Pages

Tengok Cerita Hantu Di Hostel


Dipendekkan cerita, ketika aku dalam tahun 3 di universiti, aku menaruh perasaan minat terhadap seorang juniorku. walaupun aku tahu yang juniorku itu bukanlah seorang gay tetapi aku sentiasa berdebar2 ketika terserempak dengannya. Juniorku itu bernama E.E bertubuh tinggi dan suka berpakaian sederhana skema. setiap kali dia berjalan, mataku akan terarah ke alat sulitnya. aku sentiasa terliur apabila berselisih dengannya. tambahan lagi, dia akan sentiasa tersenyum apabila bersua denganku. maklumlah seniolah katakan. jadi budak2 junior kena respect dengan senior.

Cuti semester telah bermula. aku tidak balik kampung sebab perlu menyiapkan assigment. Rupa2nya E juga lewat balik kerana katanya dia perlu mencari bahan di Library. erm..aku melonjak..aku mesti cari sesuatu jalan untuk mendekatkan diri kepadanya. hampeh!! roomate ku juga tak balik... tapi itu tak menjadi masalahku untuk meneruskan rancangan.

semasa makan malam, aku sengaja duduk bersebelahan dengan E.. aku banyak bercerita dengannya mengenai keluarga,,kira sesi suai kenal la tu.. Koteku sentiasa berdenyut2 semasa bercerita dengan E kerana senyumannay betul2 mengoda nafsuku.. last2 aku ajak dia temankan aku tengok citer seram kat bilik aku.. erm..seperti yang dijanjikan..tepat pukul 11mlm E datang ke bilikku.. pada masa tu roomate ku dah tidur mati.. kami pun duduk bersebelahan,,aku hanya memakai kain pelikat sahaja.. cerita itu agak seram juga.. tetapi aku sengaja buat2 terkejut dan memegang tangannya.. dia biarkan saja.. pas tu aku sudah mula ramas2 pahanya..dia tetap membiarkan..wah..ada lampu hijau ni..aku dah tak tahan..aku cium tangannya sambil belai2..dia hanya senyum pandang aku... cerita seram pun tamat..E minta diri untuk balik ke biliknya..tapi aku menghalang dengan alasan aku takut tidur kerana baru saja selesai menyaksikan cerita seram.. Aku mengajak E duduk di atas katilku...sementara diatas ada roo!
mate ku yang dah lama berdengkur... E cuba untuk bangun dan bergerak balik,,tapi aku menariknya sehingga di terduduk semula di atas katilku.... aku sudah tidak tahan..aku menarik seluar pendeknya..rupa2nya dia tak pakai underware.. batangnya sudah keras...panjang dalam 7.5inc...wowwww...dia hanya mendengus...

tanpa berkata apa2 aku terus mengulum batangnya...dia tergamam dan hanya mendiamkan diri...batangnya terlalu keras..batangnya memang hebat..aku belum pernah berjumpa dengan batang yang sekeras itu... aku mengulum lembut dan menyedut cendawan E.. nafasnya berombak2...tapi aku tak nak dia pancut cepat.. aku memang dah tak tahan..aku baringkan dia..aku naik atas belakang dia..dengan pelan2 aku masukkan batangku ke dalam bontotnya..tapi tak berjaya coz terlalu sempit,,aku jilat juburnya...buntutnya terangkat2..aku mainkan lidahku ke juburnya..dia semakin rasa seronok..akhirnya..aku blesss...aku berjaya masukkan batangku ke lubang kenikmatannya...E menolak aku...mungkin dia kesakitan, tapi aku terus memeluknya dari belakang dan mengucup bahagian leher dan telinganya.. Akhirnya..E mengeliat kesedapan..aku mendayung pelahan coz risau kawanku yang ada di atas terbangun dengan henjutan kenikmatanku... sebab terlalu nikmat, aku terpancut dengan derasnya.. tanpa memakai kondom, aku menekan sedalam-dalamnya..E hanya mampu mendengus kenikmatan dengan tusukan hebatku itu.. aku tidak pentingkan diri sendiri.. aku kulum balik batangnya.. E memang hebat..batangnya tetap keras hebat sama seperti tadi..aku cuba memasukkan batangnya ke dalam lubangku..Arghhhhhhhh!sungguh nikmat..bayangkan batang yang berdenyut2 dan keras menusuk lubang kamu...dengan panjangnya 7.5inc..Fuh!memang hebat.. tetapi E kaku..dia tidak pandai bergerak...Jadi aku ambil peranan.. maju mundur punggungku..E hanya mendiamkan diri... akhirnya aku kepenatan dan aku membiarkan saja batangnya di dalam lubangku.. E menarik batangnya perlahan2 dan terus bangun lalu minta kebenaran ke tandas. Aku menunggu dia,, tetapi tak muncul2. aku sms.. kamu dimana? tet tet tet: I hate U! itulah balasan sms yang aku dapat... aku tak kisah sebab aku dah berjaya dapatkan apa yang aku nak,, tapi kalau lah E beri aku peluang menyayanginya.. aku akan sayanginya sepenuh hati lebih daripada bf2 ku yang lain...semenjak !
kejadian itu, kami sudah tidak pernah bertegur..sehinggalah ma!sing2 grade dan membawa haluan masing2.. sekiranya E membaca coretan ini, ketahuilah bahawa aku sebenarnya sangat sayang pada E...Cuma E yang tidak dapat menilainya ketika itu.

{ 1 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Anonymous said...

wahhh so sweetnye... i luv it heheh...aq still young 17 y/o but love this gay story much much wish i had one quack quack!!

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri