Pages

Hanya Satu Fantasi-Ayah Dan Kamera Digital


Aku suka mengambil gambar bogel diri aku sendiri dan masukkan ke dalam internet untuk tatapan rakan-rakan atau sesiapa yang mahu mengenali aku.Tapi sejak dua tiga hari yang lepas, kamera digital yang aku gunakan telah rosak terjatuh dari beg sandang aku, ketikaaku mahu menyimpannya tempohari.
Hati aku bergelonjak resah mahu membuat koleksi gambar-gambar bogel yang baru. Cuma ada satu pilihan. Ayah barumembeli kamera digital seminggu lepas. Aku berhasrat mahu gunakan nya tanpa pengetahuan ayah. Tapi ayah tidakpernah memberi kebenaran untuk sesiapa sahaja menggunakan kamera itu. Maupun emak sekali. Apa lagi kakak atauadik lelaki aku. Di dalam kepala, aku cuba memikir-mikir cara untuk mencuri guna kamera ayah.
Esok Emak akan ke Johor Bahru bersama adik, menemankan kakak aku yang menghadiri temuduga di sana. Ayah tidakdapat ikut sekali kerana ada urusan kerja di ibu kota. Aku dapat rasakan, inilah masa yang sesuai untuk aku gunakankamera ayah ketika tidak ada orang di rumah nanti. Kebetulan, aku belum mengambil cuti tahunan aku yang masih lagi banyak itu.
Sebaik sahaja emak, adik dan kakak aku keluar pagi esoknya dengan menaiki teksi, aku menanti dengan debaran, bunyi kereta ayah meninggalkan perkarangan rumah. Sudah agak lama juga aku tunggu. Tapi tidak juga kedengaran bunyikereta. Aku berjalan keluar bilik mengarah ke bilik ayah. Aku lihat beg sandang ayah ke pejabat sudah tidak ada. Akukira ayah mesti menaiki kereta temannya untuk bekerja pagi itu. Bukan sekali dua ayah car pool dengan teman-temansepejabatnya.
Aku amati bilik ayah. Aku mencari-cari kamera digital yang ayah simpan. Setelah menyelongkar dengan kemas, dapatjuga aku temui kamera ayah tersimpan di dalam laci almari baju. Sebelum aku gunakan, aku semak kalau-kalau ada apa-apa gambar di dalamnya tersimpan. takut kalau aku dengan tidak sengaja 'delete' gambar itu nanti. Aku menariknafas lega.
Aku bergegas ke bilik semula. Aku tanggalkan baju dan seluar. Aku urut batang aku dengan perlahan. Aku mau gambaryang aku ambil penuh ghairah dan sensasi. Aku setkan kamera dengan di atas tripod. Aku setkan dengan timer dan mulamelakukan adengan-adengan sensual semahu-mahunya. Sesekali aku menonggeng ke arah lens kamera dengan membukarekahan jubuh aku. Dan adakalanya aku berbaring di atas katil dengan mengangkat kaki ku dan membiarkan lubang jubuhkuternganga seolah menadah batang datang menerjah masuk. Sambil beraksi aku jadi semakin ghairah dengan sendiri. Aku tidaktau apa yang berlaku, tapi di dalam kepala otak aku sedang membayangkan susuk tubuh ayahku yang sudah menjangkau 44 tahun itu berbogel didepan mata. Semakin aku bayangkan, air mazi meleleh keluar dari celah kepala batang pelir aku. Aku mendesah sendiri. Aku bayangkan ayahku menghulurkan batangnya ke bibir jubuhku dan menggomol mulutku dengan mukanya yangberjambang dan bermisai lebat. Aku dapat rasakan badannya yang kekar dan tegap menindih aku sambil tangannya meramaskeras puting tetek aku. Aku menjadi begitu teransang. Tanpa aku sedari aku membisik resah nama ayah bertalu-talu." ayah!! sedap yah!! arrrhhhhhh....sedap", sambil aku mengangkat kakiku dan membayangkan ayah menjunamkan batangnya ke dalam jubuh aku.
"HASHIM! APA ENGKAU BUAT NI? " tiba-tiba aku dengar suara ayah mengherdik!
Aku jadi terkejut! aku tersentak dan terpaku terlentang di atas katil. Ayah berdiri dengan tali leher dan beg sandang di muka pintu.Matanya menjegil memandang aku dengan tajam. Matanya memandang kepada aku seperti mahu di bunuhnya. dan sesekali memandang pada kamera di hadapan aku.
"CELAKA KAU!", kata ayah sambil mencampakkan beg yang di sandang dan meluru kepada aku yang sedang terburu-burubangun ke kaki katil.Aku tidak berkesempatan untuk bangun, ayah menolak badanku sehingga aku tertiarap. Ayah tekan belakang badanku dengan badannyayang tegap dan kekar itu!" KURANG AJAR KAU! DAH BESAR PANJANG. MACAM NI KO BUAT!" teriak ayah sambil menampar belakang aku dengan keras.Aku menjerit menangis. Sesekali tangan ayah hinggap di atas punggung aku. dan aku akan tersentak kedepan kesakitan.Ayah menarik-narik rambutku sambil menghentakkan kepala aku ke atas tilam. Kaki aku sudah terkangkang menampakkan lubangjubuh aku yang sudah tidak aku hiraukan lagi. Ayah terus-terusan berleter dan mengherdik aku sambil menekan aku dengan kuat.
" kau nak sangat rasa kena jubuh eh? HAH!! HAH!! " aku memandang sekilas menoleh kebelakang dan melihat ayah memasukkan jari tengahnyake dalam mulut dan melumurkan dengan air ludah. Aku terus takut dengan apa yang akan berlaku."ARRRGGHHHH!!!" aku menjerit bila ayah menjunamkan jari itu kedalam jubuh aku. Air mata aku sudah berlumuran kesakitan.
Ayah terus menindih aku dari belakang. Mukanya betul-betul di sebelah telinga aku. " rasakan hah!! nak sangat kan!!", aku dengardengan jelas ayah berbisik di telinga aku. Sesekali aku terjerit setiap kali ayah menghentak lubangku dengan jari dia. Aku tidak pastiapa yang berlaku, tetapi aku menjadi teruja dengan perbuatan ayah. Dan aku pasti ayah juga, suara dia sudah mendesah di telinga aku.Aku dapat rasakan satu bende keras bergesel-gesel di atas punggung aku. Aku jadi ghairah. Aku pusingkan kepala aku mencari wajah ayah. Akulihat dia sedang memejamkan matanya. Aku jadi berani dan terus menjilat bibir ayah. Ayah seperti terpegun, tapi langsung menarik kepala aku danmenggomol ganas lidah aku. Kemudian ayah memusingkan badan aku. Aku terlentang menghadap ayah. Ayah tanggalkan butang bajunya yang paling atas tanpa membuka talileher dan menyuakan kepala aku ke dadanya. Aku seperti paham dan mencari-cari puting tetek ayah. Sebaik sahaja lidah aku bertemu dengan putingtetek ayah, aku terus kulum dan gigit dengan rakus. Ayah menjadi resah, Tangannya semakin liar menusuk lubang jubuh aku. Hilang sakit aku bila ayah mengerang dan menggelupar tatkala aku gigit dan sedut teteknya dengan rakus.Kemudian ayah bangun dari katil.Ayah tanggalkan seluarnya, baju pejabat warna putih masih di pakai, tali lehernya juga tersemat kemas. Ayah keluarkanbatangnya yang sedang mencanak bak keris itu dan melumurkan dengan air ludah.Ayah mengangkat kaki aku keatas bahunya dan dengan satu tujakan kental, ayah hentak lubang aku dengan batangnya yang keras menggila.Aku mau menjerit tapi ayah masukkan jari-jari tangannya kedalam mulut aku. Aku memandang ayah dengan rasa sakit yang amat. Air mata akusudah mengalir semula. Tapi ayah tidak hiraukan. Tangannya menampar-nampar muka aku dan menerajah ke dalam mulut aku dengan ganas.Kaki aku di sematkan kemas diatas bahunya. Hentakan demi hentakan bertalu-talu datang dan pergi ke liang keramat aku. Aku menjadi hingar bingardengan tindakan ayah. Sesekali badan aku teruja ke atas cuba menghalang kemasukan ayah yang mendesah kental itu. Tapi ayah tidak hiraukan. Dia semakin ganas menghentak dan menikam aku. Batangnya keluar masuk dengan menggila. Tiba-tiba dia segera keluarkan batang dan menerpa naik keatas wajah aku. Di hulurkan batangnya kedalam mulut aku dan dengan keluhan kasar menggila dia muntahkan air mani pekat kedalammulut aku. Aku terkial-kial menelan air mani yang berlumba-lumba masuk ke dalam rongga tekak. Ayah hanya mengerang dan menggigil menahan keghairahan yang datang dengan ganas itu.
Setelah tidak ada lagi setitis air yang keluar. Ayah bangun dan menarik aku ke kaki katil. Ayah tonggengkan aku dengan kedua tanganku memangkukaki katil. Sekali lagi ayah hentakkan batangnya yang penuh kejantanan dengan rakus ke lubang aku. Aku menjerit lagi. Kali ini ayah tidak cuba menutupmulut aku. Malah tanganya merayap ke dada aku dan memutar picitkan tetek aku dengan kasar. Aku jadi tidak keruan dengan reaksi ayah. Ayah semakinlaju, aku seperti rasakan batang ayah akan masuk terus ke dalam perut aku. Batang ayah yang keras terus menjunam masuk dengan laju. Aku jadi kalutdan ghairah yang amat. Tiba-tiba juga ayah pusingkan badan aku dan menolak aku terduduk ke lantai. Ayah letakkan kepala aku di celah kakinya dan dengan desahan yang padu ayah pancutkan air maninya kedua kali ke muka aku. Aku cuba menutup mata tapi air mani ayah terus masuk ke dalamcelah-celah bibir dan mata aku. Aku sendiri memancutkan air mani yang bertubi-tubi ke kaki ayah.
Aku terjelepuk keletihan di kaki katil. Ayah terus beredar masuk ke dalam bilik air. Aku segera bangun dan beransur ke dalam bilik.
Dan selepas itu, aku terus-terusan menjadi "bahana" kemarahan ayah setiap kali aku berbuat salah.


{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri