Pages

Main dengan budak Str8



Malam ni tetiba plak aku nk citer pasal hidup aku.... Aku ni bukan orang bandar, tapi xda la tinggal kat pedalaman sangat, mcm pekan2 kecil. so banyak la aktiviti2 yang aku & mmber aku lakukan, memancing, bola, badminton, round2 kampung naik motor, mcm2 lagi..

AKu bukan lembut dan xda lansung ciri seorang lelaki yg suka pada lelaki, mungkin pengalaman lepas membuatkan aku jadi minat kepada lelaki. sebelum ni rasanya aku ada citer pasal hidup aku masa kecil2 dl..

Kembali pada kisah yang asal 9 tahun lepas, dalam banyak2 member, aku ada berkenan dengan seorang bernama PG, dia memang betul2 str8 giler, xtinggi & xrendah, kulit sawa matang, xgelap dan xcerah, kira lelaki kampung. dier ni agak baik dan kadang2 nakal. Aku xkenal sangat dier. sebab ms kecik2 dl aku xlepak dengan dier.

Nk dijadikan cerita, oleh kerana dah lama aku kenal dier, aku ajak round2 kampung, xsilap aku masa dlm pukul 9.00PM, dier pn ok jer, coz bosan. Masa perjalanan, kitaorang borak2 kosong, sehingga aku dah xdapat nk kawal nafsu, aku cuba pegang konek dier, agak ssh untuk aku nk pegang sebab dier kat blakang, tapi usaha tangga kejayaan.. hu3.. mula2 dier seperti xnk kasi lansung aku pegang, yer la, tetiba aku nk pgg konek dier, mesti der terkejut giler..

lama2 dier seperti bagi "green light", aku apa lagi, terus berhentikan motor, dan mintak dier tolong bawa, senang ckit aku nk pegang konek dier.. aku dah xlarat nk pgg, aku minta dier berhentikan motor, kawasan tmpt kitaorang berhenti agak sunyi, coz xda orang dan tepi sawah. aku pn, terus hisap konek dier, mula2 dier xnk kasi, tp rezeki, xkan dier xnk kasi. hu3... sebelum aku isap, aku cium seluruh batang dan bulu, bau jantan memang kuat dan cukup untuk aku gersang.. aku isap2, xlama lepas 2, dier cakap nk kencing, aku ingat betul2 nk kencing, rupanya dier melancap, mungkin dier ingat aku xtahu apa itu melancap, coz ms 2 umur aku masih muda. dier 1 tahun tua dari aku. sebelum air mani dier terpancut, terus aku tarik badan dier, dan hisap kembali, sambil melancap, xsempat dier nk gtaw, air mani dier terpancut di muka aku.. agak banyak air yang pekat dan panas terpancut di muka aku.. aku terus hisap sehingga dier minta untuk dilepaskan..

kenangan first time dengan dier, xakan aku lupa... sekarang pn aku dengan dier masih lakukan aktiviti , cuma agak sukar aku nk dapatkam dier.. coz dier tahu, kalau aku ajak kuar, mesti aku nk pgg konek dier.. t aku sambung citer aku dengan dier.. 

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri