Pages

FOOT FETISH: Bahagian 2 ( kaki pemain bola sepak )


Hai, nama aku Ahmad. Aku merupakan seorang pelajar tingkatan 4 di sebuah sekolah menengah di Johor. Aku mempunyai fetish kaki semenjak kecil lagi.Perasaan sukakan kaki lelaki aku ketara setelah aku melihat kaki seorang pelajar tingkatan 5 beberapa bulan yang lalu.

Nama pelajar tersebut ialah IKhwan. Dia seorang yang berwajah macho danmeminati sukan bola sepak. Ramai pelajar perempuan di sekolahku tergila-gilakanya. Dia juga memiliki sepasang mata yang menawan. kadang-kadang aku rasa seperti
jatuh cinta kepadanya. Aku suka tengok dia senyum. Senyumannya sungguh menawan.

Pada suatu petang, apabila dia tamat menjalani latihan bola sepak di padang sekolah, aku melihatnya dia duduk sahaja di sebuah bangku sambil berehat. Rakan-rakannya sudah pulang ke rumah. kebetulan pula, masa tu aku baru habis kelas tambahan, aku pun menuju ke arahnya. Kami bersembang tentang latihannya. Aku memujinya dengan mengatakan dia hebat bermain.

Setelah beberapa minit berbual, dia membuka kasutnya. Aku dapat lihat stokingnya yang bewarna hijau muda dan bentuk kakinya sungguh menarik dibaluti stoking itu. Kemudian dia menanggalkan stoking dan memasukkannya ke dalam kasut.

"Fuh...lega...." katanya.

" Ya, kau kelihatan lega dan aman selepas membebaskan kaki awak untuk menerima udara" kataku kepadanya. Dia cuma tersenyum sahaja.

Setelah aku perhatikan bahawa di sekolah itu tiada orang, aku menyoalnya.

"Emm, kau tak nak balik lagi ke?"

"Tak, aku nak berehat sekejap, aku nak biarkan peluhku hilang, baru aku balik"
jawabnya.

"Ikhwan, kaki kau kelihatan hebat, aku suka kaki kau" kataku kepadanya.

Dia terkejut lalu memandangku dengan penuh kehairanan.

"Pelik, pelik ar..kau ni" katanya dengan kening yang mengerut sedikit.

"Kau bagi tak kalau aku nak cium kaki kau?" soalku kembali.

kini dia merenung ke arah kakinya dan memandangku semula. Aku perhatikan sahaja
gelagatnya itu. Dia pula berkata, "Kaki aku masih hangat berbau, masih berpeluh"

"Aku suka, lagi best" jawabku. selepas mendengar jawapan itu dengan segeranya
dia suruh aku melutut dan cium kakinya.

"Hahaha, kau ni pelik la.." katanya.

"Bolehla...aku nak cium sangat ni" rayuku kepadanya.

dia memandangku dan meletakkan kakinya di atas pehaku.

"Ha...sekarang cium la..." arahnya.

Setelah mendapat lampu hijau, aku pun melutut di hadapannya dan mencium
kedua-dua kakinya.

Kakinya masih berair peluh, aromanya amat mengasyikkan. Aku sentuh kakinya.
Kakinya masih panas lagi.

"wow..hot-nya!" kataku kepadanya.

Dia cuma tergelak kecil dan memerhati sahaja tindakan aku seterusnya. Aku hidu
bau tapak kakinya. Pada waktu yang sama juga, batangku mengeras. Kakinya yang berada di atas pehaku tersentuh dengan kepala batangku yang mula
mengembang itu.

"Oh...kau stim ye" soalnya.

Aku mengangguk dan meneruskan menghidu kakinya. Aku usap jari-jari kakinya dan memicit-micit kakinya. Beberapa minit kemudian dia berkata.

"Ahhh...kau buat aku stim je..."

Aku melihatnya kembali dan kini dia hanya memejamkan mata sahaja. Aku yakin dia tentu sedang melayan stim. Aku rasa gembira melihat wajahnya yang kacak mula kelihatan gersang.

Belum sempat aku menjilat kakinya, tiba-tiba aku terdengar bunyi motor yang menghampiri kami. Aku menjadi kelam-kabut dan meletakkan kembali kakinya ke atas tanah. Dia juga terkejut dan membetulkan posisinya.

"Hey Ikhwan, tak balik lagi ke, tadi cakap nak teman aku ke rumah Liza!" tegur Ahmad, rakan baiknya.

"Oh, aku lupa ar...aku borak-borak je tadi, tak sangka pula terlebih masa, sorry
la.." jelas Ikhwan kepada rakannya itu.

Aku tersenyum dan meminta diri untuk pulang. Ikhwan pun pulang bersama Ahmad. Ikhwan sebenarnya telah berjanji untuk menemani rakannya itu ke rumah Liza. Nasib aku amat baik tadi, Ahmad tak nampak apa yang aku lakukan terhadap Ikhwan, kalau kantoi...fuh habislah aku.

Pada malam itu, aku asyik teringatkan kaki Ikhwan. Semasa aku baring di bilik, aku
masih terbayang-bayangkan kejadian petang tadi. Aku sendiri seakan tidak percaya
seorang lelaki straight mahu kakinya dinikmati oleh orang seperti aku. Mungkin, sebelum itu aku asyik memujinya sehingga dia berasa tidak mengapa kakinya dicium olehku.

Walaupun aku sudah berjaya menyentuk dan menghidu bau kakinya, tapi aku masih
belum berjaya menghisap dan menjilat kakinya. Rugi betul rasanya, kalaulah Ahmad
tak datang jemput Ikhwan, tentu aku dapat nikamti lagi kakinya.

Beberapa bulan kemudian, perlawanan bola sepak antara sekolah pun berakhir.
Pasukan sekolahku menjadi johan. Ikhwan dinobatkan sebagai penjaring gol terbanyak. Dia berjaya menjaringkan 6 gol dalam minit pertama. Dia sememangnya
hebat. Semua orang berbangga dengannya.

Sewaktu pulang dari sekolah, aku seperti biasa menaiki bas dan duduk di bahagian
belakang. Nasib aku memang baik pada masa itu, Ikhwan berada di bahagian belakang sambil terbaring. Dia kelihatan penat sekali. Aku duduk di hujung kakinya. Rakan- rakanya berada di kerusi hadapan sedang asyik bersandar di kerusi masing-masing. Mereka adalah sepasukan sama dengan Ikhwan. Mereka juga kelihatan letih dan terlelap tidak lama kemudian.

Ikhwan yang sedang baring dari tadi, menoleh ke arahku. Aku tersenyum dan mengucapkan tahniah. Selepas itu dia meletakkan kakinya ke atas pehaku pula.

"Wei, buka kasut aku, aku lenguh la" arahnya kepadaku.

Sejak kejadian hari itu dia tidak berasa segan meminta aku bebuat demikian. Aku berasa gembira dan mengatakan di dalam hati, inilah peluang keduaku. Dengan tidak melengahkan masa, aku membuka kasutnya. Aku hidu bau kasutnya, Aromanya sungguh menaikkan nafsuku. Kemudian aku meletakkan kedua belah kasutnya
ke atas lantai.

"Ikhwan, sarung kaki kau ni, nak buka juga ke" soalku kembali.

"Bukalah, biarkan kakiku terkena angin luar" jawabnya.

Aku membuka stokingnya yang dibasahi peluh. Kemudian aku letakkan dihidungku,
aku bau dengan penuh semangat. Ikhwan memandang perbuatanku itu dan ketawa
kecil.

"Hahaha, kau ni memang sayang gila kat kaki aku"

"Ikhwan, aku nak bawa balik stoking kau ni boleh, aku nak buat kenangan" pintaku
kepadanya.

"Kalau kau ambil stoking sukan aku, aku nak pakai stoking mana untuk bersukan
nanti?" soalnya.

"Nant aku belikan stoking baru untuk kau, aku akan beli yang berjenama, biar sesuai
sikit dengan kaki hot kau ni" jelasku.

Dia tersenyum macho, membuatkan aku tergoda. Kini kedua kakinya sudah berada
di ribaku. Aku menundukkan kepala dan menghidu kakinya. Aku hisap jari-jari kakinya. Mula-mula aku hisap ibu jari kakinya dan diikuti dengan jari-jari yang lain. Jari kakinya yang lembap itu berasa masin. kemudia aku jelirkan lidah dan menjilat-jilat atas kakinya.

Aku bangun dari tempat dudukku dan duduk di bawah. Jika aku duduk di bawah, aku
boleh cium tapak kakinya dengan senang. Aku menghalakan mukaku ke arah tapak
kakinya. Aku benamkan mukaku ke tapak kakinya. Tapak kakinya yang puth dan gebu membuatkan aku sangap. Setelah mencium tapak kakinya, aku menjilat perlahan-lahan, lidahku bermain di tumit kakinya dan ke serata permukaan tapak kakinya.

Kakinya bergoyang kegelian, dia sungguh geli bila lidahku bertemu dengan tapak
kakinya. Aku berasa seperti berada dalam syurga kaki lelaki. Bulu-bulu halus yang
tumbuh di permukaan kakinya ku hisap dengan penuh manja. Tidak lama kemudian,
Bas yang dipandu sudah menghampiri rumah Ikhwan. Aku bangun dan memberitahunya.

Aku mengambil semula kasutnya yang berada di bawah dan menyarungkan semula kasutnya,. Dia bangun dari baring dan mengangkat beg sekolahnya untuk digalas di bahu. Sebelum dia melangkah keluar dari bas, dia dengan tiba-tiba mencium pipiku dan tersenyum seketika. Aku terkejut dengan tindakannya. Aku seakan-akan tidak percaya dengan apa yang dia telah lakukan tadi.

"Dia menciumku, adakah dia..........." ah lupakan sajalah, mungkin itu tanda dia menghargai layanan aku tadi, mungkin. Sejak kejadian itu tadi, aku mula berfikir yang bukan-bukan..Namun tidak lama kemudian aku jarang melihatnya di sekolah. Aku jarang bertemu atau berselisih dengannya. Rakanku memberitahuku yang dia sudah berpindah sekolah kerana ayahnya yang merupakan pengurus syarikat, telah di arahkan bekerja di tempat baru. Aku mula merinduinya dan berharap akan berjumpa dengannya suatu hari nanti.

"Ikhwan aku sukakan kaki kau..."

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri