Pages

Polis trafik 11


Jumaat malam. Aku baru sampai rumah, waktu tu baru pukul 8 lebih. Aku bosan tak tahu nak buat. Sejak dapat ketua baru ni, banyak tugas berubah. Aktiviti luar aku pun dah makin berkurang. Nak masuk internet tak payah cakaplah - asyik bertangguh. Sekarang ni ramai budak-budak kat tempat kerja cakap pasal bukak akaun FB kat Internet. Nasib baik Zaki tolong buat - dia tahu ramai yang suka, kalau harapkan aku memang berbulan2 lah takde cerita. 

Aku SMS Zaki. Berbalas. Sekejap lagi dia datang.

Aku masuk bilik - letak uniform aku pakai seharian dalam bakul dan aku siapkan uniform untuk esok. Aku pasang butang satu persatu terus aku sangkut belakang pintu. Aku terus ke tandas - bukak shower - basahkan seluruh badan aku. Memang rasa lega sangat, dapat hilangkan peluh satu badan. Aku bersihkan celah kelangkang aku, bayangkan terperap seharian tengah-tengah panas - tiba2, hujan renyai2 belah petang tadi - memang semacamlah rasanya.

Pintu depan diketuk orang. Cepat pulak si Zaki.

'Zaki, tak kunci' laung aku sambil capai tuala mandi tergantung pada kerusi bersebelah katil aku. Aku lap satu badan, dan aku sarungkan pada pinggang aku. Aku keluar dari bilik, aku perasan Zaki tidak bersendirian. Aku tersenyum melihat kawan setugas Zaki, agaknya budak baru. Aku terus cari Zaki yang sedang mencari air minuman di dapur.

'Sapa?'  'Budak baru, baru 3 bulan masuk. Boleh makan!' Zaki berbisik ke telinga.  'Kau dah?' 'Dah! Tak main belakang jer lagi. Cik Halim nak cuba ker?' 'Kau tak kisah?' 'Taklah. Saya pun ringan2 jer dengan dia' 'Ok! Ok! Dia tahu pasal aku ker?' 'Ha ah, dia tanya nak jumpa sapa? Lepas tu dia tanya Cik Halim punya batang, besar ker?' Zaki senyum. 'Kau jawab aper?' 'Ya' jawab Zaki sambil meramas batang aku dari celah tuala. 'Kau ni' aku alihkan tangan Zaki. 'Tolong upload citer baru!' 'Okey, laptop dalam bilik.'

Aku keluar dari dapur bersama botol air dengan segelas air kosong. Aku letak botol air atas meja dan aku hulurkan gelas air pada kawan Zaki.

'Terima kasih, Cik Halim' 'Sama-sama' 'Azim.' dia berjabat tangan. Aku duduk bersebelah, Azim yang masih beruniform beralas baju jaket. 'Bukaklah jaket tu.' dia terus melonggarkan jaketnya dan memang segak beruniform. Badan berisi sedikit, ada perut. 'Kau gantung sana' Azim bingkas bangun, aku pandang bontotnya bulat dan penuh dalam seluar uniform hitamnya. Batang aku mula stim dalam tuala aku. Aku bukak dan biarkan terdedah menonjolkan celah kelangkang aku pada Azim. Azim berpaling dan reaksinya berubah melihat aku bogel di kerusi. Dia berdiri tercegat seketika. Namun matanya asyik pada batang aku.

'Zaki cakap kau nak tahu batang aku besar ke tak?' Azim berkalih pada Zaki yang duduk di meja makan membelek laptop. Menjeling. 'Kau tak kisah?'

Azim mengeleng kepala. 'Mari sini, dekat sikit!' Azim melangkah berdiri betul2 di depan aku. 'Bukak zip, aku nak tengok anak jantan kau!' Azim terketar-ketar membuka zip seluarnya. 'Jangan risau! Aku nak tengok besar ke tak jer' Azim meraba dalam seluar dalamnya dari celah zip seluar dan menarik keluar batangnya yang semakin keras. Lubang koneknya berair-air. 'Orang muda, memang boleh tahan! Berdiri tegap.' Azim berdiri tegap membiarkan batangnya terpacul keluar. Aku pegang batangnya dan dia cuba mengawal diri. Perutnya yang besar bergetar-getar cuba mengawal nafasnya yang kencang. Aku gentel kepala koneknya yang berair- air, Azim berdengus sambil memandang pada siling. Kakinya bergoyang-goyang cuba menahan rasa ngilu. Aku tarik keluar hujung baju uniformnya yang terselit pada seluar, aku bukak butang bajunya yang paling bawah menonjolkan perutnya yang berbulu. Aku raba perutnya sambil sebelah tangan aku meramas-ramas batangnya. Konek Azim hangat dalam pegangan tangan aku.  Tangan Azim menyilang ke dada. 'Pandang aku!' dia terus tunduk melihat aku membelek koneknya. 

'Kenapa kamu nak jadi polis trafik?' tanya aku. 'Saya memang minat dari kecil!' jawab Azim sambil menahan rasa stim apabila ibu jari aku mengentel lubang koneknya yang mengeluarkan air mazi. 'Bohong!' aku terus urut batangnya sampai ke celah seluar. 'Kenapa?' 'Saya suka kerja polis yang mencabar!' semakin kuat aku gentel kepala koneknya dan aku ramas2 perutnya dari celah bulu romanya yang panjang. 'Bohong!' aku urut lagi, aku nampak muka Azim berpeluh-peluh. Batangnya mengembang tiba-tiba.  'Saya suka polis trafik beruniform. Arrrrrghhhhh...Cik Halim!' tetiba konek Azim terpancut. Air maninya terkena muka dan badan aku. 'Maaf Cik Halim!' Azim tersipu- sipu malu kerana terpancut secara tidak sengaja. Air maninya yang pekat dan baunya semerbak. Cepat-cepat dia cuba lapkan dengan hujung bajunya tapi dihalang aku. 

'Dia memang cepat pancut!' Zaki mencelah.

Aku senyum, melihat kejanggalan Azim. 'Kau kena pandai tahan! Jangan bila dah stim terus fikir nak pancut. Ramai orang kat luar tu suka orang macam kamu ni. Kau kena kawal.' aku masukkan koneknya dalam seluar dan aku zipkan seluar uniformnya. Aku lap air mani Azim pada pipi aku dengan telapak tangan. Aku jilat sedikit demi sedikit sambil dipandang Azim penuh ghairah.

'Kau pernah main dengan sapa lagi kecuali si Zaki?' 'Dengan cikgu saya' Azim terus terang. Aku tarik tangannya duduk bersebelahan dengan aku. 'Dia buat apa dengan kau? Kau tak report ker?' 'Dia tak buat apa-apa pun. Saya yang raba dia. Dia ajar kelas tambahan lepas sekolah, dia duduk atas meja depan saya. Saya ramas batang dia dari luar. Boleh tahan besar batang dia! Saya yang terpancut dalam seluar' 'Mana besar dengan aku punya?' aku tarik tangan Azim dan aku suruh dia pegang batang aku. 'Cik Halim punya lagi besar' aku bersandar ke belakang dan meraba belakangnya. Azim pegang batang aku kemas.  'Betul ke?' Azim mengangguk sambil membelek batang aku yang separuh keras. 'Kau tau kan si Zaki tu dah kahwin? Macamana kau boleh main dia pulak?' Azim pandang ke arah Zaki, Zaki tersenyum.  'Saya terserempak Zaki paksa mamat Indon hisap konek dia' Azim ramas lagi batang aku.  'Zaki, kau tak serik lagi? Nanti jadi macam kes hari tu!' Zaki diam saja.  'Kes apa Cik Halim?' 'Takde apa' aku cuba tamatkan perbualan. Azim lancapkan batang aku yang separuh tegang.  'Zaki, kau dah siap?' sambil memberi isyarat padanya. 'Dah' Zaki tutup laptop aku dan terus berdiri di belakang Azim. Zaki pegang ketiak Azim dari belakang dan menariknya ke belakang. Azim terpinga-pinga dan cuba meronta. Aku pegang kedua belah kakinya pantas dan kemas.

'Aaaarrrghhhh, apa korang ni?' terus Zaki telentangkan Azim ke lantai dan menekan lututnya ke dada Azim yang mengeleng2kan kepala. Aku longgarkan kepala tali pinggang Azim dan aku tanggalkan seluar uniformnya. Kaki Azim menujah2 aku. Aku kangkang kakinya dan aku pegang batangnya yang mula stim. Aku korek lubang bontot Azim dengan jari aku. Azim meronta2 dan Zaki pegang pergelangan tangan Azim dan duduk di atas dadanya. Lama kelamaan Azim mula berdengus mengerang seronok. Lubang bontotnya terkemut2 bila jari aku masuk separuh dalam lubangnya yang ketat.

'Cik Halim nak taruk ker?' tanya Zaki berpaling ke belakang. 'Kalau aku taruk ni, kesian. Dia tak pernah kena ni!"

'Zim! Cik Halim nak bontot kau, nak bagi tak ni?' Zaki merenung ke dalam mata Azim. 'Kalau kau tak kasi, dia bantai, habis kau nanti!' bisik Zaki ke telinga. Azim mengangguk pantas. Zaki lepaskan tangan Azim dan bingkas bangun. Azim diam tidak bergerak, badannya mengigil sedikit ketakutan. 

'Kau takut yer? Nak layak pakai uniform kena berani Azim!' sapa aku sambil menarik pinggangnya rapat ke paha aku. 'Kalau tidak, takde guna ada pistol kat pinggang!' aku halakan kepala konek aku betul-betul pada lubang bontot Azim. Dia merayu tanpa henti. Aku pegang batangnya dan aku ramas supaya dia stim bila aku nak jolok masuk batang aku. 

'Rilex, Azim!' kepala konek aku mula menusuk lubang bontot Azim, memang ketat. Azim menahan perit, aku selak baju uniformnya dan aku ramas dadanya yang berisi sambil menolak masuk batang aku sampai ke pangkal. Batang aku mengembang bila lubang bontot Azim terkemut. Makin kuat dia mengerang. 'Rilex Azim!' sambil mengosok pahanya yang besar menyandar pada bahu aku. Zaki duduk di atas sofa menyandar sambil melancap batangnya yang stim terpacul dari celah seluarnya. Aku picit puting dada Azim dan menarik keluar batang aku. Azim pejam matanya sambil mukanya berkerut menahan perit. 

'Azim, bangun! Kau tolong hisap batang Zaki. Kesian dia' Azim bingkas bangun dan merangkak mengadap ke arah Zaki yang mengangkang luas. Zaki longgarkan seluarnya sampai ke betisnya yang masih memakai but. Zaki capai kepala Azim dan mengarah Azim mengulum batangnya yang keras mencanak. Azim pegang kakinya sambil tertonggeng. Aku berdiri dan halakan batang aku betul-betul pada lubang bontot Azim. Aku pegang pinggangnya dan aku terjahkan rapat ke pangkal. Bertalu- talu aku bantai! Bukan senang nak dapat yang comel macam Azim. 

Aku perasan Zaki sudah terkial-kial nak terpancut. Zaki pegang kepala Azim kemas dan menyentap badannya. Dia mengerang panjang. 'Zaki! Tengok sini' aku renung dalam-dalam sambil menyebut namanya tanpa bersuara. Wajahnya yang berkerut mula bertukar tenang. 'Aku punya!' Zaki mengangguk. Dia tarik batangnya keluar dari mulut Azim. Batangnya tegang mencanak. Aku memang tak boleh tahan tengok kepala batang Zaki yang merah.

Zaki pegang kepala Azim yang memandang ke lantai. Ditonyoh muka Azim dengan but hitamnya. 'Jilat Zim' bila Azim sedikit membantah, aku terjah batang aku kuat ke dalam lubang bontotnya. 'Ikut cakap dia!' Azim kembali mengikut rentak henjutan aku. Memang kesian aku tengok dia, tak pasal2 jadi mangsa nafsu buas aku dengan Zaki. Tapi memang aku dah pesan dengan Zaki, hanya yang betul-betul boleh terima saja. Benda macam ni hanya puas kalau dengan yang memang sekepala. Sekurang2nya boleh puaskan keinginan masing2. Azim jilat setiap inci but Zaki sampai basah. Memang syok tengok. Aku berhenti menghenjut, kalau nak ikutkan nafsu memang nak pancut jer dalam bontot dia.  Aku tarik keluar batang aku dan terus aku beredar ke tandas bersihkan.

Aku capai kain pelikat terlipat atas rak, dan aku sarungkan ke pinggang. Aku  jenguk ke ruang depan. Zaki tengah asyik membontot Azim yang tertonggeng bertalu-talu. 'Kau jangan sampai pancut, Zaki! Itu aku punya.' 'Ya, Tuan!' semakin kuat dia menerjah. 'Dah lah tu, penat dah budak tu. Dia nak sambung keje lagi tu. Kau tak balik kampung tengok bini ker?' laung aku dari dalam bilik. 'Hujung minggu depan.' Zaki menyandar ke sofa, sambil menepuk bontot Azim. 'Zim, dah! Pakai balik uniform.'

Azim capai baju dan seluarnya yang berada di atas lantai. Terus dia sarungkan kembali. 'Kau tak nak pancut ker?' sapa Zaki.

'Lain kali lah' sambil menyarung kasut butnya. 'Cik Halim, terima kasih!' sapa Azim sambil berjabat tangan. 'Sama-sama. Kerja elok2' Azim terus beredar sambil menjinjing helmetnya. 

'Kau nak tidur sini ker?'  'Ha ah' jawab Zaki.  'Ok' aku terus beredar ke bilik, Zaki mengekori dari belakang. Cepat2 dia peluk aku dari belakang dan melucutkan kain pelikat aku.

'Cik Halim, saya dah tak tahan ni.' dia rebahkan aku ke katil dan menarik keluar koneknya yang keras dari celah seluarnya. Ditusuknya pada celah bontot aku. Tangannya menongkat pada belakang aku.

'Ooooh Cik Halim! Boleh saya jolok tak ni?' 'Berapa lama dah?' 'Dah simpan seminggu lebih.' bisik Zaki sambil menghidu tengkuk aku. 'Cik Halim. Dah penuh dah ni, dah sampai kat kepala' melentuk kepalanya pada bahu aku sambil menujah batangnya. Aku tak menjawab sepatah pun. Konek Zaki berair2 melekit pada celah bontot aku. Zaki peluk aku erat, sambil koneknya mengeras menusuk2. 'Bagilah, Cik Halim!' suara Zaki berubah, ditelentangkan badan aku dengan kasar. Aku tidak melawan. Dia pegang pergelangan tangan aku, dan menguak paha aku luas. Batang aku keras mencanak. Aku tenang tidak mengendahkan permintaannya. Zaki menampar pipi aku, kuat. Berdesing perit. Namun aku tidak jugak melawan. Aku perasan air mazi Zaki yang banyak melekat pada seluar uniformnya.

'Bagi aku, bodoh! Kau tahu tak aku sapa?' aku gelengkan kepala, pura-pura tidak tahu. Sekali lagi Zaki menampar muka aku. Memang perit.

Zaki naik angin. Dia cengkam muka aku sambil meletakkan sebelah kaki aku ke bahunya. 'Kau jawab!' aku gelengkan kepala. 'Jawab, sial!' menumbuk ke perut aku, tersembur air liur aku sambil menahan sakit. Kalau ikutkan hati memang aku lanyak aku kerjakan tapi aku biarkan jer. Aku tahu dia akan merayu nak kan lubang bontot aku. Zaki tak berani, dia tahu kalau tidak memang sampai ke pagi aku bantai bontotnya balik. Pagi esok mengangkang dia pegi keje.

Zaki masih beruniform aku tengok makin berpeluh. Aku cuba buka bajunya tapi ditepis. Aku bukak tali pinggangnya dan aku longgarkan seluarnya sambil meraba celah kelangkangnya. Zaki mengerang bila aku ramas batangnya yang sangat sensitif. 'Kau tahu kan itu aku punya? Kenapa kau pegi bantai orang lain punya tanpa izin?' aku lancapkan batang Zaki kuat. Zaki berdengus cuba menyandar badannya pada kaki aku di bahunya.

'Saya...' Zaki kulaikan badannya dan memeluk badan aku. 'Maaf Cik Halim' cuba memujuk aku. 'Kau janji tak buat lagi?'

'Janji!' 'Ok. Kau kulum batang aku dulu?' aku tolak kepala Zaki mengadap celah paha aku. Zaki melutut ke lantai dan terus menjilat batang aku yang tegang mencacak. Dikulumnya sampai ke pangkal. Memang syok habis bila lidah Zaki menjilat kepala konek aku yang stim. Mata aku hampir terlelap, mungkin penat seharian. 

'Zaki! Pegi mandi dulu. Kita masuk tidur'

Zaki bingkas bangun dan duduk di sisi aku. Dia tunduk menanggalkan kasut butnya. Bau stokinnya sedikit menghairahkan aku. Dia perasan batang aku stim mencanak2. Dia bukak stokinnya cepat2 dan dimasukkan dalam kasut butnya. Zaki bertelanjang bulat setelah melonggarkan baju dan seluar uniformnya. Perutnya yang sedikit buncit, dan bontotnya yang bulat memang terliur di pandang.

'Tuala dalam laci bawah' Zaki menonggeng tunduk membuka laci. Batang aku mengeras melihat lubang bontotnya.

Aku capai kain pelikat aku yang ditanggalkan Zaki tadi dan aku baring mengiring. Zaki beredar ke bilik air. Kerana kepenatan aku terus terlelap, aku tak tahu berapa lama, tiba2 aku sedar Zaki sudah terbaring di sebelah aku memeluk badan aku dari belakang. Batangnya keras menusuk celah paha aku. Zaki berdengkur perlahan, mungkin kepenatan juga. Aku raba batangnya, dan aku urut perlahan2. Zaki mengerang dalam keadaan mamai.  Semakin erat dia peluk badan aku. Kakinya menyilang paha aku dan meniarapkan badan aku. Badannya menindih belakang aku sambil batangnya cuba menusuk lubang aku. 

Perlahan2 Zaki jolok masuk batangnya ke dalam lubang bontot aku. Zaki menghela nafas panjang bila seluruh batangnya berada dalam cengkaman lubang bontot aku. Zaki menghenjut sambil memeluk badan aku. Semakin rancak dan semakin dalam. Batangnya kembang dan aku dapat rasa dia cuba menahan dari terpancut. Aku mengikut rentak henjutannya sambil tangan aku meramas tangannya yang menongkat pada tilam. Zaki mengigit telinga aku dan menolak batangnya kasar. Berpeluh Zaki membantai bontot aku tanpa henti. 

Zaki tarik keluar batangnya dan cepat2 menelentangkan badan aku dan duduk mengangkang mengadap aku. Tangan kanannya melancap laju dan kepala koneknya terus memancut air mani bertalu2 atas dada aku. Dia ramas dadaku dan berdengus panjang. Zaki tarik nafas panjang, wajahnya berkerut dan dia terus baring di sisi aku dan kemudian memeluk aku erat. Dia cium bibir aku sambil tangannya meraba batang aku yang dilumurkan dengan air maninya.

Batang aku mencanak, namun aku alihkan tangannya dari batang aku.

'Kenapa Cik Halim?' 'Aku penat, nak tidur.'

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri