Pages

From Londah With Love


Kali ini, sepanjang cuti semester aku habiskan di kampong Tarmizi memandangkan semua keluarga aku pergi ke luar negara. Aku sudah bosan melancong ke Eropah mahupun ke Australia bersama keluarga aku, sejak dahulu aku lebih suka berjalan-jalan di negara aku sendiri. Namun, aku tidak pernah berpeluang melakukannya sehinggalah aku bersahabat dengan Tarmizi, salah seorang kenalan universiti yang sama jurusan dengan aku.

Dari minggu lepas lagi, aku telah berada di kampong Tarmizi yang terletak di selatan tanah air. Ketenangan yang aku perolehi dari suasana aman dan damai di situ membuatkan hati aku terpaut untuk terus tinggal di sana. Namun sebenarnya ada lagi faktor-faktor lain yang membuatkan aku tertarik pada kampong itu. Nama kampong itu, Kampung Londah yang kebanyakan penduduk yang tinggal merupakan penoreh getah dan peladang sawit.

Keluarga Tarmizi tidaklah terlalu besar dan yang tinggal di rumah itu cuma abang keduanya, Takzim yang aku panggil abang Abang Azim dan emaknya. Arwah ayah Tarmizi pula telah tiada lagi semenjak dia kecil lagi. Layanan yang diberikan oleh ahli keluarga Tarmizi amat baik sekali, aku tidak kekok biarpun baru berkenalan dengan mereka.

Waktu itu, aku sedang berjalan mengambil angin pagi di tepi rumah; kelihatan Abang Azim sedang leka membetulkan motorsikal di bangsal sambil itu dia menyanyi sendirian. Aku datang mendekatinya seperti biasa, Abang Azim suka berbual-bual dengan aku jika ada peluang. Dia selalu bertanyakan perihal pengalaman aku ketika aku melancong di luar negara terutama sekali negara United Kingdom.

Seperti yang diberitahu Abang Azim kepada aku, dia pernah belajar di London, United Kingdom dahulu. Namun disebabkan oleh tiada siapa mahu menjaga emaknya, dia terus berada di kampong selepas tamat belajar.

“Awal bangun Dzafry.....Mizi tido lagi?”tegur Abang Azim apabila menyedari kehadiran aku.

“Ha’ah bang. Die tidor lambat malam tadi, leka bergayut dengan awek die”ujar aku sambil ketawa kecil.

Sambil berbual dengan Abang Azim, aku leka memerhatikan dia. Orangnya berkulit sawo matang, walaupun tangannya kasar kesan dari kerja-kerja kampong yang dilakukan, wajah Abang Azim bersih dan kemas sahaja. Kehenseman muka Abang Azim membuatkan aku suka memandangnya jika ada peluang. Bahkan dengan badannya yang tegap dan berotot itu, Abang Azim memang layak menjadi model.

“Arini abang nak ke kebun kejap. Dzafry nak ikut?”

Kata-kata Abang Azim itu memutuskan khayalan aku. Tersipu-sipu aku dibuatnya memandangkan aku risau jika Abang Azim sedar aku asyik merenungnya sejak tadi.

“Bile nak pegi? Kalau sekarang, saya tukar baju dulu.”jawab aku.

“Okay jugak tu. Abang tunggu Dzafry kat depan.”ujar Abang Azim sambil dia menghidupkan motorsikal Yahama RXZ yang siap dibaikinya tadi.

Aku bergegas masuk ke dalam rumah, waktu itu emak Tarmizi masih lagi sibuk di dapur. Bila aku jenguk Tarmizi di bilik, dia sedang berdengkur kuat; tidak sedarkan diri. Cepat sahaja aku menyarung seluar jeans dan T-shirt kerana aku tak mahu membuat Abang Azim menunggu aku dengan lama.

“Okay...jom”ujar Abang Azim sejurus aku membonceng di belakangnya.

Itulah kali pertama aku menaiki motorsikal, memang kekok aku dibuatnya apatah lagi jalan di kampong itu masih lagi belum diturap dengan sempurna. Abang Azim menyuruh aku memeluk pinggangnya dengan erat apabila kami melalui jalan masuk ke kebun kelapa sawit. Aku tidak mahu melepaskan peluang pada saat itu untuk merasa kehangatan tubuh Abang Azim.

Beberapa minit kemudian, Abang Azim memberhentikan motorsikal itu di tepi jalan. Tidak jauh dari tempat kami berhenti, terdapat sebuah pondok sudah tersedia yang berhadapan dengan kolam ikan. Abang Azim mengajak aku berehat dahulu di pondok itu, sementara itu dia mengambil sesuatu di belakang pondok. Aku leka memerhatikan kolam ikan yang agak luas di mana aku dapat melihat ikan-ikan melompat-lompat di permukaannya.

“Dzafry pernah memancing?”soal Abang Azim yang tiba-tiba muncul di sebelah aku. Ditangannya terdapat sebilah pancing.

Aku mengeleng sahaja, memang aku akui yang aku ini budak bandar. Apatah lagi hendak memancing, memijakkan kaki ke kebun pun adalah pekara baru untuk aku.

“Takpe, abang ajar Dzafry.”

Abang Azim menghulurkan aku pancing yang dipegangnya. Setelah itu, dia memberikan kepada aku umpan cacing untuk disangkutkan di mata kail. Memandangkan aku minat untuk mempelajari sesuatu yang baru, aku meminta Abang Azim untuk mengajar aku cara memasang umpan.

Beberapa kali Abang Azim menjelaskan dan menunjukkan pada aku cara memasang umpan itu barulah aku berjaya. Itupun banyak cacing-cacing yang menjadi mangsa kekejaman aku. Jari aku juga luka-luka akibat tercucuk mata kail yang amat tajam itu. Banyak juga darah yang keluar, nasib baiklah Abang Azim ada untuk meredakannya.

Jari aku dihisapnya perlahan untuk menghentikan pendarahan lagi. Tindakan Abang Azim itu membuatkan nafsu aku terangsang sedikit. Sedar tak sedar, konek aku sudahpun mula menegang. Aku terpaksa berjalan di belakang Abang Abang Azim, mengekorinya ke arah kolam ikan untuk mengelakkan dari dia perasan bonjolan konek aku. Seluar jeans yang aku sarung tadi agak ketat.

Bila kami mencangkung di tepi kolam itu, bonjolan konek aku itu masih lagi kelihatan. Muka aku mula merah padam namun aku lihat Abang Azim tersenyum sahaja memandang aku. Dia menunjukkan pada aku cara melemparkan mata kail masuk ke dalam air.

“Lepas ni, kene la tunggu sampai umpan tu kene makan kat ikan. Hobi memancing ni kene banyak sabar sikit. Tapi bile dah dapat ikan, memang puas hati.”terang Abang Azim panjang lebar.
Apa yang Abang Azim cakapkan ibarat masuk telinga kiri, keluar telinga kanan. Yang mejadi fokus utama aku waktu itu cuma renungan mata Abang Azim yang amat seksi itu. Lagi-lagi mulutnya masih menghisap jari aku yang luka tadi. Aku merasa amat bahagia sekali saat itu, konek aku juga sudah menjadi lebih tegang dan tegak. Jelas bonjolan konek aku kelihatan, aku sudah malas untuk menyorokkan. Biarlah Abang Azim nampak.

Kemudian, kami berehat sebentar di tangga pondok semula. Sambil itu, Abang Azim menyanyi lagu-lagu kegemarannya. Aku pula leka mendengar nyanyian Abang Azim, sesekali aku menjeling ke arahnya. Alangkah indahnya jikalau aku dapat memeluk Abang Azim seperti di atas motorsikal tadi. Lelehan peluh yang mengalir di leher Abang Azim membuatkan aku mahu menjilatnya sahaja.


“Eh ape ni Dzafry......nape stim?”tegur Abang Abang Azim. Aku merasa usapan tangannya di bonjolan konek aku.

Terperanjat aku dibuatnya akibat tindakan Abang Azim itu. Tapi aku tidak cepat melatah, dengan selamba aku tersenyum sahaja. Baru tadi aku rasa yang konek aku telah mengendur, tidak aku sangka pula bila leka melayan khayalan aku tentang Abang Azim, konek aku kembali tegang.

“Besar jugak ni”komen Abang Abang Azim, jari-jemarinya masih lagi mengusap-usap bonjolan konek aku. Riak mukanya seperti tertarik untuk memegang dan meraba konek aku.

Aku rasa ini saat yang sesuai untuk aku mengambil peluang yang ada dengan Abang Azim.


“Abang nak tengok ke?”soal aku selepas itu. Sengaja aku ingin menguji keinginan Abang Azim ketika itu.

Abang Azim tersengih, dia memandang aku dengan penuh minat. Aku terasa yang pandangannya itu berlainan dari yang biasa. Lantas aku buka zip jeans aku dan menarik keluar konek aku yang tegak dan keras itu. Abang Azim menggenggam batang konek aku, aku mendesis sedikit apabila merasa kehangatan tangannya.

“Emmmmmm.......hiiiissssssssssss.....”

“Dzafry tak kisah ke....?”bisik Abang Abang Abang Azim, dia mendekatkan mulutnya di telinga aku dan mengigitnya.

“Emmmm...tak kisah bang”jawab aku dalam menikmati sentuhan Abang Azim.

Kali ini, gigitan Abang Azim di telinga aku membuatkan nafsu aku semakin bergelora. Tangan aku menjalar ke arah konek Abang Azim. Zip seluar jeansnya aku buka dan aku masukkan jari-jemari aku untuk merasa koneknya. Tangan Abang Azim juga menjadi rakus melurutkan konek aku, sesekali aku tersentak kesedapan apabila tangannya bergesel dengan leher butoh aku.

“Emmmm..........eeeemmmmmmmm........eeeeemmmmmmmmmm.........”

Tidak puas dengan hanya mengusap-usap konek Abang Azim, aku keluarkan keselruhan koneknya dari seluar jeansnya itu. Tangan aku mula melancapkan dengan laju, Abang Azim mendesah dan meneruskan jilatannya di leher aku.Tangannya juga rakus melurutkan konek aku, aku seakan merasa yang air likat aku hendak memancut keluar sahaja.

“Errrrhhhhh....eeeerrrrhhhhhhhh..........eeeerrrhhhhhhhh...........eeerrrhhhhhhhh.......eeeerrrrhhhhhhhh..”

“Aaaaaaahhhhhhhhhhhh.......aaaaahhhhhhhhhhhhh.........aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh.....”

Lancapan aku semakin laju, terangkat-angkat buntut Abang Azim menurutinya. Aku juga begitu, nafsu aku bertambah mendesak aku untuk menghamburkan air likat yang tahan sejak tadi, minta untuk dilepaskan bersama kepuasan asmara yang aku kecapi sekarang. Wajah Abang Azim aku tatap, sememangnya riak mukanya yang dalam kesedapan itu terlalu indah untuk aku nikmati.

“Eeeeerrrhhhhhhhhhhhhh..........eeeerrrrhhhhhhhhh..........eeerrrrhhhhhhhhhhhh”

“Aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.............aaaaahhhhhh....aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh”

Desahan aku dan Abang Azim bertambah kuat, mujurlah tiada sesiapa yang dapat mengganggu pertarungan asmara kami ketika itu. Aku tidak mampu lagi untuk menahan air likat aku ini, kelihatan Abang Azim juga seperti mahu klimaks.

“Errrrhhhhh....eeeerrrrhhhhhhhh..........oowwwhh sedap baaaang.......eeeerrrrhhhhhhhh..”

“Aaaaaaahhhhhhhhhhhh...Zaaaafff....ooowwwhh....aaaaahhhhhhhhhhhhh.........aaaaaahhhhhhhhhhhh.....”

Lancapan tangannya aku rasa agak laju dan padu, koneknya pula berdenyut-denyut mengiringi geselan dan gosokan kencang tangan aku.

“Errrrrhhhhhhhhh.....eeerrrhhhhhhhh......eeerrrrhhhhhhhhhh.....eeeaaaaAARRRRHHHHHHHHHH...”

“Aaaaaaahhhhhhhh...aaaaahhhhhhh........aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh......aaaaAAAAAHHHHHHHHHHHH”


Pancutan air nikmat kami sama-sama membuak-buak ke semua arah, aku dan Abang Azim berpelukan sambil merintih kepuasan. Gelora nafsu yang ditentang sejak pertarungan tadi telah pun berjaya kami berdua kecapi bersama. Basah seluar aku dilimpahi oleh air mani Abang Azim dan juga aku. Namun, aku tidak kisah tentang hal itu memandangkan aku sedang berdua dengan jejaka impian aku saat ini.

Aku dan Abang Azim mengambil masa beberapa ketika untuk berehat, aku memasukkan semula konek aku ke dalam seluar. Rasa puas yang alami tadi masih belum hilang. Abang Azim pula masih mendakap aku dengan erat. Terlalu bahagia perasaan aku waktu itu, kehangatan tubuh Abang Azim memang aku dambakan.

Kemudian, Abang Azim mencadangkan untuk pulang sahaja ke rumah, hari pun sudah hampir ke tengahari. Segala kelengkapan memancing tadi dikemaskan oleh Abang Azim sementara aku membantunya. Aku membonceng di belakang Abang Azim di atas motorsikal, tubuhnya aku peluk dengan begitu rapat.

Setibanya kami di rumah, aku dapati Tarmizi telah keluar ke bandar sementara emak Tarmizi pula hendak pergi ke rumah jiran yang dekatan sebentar kerana ada perjumpaan persatuannya. Ketika itu, aku masih lagi berada di dalam bangsal, Abang Azim pula bercakap-cakap dengan emaknya sebelum beredar pergi.

“Emm...takde orang kat rumah skarang Dzafry. Abang nak sambung boleh tak?”ujar Abang Azim sejurus dia muncul di pintu bangsal.

Dia tersenyum sahaja memandang aku. Tangannya mengunci pintu bangsal itu dari dalam, sememangnya kami tidak mahu sesiapa mengganggu penyatuan antara kami nanti. Semestinya aku telah menanti-nantikan saat ini, peluang selalu menyebelahi aku.


Aku menanggalkan kesemua pakaian aku, Abang Azim leka melihat aku yang sudah berbogel itu. Dia menghampiri aku dan mengucup pipi dan kemudiannya mulutnya turun ke leher aku.
“Emmmm........eeemmmmmmmmm......eeeemmmmmmmmmmmmm...”

Ciumannya itu merangsang aku, tangan aku menyelak baju T-shirt yang dipakai oleh Abang Azim agar aku dapat merasai ketegapan badannya. Dalam pada itu, Abang Azim juga menanggalkan jeans yang dipakainya dan sama-sama berbogel dengan aku. Kami berpelukan, dada aku bergesel dengannya; lidah Abang Azim masih lagi rakus menjilat leher aku. Aku pula meraba-raba pinggang Abang Azim dan menjalar ke koneknya yang aku sangat-sangat dambakan itu.

“Emmmmmpphhh.....uummmpphhhhhhhh....uummmpphhhhh...”

“Owwwhhh......uuurrrgghhhhhhhhhhhh....uurrrggghhhhh.......uurrrgggggghhhhhhh...”

Nafsu bergelora aku membuatkan aku bertambah tidak keruan, apatah lagi tubuh Abang Azim yang berotot itu bersentuhan dengan tubuh aku. Konek Abang Azim yang sudah menegang dan keras itu bergeselan dengan konek aku. Kehangatan asmara Abang Azim begitu indah untuk aku.

“Emmmpphhhh.......eeemmmppphhhhh.................eeeemmmmmpphhhhh.....”

Dari leher, jilatan Abang Azim turun sedikit demi sedikit melewati dada aku, perut dan kemudiannya mulutnya sudah mula menjilat konek aku. Terasa bagaikan terkena kejutan elektrik apabila mulut Abang Azim mengulum butoh aku.

“Errhhhh.....hissssss......aaaaaaahhhhhhhhhh......aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh”


Desisan aku berkumandang apabila aku terasa Abang Azim telah mengulum konek aku hingga ke pangkalnya. Rambut Abang Azim aku ramas perlahan, mata aku terpejam melayani kenikmatan yang teramat sangat apabila konek aku dikulum oleh orang yang aku sayang.

“Emmmpphhhh......ooooaaahhhh.......oowwwhhhh.....aaaaahhhhhhhhhhh....”

Bernafsu sungguh cara Abang Azim menghisap konek aku, dia menjilat dengan rakus sekeliling leher butoh aku. Tindakannya itu membuatkan aku tidak mampu untuk menahan air nikmat aku yang sejak tadi memaksa aku memancutkannya.

“Awwwhhhh.....aaaahhhhh.....baaaangg.....naakk..panncut......ooooOOOOOWWWWWWHHHHHHH...”

Aku sudah tidak peduli lagi, aku memang kalah pada desakan berahi aku. Air likat aku memancut keluar di dalam mulut Abang Azim, aku perhatikan dia leka menjilat dan menghisap segala air yang berdas-das aku pancutkan itu.

Dalam keadaan puas, aku terkulai dalam dakapan Abang Azim. Nikmat yang aku rasa tadi masih belum hilang, Abang Azim pula merapatkan mulutnya ke mulut aku untuk memulakan cumbuan asmara kami. Lidahnya memasuki rongga mulut aku bersama air likat yang aku pancutkan tadi. Kami sama-sama menghisap lidah masing-masing, aku terangsang dengan cumbuan itu. Air liur kami bercampur-campur dengan air likat aku, memang sedap rasanya.

“Emmmpphhh.....uummmpphhh......eeemmpphhhh...........”

“Ummmpphhhhhhhh......uummmpppphhhhhhhhhhhhh.....ooohhhhhhhhhhh.......”

Aku dapat rasakan tangan Abang Azim mengangkat sebelah kaki aku dan koneknya pula bergesel-gesel dengan telor aku. Kemudian, jarinya meraba-raba bibir lubang aku yang mana dia masukkan salah satunya ke dalam lubang aku selepas itu.

“Ummpphhhh...........uummpphhhhh................uummmpphhhhhh...........”

“Oooooohhhh.............eeemmmmmmpphhhhh.....uummmmpphhhhhhhhhhh.....”

Cumbuan kami masih lagi berterusan, dakapan Abang Azim bertambah erat. Tubuhnya aku rasakan hangat dibakar oleh api nafsu serakah. Jari yang dimasukkannya ke dalam lubang aku tadi dikeluarkan, aku tahu Abang Azim sudah tidak tahan lagi untuk memasukkan koneknya ke dalam lubang aku. Tangannya meyandang kaki aku yang diangkatnya tadi dan ditahannya ke dinding. Bukaan kangkang aku cukup luas untuk dia memulakan penyatuan asmara kami.

“Dzafry....abang nak masukkan konek ni...tahan ye...”bisik Abang Azim di telinga aku, perlahan.

Aku mengangguk, aku juga sudah tidak sabar-sabar untuk menerima dan merasa kehebatan serta betapa kerasnya konek Abang Azim itu.

“Owwwwhhh........eeeemmmppphhhh....”

Abang Azim mendesah bila dia memasukkan butohnya ke dalam lubang aku. Perlahan-lahan dia cuba menolak masuk sedikit demi sedikit koneknya itu. Aku rangkul bahu Abang Abang Azim sekuat yang aku boleh, buntut aku pula ditolak ke arah konek Abang Azim untuk membantu jolokannya itu.

“Emmmpphhh....oooooowwwwhhhhhh.........aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh...”

“Errgghhhh........ooooowwwwhhhhhh........oooooooooooooowwwwwhhhhhhhhhhhhhhh”



 Konek Abang Azim telah masuk keseluruhan ke dalam lubang aku, disambut pula dengan rintihan kesedapan kami bersama. Wajah Abang Azim yang hensem itu, aku tatap; riak mukanya yang bernafsu itu membuatkan aku mencium mulutnya dahulu.

“Emmmmpphhh.......uummmppphhhhhh..........eemmmmpppphhhhhh”

“Ummmmmmppphhhhh.............uuummmmppphhhhhhhhhhhh.......”

Dalam pada itu, Abang Azim memulakan tujahan sulungnya. Koneknya yang tadi sudah selesa dalam lubang aku ditolak dan ditariknya perlahan. Kemudian mengikut ritma, terjahan Abang Azim itu semakin padu dan laju.

“Oooooowwwwhhh......oooowwwwwhhhhhhh.....ooooowwwhhhhh........ooooowwwwwwwwhhhhhhh”

“Ahhhhhh.......aaaaaaaaaaaaaahhhhhhh.....ahhhhhhhh....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh”

Pertarungan asmara antara aku dan Abang Azim itu memang menggelorakan nafsu serakah kami, nikmat tujahan koneknya memang begitu sedap. Sambil itu, aku melancap untuk mengiringi penyatuan berahi kami berdua.

“Awwwwhhhhhhhhh........aaaaaahhhhhhhhhhh.....aaaaahhhhhhhhhhhh......aaaahhhhhhhhhhhhh”

“Oaaaaahhhhhhhh...eeeeeeeeeeeeerrrrrrrggghhhhhhh..............eeeerrrggggghhhhh”

Kini terjahan konek Abang Azim semakin lama semakin keras meratah lubang aku. Abang Azim memeluk aku dengan begitu kuat membuatkan aku tidak dapat bergerak sangat. Aku dapat rasakan denyutan konek Abang Abang Azim yang menujah dengan rakus mengejar nikmat di akhir penyatuan nanti.

“Oooowwwwwwwwwwwwhhhhhhhhh....ooowwwhhhh...ooooooooooooooowwwwwhhhhhhh”

“Errrhhhhh.............aaaaarrhhhhhhhhhh.........eeerrhhhhhhhhhhhhhh....aaaaaaahhhhhhhhhhhhh”


Aku dan Abang Azim saling berbalas desahan, mata kami saling berpandangan ketika itu. Saat bahagia ini membuatkan aku rasa hendak kekal begitu sahaja selama-lamanya. Kemudian Abang Azim memberitahu aku yang dia akan memancutkan air maninya. Terjahannya bertambah kuat, demi mengecapi nikmat penyatuan itu, aku mendakap tubuh Abang Azim seerat-eratnya. Aku mahu kami sama-sama mencapai kepuasan, lancapan aku juga sudah agak sampai ke penamatnya juga.

“Owwwwhhh....oooowwwwhhh.......ooooooOOOOOOOWWWWWWWWHHHHHHHHHH”

“Aaaaaaahhhhh.....aaaaahhhhhh.....aaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH”

Pancutan serentak kami berdua mengiringi jeritan asmara aku dan Abang Azim, dia memancutkan kesemua air likatnya di dalam lubang aku. Betapa hangat dan membaranya aku rasakan air nikmat itu yang menjadi bukti penyatuan kami berdua. Badan kami juga basah dengan air likat yang membuak-buak keluar dari konek aku.

Kami berdua saling berpelukan sambil melayani kesedapan yang masih berlarutan lagi, Abang Azim menarik keluar koneknya dari lubang aku. Dia mencium dahi aku.

“Abang sayang Dzafry”ujarnya perlahan.

Kata-katanya itu aku balas dengan senyuman.

Kedengaran di halaman rumah bunyi kereta Tarmizi menderum, aku dan Abang Azim segera mencapai pakaian kami dan mengenakan semula. Abang Azim keluar dahulu dari bangsal itu diikuti oleh aku. Abang Azim sempat mengenyitkan matanya pada aku.

“Malam ni tidor bilik abang okay...”bisiknya pada aku, sejurus itu Abang Azim meninggalkan aku untuk menyambut Tarmizi.

Fikiran aku masih lagi melayang pada penyatuan aku dan Abang Azim tadi. Nampaknya malam ini, kami akan bersatu lagi sehingga puas. Aku gembira cuti aku kali ini penuh dengan pengalaman yang lebih menarik. Ketika itu, aku bercadang untuk balik lagi ke kampung ini untuk cuti semester nanti.

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri