

kuat. Aku gosok belakangnya cuba menenangkan 

keghairahannya. 'Layan jer, Tuan! Pegang 

kepalanya' Muksin pegang belakang kepala 

lelaki tersebut dan dia arahkan lelaki tersebut 

menelan batangnya. Lelaki itu telan batang 

Muksin sampai ke pangkal. Sekali lagi Muksin 

meramas batang aku kuat.

Lama kelamaaan Muksin makin tenang dan 

melepas gengaman tangannya. Aku tarik keluar 

tangannya dan aku letakkan pada kepala lelaki 

itu. Muksin semakin syok dan dia mula 

menujahkan batangnya ke dalam mulut lelaki itu 

berkali-kali. Lelaki itu cuba menolak tapi 

Muksin pegang kepalanya rapat. Aku dapat rasa 

Muksin sudah nak terpancut melihat kerut di 

dahinya.

'Sabar, Tuan.' aku berdiri rapat di 

belakangnya. Muksin memperlahankan rentak 

tujahannya dan membiarkan lelaki itu menjilat 

kepala batangnya yang berair. Aku pegang 

leher Muksin dan aku urut perlahan-lahan. Dia 

mula mengerang penuh ghairah. Lelaki itu 

memegang pahanya kemas dan mengulum 

batangnya sampai ke pangkal celah 

kelangkangnya. Aku bukak duti belt dan juga 

butang seluar uniformnya. Seluar uniform 

Muksin aku longgarkan sampai ke lututnya dan 

mendedah pahanya yang berbulu. Aku raba 

pangkal pahanya dan Mukin terkial-kial 

menahan rasa ngilu. Aku seluk tangan aku dalam 

seluar dalamnya dan aku raba bontotnya yang 

bulat dan berisi. Muksin mengerang panjang.

'Halim, saya dah tak tahan ni!' aku korek bontot 

Muksin dan dia terus menjinjing kakinya. 

'Ooooooohhh' makin dalam aku korek bontotnya 

dengan jari telunjuk aku. Kepala Muksin 

menyandar ke bahu aku dan aku bernafas dekat 

dengan tengkuknya. 'Saya nak batang Halim 

dalam bontot saya.' bisik Muksin membuat 

konek aku membuak-buak. 'Saya tahu Tuan nak, 

tapi bukan kat sini, Tuan' sambil aku ramas 

bontotnya.

Muksin pegang kepala lelaki tu dan mengarah 

cara lelaki itu menghisap batangnya sampai ke 

pangkal. Nak termuntah lelaki cina itu. Muksin 

cepat2 tarik keluar batangnya dan dia terus 

memancutkan air maninya ke muka lelaki itu 

berkali-kali. Aku peluk badannya dari belakang 

supaya dia tidak terkulai. Muksin mengerang 

panjang dan lemah dalam pelukan aku. Aku 

pegang batang Muksin dan aku lancapkan lagi 

sehingga habis air maninya terkeluar, memancut 

ke muka dan leher lelaki itu. Menempek penuh. 

Memang banyak.

Aku papah Muksin yang agak kebingungan. Aku 

agak dia memang macam tak percaya dengan apa 

yang dia dah lakukan. Aku suruh dia duduk di 

bahu jalan. Dia betulkan seluarnya dan menarik 

nafas panjang. Lelaki cina itu berdiri di sisi 

kereta sambil mengesat air mani Muksin yang 

penuh pada mukanya dengan tisu. Aku perasan 

dia menjilat saki baki air mani yang masih ada 

pada bibirnya.

'Cik nak saya bagi keluar cik punya jugak?' 

sapanya pada aku dan cuba meraba celah 

kelangkang aku.

'Tak perlu. Tapi saya nak tengok kamu 

melancap depan saya dulu.' balas aku menepis 

tangannya. Aku duduk di bahu jalan 

bersebelahan Muksin, aku keluarkan rokok dari 

kocek seluar aku dan aku nyalakan sebatang. 

Muksin yang kepenatan diam tidak berkata. Dia 

sudah kembali menyarungkan seluarnya. Aku 

hulurkan rokok aku, dia capai sebatang. Aku 

tolong nyalakan.

'Bukak seluar kau cepat, aku nak tengok!' tegur 

aku pada lelaki itu. Lelaki itu tanggalkan seluar 

jeans sampai ke lutut, seluar dalamnya rapat 

melekat pada pahanya yang besar. 'Mari dekat 

sikit' terus dia melangkah dan merapati aku 

yang duduk di bahu jalan. Aku raba pahanya dan 

merayap hingga ke pangkal kelangkang. Aku 

lihat batangnya bergerak2 dan semakin 

membonjol. Bertompok2 air mazi pada seluar 

dalamnya yang berwarna biru, aku agak keluar 

banyak waktu dia hisap batang Muksin tadi.

Muksin yang berada di sebelah aku asyik 

melihat aku gelagat aku. Tangannya meraba 

celah paha aku dan cuba meramas batang aku 

dari luar seluar uniform aku. Aku biarkan saja, 

memang menghairahkan. Bukan selalu pun dapat 

yang macam ni. Aku sedut dan hembus asap 

rokok aku sambil membelek2 bonjolan lelaki itu. 

Aku lunjurkan kaki aku supaya senang Muksin 

meramas batang aku yang semakin tegang. Aku 

berkalih melihat Muksin, dia asyik memandang 

aku dan terus merapatkan kepalanya ke bahu 

aku. Aku tunduk, pegang dagunya dan terus aku 

cium mulutnya. Muksin balas ciuman dan aku 

hisap lidahnya, dia mengerang dan memeluk aku. 

Tangannya mula menolak turun zip seluar aku 

dan menarik keluar batang aku yang tegang. 

Kemudian dia terus tunduk ke celah kelangkang 

aku dan cuba menghisap batang aku. Aku pegang 

kepalanya dan membiarkan dia terkial-kial 

menelan habis ke pangkal.

'Oooh Tuan, macam tu lah!'

Lelaki itu mula gelisah tapi seronok melihat 

Muksin tengah mengulum batang aku. Aku raba 

bonjolan batangnya dan meramas perlahan-

lahan. Dia mengerang sambil berdiri 

mengangkang kakinya di antara lunjuran kaki 

aku. Kepala Muksin yang menokok menghisap 

batang aku betul-betul di bawah celah 

kelangkangnya. Aku tarik seluar dalamnya 

sampai ke paha. Koneknya yang tak sunat, stim 

mencanak berair dengan air mazi. Dia mula 

melancap batangnya di depan aku. Aku pegang 

kepala Muksin sambil mengarah dia mengulum 

batang aku sampai ke pangkal. Muksin 

termuntah2 cuba menelan konek aku yang stim 

sampai ke rongga tengkuknya.

Makin lama makin dekat dia melancap depan 

muka aku. Air mazinya meleleh keluar dari 

muncung batangnya yang tak sunat. Dia 

mengerang, mintak aku pegang koneknya yang 

mencanak. Aku sentuh kepala koneknya yang 

sensitif dengan ibu jari aku. Aku gentel kepala 

koneknya yang tak henti-henti mengeluarkan air 

mazi. Makin dekat dia dengan wajah aku dan 

tangannya mula memegang bahu aku.

'Cik, cubalah rasa?' mintak dia lagi sambil kuat 

meramas bahu aku. Aku tersenyum sambil 

mengelengkan kepala.

Aku cuba tarik kepala Muksin yang sedang 

sedap mengulum batang aku. Muksin berkeras 

tidak mahu melepaskan mulutnya, makin kuat 

pula dihisapnya.

'Tuan, tolong saya hisap batang dia ni kejap.' 

aku pegang kepala Muksin dan aku alihkan 

batang aku dari mulutnya. Muksin pegang paha 

lelaki Cina itu dah mula menjilat konek yang 

mencanak2. 'Macam tulah' aku bingkas bangun 

dan berdiri di belakang lelaki Cina itu. 

Bontotnya licin dan putih melepak aku geselkan 

dengan batang aku yang berair-air bekas 

dikulum Muksin tadi. Aku gentel puting dadanya 

dari belakang dan aku jilat tengkuknya. Aku 

dapat rasa badannya cuba melawan dan Muksin 

mula mengulum batang lelaki cina itu di dalam 

mulutnya. Aku ramas dadanya dan aku halakan 

batang aku betul2 pada celah pahanya.

Aku paksa dia tunduk sedikit dan aku jolok 

kepala konek aku ke dalam lubang bontotnya 

yang terkemut2. Dia mengerang, perit dan aku 

tolak masuk batang aku rapat ke pangkal paha. 

Aku biarkan batang aku mengembang dalam 

lubang bontotnya sambil aku ramas dadanya. 

Dia mengerang menahan dan memegang kepala 

Muksin yang melekat pada celah kelangkangnya.

Aku tarik keluar batang aku dan aku henjut 

bontotnya tanpa henti, sekejap perlahan, 

sekejap pantas. Memang puas. Dia menongkat 

tangannya ke bahu Muksin menahan henjutan 

aku. Peluh yang basah pada bontotnya melekat 

pada seluar uniform aku. Dia bersuara, mintak 

belas ihsan aku. Makin tegang batang aku 

dijawabnya. Kakinya terkangkang menahan 

terjah aku yang bertubi2. Sekali lubang 

bontotnya semakin ketat, aku pasti dia ingin 

terpancut.

'Tuan Muksin! Cepat' sambil aku pegang batang 

lelaki cina itu yang mencanak2. Muksin terus 

mengangakan mulutnya dan aku jolok batang aku 

dalam-dalam sehingga lelaki itu meraung dan 

memancutkan air maninya ke dalam mulut 

Muksin. Aku peluk badannya yang besar dan 

terus aku pancutkan air mani aku dalam 

bontotnya tanpa henti. Aku jolok bontotnya 

dalam-dalam, cuba habiskan saki baki air mani 

aku yang masih membuak-buak. Aku gigit 

bahunya, Muksin yang mendongak menjilat 

kepala batang lelaki Cina itu. Aku tolak 

badannya melepaskan batang aku dari lubang 

bontotnya dan dia cuba menarik nafas dan 

menongkat tangannya pada keretanya. Air mani 

aku meleleh keluar dari celah bontotnya.

'Muksin!' sambil mengarah Muksin mengadap 

bontot lelaki itu. 'Ya!' bila Muksin agak 

kebingungan. 'Jilat!' sambil aku pegang kepala 

Muksin dan aku halakan ke arah lelaki itu. 

Muksin terus menokok lubang bontot lelaki itu 

yang berair meleleh dengan air mani aku.

Aku menyandar pada kereta dan membetulkan 

uniform aku. Berpeluh satu badan. Lelaki Cina 

itu berdiri sebelah aku sambil menyarung 

kembali seluarnya. Aku hulurkan tisu pada 

Muksin supaya dia lapkan mukanya.

'Kamu boleh pergi sekarang. Tapi pusing balik 

sebelah sana'

Lelaki Cina itu masuk dalam kereta dan terus 

beredar dari situ. Aku pegang bahu Muksin, 

sambil dia menyarungkan bajunya ke dalam 

seluar.

'Macamana, Tuan? Lain kali boleh cuba lagi.'

Muksin senyum membalas, agak malu.

'Tuan ada hutang saya, jumpa saya di balai 

nanti' sambil aku ramas bontotnya.

Muksin senyum lagi, kali ini terus dia cium aku 

di mulut. Aku balas.

'Tuan jangan jatuh cinta dengan saya, saya ni....' 

Dia cium aku lagi, tak sempat aku habiskan ayat 

aku. Aku dapat rasa batangnya mengeras dalam 

seluar. 'Boleh lagi ke ni?' dia mengeselkan celah 

kelangkangnya dengan aku.

'Bermalam di rumah saya malam ni?'

Aku pegang pinggangnya dari sisi.

'Ok!'



---

Aku baring atas sofa separuh bogel berkain 

pelikat sambil menonton TV, aku dah tak keje 

seminggu lebih - mata dah mengantuk. Gara-gara 

terseliuh buku lali. Kaki aku masih berbalut. 

Muksin suruh aku berehat rumah dia. Aku bukan 

kisah, Muksin jenis yang manja. Aku layan jer 

lah. Kurang-kurang malam2 dapat layanan dia 

yang terbaik.

Zaki SMS, bertanya khabar. Biasalah tu. Dah 

lama tak dapat habuan aku. Aku cakap nanti aku 

tanya Muksin. Aku tahu Muksin tak kisah. 

Teringatkan Zaki, batang aku stim. Berair 

pulak tu. Aku ramas batang aku, lama kelamaan 

mata aku kuyu. Terus terlelap.

Tak tahu berapa lama aku terlelap, aku dapat 

rasa batang aku mengeras dan sedang dihisap.

'Sapa Zaki tu Abg Halim?' suara Muksin 

menyebab aku celik. Dia yang masih beruniform 

duduk di hujung kaki aku sambil meramas2 

batang aku yang mencanak. 'Oh, kenapa ?'

'Tak ada apa, Abg Halim mengerang nama dia 

tadi.'

'Oh yeke, Zaki - anggota jugak.' Aku senyum.

'Dah lama tak main dengan dia ker?' Muksin 

ramas dan menghenjut batang aku.

'Aaarrrgh, sedap tu..... lebih kurang. Dia dah 

kahwin, tapi dulu kami selalu lah' sambil 

membiarkan Muksin melancap batang aku.

'Ni stim kat dia lah ni. Kenapa tak ajak dia 

datang?' Muksin mengentel kepala konek aku 

yang berair. Makin teganglah batang aku. 

'Ajaklah dia datang, saya nak tengok Abg Halim 

fuck anggota.' Hujung kaki aku meraba celah 

kelangkang Muksin yang membonjol. Aku capai 

hp aku, dan aku SMS Zaki.

'Hisap batang Abg jap.' Muksin tunduk dan 

terus menghisap batang aku. Kain pelikat aku 

masih di pinggang. 'Oooooh macam tu lah' sambil 

aku mengusap kepalanya. 'Macam tu lah Muksin' 

aku pegang mukanya dan aku terus menarik 

badannya merapati aku. Aku cium bibirnya dan 

memeluknya erat. Tangan aku cuba 

menanggalkan duti belt sambil aku hisap 

lidahnya. Aku longgarkan seluarnya. 'Duduk 

atas Abg'

Aku bingkas duduk atas sofa menyandar, 

Muksin mengangkang melonggarkan but 

hitamnya yang sebelah dan menarik keluar 

sebelah kaki seluarnya. Dia duduk di atas paha 

aku dan menghalakan lubang bontotnya betul 

pada batang aku yang mencanak. Aku pegang 

batang aku dan perlahan-lahan Muksin duduk 

dan batang aku masuk ke dalam lubangnya 

sampai ke pangkal.

'Oooooh... Muksin!' Sambil aku peluk badannya. 

'Muksin tak penat ker?'

'Takpe, saya agak Abg bosan duduk rumah tu 

yang saya jenguk'

'Takdelah.' batang aku mengembang. Aku ramas 

batang Muksin yang mula berair2 menyentuh 

perut aku.

'Saya dah tak tahan Abg Halim, dah stim sangat 

ni - seharian teringat nak main dengan Abg' 

Muksin memeluk aku dan batangnya 

memancutkan air mani penuh pada perut aku. 

Aku bukak butang bajunya dan kemudian 

memeluknya erat. Tak nak mengotorkan 

uniformnya. 'Oooooh Muksin!' Aku henjut 

bontotnya perlahan, bontot Muksin mengetat. 

Aku pancutkan air mani aku dalam bontotnya.

Muksin menyandar badannya pada aku 

keletihan. Pintu rumah di ketuk.

Aku agak itu Zaki. Lunyai Muksin dikerjakan 

Zaki nanti.

Dalam hati aku membuak2.

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri