Pages

Azam Peguam Panas 2



Azam tidak percaya keadaannya sekarang. Dia duduk di dalam kereta dalam keadaan bogel pada waktu cerah sebegini. Dia kerja keras untuk mendapatkan kerjaya peguam yang paling tinggi dalam firma guamannya. Tapi sekarang Azam diugut untuk melakukan perkara yang tak mungkin dilakukan olehnya. Reza dan Rina, mendapat peluang untuk menguasai peguam panas ini dalam keadaan tanpa seurat benang pundan berseronok bersamanya. "Hari ni kita akan bergembira..sekarang beberapa peraturan asas." kata Reza. Azam dibenarkan menyentuh badannya sendiri tetapi tidak boleh menutup badannya. Rina seronok dengan keadaan Azam yang sedang tersipu-sipu ketakutan. Reza pula tak berhenti-henti bermain dengan badannya sendiri, menekan-nekan putingnya, meraba-raba batangnya di sebalik seluar, mengusap-ngusap bibirnya..Reza gersang. Rina mengikat tangan Azam ke belakang seat kereta.

Rina terus menggentel puting Azam yang terbonjol sedikit. Pada masa yang sama Rina akan menampar konek Azam sambil mengigit manja puting Azam. Azam dapat bertahan awalnya tapi kepakaran Rina menyebabkan Azam semakim stim perlahan-lahan. "Stop, apa kau buat ni menjijikkan", rayu Azam. "Kalau kita selisih dengan orang mesti diorang dapat lihat." kata Azam dalam keadaan yang sedang berahi. "Biasakan dengan keadaan bogel kau tu dan dilihat oleh orang lain..memang ramai orang akan melihat kau sedang bogel" bisik Reza di telinga Azam.

"Tolongla, aku merayu sangat2 ni, jangan bagi orang tengok aku" Azam merayu. Pada masa yang sama, Azam semakin stim,koneknya semakin keras di dalam genggaman Rina dan putingnya digentel-gentel oleh tangan Reza. "Kita dah sampai" sorak Rina. Kata Rina menyebabkan Azam semakin ketar. Perjalanan selama dua jam tadi membuatkan Azam sampai ke puncak orgasm beberapa kali. Reza terus memparkingkan keretanya di kawasan taman rekreasi air terjun itu. Ada juga beberapa buah kereta lain disitu. Azam duduk di dalam kereta sambil Reza dan Rina mengeluarkan barang-barang picnic mereka. "Dah bersedia Azam?",tanya Reza," Sekarang tiba masa untuk berkelah dan membiarkan matahari memancarkan sinarnya pada badan kau".

"Tolongla, ada orang lain dekat sini jugak, nanti diorang nampak.. at least tolonglah bagi towel kat aku dengan kasut sekali",rayu Azam. "Come on Azam, buat apa nak malu, badan kau mengiurkan, smooth , tegap, berbulu...cuma perlu sedikit lagi cahaya matahari saja". "Keluar dari kereta sekarang!!" perintah Rina dengan garangnya. Dengan perlahan-lahan Azam buka pintu kereta dan menjejakkan kakinya ke atas tanah. Setiap bunyi yang didengarnya amat merisaukan, takut orang lain ada di situ. "Sekarang jalan macam biasa, kalau ada orang lain nampak cakap ja awak tu seorang model dari oversea, ikut kawan pergi berkelah..kira bogel tu dah jadi kebiasaan kat negara awak" kata Rina. "Dan jangan bersungut minta baju..setiap perbuatan kau menjadi pertimbangan kami untuk bagi balik baju kau"kata Reza.

Selepas 30 minit menaiki bukit, Azam tak lagi terserempak dengan orang. Hatinya sedikit lega. Azam dapa merasakan tanah pada kakinya dan juga tiupan angin yang menyejukkan badannya yang berbulu itu. Tapi dia masih tak percaya yang dia dimainkan oleh dua orang yang tidak dikenalinya..seperti mimpi ngeri. Mereka kemudian sampai di tempat yang dituju yang Reza dan Rina rancang. Bagi Reza dan Rina, diorang tahu disitu takkan digannggu oleh orang lain...cukup privasi, tapi diorang tahu yang Azam tak tahu tempat itu menyelamatkannya dari dilihat orang. Lepas letak semua barang-barang, Reza mengikat Azam diantara dua batang pokok yang mengadap orang ramai di bawah. Tapi Reza tahu yang Azam takkan dapat dilihat dari bawah. Ketakutan Azam yang terkangkang diikat antara dua pohon pokok itu menyeronokkan Rina. Rina join sekali dengan melumurkan lotion sunblock pada sekeliling badan Azam, punggung Azam yang bulat berbulu, dadanya yang berbulu lebat tersusun rapi diusap-usap dengan lotion.

Azam meminta Rina berhenti tapi tak diendahkkannya. Konek Azam disapu dengan lotion dan Rina dengan perlahan-lahan bermain dengan konek Azam. Kerisauan Azam takut dilihat dan juga sentuhan lembut Rina memberi respons. Konek Azam kekadang keras sedikit dan turut capai klimaks beberapa kali... tapi tak diberi peluang memancutkan air maninya. Selepas sejam bermain dengan badan Azam, Rina menutup mata Azam dengan kain dan mulutnya disumbat. Azam ditinggalkan keseorangan..dia panik. Keadannya sekarang diikat,bogel,tiada pakaian, jauh dari rumah menakutkannya. Dia meronta agar dapat melepaskan diri dari ikatan tapi apakan daya, tak boleh. Tiba-tiba Azam terasa satu batang vibrator dimasukkan kedalam lubang duburnya.

Dia cuba meronta menjerit. Pedih dan sakit sebab batang vibrator tu menusuk terlalu dalam sehingga menyentuh kelenjar prosat. Batang vibrator dihidupkan. Azam dalam keadaan nikmat sekarang, batang yang menusuk sungguh sedap. Azam stim, ghairah dan hampir klimaks. Sekarang dia risau, air maninya hampir terpancut tapi dalam keadaan bogel di tempat awan ini macammana?. Air maninya terus ditahankan. Azam cuba menenangkan dirinya.

"Jangan risau, kami akan pergi sekejap saja",bisik Rina. Masa sudah lama berlalu,lebih kurang dua jam dia ditinggalkan dalam keadaan yang mengghairahkan.Kemudian dia terdengar ranting-ranting patah dipijak..ada orang datang.Azam takut kerana dia dalam keadaan stim,koneknya keras mencanak dan tunggu masa memancutkan air mani.Apa kata orang? Gila ka apa orang ni kat tetengah hutan bogel, ikat diri kat pokok. Dalam keadaan yang senyap, Azam berharap orang itu akan menyelamatkannya. Tapi suasana menjadi sepi seketika.

Ada orang menuju perlahan-lahan kepadanya, tapi tidak berkata sepatah apapun. Reza dan Rina memang sentiasa melihat gerak-geri Azam sejak tadi, konek Azam yang mencanak panjang, punggung bulat Azam yang bergetar sefrekuensi dengan vibrator dan kepayahan Azam melepaskan diri mengghairahkan mereka. Mereka tahu yang Azam fikir dia ditinggalkan dan seseorang akan menemuinya dalam keadaan sebegini. Jadi Reza pun bergerak menuju ke arah Azam, tanpa mengeluarkan sepatah perkataan, Reza bermain dengan puting Azam. Menghisap dan meggigit manja, Azam membebel sesuatu tapi diendahkan saja oleh Reza. Azam mengerang kesedapan. Reza melutut dan terus menyoyot telur Azam ke dalam mulutnya, mengigit-gigit dan menarik bulu-bulu di sekitar telur Azam. Azam semakin kuat mengerang kesedapan,Ahh..Ahh..

Campuran antara kelenjar prostat yang digetarkan oleh vibrator, tangan Reza yang sedang bermain dengan puting Azam dan mulut Reza yang sedang menghisap telur Azam tidak cukup untuk membuatkan Azam memancutkan air maninya. Reza sukakan puting Azam, dia tahu yang Azam mungkin tak pernah dimainkan seperti ini dan takpernah rasa senikmat ini dalam hidupnya. Selepas sejam Reza bermain dengan peguam itu, dia kembali rehat di sisi Rina tidak jauh dari tempat Azam diikatkan.

Rina dari tadi enjoy dengan bentuk badan Azam yang mengiurkan..berkali-kali dia mencapai orgasm. Setelah sejam pula melihat Azam terkulai layu, Reza pergi mengeluarkan vibrator dari lubang punggung Azam. Rina mengeluarkan kain yang disumbat pada mulut Azam dan memberinya sedikit makanan. Reza dan Rina membuat rutin dari awal sampai akhir seperti biasa, sehingga hari hampir gelap. Azam lega kerana hari itu hampir tamat.

Dia berjaya menahan daripada memancutkan air maninya. Tapi sekrang Azam tak pernah merasai nikmat yang sungguh seperti ini. Lega. Tapi kemudian tangan Azam diikat pula ke belakang, seperti di gari, takmau bagi Azam melancapkan koneknya terus. Reza enjoy tengok konek stim Azam yang berentak-rentak naik turun kiri kanan sewaktu dia berjalan ke arah kereta. Sampai di kereta, Azam menarik nafas lega kerana dapat merehatkan dirinya setelah seharian diikat di pokok. Kereta Reza bergerak meninggalkan kawasan rekreasi itu. Selepas sepuluh minit bertolak, Azam sedar yang mereka tidak balik mengikut jalan yang digunakan pagi tadi,"Kita nak kemana ni, jalan balik rumah bukan ikut sini..kita kena balik rumah sekarang juga", kata-kata Azam yang lemah terkeluar dari mulutnya. "Rilekla, harini belum habis lagi, kita akan teruskan mengenjoykan diri kita". Kereta sedang bergerak menuju ke destinasi yang tidak diketahui oleh Azam, dalam pada masa yang sama Azam merayu supaya tidak dimainkan lagi. Rina tak berhenti-henti mengusap badan Azam. Reza yang sedang memandu pun sempat menggentel-gentel puting Azam. Azam hanya mampu merayu dengan lemah.

 Azam sudah hilang nikmat untuk memancutkan air maninya, lemah terkulai tiada tenaga. Dia tidak sedar yang kereta berhenti di sebuah stesen minyak Shell. Tak tahu dimana, tetapi keadaan cukup lengang, tapi cahaya lampu di stesen minyak itu mengingatkan Azam yang dia masih lagi bogel. Reza keluar dari kereta dan masuk ke dalam kedai Shell dan bercakap sesuatu pada kerani lelaki yang sedang menjaga kaunter, Reza tahu apa yang akan dilakukan oleh Azam seterusnya. Rina menggulung duit 50 pada konek Azam yang sedikit keras. "A-pa kau buat ni?" tanya Azam dengan suara yang sangat lemah.

"Kami ada misi untuk kamu Azam" Rina memulakan."Awak akan masuk kedalam kedai barang itu, ambil minyak masak , bayar dengan duit ni dan bawa balik pada kami." "Bogel macamni?

..tapi tangan aku kena ikat,, macam mana nak.." kata Azam dicelah terus oleh Rina "Ya,bogel dengan tangan kau diikat ke belakang. Awak boleh ambil minyak masak tu dengan membongkokkan badan awak ke belakang. Kemudian suruh lelaki kat kaunter tu ambil duit 50 ni dari konek awak dan suruh dia masukkan baki ke dalam beg plastik. Kalau awak keluar tanpa membeli apa-apa dan duit masih kat konek awak...kami tinggal awak kat sini..Bogel!".

Reza kembali pada kereta, dia membuka pintu kereta untuk Azam. "Semoa berjaya jantan gersang", kata Reza. Azam ketar, bukan sebab sejuk tapi ketar dilihat dalam keadaan bogel dan juga koneknya yang hampir-hampir memancutkan air mani. Konek Azam terus stim dan mencanak keras.. " Cuba kau gerak pantas sikit, kalau lambat nanti ada orang datang.. habis pulak kau... tapi kau cuma akan dilihat oleh penjaga kaunter tu saja". Ketika berjalan terus masuk kedalam kedai, cermin disitu sedikit sebanyak memantulkan imejnya .

Azam nampak sepenuhnya keadaan dirinya yang bogel sepenuhnya, entah mengapa melihat dirinya di cermin terus menyetimkan koneknya. Konek Azam terus keras dan panjang. Dia menolak pintu kedai, aircon kedai di dalam terus menusuk badannya, sejuk.... Lantai terasa sejuk pada kaki ayamnya itu. Azam bertindak nekad untuk concentrate dan terus membeli minyak masak dan cepat menyelesaikan misi itu. Azam jumpa minyak masak, dia membongkokkan badannya ke belakang, koneknya jelas terpacak. Dia mencapai minyak masak dan terus ke kaunter. Penjaga kaunter itu memegang konek Azam dan meramas perlahan-lahan sebelum mengambil duit 50. Azam terkejut. Azam terus mengambil beg plastik berisi minyak masak dan duit baki di dalamnya. Azam terus meluru belari ke arah kereta.Koneknya berentak-rentak begerak apabila Azam berlari. "Saya dah buat apa yang kamu suruh, sekarang bawa saya balik dan tamatkan secepat mungkin", rayu Azam. "Itu memang bagus tapi kita belum habis lagi",kata Rina.

Kemudia Reza mengambil minyak masak itu dan menuangkannya pada dinding kaca pada kedai itu. "Ok Azam, sekarang kamu diberi masa dua minit, pergi ke dinding Reza tuang minyak dan terus menggeselkan konek kau pada dinding tu..pastikan kau bagi penjaga kaunter tu satu show yang bagus. Pancutkan air mani sebelum 2 minit. Kalau tidak kami akan meninggalkan kau dalam keadaan begini..berusaha keras." Azam hampir menangis, namun, kegersangannya sejak dari petang tadi akan mencepatkan proses pancutan air maninya. Jadi dia terus ke dinding belumuran minyak dan cepat-cepat menggesel koneknya antara dinding itu. "oh,oh,tolong..aku kena pancut cepat,tolong..susahnya..licin sangat..,? Azam menyedari minyak tu menyukarkan dia melancapkan koneknya pada dinding kaca itu..dia risau dua minit tidak mencukupi... tapi apa yang perlu dilakukannya hanyalah memancutkan air mani terus. Azam melihat penjaga kaunter tekun melihatnya sedang beraksi melancapkann koneknya, sedikit sebanyak mengganggu konsentrasi Azam.

Konek terus digesel-gesel dengan cepat. Puting Azam diramas-ramas. "Ah..ah..ah ya..ya..aku nak pancut dah..ooohh...ohh...ya", pancutan demi pancutan keluar dari konek Azam.Lebih kurang 10 kali. Air mani Azam terus memercik pada dinding kaca. Azam mengerang kesedapan, inilah pancutan yang terbest dia pernah alami.

 Kemudian Rina bersuara "Sorry Azam, Reza terpaksa bermain-main dengan puting awak selepas 30 saat awak melepasi masa 2 minit..nampaknya awak terpaksa berbogel sepanjang malam rasanya.... "No!!!"Azam menjerit. Klimaks sebentar tadi membuatkan Azam lali sebentar. Melutut keletihan. Azam berpaling ke arah kereta, kereta Reza terus beredar meninggalkan Azam di situ, bogel, tangan diikat di belakang, air mani yang membasahi koneknya, bulu dadanya yang penuh dengan peluh-peluh jantan menitik. Azam terus berdiri dan masuk kedalam kedai itu."Tolong saya encik, mereka tinggal saya berbogel di sini",rayu Azam dengan memikirkan keaadaanya yg sangat teruk.

"Sorry encik, diorang kata kalau saya tolong awak, saya akan jadi macam awak pula", kata penjaga kaunter itu sambil matanya merenung tajam badan Azam yang penuh belumuran minyak itu. "Apa maksud awak, awak takkan tolong saya?? tapi saya berbogel encik, macam mana saya nak balik rumah..?"."Jangan risau encik, diorang bagitau saya encik hanya perlu pergi ke taman rekreasi lebih kurang 20 kilometer dari sini, belari sebab diorang akan tunggu encik hanya dalam masa 2 jam sahaja dan kalau awak tak sampai dalam masa yang ditetapkan, awak betul2 akan ditinggalkan sebegini", tambah penjaga kaunter itu. Bagi Azam berlari sejauh 20 kilometer tidak menjadi masalah sebab dia memang atlet dulu tapi dalam keadaan bogel?? "ya encik, saya rasa encik perlu berlari sekarang, nanti tak sempat pula". Azam terdesak. Dia seperti hendak membunuh saja dirinya pada waktu itu. Apa yang perlu Azam buat sekarang...

{ 1 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Anonymous said...

xde sambungan nyer kew ??

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri