Pages

Bas


Kisah ni semasa aku ketinggalan bas semasa di Johor Baru, beberapa bulan yang lepas. Masa tu dah 12.30 malam di stadium larkin tu masih ramai gak orang yang lalu lalang dan sama seperti aku, tak ada bas nak balik.
Di pendekkan cerita, sedang aku meghisap rokok, tiba-tiba datang seorang budak lelaki yang berumur dalam lingkungan 16-17 tahun meminta sebatang rokok dariku. Aku lihat dia membawa sebuah beg pakaian dan mukanya boleh tahan hemsem dan berkulit putih. Aku tanya nak balik balik kemana? Balik ke Melaka bang, bas dah habis sambil bertanya aku balik kemana pulak.
Aku ni memang permaha orangnya, jadi setakat rokok sebatang tak jadi hal, aku terus ajak dia minum di kedai berhampiran. Dari raut wajahnya dia seperti mengantuk sangat, dan aku pun tak kisah lah dah hampir 1.30 pagi.
Dia tanya aku apa kata kita sewa hotel bang?aikkk aku tanya dia balik, kongsi boleh la..dia kata no problem. Kami pun ambil teksi dan terus ke Bandar JB untuk menyewa hotel. lepas check in aku lihat dia terus buka baju dan seluar untuk mandi agaknya..panas maklum laaa, dan aku wat tak tau je. Masa dia salin pakai tuala aku lihat batang nya boleh tahan besar di dalam seluar dalam yang berwarna biru cair tu..aku wat relak je. Masa dalam bilik air, dia tiba-tiba panggil aku katanya suruh tolong ambilkan berus gigi dan colgate dalam beg nya.
Aku ambil dan terus dia buka pintu bilik air tu besar-besar dalam keadaan bogel. Fuihhhhh...kote dia tengah penuh dengan sabun sambil tegang mencodak kelangit dan mukanya pun penuh dengan sabun. Aku terus memberikan berus gigi dan colgate tersebut sambil menjeling kote nya yang tengah tegang tu..heee budak ni macam mengoda aku je.dalam hatiku menahan nafsu yang kini membara.
Lepas mandi, dia keluar dan terus melondehkan tuala di depan aku yang sedang menontom tv. Lepas tu aku tengok siap letak bedak kat \"tempat\"situ dan badan nya. Aku terus kebilik air pulak untuk mandi pulak. Selesai mandi akutengok dia terlentanng atas katil dengan memakai seluar dalam je, sambil tanya aku nak makan ke kat restoran bawah?aku jawab aku dah kenyamg, tapi kalau nak makan aku cakap kejap lagi lah..sambil dia mengangguk.
Sambil tu aku tengok dia dok pegang dan garu kote dia masa berbaring tu..citer kat tv plak mat saleh tengah beromen..apa lagi lah..dia dok pegang kote je.
Masa aku berbaring di katil dia asyik tengok tv dan aku pun malas nak tengok terus tidur. Belum samapi 10 minit, aku terdengar seperti orang tengah melancap dengan bunyi kesedapan dengan air, aku tak tau jeli rambut dia ke atau air liru dia berbunyi masa dia sorong tarik tu..Bila aku toleh kat dia dia dah berbogel sambil melancap dengan nafsunya.
Selepastu, dia tersedar aku dah terjaga, dia terus malu dan tanpa rasa malu lagi terus datang ke arah ku dengan menghunuskan kerisnya itu kemulut ku.
Apa lagi, dengan tak semena-mena aku terus megolom batang dia yang panjang dan kemerah-merahan itu smabil dia mendengus gila yang amat sangat kerana kesedapan.
Belum sempat airnya keluar tiba-tiba aku terus berbogel sama, sambil dia terus menonggeng supaya aku terus \"f***\'
bontotnya yang sempit dan berwarna kemerahan. Aku apa lagi pucuk dicita ulam mendatang terus menghayun laju ke dalam jubo nya sambil dia melancap sendiri.
Selang 15 minit air aku terpancut di dalam tabungnya dan masa yang sama dia mengerang kerana air mani nya terpancut juga.
Kamisama-sama mengolom batang satu sama lain. Lepas tu kami tidur sama-sama sampai pagi

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri