Pages

Polis trafik 7

Aku bertelanjang bulat. Terbaring di atas katil mengadap siling bilik hotel. Di atas paha aku, Alimin masih menghenjut batang aku tanpa henti, lubang bontotnya yang ketat semakin sedap dijolok. Koneknya yang besar dan gemuk  keras mencanak berair-air meleleh keluar.

"Koperal, saya dah tahan ni" Alimin meramas-ramas dada aku.

"Kita pancut sama-sama, Tuan' aku pegang konek Alimin yang berair dan aku lancapkan tanpa henti. Alimin mengeleng2kan kepala. 'Saya nak pancut... Aaaaaarrgghhh...'  konek Alimin mula memancutkan air mani sampai ke wajah aku walau pun aku cuba kawal. Air maninya bertompok-tompok penuh di atas dada aku yang berbulu halus. Alimin mencengkam dada aku dan dia mengetatkan bontotnya. 'Ooooohhh... Tuaaaan...' konek aku mengembang dan air mani aku mula memancut dalam bontot Alimin 'Arrrrrghhhh....... Tuaaaan...aaaaarggggh' jerit aku lagi dan aku pegang konek Alimin dan aku henjutkan kuat sampai ke pangkal. Alimin terkulai atas dada aku dan aku peluknya erat. Batang aku masih melekat dalam bontotnya. Aku cium bibirnya dan Alimin mula terlena kepenatan dalam pelukan aku.

Sejak ASP Alimin, dalam lingkungan 40an, mungkin sebaya, dapat tahu tentang perihal aku, kami sering bertemu kat bilik hotel. Katanya free sahaja, sebab kenal dengan boss2 hotel tu. Selalunya bila aku sampai, aku ambik kunci dekat kaunter daftar dan terus ke bilik, Alimin memang sudah tergolek bogel atas katil menunggu aku. Kadang-kadang tu aku datang terus lepas kerja dengan masih beruniform, memang dia tidak boleh tahan dengan bau keringat aku seharian berkerja. Terus dikulum konek aku sampai puas. Katanya, susah bila berpangkat dan nak main dengan orang bawah, nanti kena report - harus kena hantar jauh2.

Pertama kali aku jumpa dia lepas insiden hari minggu tu, dia tegur aku waktu aku tengah berehat sambil hisap rokok sama-sama dengan teman sekerja aku. Aku buat macam biasa walaupun waktu tu aku tahu dia memang tertarik dengan teman seuniform, tambah2  polis trafik yang agak berusia. Waktu aku nak sambung balik kerja, dia pegang lengan aku dan tarik aku ke tepi dan bagi no telefon - katanya aku masih berhutang dengannya - aku senyum dan terus aku masuk dalam poket seluar aku. Satu hari tu aku habis keja lewat, aku SMS dia. Dia balas SMS cakap suruh jumpa kat ofis dia jam 9 malam, boleh pegi minum sama2.

Jam 8 lebih aku sampai ofis dia, anggota yang duti malam tu bagi aku masuk terus bila aku tanya Tuan Alimin ada kat ofis lagi tak? Dia cakap biliknya dekat tingkat 3, kereta dia pun ada lagi kat parking area. Aku mula2 nak tunggu kat depan je, tapi   dia ckp pegi je ke bilik sebab biasanya dia memang keje lambat.

Aku terus jelah beranikan diri mencari bilik dia, lepas 2 ke 3 kali meninjau, aku perasan nama dia dekat pintu. Pintu bilik dia terbukak sedikit. Aku tolak sikit, kelihatan dia duduk atas tikar sembahyang berkain pelikat berkopiah berbaju T round neck putih membelakangi pintu. Dia berpaling bila bunyi pintu terkuak.

'Oh Koperal, masuk, masuk. Maaflah bilik bersepah sikit - sila duduk' dia bingkas mempelawa aku duduk di atas sofa  yang mengadap meja pejabatnya. Dia melipat tikar sembahyang dan di letaknya atas kabinet berdepan dengan aku.

'Senang cari?' tanya dia terus mengunci pintu bilik pejabatnya.

'Boleh tahan jugaklah, Tuan' balas aku.

'Boleh tahan apa tu?' soalnya penuh sinis dan tersenyum menghampiri aku. 'Tak panas ke? Mari saya gantung jaket tu.' dia berdiri mendekati aku. Aku tanggalkan jaket kulit aku dan aku hulurkan padanya. Dia gantungkan jaket aku bersebelahan dengan uniformnya yang tergantung kemas. 'Yang lain tak nak tanggalkan ke?' selorohnya dan menghampiri aku - aku pandang kain pelikatnya yang mula menonjolkan koneknya yang tegang. 'Tuan nak tanggalkan ke?' tangan aku menyentuh hujung celah kelangkangnya yang mencacak dan mula bertompok2 basah dan bergerak2. 'Kalau boleh apa salahnya' aku berdiri berhadapan dengannya, aku ramas batangnya dari luar kain pelikat. Koneknya memang gemuk dan besar, kalau masuk mulut memang mahu penuh. Dia buka strap di dada aku dan kemudian butang baju uniform aku satu persatu dan menyelaknya ke belakang menonjolkan dada aku. Di lucutnya dari bahu aku dan jatuh ke belakang. Dia mengentel kedua2 belah puting dada aku sambil aku mula meramas batangnya dan dia mula mengangkangkan kakinya menahan rasa stim. Batangnya mencanak- canak dalam kain pelikat. Perlahan aku selak kain pelikatnya dan meraba pahanya yang berbulu. Dia mendengus menarik nafas. Aku lurutkan terus ke pangkal paha, Alimin mula mengerang meramas-ramas dada aku. Mencanak batangnya mengeluarkan air. Aku pegang pangkal batangnya.

'Ni dah lama ke tak dapat ke Tuan, sampai keras macam kayu ni.' aku henjutkan batangnya dengan tangan aku, serentak lututnya mengigil dan kepalanya bersandar ke bahu aku. Dia yang masih berkopiah mula berpeluh dan baju putihnya mula kelihatan bertompok-tompok dengan peluh.

'Dah lama Koperal' aku ramas batangnya lagi. Alimin tanggalkan bajunya berserta kopiah di kepala. Kemudian dilucutkan kain pelikat yang terselak. Dia bertelanjang bulat di depan aku. Batangnya tegang, ibu jari aku mengentel lubang koneknya yang berair-air. Dia buka tali pinggang aku dan melonggarkan seluar uniform aku sampai ke paha.  Aku lucutkan seluar uniform tanpa menanggalkan but hitam aku dan aku alihkan ke tepi. Seluar dalam aku membonjol menunjukan tompokan basah, batang aku bergerak-gerak dan Alimin tarikkan ke bawah seluar dalam aku. Batang aku mencanak tegang. Menitis air mazi aku berlendir jatuh ke bawah. Kami saling berpandangan sambil tangan meramas kepala konek sesama sendiri.

'Ya Tuan.' senyum aku. 'Tuan nak saya buat apa?'

Bibir Alimin mengetap, masih membelai batang aku yang berair-air. Mulutnya rapat ke wajah aku dan dia bernafas berat. Aku tarik badannya dan aku lagakan batang aku dengan batangnya. Aku jilat bibirnya dan dia membalas. Dikulumnya lidah aku sambil tangannya mula meraba-raba belakang aku. Lidah aku basah dengan air liurnya dan aku peluk badannya dan terasa hangat seluruh badannya. Koneknya menujah-nujah celah kelangkang aku.

'Sabar, Tuan.' bisik aku ke telinganya. Alimin mengigil, dia mengerang lagi dalam pelukan aku kerana koneknya yang sangat stim. Aku pegang kepalanya dan cuba menenangkan rasa gemuruhnya. Alimin berpeluh, badannya yang berkulit putih basah kuyup. Aku peluk dia erat, aku agak kalau diikutkan tadi mahu sahaja dia terpancut akibat terlalu ghairah.

'Bila kali terakhir Tuan main dengan lelaki?' aku rengangkan badan aku dari pelukannya.

'Rasanya dah setahun lebih, dengan mamat indon, dia hisap konek saya mintak lepas dari ditangkap' Alimin membelai-belai konek aku yang masih keras. 'Saya pancut dalam mulut dia' konek Alimin mencanak apabila bercakap tentang pengalamannya. 'Hari tu, saya curi dengar kamu berseronok dengan kawan2 kamu, memang syok habis. Sampai terpancut saya sambil curi dengar.' tangan Alimin tidak lepas dari konek aku.

'Tapi saya main kasar, Tuan'

'Aaaaaaarggghhhh....' Alimin mengerang bila aku pegang koneknya yang keras dan aku tegakkan sampai ke perutnya. 'Saya tak kisah, Koperal!'

Serentak dengan itu, Alimin menolak badan aku dan aku terus  jatuh terperusuk ke lantai. Aku cuba bingkas dan dia menerkam dan menelentang aku di atas lantai. Kami bergelut dalam keadaan bogel dan berpeluh. Aku biar Alimin berada di atas aku dengan kakinya menindih paha aku. Mata Alimin menyorot ganas dan menampar pipi aku berkali-kali. Dia mencucuk-cucuk koneknya pada celah kelangkang aku. Alimin menekan kedua-dua belah bahu aku dengan telapak tangannya dan terus mulutnya rapat ke mulut aku. Lidahnya memasuki rongga mulut aku. Aku sedut lidahnya kuat dan memegang kepala Alimin rapat ke wajah aku. Alimin mula mengerang dan mintak lidahnya dilepaskan aku. Aku berpusing dan Alimin jatuh di sisi, lidahnya terlepas dari mulut aku. Aku sentap rambutnya dan menolak wajahnya ke lantai dan aku duduk di atas belakangnya.

'Tuan nak saya main kasar ya!' aku tekan belakangnya dengan lutut aku. Peluh pada paha Alimin melekat pada but hitam aku apabila aku menekan pahanya. Alimin tidak bersuara sepatah, sebaliknya cuma mengerang bila batang aku mencucuk belakangnya yang basah.

'Jilat but saya, Tuan. Bagi hilang kesan peluh Tuan' bisik aku ke telinganya.

Aku berdiri betul-betul bersebelahan kepala Alimin, dan aku kuis kepalanya supaya dia jilat but hitam aku. Alimin mendongak dan mula menjilat sedikit demi sedikit pemukaan atas but hitam aku, aku pijak belakangnya dengan sebelah lagi kaki aku. Aku lancap batang aku yang separuh keras.

'Tuan nak saya pancut atas Tuan?' aku tunduk sambil menekan but aku pada belakangnya. Alimin mengeleng kepala. 'Kalau macam tu, bukak mulut Tuan, kata tadi nak minum sama kan? Baik minum air mani saya dulu' aku pegang wajahnya yang berkerut dan terus aku sumbat batang aku yang keras mencanak dalam mulutnya. Aku yang memang dah tak dapat tahan terus pancut dalam mulut Alimin berkali-kali.

Semenjak hari itu, Alimin memang menurut setiap apa yang aku mintak. Hari ini, waktu majlis keraian - dia terpaksa jadi vip dan aku kena jaga trafik. Lepas saja majlis selesai, Alimin berdiri membelakangi aku di satu sudut di kawasan lobi hotel. Tangannya bersilang ke belakang sambil meraba-raba konek aku.

'Macam tu je Tuan?' bisik aku ke telinganya. Tangannya meramas-ramas konek aku yang keras dalam seluar uniform. Perlahan2 Alimin bukak zip seluar aku dan memasukkan tangannya dan meraba kepala konek aku yang sudah berair. Aku berdiri rapat supaya tiada siapa perasan apa yang sedang dilakukannya. Alimin mengentel kepala konek aku yg keras dan kembang. Memang syok habis, mencanak batang aku dalam telapak tangannya.

'Saya nak ke bilik, tingkat 3' Alimin berhenti meraba konek aku, tangannya yang penuh dgn air mazi di tarik keluar dan dimasukkan dalam poket seluar uniformnya. Aku zipkan seluar aku cepat2 dan membiarkan Alimin beredar ke bilik hotel dahulu.

Setelah limit minit, aku beredar dan menaiki lift. Alimin menunggu aku di lobi lift tingkat 3. Aku ikut Alimin yang beruniform pegawai berwarna biru gelap menuju ke biliknya, aku berdiri rapat di belakang Alimin sambil mengesel2 batang aku pada punggungnya apabila dia berdiri membuka pintu bilik. Setelah pintu terbukak, terus aku capai gari aku dan aku gari tangan Alimin ke belakang. Aku tutup pintu dengan kaki aku, dan aku tolak Alimin ke hadapan.

Alimin tersungkur ke hadapan, topi pegawainya terpelanting ke hujung bilik. Dia tergolek bersebelahan katil, aku tarik kakinya dan aku kangkangkan luas, dia tidak bersuara sepatah pun. Aku pijak celah kelangkangnya dengan but aku, dan aku tekan perlahan. Alimin menahan perit.

Aku duduk di hujung katil, sambil Alimin cuba duduk mencangkuk di celah kelangkang aku. Dengan tangannya yang tergari, dia bersandar pada  lutut aku. Aku peluk badannya dengan kaki aku supaya kepalanya betul2 mengadap celah kelangkang aku.

'Saya tahu Tuan nak, bukaklah sendiri.'  sambil dia memandang pada bonjolan pada seluar uniform aku. Batang aku keras dalam seluar. Alimin merapatkan wajahnya pada celah paha aku dan menghidu bahu celah kelangkang aku. Aku pasti bau peluh aku menghairahkannya. Alimin mengigit batang aku dari luar. Aku baring dan menahan senak. Alimin mengunakan giginya dan membuka zip seluar aku. Aku longgarkan duti belt aku dan membuka butang seluar aku. Jelas seluar dalam aku bertompok basah dengan kesan air mazi. Alimin jilat satu persatu. Dia tarik seluar dalam aku dengan giginya dan menonjolkan kepala konek aku yang sudah keras, berlendir2 air mazi aku melekat pada pangkal perut aku.

'Aaaaahhh... Macam tulah Tuan, baru syok!' apabila lidah Alimin menjilat kepala konek aku. Aku tolak seluar aku sampai ke paha dan Alimin terus lahap mengulum batang aku. Sampai ke pangkal dia telan konek aku. Aku terbaring atas katil sambil menyilang kaki aku pada bahunya. Aku jolok-jolok batang aku rapat ke dalam rongga mulutnya. Air liur Alimin meleleh-leleh melekat pada bulu yand penuh pada pangkal konek aku. Alimin memandang aku sambil menjilat-jilat kepala konek aku yang semakin keras.

'Tuan suka?' Alimin mengangguk tidak bersuara. Aku bingkas dan membelai kepalanya yang masih menokok pada celah kelangkang aku. Aku pandang paku pangkat di bahunya, semakin ghairah aku menjolok konek aku dalam rongga mulutnya. Aku tolak kepalanya mendongak dan aku cium bibirnya yang merah dan berair. Lidah aku dihisapnya tanpa henti. Aku pegang celah ketiaknya dan aku paksanya berdiri. Alimin yang beruniform pegawai berdiri depan aku. Aku pegang pahanya dan aku ramas batangnya yang membonjol. Tali pinggangnya aku tanggalkan dan aku lucutkan seluar uniformnya ke bawah.

Alimin mengerang panjang bila aku ramas batangnya yang keras dalam seluar dalam. Aku selak turun dan batangnya yang besar dan gemuk mencanak berair-air. Aku gentel kepala koneknya dan makin banyak air mazi keluar dari lubang koneknya. Aku hulur tangan aku pada mulutnya dan Alimin terus menjilat air mazi yang melekat pada tangan aku. Alimin mula melaga2kan batangnya pada muka aku, dan cuba menjolok batangnya yg keras pada mulut aku yang tertutup rapat. Alimin merayu meminta aku hisap koneknya, namun aku berkeras mengelak. Muka aku penuh dengan air mazinya yang berlendir2 keluar tanpa henti.

Alimin tunduk dan menjilat bekasan air mazinya yang melekat pada wajah aku, habis licin dijilatnya. Aku capai kunci gari dari dalam poket baju aku dan aku bukak gari yang mengunci tangannya ke belakang. Alimin bukak butang baju uniform putih aku satu persatu sambil aku melakukan perkara yang sama pada baju uniformnya yg berwarna biru gelap. Aku dan Alimin bertelanjang bulat kecuali but hitam yang masih tersarung pada kaki masing2. Alimin baringkan aku di atas katil dan menanggalkan kedua2 belah but hitam dari kaki aku. Bau stokin aku semerbak, tambah2 terperap dengan bau peluh kerja seharian.

Alimin bukak stokin hitam aku dan terus menghidu tapak kaki aku. Aku terbaring menelentang dengan tangan aku menyilang melapik kepala. Batang aku mencacak tegak, Alimin berada di hujung kaki sambil meletak tapak kaki aku pada wajahnya. Dihisapnya ibu jari kaki aku dan sebelah lagi kaki aku main-main dengan batangnya yang berair2. Aku tarik Alimin dan dia baring bersebelahan aku. Aku peluk dan aku cium mulutnya. Alimin membalas ciuman aku, kaki aku menyilang pahanya yang berisi dan aku terjahkan konek aku pada celah kelangkangnya.

Aku paksa Alimin menongeng membelakangi aku, perlahan2 aku korek lubang bontotnya dengan jari telunjuk aku. Alimin mengerang bila jari aku mula memasuki lubangnya yang sempit. Lama kelamaan Alimin mula berdengus dan aku masukkan dua jari aku dalam lubang bontotnya.  Alimin mengerang dan bontotnya mula terkemut2. Batang aku yang keras mencanak aku halakan pada lubang bontotnya. Aku genggam pinggangnya yang berisi dan aku jolok batang aku perlahan2. Aku tarik badan Alimin dan aku teraskan batang aku sehingga lubang bontotnya rapat ke celah kelangkang aku. Aku jilat lehernya dan Alimin bernafas kencang menikmati jolokan aku yang bertubi-tubi.

'Halim...' suara Alimin berbisik ke telinga aku. Aku tersedar dari terlelap dan Alimin masih terbaring atas aku. Batang aku masih melekat dalam bontotnya. Perlahan2 Alimin mengiring badannya dan batang aku yang basah dengan air mani tercabut keluar dari rekahan bontotnya. 'Terima kasih, Koperal' Alimin bersuara sambil meneletang memandang ke atas. 'Sama-sama, Tuan'

Aku pandang keluar tingkap, sudah hampir gelap. Aku bingkas bangun dan terus bersiap dan memandang jam di dinding. 'Saya kena sambung kerja dulu.' Alimin betulkan baju uniform dan mengesat kesan air maninya yang kering pada pangkal leher aku.

Aku beredar dari bilik hotel dan buka suis walkie talkie, kedengaran suara di pembesar suara pada bahu aku.

'Kejap, Zaki. Aku turun. Tuan Alimin baru habis sembang'

Zaki yang menunggu aku di lobi, mengenyit mata. 'Macamana?'

'Baliklah terus.' aku capai helmet dan aku sarungkan ke kepala.

'Oklah. Jangan sangkut mana2 pulak. Boleh lagi tu' Zaki sinis memandang celah kelangkang aku yang membonjol.

'Tengok rezekilah, kalau ada mana tahu' aku gelingkan kepala dan Zaki terus beredar pantas dari lobi hotel.

Aku pacu motosikal peronda aku dan mengekori Zaki dari jauh. Trafik sudah mula berkurangan waktu senja macam ni. Aku potong beberapa buah kereta dan memandang kiri dan kanan. Banyak sangat sekarang yang bodoh berSMS sambil driving. Selang beberapa minit, aku tengok dari jauh, satu kereta asyik terbrek-brek je tak tentu hala, aku pecut lalu sebelah. Sangka aku memang betul, asyik je mamat cina berbual dengan handphone di telinga. Apa lagi, ke tepi jalan jelah.

'Zaki, saman handphone jap.' - 'Ok' suara Zaki kedengaran.

Aku isyaratkan kereta tu ke tepi, dan terus dia perlahan memberhentikan kereta di bahu jalan. Aku letak motosikal aku betul-betul bawah lampu jalan yang samar- samar, aku tengok jam dah pukul 7.30 lebih.

Aku capai buku saman aku dalam kompartmen, dan terus melangkah merapati bahagian pemandu.

'IC, Lesen!' cepat-cepat dia membelek dompet pada celah pahanya, tanpa sepatah kata pun keluar dari mulut  'Takde handfree?'

Dia gelengkan kepala. Aku capai lesen memandu dan IC yang dihulurnya. dan aku selitkan pada buku saman aku. Aku pandang dalam keretanya yang bersepah, banyak fail2 berwarna biru bertimbun atas tempat duduk belakang.

'Kerja apa?'  'Kat company lawyer' 'Kamu paham tak soalan saya, bukan saya tanya kerja kat mana?' aku tinjau roadtax yang tertampal pada cermin depan. 'Lawyer, Cik.' 'Saya tengok kamu ni bawak kereta macam mabuk je' 'Tak, Cik Halim' balasnya selepas melihat nametag pada dada aku. 'Keluar sekejap.'

Aku berundur dan dia terus keluar dari kereta. Orangnya taklah setinggi mana, badan berisi - bertali leher, namun sebahagian dari baju kemejanya terkeluar dari seluar. Aku suruh dia melangkah ke sebelah penumpang hadapan dan aku mengekori dari belakang. Dia betulkan bajunya dan memasukkannya ke dalam seluar.

'Cik Halim, nak saman ke? Maaflah saya tak buat lagi' dia bersandar pada keretanya.

'Boleh caya ke? Saya gerenti kamu buat lagi.'

'Kalau saya bagi duit kopi?'

Aku renung matanya. 'Duit kopi saya tak ambik.' aku salin namanya pada kertas saman. 'Ok, ok. Tolong Cik Halim - nak saman jugak ke?'

'Yalah, dahlah kamu minum, pakai telepon sambil bawak kereta, lepas tu nak bagi saya duit kopi lagi.' aku letak buku saman aku atas bumbung kereta dan berdiri dekat dengan badannya. Dia berundur ke belakang bersandar terus pada pintu kereta. Aku pandang kiri dan kanan dan aku capai tangannya dan aku letak pada celah kelangkang aku. Dia terpinga2 dan cuba mengelak dari merasa hangat batang aku yang mula mengeras dalam seluar uniform aku. Aku genggam kuat pergelangan tangannya dan aku renung wajahnya yang terkedu dan aku senyum sinis.

'Kau tolong aku sikit jer.' tangan rapat pada celah kelangkang aku dan mula meramas-ramas batang aku yang semakin keras. Mukanya masam seakan begitu marah. Perlahan aku buka zip seluarnya dan memasukkan tangan aku dalam celah seluarnya. Aku raba koneknya yang tak sunat yang semakin keras dalam seluar boxer. Aku lihat dia semakin syok bila dia mula memejamkan mata  dan membiarkan koneknya mula mengeras dalam genggaman tangan aku. Air mazinya makin meleleh keluar dan penuh dalam telapak tangan aku. Aku tarik keluar batangnya yang mencanak dan aku lancapkan pantas. Dia mendengus sambil menggengam batang aku kuat dari luar seluar uniform aku.

'Ugggghhhhh...' koneknya mula memancutkan air mani dari celah telapak tangan aku dan terpancut berkali-kali pada but hitam aku. 'Uggghhh...' dia hampir terkulai namun cepat2 aku pegang bahunya. 'Sedap?'

'Sedap. Wife saya pun tak pandai lancap sampai macam tu. Eh... kotorlah but Cik'

'Takpe. Nanti ada orang tolong bersihkan.'

Dia cepat2 masukkan balik koneknya dalam seluar. 'Sekejap.' aku keluar batang aku dari celah zip seluar uniform aku dan aku lancapkan perlahan batang aku dengan kesan air mani yang melekat pada tangan aku. Aku bukak pintu kereta dan aku paksa dia duduk mengadap batang aku yang mencanak.

'Kau pernah hisap batang?' dia geleng kepala. 'Kau nak? Tolong aku?' Mukanya serba salah. Memang dia tak tahu. 'Jilat boleh? Macam kau jilat aiskrim jer.' aku terus lancapkan batang aku dan dia mula menjelirkan lidahnya menyentuh kepala batang aku. Dia tidak dapat tahan oleh kerana bekas bontot Alimin masih lagi terasa pada batang aku. Aku capai kepalanya dan aku jolok batang aku ke dalam rongga mulutnya dan aku terus lepaskan air mani aku dalam tekaknya. Dia tersedak2 namun aku tahan kepalanya, serentak tangannya cuba menolak paha aku. 'Telan jer' aku jolok dalam2 dan memancutkan air maniaku yang terakhir. Setelah habis aku tarik keluar batang aku. Dia tunduk ke lantai jalan dan cuba memuntahkan air mani aku yang masih ada dalam mulutnya dengan jarinya.

Aku capai buku saman aku, aku letakkan IC dan lesen pada dashboard kereta dan terus beredar sambil menzipkan seluar uniform aku. Aku tunggang motosikal peronda dan memecut laju meninggal dia yang masih mencarut menjerit nama aku.

Aku dah tak sabar nak bagi Zaki tolong bersihkan but aku yang bertompok2 dengan air mani bila dah sampai balai nanti.


{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri