Pages

Liwat

Aku sebatang kara, ketika masih dalam kandungan, mak ngan ayah aku dah bercerai. Bila umur dah menjangkau 13 tahun, mak aku lak kahwin ngan warga asing (siam) n menetap kat Thailand. Tinggallah aku terkapai2 tanpa arah. Nak harapkan nenek ngan atok, dia orang lama dah pergi kepangkuan ilahi. Harapkan saudara mara jauh sekali, mereka memang tak terima aku, mereka kata aku ni anak haram. Nak pijak tangga umahpun mereka tak kasi apatah lagi nak masuk dalam umah. Mereka kata aku ni bawa sial, lontar je ke dalam sungai biar buaya makan atau dijadikan umpan tangkap buaya. Time tu aku tak tahu nak fikir cam mane nak hidup sorang2 tanpa emak. Seingat aku lebih kurang satu bulan aku duk sorang, kekadang makan kekadang tak. Balik je dari sekolah aku ambil upah kopek buah kelapa untuk sara hidup. Nasib aku baik, apabila aku didatangi oleh satu keluarga yang bleh dikatakan berada dari Pasir Mas ambik aku sebagai anak angkat.

Mulanye aku keberatan nak tinggalkan kampungku iaitu Tanah Merah, tetapi aku terpaksa tinggalkan demi masa depanku. Secara tak lansung aku ade ayah, emak dan sorang abang yang 2 tahun lebih tua dariku. Aku diberi pendidikan sepenuhnye. Ayah ngan emak angkat aku cukup baik, aku dilayan cam anak kandung oleh mereka. Malah perhatian terhadap aku lebih daripada anak sendiri. Bak kata apa2 yang aku nak semua dapat. Sebab tu lah abg aku irihati kat aku, kekadang dia marah n maki2 aku.

Ketika baru nak selesa duduk dalam keluarga berada, dah bermacam2 hal terjadi kat aku. ketika tu aku dipertengahan form 2 dan abg aku form 4. Terjadilah satu peristiwa yang tak ku sangkakan ketika ayah ngan emak aku pergi menunaikan umrah. Lebih kurang kul 10 mlm sedang aku asyik nengok siaran lansung piala malaysia Johor vs Sabah tetiba abg aku ngan member dia seramai 3 org datang n terus tukar channel video nak tengok blue film. Terpaksalah aku akur n beri laluan pada abg aku walaupun aku keberatan. Kalau tak mesti aku kena terajang ngan penampar, maklumlah ayah ngan emak tak de. Cuma nenek je yang ada tolong jaga kami berdua, tu pun dah balik umah dia sendiri sebab sepupu sebelah keluarga angkat aku yang kecik demam. Lagipun aku tak penah tengok blue film sebab tu aku tak kesah. Aku joint sama tengok.

Tak sampai setengah jam aku bangun naik atas masuk bilik nak tido. Tak tahan, aku nye anu dah tegang sangat. Abg aku ngan member dia masih layan dengan penuh ghairah. Masuk je bilik tido, aku terus melancap sambil imagine bersetubuh ngan pompuan dalam filem blue yang aku tengok tadi. Lepas pancut aku terus tido.

Tetiba je aku terasa kaki ngan tangan aku dipegang ngan kuat, aku buka mata n terkejut apabila melihat abg aku ngan member dia berbogel sambil memegang tangan ngan kaki aku. Kain pelekat aku ditarik, apa lagi bogel lah aku. Aku cuba melawan, penampar satu persatu hinggap kat muka aku. Kamudian tangan aku di ikat dengan tali. Sorang pegang kaki kanan, sorang lagi pegang kaki kiri dan yang sorang lagi duduk atas dada tahan aku nye badan supaya tak bergerak. Manakala abg aku cepat-cepat korek lubang keramat aku ngan tangan yang disapu entah ngan minyak ape. Aku menanggis teresak-esak, namun abg aku tak pedulikan rayuan aku. Degan rakus dia menusuk masuk koneknye kedalam aku nye jubur. Sakit bukan kepalang sampai aku nye badan menggigil menahan sakit, geli dan nyilu yang bercampur aduk aku rasa. Aku lihat mata abg aku pejam celik dengan nafas yang tersekat-sekat bila malakukan adegan sorang tarik. Seluruh anggota badanku mula lemah rasa tak bermaya. Aku lihat abg aku ngan member dia bertukar-tukar meliwat aku macam kat blue filem, yang bezanya dalam blue tu lelaki ngan pompuan, tapi kita orang semua lelaki. Lebih kurang satu jam barulah aku dilepaskan. Semuanye lemah terkulai cam sotong, lebih-lebih lagi aku.

Abg aku sempat bagi amaran supaya jangan bagitahu kat ayah ngan emak atau pada sape2, kalu ingkar aku akan dicekik sampai mati. Kejam... Nak buat cam mane time tu lansung tak bleh nak fikir sebab masih budak2 lagi. Rasa takut yang banyak menguasai aku. Perbuatan abg aku ni terus berlarutan sehingga aku dah terbiasa dan tak kesah. Yang peliknye perangai dia tetiba berubah dari seorang yang panas baran kepada seorang yang cool. Entahlah mungkin disebabkan aku selalu merelakan perbuatannye menyebabkan dia tak penah bersikap kasar ngan aku lagi walaupun ayah ngan emak tak de kat umah.

Tiap-tiap malam aku diliwat, kekadang tu dia bawa member ramai-ramai sampai lima enam orang liwat aku. Aku tak membantah sebab aku dah biasa buat ngan dia. Pernah suatu ketika selepas kita orang habis main bola, abg aku ajak member dia sampai sepuluh orang masuk hutan liwat aku. Apabila umurku dah menjangkau 17 tahun, aku dah mula bleh berfikir menentukan mane yang baik dan buruk. Kat sekolah aku diajar pendidikan seks dan agama. Aku mulalah cari jalan nak kluar dari kemelut seks abg angkat aku. Lagipun kalu aku terus begini, pompuan mane yang nak kan aku. Aku juga punya keinginan ngan pompuan, ada awek seperti kawan2 ku yang lain. Selang beberapa lama, aku berkenalan ngan sorang awek kat sekolah aku.

Entah cam mane pulak pada suatu hari iaitu 2 minggu nak exam SPM tetiba je aku tercerita kat awek aku psal abg angkat aku tu. Mungkin aku terlalu sayang kat awek aku agaknye sebab tu aku cite kat dia. Manakala awek aku plak telah tercerita kat member dia(pengawas sekolah). Selang beberapa hari tak disangka-sangka member awek aku tu dah bagi tahu pengetua sekolah. Apa lagi aku terus dibawa pengetua sekolah buat report kat polis station. Lepas tu abg aku kena tangkap. Riuh satu kampung. Hai! malangnye nasib, kusangka panas sampai ke petang, rupanye hujan ditengah hari, tepat sekali kata perpatah melayu. Aku dihalau kluar dari umah keluarga angkat aku. Manakala awek aku dilarang berjumpa ngan aku oleh keluarganye. Hubungan kami cuma beberape bulan jer. Terputus tanpa keputusan, sedih gak aku bile teringkat awek aku, rasa sebak dada. Namun aku terima dengan tabah memandangkan aku memang tak layak dalam keluarga dia orang.

Sepanjang hubungan kami, kami juga sering melakukan seks, bermula dengan yang ringan2 sehinggalah ketahap yang berat-berat macam yang kat blue filem. Memang best gile bile teringat firts time melakukan seks ngan pompuan, masa tu kita buat kat dalam hutan sebelah padang bola iaitu port abg aku ngan member dia selalu liwat aku bile habis time sekolah atau bila lepas main bola.Sedap tak terkata, masa aku henyut, prak!!!!! bunyi seraput dara awek aku koyak. Awek aku meraung kecil sambil mengerang menahan sakit. Perlahan2 aku masukkan konek aku sehingga kepangkal dan terbenam sepenuhnye kedalam mahligai awek aku. Aku tarik dan sorong perlahan-lahan. Air mani awek aku mencurah-curah keluar cam air yang mengalir kat terowong tepi sekolah aku.

 Beberape minit kamudian aku terase seluruh anggota badan aku kejang, cepat-cepat aku tarik senjataku dan terus halakan kat mulut dia. dia terus sambar konek aku cam ikan sambar umpan. Dia kulum konek aku cam aku kulum konek abg aku. Akhirnye terpancut dalam mulut awek aku, awek aku telan dan jilat sisa2 yang melekat kat kepala konek aku tanpa meninggalkan sisa. Fuh!! bukan main sedap rasenya bile kena kulum, patutlah abg aku ngan member dia ketagih. Dalam masa yang sama aku juga aktif melakukan hubungan jenis ngan abg aku serta member2 dia. Pendek kata rutin harian ku penuh ngan aktiviti seks. Kekadang aku ngan awek aku dan kekadang aku ngan abg aku serta member abg aku yang lain. Ekoran dari itu aku dah mula alpa ngan pelajaran.

Dipendekan cerita, selepas abang aku ditangkap polis, aku terpaksa melarikan diri, destinasi ku adalah KL. Kotaraya yang penuh dengan hipokrit, segala-galanye RM. Aku ke KL sehelai sepinggang berbekalkan duit RM500. Aku lari bukan ape, kerana nyawa aku terancam lagipun aku dah dihalau kluar dari umah oleh orang tuaku. Sampai je kat KL aku berjalan tanpa arah tujuan, korang(pembaca) dapat bayangkan cam mane keadaan aku pada masa tu. Hanya tuhan yang tahu. Dah lah susah, kena pow plak, habis duit aku. Aku menanggis kat tepi jalan(sebelah bus stop puduraya). Mujurlah ade Pak Cik driver teksi tolong aku. Pak Cik teksi tu bawa aku balik ke rumah dia kat Gombak setelah mengetahui aku anak yatim piatu. Pak Cik tu bagi aku tempat tinggal dan keja kat restoran dia, sekaligus jadik anak angkat dia.

Dengan pertolongan Pak Cik tu, aku dapat belajar semula walaupun terpaksa mengulang semula form 5. Lepas SPM aku sambung pelajaran kat sebuah kolej dengan bantuan kewangan dari MARA. Hidup ku ceria kembali. Walaupun tak berayah dan beribu aku dapat meneruskan kehidupan harianku. Selang beberape bulan kat kolej, sekali lagi aku terjebak dengan gejala seks sejenis. Ini salah aku sendiri sebab citer kat member aku psal peristiwa yang penah aku alami. Ape lagi member aku ambiklah kesempatan liwat aku.

Entahlah kenapa plak aku rela diperalatkan sebagai bahan pemuas nafsu. Tanpa dipaksa member aku senang2 dapat liwat aku. Kalau dia orang nak try, aku bagi je try. Kekadang aku yang pelawa dulu, apa lagi cam ngatuk disorongkan bantal lah member2 aku tu. Tiap2 hari, tiap2 malam pantang ade peluang kami ambil kesempatan untuk melakukan seks sehinggalah ke pengetahuan pihak kolej. Akhirnye aku dibuang kolej. Malangnye nasib, sudah jatuh ditimpa tangga plak. Aku menumpang kat umah sewa member(classmate) aku sementara dapat keja. Aku tak nak duduk lama2 ngan member aku, sebab makin ramai kawan member aku tu datang umah semata-mata nak dapatkan seks. Kata nak tolong, tapi ambik kesempatan. Mujurlah kamudiannye aku dapat keja kat KFC. Aku tinggallah kat Hostel. Kat Hostel aku tak nak citer kesah aku kat member sekerja. Aku dah serik, dulu tujuan aku citer kat member kolej aku bukan ape, cuma nak dapatkan simpati supaya aku dapat tumpang guna keperluan pelajaran ngan pakaian dia orang. Nak beli tak mampu...tak de sape2 yang nak belikan.

Ngkorang(pembaca) pun tahukan. Itulah dunia, susah nak carik yang bebetul ikhlas nak tolong, semuanye mengharapkan balasan atau ade tujuan bak kata perpatah "ada udang disebalik batu". Kat KFC aku selalu kesempitan wang, pinjam sana, pinjam sini. Lama kelamaan melambak hutang. Entahlah cam mane tetiba pada suatu malam(masa tu aku off duty) aku pegi cyber layan internet. Aku chat kat MIRC, entah cam mane tengah aku chat ngan awek kat channel "klsex" tetiba spam muncul kat screen n pelawa aku masuk channel "sayangabang". Aku pun turut je cam lembu kena tarik hidung. Mula2 aku heran gak, nih channel ape, psal nickname semua jantan, ade yang name pompuan tapi nyah. Rupa-rupanye channel gay. Kat channel tu aku chatlah ngan sorang mamat yang nak offer RM kat aku. Apa lagi aku pun layan. Sekurang-kurangnye dapatlah aku langsaikan hutang ngan member aku serta perbelanjaan harianku. (SAYA MINTA MAAF BEBANYAK KAT GOLONGAN GAY, SAYA TAHU BUKAN SEMUA GOLONGAN GAY CAM TU, SAMA GAK NGAN LELAKI SEJATI, ADA YANG BAIK DAN SEBALIKNYA. SAYA PECAYA DAN TERBUKTI GOLONGAN GAY MEMANG BAIK, RINGAN TANGAN NAK TOLONG ORG YANG SUSAH WALAUPUN DUNIA GAY PENUH NGAN AKTIVITI SEKS) Kul 11 malam aku jumpa mamat tu seperti yang dijanjikan kat Tasik Permaisuri. Terkejut bukan main lagi bila aku sampai je kat tasik. Ramainye manusia (golongan gay) berkeliaran kat situ sampai pagi. Tak kurang juga budak2 staright atau mat motor yang lepak kat situ ambik kesempatan seks ngan bebudak gay. Ada sesetengah budak motor tu jadi pelacur untuk pemuas nafsu golongan gay. (MAAF SEKALI LAGI PADA GOLONGAN GAY, SAYA CITER PERKARA YANG BENAR).

Seperti yang dijanjikan, mamat tu dah tunggu aku. Kami bincang2 psal bayaran. Mula-mula dia offer aku RM20 kalu dia cuma nak hisap konek aku jer. RM50 kalu aku berani hisap konek dia serta fuck dia. Apa lagi, aku pun setuju bila dapat offer RM50, lagipun aku dah biasa hisap konek walaupun aku bukan gay. Kami masuk celah-celah semak kat tasik tu. Dipendekkan citer, bermodalkan wajah ensem yang aku miliki malam tu aku dapat RM250. Lepas satu, aku carik satu lagi dan lagi dan lagi sehinggalah menjelang subuh. Aku balik naik teksi. Sejak hari tu, aku selalu pegi Tasik Permaisuri nak cari duit lebih konon. Hidup aku bleh dikatakan mewah, tak penah kesuntukan wang. Cara yang paling senang dan singkat dapat duit, Kekadang dia orang cuma nak hisap konek aku je, dengan itu aku boleh dapat RM20 tanpa menghisap konek dia orang. Kalu difikirkan, aku memang bergelumang ngan dosa, tapi apakan daya, kat KL semua pentingkan RM dan harta kalu nak terus hidup. Aku tahu pasti korang(pembaca) buat anggapan bermacam macam terhadap aku.

Terpulanglah pada korang nak cakap apa, aku dah lali dengan semuanye. Tujuan aku memaparkan kisah benar ini adalah bertujuan untuk berkongsi suka duka ngan korang dengan harapan aku akan mendapat KAWAN yang bebetul ikhlas dan bukan yang suka ambik kesempatan supaya bleh memimpin aku ke jalan yang sepatutnya. Bermacam cara aku lakukan untuk keluar dari kemelut hitam ni dengan memperbanyakkan bersembayang tapi tak mendatangkan hasil. Entahlah! akupun tak tahu nak buat ape lagi. Kalu bleh nak cari POMPUAN yang memahami serta dapat menerima sejarah silam saya. Kalu tak de, LELAKI pun bleh gak janji ikhlas dan kuat agama. "Ya ALLAH, ku mohon petunjuk dari mu, pimpinlah aku, aku hambamu yang lemah. AMIN" Aku pecaya suatu hari nanti muncul seseorang yang bleh membawa aku keluar dari hidup yang penuh dengan titik-titik hitam ini........................... Kepada member2 saya kat kolej, sekiranye terbaca ruangan ini, saya ucapkan terima kasih tak terhingga sebab bagi pinjam peralatan untuk pelajaran, halalkan juga makan minum dan segalanye. Dan sama-samalah kita ambik aktibar ngan apa yang telah berlaku ketika kita sama-sama menuntut. Doakanlah saya semoga dapat keluar dari kemelut ini. Dan Kepada member2 kat kampung, sekiranye terbaca, lebih-lebih lagi member abg angkat saya yang terlibat dalam kisah ini supaya insaf dan sedar atas perbuatan korang semua terhadap saya, kerana koranglah saya jadi cam ni. Tapi tak pe, aku maafkan korang dengan syarat korang insaf dan sedar.

DAN YANG TAK DAPAT AKU LUPAKAN, IAITU KEDUA2 ORANG TUAKU(KELURGA ANGKAT) JUTAAN MAAF KU POHON SEKIRANYE TERDAPAT SALAH DAN SILAP SEMASA BERGELAR ANAK ANGKAT, HALALKANLAH MAKAN MINUM ADIK. SEBENARNYE ADIK TAK BERNIAT NAK CONTENG ARANG KAT MUKA ABAH NGAN MAK, ADIK TAHU ABAH NGAN MAK MALU HAKIBAT PERISTIWA ITU. HARAPAN ADIK SUPAYA ABAH NGAN MAK DAH TAHU SEGALANYA DAN TAK MENYALAHKAN ADIK SEPENUHNYA. MEMANG ADIK AKUI ADIK NI MEMANG ANAK SIAL, BETUL KATA SAUDARA MARA IBU KANDUNG ADIK. SEPATUTNYE ADIK TAK BERHAK LAHIR KE DUNIA NI...DUNIA NI BUKAN TEMPAT ORANG YANG MACAM ADIK. MAK! ABAH! MAAFKANLAH ADIK SEKALI LAGI DARI HUJUNG KAKI HINGGA KE HUJUNG RAMBUT. DAN PADA ABG ANGKAT ADIK], BILA DAH KELUAR DARI PENJARA NANTI, JADILAH ORANG YANG BERGUNA PADA BANGSA, AGAMA DAN NEGARA. ADIK MAAFKAN SEGALA PERBUATAN ABANG TERHADAP ADIK. DAN ADIK JUGA MINTA MAAF PADA ABG SEBAB TERPAKSA MEMBUAT PENGAKUAN DALAM MAKAMAH. SAYA SENTIASA BERDOA SEMOGA ABAH,EMAK DAN ABANG SEJAHTERA DALAM MENJALANKAN KEHIDUPAN YANG PENUH CABARAN DAN DUGAAN.

Tahun 2005, usiaku dah pun menjangkau 22 tahun. Masa begitu pantas berlalu meninggalkan seribu kenangan pahit yang tak mungkin luntur dalam ingatanku. Aku pasrah dengan apa yang berlaku. Mungkin ada rahmat disebaliknya. Hari ini....aku masih lagi mampu untuk meneruskan kehidupan dengan berbekalkan semangat yang kental...............


{ 4 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Anonymous said...

Hello, saya terbaca blog awak... sorry atas apa yang telah berlaku kat awak...
ini email saya: choonheng.life@gmail.com

awak boleh contact saya kalau betul-betul nakkan kawan.

gayman1984 said...

hai .. sy dah baca ... sy simpati apa yg berlaku kt diri wak ... wak mmg sorang yg tabah dan kuat semangat ... sy kagumi semangat wak .. klu nak berkawan .. ni alamat mail sy .. gmsingle84@gmail.com

Anonymous said...

aduh...tragis sungguh kehidupan kmu... walau papepun adek doakan abg tuk berjaya... anyway sedap ke kena rogol ramai-ramai??? kikikiki hahahaa... jage jage ade yg memerhati hahahaha!! ba bai!!

Anonymous said...

I pown mcm u jugak cma story lain lew..nk keluar dr kemelut ni tp x pernah berjya..kepada yg ad cra utk keluqr dr sume ni plss bg tau..0195973994

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri