Pages

Mamat Gym

aku memang gemar mengunjungi gym.oleh kerana aku ni student lagi so aku selalu g gym yng ada dlm kampus. sure gym memang penuh dengan mamat2 yang bdn six pax...muscle baik punya.aku mulanya memang stargt..sehinggalah pada 1 hari.aku pergi gym pada waktu ptg lebih kurang pukul 2.30 ptg. korang thhu watu tu gym tk ramai org...so aku x kisah.aku teruskan main dgn alat2 untuk lengan aku..dlm tu seingat aku ada 3 org je.. mamat bju biru, intructor, dengan kakak tu..aku teruskan main.. dan tiba2 datang seorg mamat nie minta tlg kat aku sopport alat dumbell yang unutk chest punya..aku pun ok la.. bdn mamat nie memang tough.. bisep semua mantap..tggi pulak macm model.aku pun sopport la..then dia tye aku bro ko main alat ape..aku jawap ni untuk tgan..aku tye dia dh brpa lama ko main alat sampai bdn ko cantik cm! ni..dia kt dh lama..masa diploma lagi sekarg dh dgree..mak oi lama tu..aku berbual degn dia then masa dia selak bju nk lap peluh perh six pax..aku ckp kt dia cantik pert...dia kt ko pun akn dpt ..ko nk pegng..ish giler pe aku bukan gay..dia ckp apsal pulak tk slah pun.enth ape jdi dgn aku pergi je selambe pegg...memang sedap.so berbual2 dia tnye aku ko dtg degn ape..aku tumpg member.jp g dia dtg..dia pelawa aku naik satria neo dia..aku pun ok je la..dlm keta dia tye ko ade awek aku ckp dh putus..dia kt ooo..aku horny giler..aku pun ckp ko lancap je la...aku ketawa...aku nk main..aku tye dgn awek mane bro...tk gn ko nk?aku tergaman..aku bkn gay bro.tk sangka jejaka sekack nasrul gay..dlm keta dia pegg konek aku..konek aku pun tgg..dia ckp aku akan ajar ko.dia ajak aku g umah dia..sampai je..dia terus cium aku.buka bju aku pun titiba jdi sedap pulak...dia rakus...dia buka seluar dia dan suruh aku hisap aku tk thu..dia kt isap je..mak oi besar btg macm mat saleh..aku pun hispa! dan dia hisap aku punya..dia main puting...dia kta nk fuck ak! u..aku p un relakan...dia spe durek seblm tu masa dia jilat jubur aku sedap giler...dia fuck dan isap mengisap sampailah dia panjut kt muka aku...aku dpt 1 pengalamn bru dgn mamat gym yang kack.sejak itu aku menjadi gay...dia lah selalu menjolok aku...aku tk thu ape dh jdi dgn aku...semuanya berlaku pantas.




{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri