Pages

Diajar oleh anak saudara

Kisah nie berlaku masa aku di tingkatan 1. Ceritanya begini... Aku ada anak saudara lelaki. Nama dia wan.. Kami nie amat rapat masa budak-budak lagi.. Dia bersekolah kat kuantan tapi selalu balik kat umah aku. Lebih-lebih lagi kalu cuti panjang. Kali nie bila cuti seminggu persekolahan dia tak balik kampung... So aku ambil keputusan nak pergi umah dia kat kuantan. Saje nak jalan-jalan nak tengok bandar kuantan.



Setelah aku sampai je kat umah dia aku ternampak dia bermain kejar-kejar dengan budak lain..biasalah budak-budak.. Pastu aku rehatkan badan lalu tertidur. Bila aku sedar jer.. hari dah nak malam. Aku pun bangun dan terus ambil kain tuala untuk mandi. Sesudah mandi, kami semua pun makan malam bersama-sama. Sesudah selesai semuanya.. dalam pukul 10.30 malam kami pun masuk bilik untuk tidur. Dalam bilik dia nie ada katil 2 tingkat. Anak saudara aku nie tidur kat katil atas. So.. aku pun tidur bersama dengan dia kat katil atas. Masa tu aku tak der keinginan(minat) lagi pada anak saudaraku nie.. Aku pun tidur laa..



Tiba-tiba aku rasa macam ada benda merayap kat bahagian konek aku.. mula-mula aku biarkan jer.. takut-takut kalau ada binatang apa ke yang menjalar kat konek aku. Lama-kelamaan aku terasa konek aku macam diramas-ramas. Konek aku pun tegang laa.. aku masih lagi tutup mata.. sSo bila dah rasa sedap jer.. aku pun buka mata perlahan-lahan.. uppsss.. aku terkejut melihat anak saudara ku yang masih bersekolah rendah yang meramas konek aku. Aku biarkan jer.. masa tu aku dah sunat dah.. tapi anak saudara aku nie belum sunat lagi.. aku rasa yang anak saudara aku nie excited nak tengok konek budak yang dah sunat kot..



Pastu dia tengok jer konek aku yang dah sunat tu dari kepala konek sampai la ker telur.. selang beberapa minit dia dah tak tahan sangat kot.. dia cium konek aku.. wahhh... aku rasa sedap betul.. terasa berangin jer kat kepala konek aku. Lama-kelamaan dia cium habis batang konek aku dengan telur-telur aku sekali.. aku pun tersentak mengeliat sikit kenikmatan. Anak saudara aku nie tak perasan lagi yang aku dah terjaga.. lalu dia buka seluar pendek yang aku pakai tadi dan keluarkan batang aku yang dah tegang tu.. mak ooii. tercacak batang aku berdiri.



lepas tu anak saudara aku nie dah tak tahan dah.. dia pun terus cium perut aku perlahan-lahan. kemudian turun ke peha akhir sekali dia cium kepala konek aku lagi dan terus ke telur aku. wow.. nikmat bukan kepalang aku rasa. Kemudian dia terus hisap konek aku yang dah tegang tu.. sekali lagi aku berdengus.. teras suam-suam panas jer batang aku. Pastu dia turun naikkan kepala dia sambil menghisap konek aku.. Masa tulah aku rasa benda yang paling nikmat dalam hidup aku.. tapi sayang masa tu aku tak terfikir pun nak pancut.. cuma ada ada mazi jer yang keluar.
.
So bermula dari situlah aku mula meminati budak lelaki tak kira yang bawah umur atau pun yang remaja. Kalau budak sekolah rendah nie best sikit sebab selalunya diorang nie tak sunat lagi. So aku memang suka pun konek yang belum sunat lagi.. baunya wuuu... best. pastu aku suka tengok konek dia bertutup dengan kulup dia.. Tapi kalu tak dapat konek yang belum sunat, konek yang dah sunat pun aku suka.. janji budak tu remaja lagi... Korang tau laa.. konek budak reja nie kan masih muda lagi.. fresh... bau dia pun best..




{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri