Pages

pancutan pertama kali semasa dihenjut

Seingat aku namanya Ipong, dan lebih suka melihatnya sebagai ‘mat rempit’ sahaja. Berbadan tegap dan berotot pejal seperti seorang atlet dan berperwatakan seperti mat rempit. Semasa dia datang ke rumahku, aku tidak boleh menunggu, aku resah untuk berasmara dengannya.

Sebaik masing-masing berbogel di bilikku, aku seperti biasa akan meromen dia terlebih dahulu dengan cara jilatan di leher, puting tetek, perut sehinggalah kepada bahagian sensitifnya di mulai di sekitar pelir, biji pelirnya ku nyonyot kemudian barulah menjilat dan menghisap batangnya. Batangnya sebenarnya tidaklah mengujakan aku kerana saiznya biasa sahaja. Aku berterusan menggomol bahagian tersebut, menjilat peha dan bermain disekitarnya.

Kemudian Ipong berada di posisi atas pula dan menggomol seluruh badanku, paling syok dia menjilat bahagian puting dan tetekku. Aku meminta Ipoi menghenjut aku, dengan perlahan, Ipong memasukkan batangnya ke dalam juburku yang telah bersedia menerima kemasukan. Aku tidak dapat bayangkan kenikmatan bermain besama Ipong, Ipong menghenjut aku perlahan-lahan kemudian beransur-ansur laju dan laju, aku memegang punggungnya dan merapatiku kerana dengan cara itu, aku dapat rasakan seluruh batangnya di dalam juburku. Kedudukan Ipong yang di atas aku membolehkan aku memeluk badan sasanya dan memandang mukanya. Badannya itu membuatkan aku bertambah nikmat.. Dek kerana tidak tahan dengan kenikmatan dihenjut oleh Ipong, aku terpancut secara natural tanpa aku melancap atau dilancap oleh Ipong. Aku puas. Melihat aku yang sudah terpancut, Ipong melajukan henjutannya, henjutannya berakhir apabila air nikmatnya juga terpancut di dalam jubur aku.

Aku masih tidak puas, aku mahu Ipong menghenjut aku lagi, tapi nampaknya Ipong hanya mampu sekali. Katanya ini kali pertama dan di lain hari nanti dia akan bersamaku lagi. Selepas itu kami bersembang seketika di tamu. Ipong memang baik, dia mahukan teman untuk bersukan, dan katanya kadang kala dia pergi ke gym bagi membentuk badannya. Namun hubungan kami tidak lama, itulah kali pertama dan terakhir aku dengan Ipong, disebabkan aku yang banyak mengelak dari menemuinya, akhirnya Ipong malas hendak melayan aku lagi. Namun Ipong merupakan orang pertama yang memberikan aku kepuasan sepenuhnya dalam henjutan yang jarang aku peroleh dari orang lain.

Dari beberapa kenalan seks aku di Bangi-Kajang, Ipoi memang dikenali. Dan semasa dia bersamaku, dia menjadi top, tetapi ketika dia bermain dengan kawanku, dia menjadi bottom yang dihenjut, sudah dua kali perkara ini dikhabarkan padaku oleh kenalan seks ku yang berlainan, apepun, dia tetap hebat bagi aku dek tusukan nikmat dia yang telah ku rasakan sebelum ini.    



{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri