Pages

Isap time tido



Peristiwa ni berlaku masa aku form 4. pada asalnya,aku bukan seorang gay coz sejak kecil aku dah main urut2 ngan kawan pompuan. tau urut apa???? dia urut konek aku...aku urut pintu gerbang dia.aku ingat masa tu aku tak sekolah pon lagi....

Oklah,dipendekkan cerita,bila aku masuk form 1,aku aras lebih minat pada kaum yang sejenis ngan aku.masa tu aku tak dok asrama agi.start form 3 baru aku dok asrama.malam pertama aku dok asrama, kawan2 aku semuanya sambut baik kat aku. malam tu,sebab aku belum dapat tilam lagi, aku tido ngan kwn aku.sekatil ngan dia.Dari sinilah bermulanya percubaan pertama aku untuk merasai hidup seorang gay. lebih kurang pukul 2 am, aku tersedar.aku tgk kawan aku ni tio lena.aku ambil peluang tu untuk pegang kote dia yg semmgnya selama ini aku idamkan. aku pon pegang slow2,lama-kelamaan tu, batang dia makin keras.aku cuma pegang dan main sikit2 jer tapi lama-lama tu aku rasa macam dah basah kat kepala kote dia.sah dia dah stim habis ni.aku pun main lagi dan lagi hinggalah dia pancut. keesokan harinya kami buat mcm tak der apa2 berlaku.Lepas tu byk kali lagi aku ulang buat cam tu tapi masa form 3 aku belum berani isap.bila dah form 4, aku makin gian dan berani untuk buat benda ni. satu malam tu, aku study sama2 ngan kwn aku. nama dia edry, badan dia mmg tough, maklumlah atlet sekolah.tinggi lampai, ramai org ckp rupa dia macam shahrukh khan. mmg pun...malam tu aku study ngan dia, tak tau pkl baper kami dah hanyut dibuai mimpi.kami tertido kat lantai cam tu jer. mcm biasa, aku tersedar. aku pun raba kote dia. lama jugak aku raba tapi masih tak der respon. mlm tu dia tido pakai seluar baju melayu,tapi tak pakai baju. kain baju melayu kan lembut dan licin so senanglah bg aku nak raba kote dia. aku pun buka zip seluar dia dan keluarkan kote dia. wow....walaupun masih lembik tapi kotenya besar dan panjang.aku dapat bayangkan kalau kote dia keras menegang mesti sebesar lengan aku.So, aku beranikan diri dan pertama kalinya aku cuba letak kat bibir.entah knapa, rasa mcm ada sesuatu yg menghasut aku agar buat lebih lagi dan aku terus main kat mulut kepala kote dia. sebab tak tahan jugak, aku kulom terus.habis batang dia aku blow and suck deeply. masa tu baru kote dia makin keras dan terus mengeras. mmg besar dan panjang giler tapi dengan usaha yg bersungguh2,aku berjaya masukkan batang dia yg panjang tu dalam mulut aku. mmg best giler pengalaman pertama ni. aku just kulom jer malam tu, tapi hampir sejam aku kulom n then terpancutlah air nikmat dia. aku biarkan air tu memenuhi mulut ku dan aku lumurkan balik pada batangnya tadi. then aku isap n kulum lagi batang dia.batangnya mmg power, walaupun dah 15 minit pancut tapi masih lagi tegak macam tiang bendera. aku sucking lagi n lagi sebab air mani dia masih ada kat batang then setengah jam pas tu batang dia baru beransur mengecut.Aku berpuas hati sgt mlm tu sbb dapat isap kote jejaka idaman aku dalam keadaan dia tak sedar

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri