Pages

Penyelia

Aku menuntut di sebuah university di selatan Tanah air. Pada tahun akhir, aku tercari2 supervisor untuk membuat thesis FYP. Secara kebetulan seorg lecturer muda baru masuk dalam fakulti itu. Lecturer tersebut sungguh kacak, mukanya yg bujur sirih, matanya yg bulat dan misai serta janggutnya yg baru tumbuh selepas dicukur menampakkan kemacoannya, berbadan tegap dan tinggi, berkulit cerah dan berwajah ceria.  Kuliahnya 3 x setiap minggu sentiasa dinanti2kan oleh aku dan juga kesemua budak2 perempuan dikelasku hinggakan mereka sanggup dtg awal sejam untuk berada didepan bilik kuliah menatap wajah lecturer tersebut. Aku pernah mendengar ura2 lecturer ni frust putus tunang  sebulan sebelum diijab Kabul kerana tunangnya curang dgn lelaki lain. Dlm benakkan bodoh betul perempuan tu. Sanggup tinggalkan lecturer ku yg bekerjaya cerah dan hensem lak tue. Kalau aku, konpem lecturer tersebut xkan diabaikan. Pikiranku melayang-layang kemudian terpikir aku belum ada FYP lecturer lagi untuk buat thesis. Aku pun dgn cepat bertemu dgn lecturer tersebut dan memintanya utk menjd supervisorku. Lexturer tersebut bersetuju, dgn gayanya yg lembut dan bersopan santun, mengagguk dgn sekutum senyuman membuatkan aku angau seketika. Selepas itu setiap hari aku bertemu dgnnya kononnya aku hendak berbincang tajuk serta cara2 untuk membuat FYP tersebut. Lecturer tersebut tidak lokek ilmu terus ,menajar aku dgn baik dan sabar. Tidak cukup waktu pejabat, aku selalu bertandang dirumah sewanya hamper setiap mlm hinggakan kesemua housematenya mengenali aku. Aku kemudian menjadi slaah satu rakannya dan juga housematenya. Kami selalu lepak bersama hinggakan lecturer tersebut akan menghubungi aku untuk mengajak aku makan tghari dan malam serta lepak tmpt2 yg best2. Setelah selesai proposal aku untuk thesis dan telah diluluskan oleh senat, kami terus melakukan thesis tersebut bersama2. Lecturer tersebut membantu aku bagaikan partner thesis aku, ini membuatkan aku sungguh gembira kerana ada pemangkin projek disebelah aku. Dia selalu mengikuti aku untuk mendapatkan sample serta analisis sample walaupun kami terpaksa bermalam 2-3 hari didalam hutan. Dia mengikuti aku atas alas an kerana seronok bersiar2 sambil release tensen scara percuma kerana semua projekku ditanggung oleh pihak university dan sponsor dari sebuah syarikat.




Pada suatu hari, kami berkhemah disebuah kawasan air terjun untuk mendapatkan sample. Kami bercadang untuk menetap disana selama 3 hari. Pada hari pertama, kami tidur dgn nyenyak tanpa sebarang tindakan pun berlaku. Pada hari kedua, hujan turun dgn lebat sekali menyebabkan kesemua pakaian kami basah kuyup kerana khemah kami digenangi air.  Nasib baik ada kain pelikat didalam keretaku serta sepasang pakaian ku yg spare aku tggl tetapi lecturer ku tiada sehelai pun kain yg kering. Aku hanya mampu memberikannya kain pelikat untuk dipakai. Dia kemudian memakai kain pelikat serta baju singlet. Sungguh sexy menyebabkan aku stim melihatnya. Dgn dadanya yg licin serta bidang, putingnya yg mengeras dan membentuk bonjolan sexy kedua2 belah didada singletnya, lengannya yg berotot serta bahunya yang kemas dan berurat macam pemain nola keranjang. Aku menahan nafsu aku yg bergelora. Kami tidur didlam kereta Grandis diatas kerusi belakang. Nasib baik aku mebawa kereta SUV kerana tidakla aku bersempit tidur dgn tidak selesa didalam kereta. Kami kemudian melipat kerusi belakang dan membentuk kerusi tgh menjadi katil. Jam menunjukkan pukul 10mlm, hujan kadang2 lebat kadang tidak tetapi masih turun tanpa henti. Kami berbual2 kosong sambil bercerita perihal satusama lain sehinggalah terkeluar pertanyaan dari mulut bacolku ini soalan sensitive ttg awek. Dia hanya berdiam diri kemudian bercerita dgn nada sedih bagaimana ditinggalkan dgn tunangnya. Aku memujuknya kemudian menukar topic yg gembira. Mujurla dia cepat2 menukar mood ceria semula.kami kemudian bercerita hingga tergelak2 memecah kesunyian mlm. Mlm itu hujan lebat turun semula entah bila aku dan lecturerku tertidur nyenyak. Aku terkejut mendengar detuman guruh, jam menunjukkan pukul 2 pagi.Didalam kesamaran lampu suluh kami dibawah kerusi yg sengaja dipasang untuk emergency, aku terlihat kain pelikat lecturerku terselak hingga keparas peha menampakkan anunya yg tgh stim. Mak aii berderau darahku dan jantungku berdegup kencang melihatnya. Jaraknya dgn aku hanya 3 jengkal sahaja, aku dpat melihat dgn clear btgnya yg mulus, besar, keras, tegang dan panjang hingga ke pusatnya menegang terpacak keatas, sekali sekala jari jemarinya mengaru2 pehanya dan insang dianunya. Aku kepanasan hingga ketelinga, btgku xyah cakap membuak2 darah melintas dgn laju dan menegang bagaikan nak pcah kepala btgku. Aku melihat kepalanya btgnya yg besar serta leherbtgnya yg mempunyai insang yg tegang, pangakl btgnya dipenuhi bulu2 nipis, testinya yg menegang dan diselimuti bulu hingga ke peha dan betis. Diadal otakku ingin sahaja memegang dan mengulumnya macam lollipop puas2. Mesti lebih enak dari lollipop batangnya itu. Aku kemudiannya membuat keputusan biar aopapun terjadi aku nak juga rasa lolipopnya dan nak blowjob dia ml mini. Aku sudah tidak tertahan nafsu ini. Tiap2 malam aku mengimpikan saat ini hinggala malam ini aku tidak mampu menahannya lagi. Aku dgn terketar2 terus memegang batangnya yg masih pejal dan terpacak dgn keras. Aku terus menyua kedalam mulut dan menghisap btg tersebut dgn rakusnya menyebabkan lecturer aku tersedar. Lecturer aku terkejut kemudian cuba menolak aku. Aku tidak berganjak terus menghisap tanpa melepaskannya menyebabkan lecturer aku kaget tidak tahu hendak buat apa. Dia menyuruh aku menghentikannya dan menolak2 bahuku. Aku tetap menghisapnya dan menyebabkan dia tidak dpat berbuat apa2. Mungkin seronok blow aku akhirnya dia terus melayan nikmat aku menghisap btgnya. Aku juga mengambil kesempatan ini mengkangkang diatas kerusi dan memasukkan btgnya yg basah dgn air mazi dan air liurnya kedalam duburku. Aku terus menghayunkan bontotku dgn laju dan rakus sekali. Sungguh enak sekali ketika memasukkan btgnya kedalam duburku, memang impian aku ingin berasmara dgnnya akhirnya aku dpat, aku terus membuka singletnya dan mnjilat2 dadanya serta menghisap putingmnya. Aku juga mencium serta menjilat mukanya dan bibirnya. Mungkin dia dalam keadaan nikmat meliwat aku dan btgnya dihenjut2 dia bagaikan di pukau dan tidak mebantah lagi. Cuma dia tidak memberi respond pada aku. Kaku bagaikan aku sedang berasmara dgn patung. Dia hanya mengerang keenakkan dan akhirnya menghamburkan air maninya. Selepas itu aku menjilat2 btgnya yg masih basah dgn air mani. Aku kemudian menghisap btgnya dan menjilat2 tanpa henti hinggalah dia menghamburjkan air mani kedua kedalam mulutku. Aku dgn amat gembira meminum kesemua air maninya tanpa meninggalkan sisa. Malam itu kami tidak dpat tidur, mungkin dia memarahi aku atau memikirkan apa yg terjadi, aku pula memikirkan mungkin akan kehilangan supervisor selepas kejadian ini. Aku menjadi takut dan menyesal. Malam itu kami berdiam diri hingga pagi. Pagi itu kami packing barang dan terus pulang ke university. Didalam perjalanan aku menyumpah2 diriku sendiri kemudian aku memberanikan diri meminta maaf. Aku memberhentikan keretaku dan menunduk dikakinya meminta maaf dan akan bertanggungjawab atas apa berlaku. Dia hanya membisu, aku pun terus memberitahu dia kesediaan aku tidak akan berjumpa dgnnya lagi dan akan mengugurkan diri aku dari mengikuti thesis ini.

Selepas 2 hari berlaku perkara tersebut, tiba2 aku mendapat sms dari lecturer tersebut untuk kepejabatnya. Aku sudah bersedia fizikal dan mental untuk menerima semua perbuatan aku itu. Sampai disana, aku duduk berdiam diri tanpa suara. Hinggalah lecturer aku bersuara memberi amaran supaya tidak membocorkan apa yg berlaku pada mlm itu. Aku terus bersumpah berjanji tidak akan malukannya dgn kejadian tersebut. Lagipun aku sendiri sedang menutup aku nih gay dgn menjadi str8 act tanpa pengetahuan sesiapa. Kemudian dia membuatkan aku gembira kerana tidak menarik diri dalam projek aku kerana aku sudah mendapat budget dan tidak mahu terbengkalai. Aku sekali lagi meminta maaf dan berjanji tdiak akan mengulanginya lagi. Selepas itu kami bekerja seperti biasa, aku sudah tidak bernafsu padanya kerana sudah belajar dari kesilapan. Kini aku hanya memandangnya sbg lecturer2 biasa tanpa mengharapkannya lagi. Dia juga mungkin sudah cuba melupakan apa yg berlaku pd malam itu dan aku telah cuba membahagiakannya. Thesis aku berjaya dan berjaya menaikkan nama aku dan juga namanya. Sebagai tanda maaf dan gembira aku meletakkan namanya bersama didalam journal yg telah aku usahakan. Selepas aku tamat pengajian, lecturer tersebut melanjutkan pelajarannya ke luar Negara tanpa mengucapkan selamat tinggal kepadaku. Sehingga kini aku tidak tahu apa yg berlaku padanya. Aku berdoa kebahagaiiannya didunia dan diakhirat. Kejayaan aku pada hari ini adalah atas bantuannya yg tidak terhingga walaupun aku telah melakukan sesuatau yg amat bodoh terhadapnya. Dia tetap membantu aku. Diala hero dan sumber kejayaan aku hingga kini. Setiap detik aku bersamanya pada malam itu tidak akan aku lupakan hingga ke akhir hayatku. Saat yg amat gembira dan xkan aku lupakan bersama dgn putera idamanku.


{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri