Pages

main yang menyesal...



siot aa!! aku percaya perangai sukakan kote dan jantan ni sbnarnye nafsu.. kalau cinta tu datng pon sbnarnye bukan cinta sangat .. lepas main ko rasa macam taik gak .. tapi mungkin aku je rasa camtu.. orang lain tak kot.. dorang ada cinta suci yg mampu tenangkan jiwa dorang kot??.... entahlah 
pada aku .. definisi gay .. adalah 'lelaki yg suka lelaki dan tak suka perempuan dan mahu hidup, bercinta  dengan lelaki sampai bila bila' 
tapi ada juga jenis org yg tau dia suka lelaki.. tapi dia pon tahu kalau bercinta, hidup dengan lelaki tak kemana.... 
jadi aku kelaskan org ini sebagai 'confuse' atau 'whatever will do' .. jenis org macam ni biasanya yg budak2 gay cakap 'in the closet' atau 'cover2' .. sbb dia masih suka identiti yg dilihat seperti 'at the right place' (ye aa.. secara logicnya kote adalah untuk lubang puki... - jadi kalau ada kote yg suka kote .. atau lubang jubo jantan.. mungkin ada something wrong sket kat logic processor dia.. huhu)

aku jenis org macam tu.. aku tak suka budak gay (mengikut definisi aku ).. aku nye taste adalah budak yg ada pengalaman sejenis.. atau .. yg nak try .. atau yg tak kisah bila dah sangap ..

jadi aku slalu aa dapat bebudak macam ni ... yg setiap kali lepas main .. akan rasa menyesal.. paling teruk bila aku jumpa budak sorang ni ..

aku jumpa dia kat chatting je.. dia ni bebetul kampung.. duduk ulu gak .. lepas aku msg2 sex dengan dia.. dalam beberapa minggu..

dipendekkan cerita aku dapat gak jumpa dia.. 
malam tu dah set dah .. aku drive ke rumah dia yg jauh kat ulu.. tapi set kul 11 lebih baru sampai .. 
tapi .. kul 10 malam dia kata 'tak jadi'
aku tanya 'apsal'?
'mak aku masuk ICU sbb heart attack'

mula mula aku percaya.. aku dah batalkan niat aku ..

tapi pastu aku sms smula tanya tanya .. betul ke.. serius ke.. 
last last aku x percaya dia cakap .. (aku rasa sbb dia nak mengelak dari main je.. budak baru nak try )

jadi aku gi umah dia.. 
memang betul kitaorang main ...

dipendekkan cerita...  pukol 5 pagi dia gerak ke hospital... aku balik rumah (rupanya memang betul dia x tipu..)

pukul 3 ptg aku sms 'harapnya di hospital ok '
dia reply 'mak aku meninggal semalam... jgn jumpa lagi dah'

sampai skang waktu aku menulis ni.. aku rasa sangat shit.. sangat menyesal.. sangat rasa jahat... sbb aku tau kalau aku kat tempat dia... mesti aku sangat sangat sangat menyesal..............

mungkin ini adalah point terbaik untuk aku stop.. 
stop main jantan .. dan berusaha untuk mencari cinta seorang perempuan (masalah aku dengan pompuan ni .. aku cepat give up.. dan rasa annoying bila dorang start jiwang... )

tapi cukup laa kot.. cukup aaa tu.... aku takkan main dengan lelaki dah.. (walaupon aku tau aku suka lelaki)

aku rasa sangat sedih skang ni..

kalau aku tak dapat pompuan untuk sayang aku dan buatkan aku rasa cukup dengan wanita.. aku takkan kawin .. (sbb itu akan cuma ainiaya dia..) 
aku akan hadapi rasa pedih sbb suka pada jantan.. dan tahan diri dari main ..

sbb aku akan cakap kat tuhan bila aku mati nanti... jgn masukkan aku dalam neraka... sebab kat dunia aku dah menderita rasa pedih tahan nafsu songsang aku ... please .. maafkan diri aku .. sbb aku dah ainiaya diri sendri dengan banyak...

tuhan baik.. dia tak sadis... 
tuhan kata dalam quran tantang gay ni...;

 Sesungguhnya kamu mendatangi lelaki untuk melepaskan nafsumu (kepada mereka), bukan kepada wanita, malah kamu ini adalah kaum yang melampaui batas [7:81].

"dan kamu tinggalkan istri-istri yang dijadikan oleh Tuhanmu untukmu, bahkan kamu adalah orang-orang yang melampauibatas"[26:166]


dan dia kata lagi .. untuk org org yg melampaui batas ni..

"Katakanlah: ""Hai hamba-hamba-Ku yang melampauibatas terhadap diri mereka sendiri, janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah. Sesungguhnya Allah mengampuni dosa-dosa semuanya. Sesungguhnya Dialah Yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang."  [39:53]


itu saja aku nak berkongsi dengan semua org kat sini .. semoga aku kuat untuk hadapi dan teruskan dengan azam aku ni ..  :(

{ 2 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Anonymous said...

touching gak dgr cite ko ni.. aq gay and smpi saat ni im still a virgin. pnah skali tu da nk main, tp aq teringat dose main ngn kaum sejenis then aq lari dr bdak tuu. smpi skang ni pun ble nk main ngn laki aq rase bedose sgt, maybe iman yg aq ade yg halang aq dr wt dose kaum nbi luth ni... kalo bole aq nk remain celibate tp aq rmai kwn plu tatau smpi ble leh tahan. aq tkot influeence dr dowg buat aq tewas dgn ujian yg Allah bg kt aq ni. smoge Allah kuatkn iman aq, ameen~

Anonymous said...

touching gak dgr cite ko ni.. ive definitely been there myself. aq gay and smpi saat ni im still a virgin. pnah skali tu da nk main, tp aq teringat dose main ngn kaum sejenis then aq lari dr bdak tuu. smpi skang ni pun ble nk main ngn laki aq rase bedose sgt, maybe iman yg aq ade yg halang aq dr wt dose kaum nbi luth ni... im really distressed over my same-sex attractions. I tried to like girls but it didn’t work out. I don’t choose to be gay, it comes naturally to me. its just the way God made me. kalo bole aq nk remain celibate tp aq rmai kwn plu tatau smpi ble leh tahan. I feel theres a small chance I could fall for a guy someday. aq tkot influence dr dowg buat aq tewas dgn ujian yg Allah bg kt aq ni. Aq admit that gay sex itself seems a bit interesting to me but I don’t wanna follow sinful lifestyle. Im not willing to sin bcos of the pleasure it gives me. Ya Allah, ive been of the wrongdoers, pls forgive me! O Allah, make our steps firm and assist us against the shaytan.smoge Allah kuatkn iman aq, ameen~

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri