Pages

Kepala kote gosok dengan kain


Saya ni seorang lelaki yang biasa sahaja seperti lelaki yang lain. Tapi yang peliknya, saya ni suka sangat pada kain pelikat. Kalau nak tahu dengan lebih lanjut, ikutilah cerita ini dari dulu hingga kini.

Sejak umur 10 tahun lagi (kini 23 tahun), saya memang suka kain pelikat. Suka melihatnya di jemuran kat rumah orang Suka melihat lelaki memakainya. Suka nak memakainya tapi tak ada orang ajar saya macam mana nak memakainya. Tapi pandai-pandai juga mengikatnya. Ketika itu, saya tinggal bersama pakcik dan makcik saya kerana bersekolah jauh dari rumah. Sebulan sekali saya akan pulang ke rumah sendiri untuk menziarahi ibu bapa saya. Masa saya tinggal di rumah pakcik saya, memang membosankan kerana lepas pulang dari sekolah, kedua pakcik dan makcik saya tak ada di rumah kerana masih kerja sehingga 7 malam.

Oleh itu, setiap hari pulang saja ke rumah selepas sesi pagi persekolahan, saya mempunyai masa yang banyak untuk berbuat apa saja di rumah pakcik saya. Sejurus sampai ke rumah, saya akan makan tengahari terlebih dahulu sebelum membuat kerja sekolah dan kerja rumah yang lain. Lepas makan tengahari, inilah masa keemasan saya di rumah.

Bermulalah waktu bermaharajalela! Saya akan masuk ke bilik tidur pakcik saya dan membuka almari baju dia. Apa yang saya carikan?? Sudah tentulah kain pelikat! Bila almari baju pakcik saya dibuka, zakar saya yang masih berumur 10 tahun dah pun tahu tegang dan keras dalam seluar sekolah yang masih belum ditukar lagi. Aduuhh!!! Banyaknya kain pelikat pakcik saya dalam almari baju dia.

Saya akan memilih salah satu dari kesemua kain pelikat dia yang tak pernah dipakai yang berwarna hijau zaitun dengan petak besar berwarna putih. Kemudian saya tanggalkan seluar saya dan menyarungkan kain pelikat tersebut. Ikatan kain saya taklah macam seperti kaum lelaki yang ikat tapi macam kaum wanita ikat kain batik. Pada masa itu, saya masih tidak tahu merancap lagi. Jadi koteh saya hanya keras sahaja sambil membuat kerja rumah saya yang lain dan kemudian menonton televisyen.

Lepas beberapa bulan dengan aktiviti harian yang biasa ini, bermulalah detik keseronokan yang tidak pernah saya hadapi selama ini. Pada hari itu, saya pun memakai kain pelikat pakcik saya seperti biasa. Oleh kerana koteh saya keras sangat, saya pun rasa geram macam mana nak melembikkan koteh saya. Saya pun menggenggam koteh saya dan menolaknya ke bawah. Tanpa disedari, terasa kegelian yang tak pernah dialami di bahagian koteh saya. Saya cuba menarik kulit koteh saya perlahan dan kegelian itu masih ada. Saya pun hairan dan terus memegang koteh saya dan cuba menahan kegelian yang pelik di koteh saya. Apa?? Sejenis air pekat meleleh keluar dan saya amat terkejut sekali. Saya pun cepat-cepat megambil tisu dan lap air tersebut lalu cepat-cepat menukar kain pelikat dengan seluar pendek. Pada fikiran saya, saya ingatkan dah demam kot sampai air kencing jadi pekat.

Saya tidak memberitahu sesiapa pun tentang perkara ini. Pada hari keesokkannya pula, saya pun seperti biasa memakai kain pelikat pakcik saya. Saya cuba pegang koteh saya kalau-kalau ada air kencing pekat tu keluar lagi atau tidak. Lepas beberapa minit koteh saya yang masih keras tu, saya bermain dengan kulit koteh dengan menarik keluar dan masuk. Memang sakit sikit kerana masih budak-budak lagi ketika menarik kulit koteh atau menyentuh kepala zakar. Alangkah terkejutnya sekali lagi rasa geli tu mula datang lagi. Kali ini, saya nak tahu apa yang akan jadi kalau saya terus menarik kulit koteh saya dan bertahan dengan kegelian itu. “Aduuuuhh....Ahhhhh.....” sedapnya di bahagian koteh saya lalu air kencing putih dan pekat tu pancut keluar.

Saya masih ragu-ragu kerana ingat demam lagi. Hari keesokkannya saya pun memberitahu rakan sekelas saya. Rupa-rupanya dia tahu lebih awal dari saya kerana dia sudah mengalaminya dua bulan yang lalu. Dia kata itu ialah air mani dan bukannya air kencing. Lepas mendengar kata-katanya, agak logik juga apa yang dikatanya. Lepas habis waktu persekolahan, seperti biasa, pulang ke rumahlah! Saya pun memakai kain pelikat pakcik saya dan terus baring di atas katil sambil mengurut koteh saya. “Auuuuhhh....ahhhhhh...” pancut juga air mani lepas lima minit. Sedapnya rasa merancap.

Lepas seminggu, pakcik saya pun rasa dah tibanya masa untuk mengajar saya memakai kain pelikat. Dia pun megeluarkan sehelai kain pelikat dia untuk saya belajar mengikat kain. Pakcik saya pun suruh saya menanggalkan seluar saya dan dia menyarungkan kain pelikat itu dan menunjukkan cara mengikatnya. Bila pakcik saya mula nak menyarungkan kain itu pada badan saya, koteh saya keras!! Apalah lagi, pakcik saya pun tanya kenapa koteh boleh keras. Saya pun malu dan diam saja. Lepas pakcik saya dah mengikat kain pelikat saya dengan cara yang betul, dia pun pergi ke bilik air untuk mandi. Nasib baik dia tidak hairan dan bertanya soalan lebih kenapa koteh saya keras.

Perkara ini berlanjutan sehingga lepas peperiksaan SPM di mana pada waktu itu ialah cuti sekolah sambil menunggu keputusan SPM. Macam remaja biasa, saya akan menghabiskan masa seharian di rumah pakcik saya seperti menonton TV, bermain ‘Playstation’ dan mendengar radio. Tapi pada hari itu, sesuatu yang tidak saya sangka terjadi. Saya pun bangun dari tidur semasa pakcik dan makcik saya nak keluar untuk berkerja di awal pagi. Makcik saya akan keluar lebih awal dari pakcik saya kerana tempat kerjanya agak jauh sikit. Pakcik saya pun memberitahu saya sarapan dan makan tengahari sudahpun disiapkan di meja makan sebelum dia keluar dari rumah untuk bekerja.

Lepas pakcik saya keluar dari rumah, saya pun membersihkan diri saya seperti cuci muka, gosok gigi dan lain-lain. Pada masa itu, saya masih berkain pelikat. Tapi koteh saya tak keras sebab dah boleh ‘control’ sikit-sikit. Lepas bersarapan, saya pun masuk ke bilik pakcik saya untuk memakai kain pelikatnya yang cantik lagi banyak dan merancap. Pada waktu itu, saya sudah ada banyak idea untuk memuaskan nafsu saya. Saya mengambil satu kain pelikatnya yang jenis kapas buatan India berjenama ‘Chop Sauh’ untuk digulungkan supaya koteh saya boleh menusuk kain itu. Kain itu memang lembut dan rasanya sedap kalau dipakai. (Kan kebanyakkan kaum lelaki lebih suka kain jenis kapas dari India yang terkenal dengan kelembutan dan sejuk dipakai!!) Saya kemudiannya mengalaskan kain yang digulungkan itu dengan 5 hingga 6 helai kain dibawah dan diletakkan di tengah katil. Seterusnya, saya menanggalkan T-shirt tidur saya dan naik atas katil pakcik saya dengan berkain pelikat. Saya pun menyelak kain pelikat saya dan mula menusuk kain yang digulungkan itu seperti bersetubuh dengan perempuan. Agak susah sikit bila mula nak menusuk ke dalam kain sebab masih rapat. Tapi kain jenis kapas memang sedap bila kepala koteh gosok dengan kain. Saya pun menusuk dengan rasa yang amat sedap sekali.

Tanpa disedari, pakcik saya pun pulang untuk mengambil dokumen kerja dia. Dia pun masuk ke bilik tidurnya di mana dokumen itu terletak. Dia amat tekejut bila membuka pintu dan berkata “Apa yang awak buat ni?” dengan suara yang serius. Saya pun berhenti dan turun dari katil dengan perasaan malu yang amat sekali. Koteh saya pun lembik akibat terkejut.

“Apa nak jadi dengan awak ni? Tengok apa yang awak lakukan tu? Dahlah tu, tengok apa yang awak buat pada kain pelikat saya? Ish-ish-ish budak ni......” kata pakcik saya yang nampak kecewa. Kemudian apa yang seterusnya terjadi pula lebih mengejutkan saya lagi. Dengan perasaan malu dan takut yang saya tengah alami, pakcik saya pun keluar dari bilik tidurnya ke ruang tamu. Pakcik saya pun mengangkat telefon. Saya tidak pasti siapa yang ditelefonnya samada ibu bapa saya atau makcik saya. Saya pun termenung dan berdiri di tepi katilnya sambil memikirkan apa yang sudah terjadi. Pakcik saya pun masuk ke bilik tidurnya sekali lagi dan memujuk saya supaya jangan takut atau malu.

“ Saya tahu awak sudah pun dewasa dan apa yang awak hendak memang tidak diketahui oleh sesiapa pun. Tolong beritahu apa yang awak buat semua ni” tanya pakcik saya. Saya pun menjawab “ saya memang suka kain pelikat dan bernafsukannya juga”.

“Laaahhh...kenapa tak beritahu lebih awal lagi, taklah pakcik naik angin pada awak!” kata pakcik. Kemudian dia terus keluar dari bilik tidurnya sekali lagi untuk mengunci pintu besar di ruang tamu. Lepas tu dia masuk ke bilik dan menutup pintu bilik tidurnya. Pakcik saya menanggalkan baju dan seluarnya kerjanya dan menyarungkan kain pelikat berwarna coklat petak putih. Saya pulak terngah-ngah melihat perbuatan pakcik saya.

“ Siapa yang pakcik telefon tadi?” tanya saya. Pakcik saya pun menjawab “Ofislah! Ambil cuti kecemasan hari ini”. “Ingin saya menghabiskan masa dengan anak saudara saya” katanya.

“Sebenarnya pakcik pun bernafsukan pada kain pelikat sikit-sikit. Cuma tak tak ada orang tahu mengenainya termasuk makcik awak. Dah lama pakcik terpendam nafsu ini dan akhirnya jumpanya anak saudara saya yang juga sama seperti saya” kata pakcik saya. Alangkah terkejut mendengar kata-kata pakcik saya. Macam tak percaya ataupun mimpi ke saya ni? Pakcik saya pun naik ke atas katil dan baring sambil menyelak kain pelikat dia ke atas perut buncitnya. Wow!! Lebih kurang sama saiz koteh pakcik saya dengan koteh saya berukuran 5 ½ inci. Pakcik saya pun menyuruh saya untuk merancapkan koteh dia. Saya pun mengambil kain pelikat dengan tangan kanan saya dan memegang koteh keras pakcik dengan tangan kiri sambil menggosokkan kepala kotehnya dengan kain pelikat.

“Auuuuuhhhh.....ahhhhhh.....tak...tak-tahan....” keluh pakcik saya sambil kepala dia menoleh ke kiri dan ke kanan. Kakinya tak boleh duk diam kerana rasa gosokkan kain ke atas kepala kotehnya amat memuncak sekali. Lepas menggosok beberapa minit, pakcik saya pun memberitahu yang dia nak pancut. Saya berhenti menggosok dan merancapkan pakcik saya. Tu-dia!! Punyalah banyak air mani yang dipancutkan oleh pakcik saya pada kain pelikat petak birunya yang dialaskan oleh saya.

Pakcik saya pun membaringkan saya di atas katil dan menyelak kain pelikat petak hijau saya. Seperti yang saya lakukan tadi, pakcik saya pun mengambil kain pelikat yang lain untuk menggosokkan kepala koteh saya. Jantung saya berdebar-debar dengan perasaan yang tidak sabar untuk menanti kesedapan yang bakal dialami. Pakcik saya memegang koteh saya dengan kuat. “Ahhhh....perlahan sikit pakcik” kata saya. “Alahhh...macam tu pun keluh” kata pakcik saya. Dia mula menggosokkan kepala koteh saya. “ Ahhhh...ahhhhh....auuuuuhhh....” mengeluh saya. Lebih kurang lima minit, saya pun memancutkan air mani saya pada kain pelikat pakcik saya.

Lepas tu kami berdua pun baring di atas katil selama setengah jam akibat keletihan tadi sambil menceritakan kisah silam sesama diri. Habis bercerita, saya dengan pakcik saya pun pergi ke bilik air untuk mandi bersama. Kami mandi dengan berkain pelikat. Selepas mandi, saya dengan pakcik saya terpaksa mencuci kain pelikat yang terkena air mani supaya tidak diketahui oleh makcik.

{ 1 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Anonymous said...

habbit y agak pelik & aneh

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri