Pages

FOOT FETISH: Bahagian 1 ( Kaki Kawan abangku )



Hai, nama aku Rizal, aku berumur 16 tahun dan masih bersekolah lagi. Aku mempunyai fetish kaki (foot fetish) semenjak kecil lagi. Aku sering meluangkan masa melihat kaki kawan-kawanku. Aku suka kaki. Sewaktu bermain dan melepak dengan rakan-rakanku, aku pastia akan mengambil peluang menyentuh kaki-kaki mereka. Pelbagai cara aku gunakan asalkan aku dapat menghidu dan merasai kaki mereka.

Selama aku berkawan dengan mereka semua, mereka langsung tidak mengetahui tentang minatku pada kaki mereka. Buat pengetahuan anda semua, aku mempunyai seorang abang yang aktif bermain bola sepak. Oleh kerana itu, dia mempunyai ramai kawan yang mahir bermain bola sepak. Salah seorangnya ialah Shafik.

Shafik merupakan kawan abangku yang paling rapat. Dia berusia 22 tahun sama umur dengan abangku. Dia berkulit sawo matang, bijak dan seorang yang mesra. Hampir setiap minggu dia akan mengunjungi abangku di rumah dan mereka akan bermain game playstation bersama.

Kadang-kadang mereka bermain sehingga lewat malam. Apa yang seoronoknya, setiap kali dia datang ke rumahku, dia pasti akan bermalam di rumahku. Bilik abang aku terlalu kecil dan tidak mempunyai katil yang kecil juga. Manakala bilik aku agak luas dan katilnya besar. Oleh yang demikian, selesai sahaja mereka bermain game, abang aku akan suruh dia tidur di dalam bilikku. Abangku mahu tetamunya mendapat tempat tidur yang selesa.

Saat yang paling aku nanti-nantikan setiap malam ialah saat dia tidur bersamaku. Semasa dia mahu tidur dia akan menanggalkan seluarnya, dan memakai seluar pendek sahaja. Dia beritahu aku yang dia berasa lebih selesa memakai seluar pendek. Badanya yang berotot sikit membuatkan dia kelihatan seksi dengan seluar yang begitu. Baju yang dipakainya akan ditanggalkan juga. Aku dapat lihat dengan jelas bulu-bulu halus tumbuh kemas di bahagian dada dan bawah pusatnya.

Pada minggu lepas, dia datang ke rumahku lagi dan bermain game bersama abangku. Seperti biasa, setelah selesai bermain game bola sepak playstation, dia akan masuk bilikku dan tidur bersamaku.

"Rizal, sorry ya kalau abang tidur berdengkur" katanya kepadaku sambil menarik selimut menutupi tubunya.

"Tak mengapa, it's okay" ujarku sambil menutup pintu bilik dengan tirai.

"Abang takut pula nanti Rizal tak selesa, maklumlah abang kalau tidur mesti tak ingat dunia punya, tidur mati katakan" jelasnya.

"La, patutlah saya kejutkan abang hari itu, abang lambat bangun" kataku.

Dia cuma tergelak sahaja. Aku mencapai buku latihan dan menyambung menyiapkan kerja rumah yang diberikan oleh cikgu.

"Kamu tak tidur lagi ke?" soalnya, matanya melihatku membuka buku.

"Belum lagi bang, ada sikit lagi kerja yang belum disiapkan. Kali ini cikgu bagi kerja rumah banyak sangat, lenguh tangan saya" jawabku sambil merungut.

"Okey la tu, banyak jawab soalan, lagi cepat faham, tak gitu?" soalnya sambil beri pendapat.

"Ya" jawabku ringkas.

Beberapa minit kemudian selepasa alu menyiapkan kerja sekolah, aku terdengar bunyi dengkuran. Shafik sudah tidur. Aku berasa gembira. Aku mengemas meja
tulisku dan menyusun semua buku ke dalam beg sekolah. Aku bangun dan menuju
ke hujung katil. Aku melihatnya kembali, nyenyak sahaja dia tidur.
Aku menyelak selimut yang menutupi kedua kakinya dengan perlahan-lahan. Aku melihat kakinya dengan penuh terpersona. Kakinya yang besar dan berbulu membuatkan aku berahi.

Aku mendekatkan mukaku ke tapak kakinya dan menghidu
bau kakinya. Kakinya tidaklah berbau sangat, sebab dia telah mencuci sebelum tidur. Namun masih terdapat bau kaki lelaki yang menyenangkan, yang datang dari seorang lelaki yang rupawan.

Oleh kerana dia tidur mati, jadi aku beranilah menyentuh kakinya dan mencium kakinya. aku rapatkan hidungku ke kakinya dan mencium kakinya beberapa kali. Aku berasa seronok. Aku mencium kakinya dengan penuh semangat. Setelah hampir sejam aku mencium kakinya, aku berasa mengantuk dan mahu tidur.

Aku tidur dengan posisi yang terbalik, kakiku di bantal dan kepalaku bersebelahan
kakinya. Aku berbuat demikian kerana aku mahu melihat kakinya sewaktu tidur dan
aku mahu dekat dengan kakinya.

Tidak lama kemudian kakinya bergerak dan semakin dekat dengan mukaku. Aku berasa sedikit gembira dan pada masa yang sama aku terus menghidu kakinya. Hentah macam mana pula, malam itu dia tersedar dan bangun. Dia memandangku dengan hairannya kerana aku tidur terbalik.

"Eh Rizal kenapa tidur camni?" soalnya dengan nada kehairanan.

wajahku yang menghadap kakinya dipusingkan dan aku pun memberi alasan.

"Saya terlalu mengantuk tadi, sebab itu la, saya pakai tidur je" kataku.

"Ohh...abang ingatkan kamu nak cium kaki abang tadi" katanya.

aku sedikit terkejut dengan kata-katanya. Aku cuma mampu tersengeh sahaja.

"Kalau kamu sukakan kaki abang, ciumlah" arahnya kepadaku.

Aku terkejut lagi sekali dan menyoal kembali dengan penuh tanda tanya.

"A.....Ap...Apa, cium kaki abang?"

"Hahaha, abang gurau je la, takkan la abang suruh kamu berbuat demikian pula"
jawabnya dengan ketawa ringan. Dia sungguh nakal.

"kalau ya pun, apa salahnya" aku berkata dengan berani.

"Hem...kamu ni, ada-ada saja, kalau betul kamu sukakan kaki abang ciumlah, abang mahu kaki abang dilayan mesra malam ini." katanya.

Aku pun tanpa segan silu mendakap kakinya dan mencium dengan seghairahnya.
Kakinya yang besar dan kasar kini dalam gengaman aku. Aku menarik nafas panjang dan mencium kainya dengan penuh kasih sayang. Sewaktu mukaku di tapak kakinya, tanganku membelai-belai betisnya yang berbulu itu.

Dia merelakan sahaja apa yang aku buat. Kemudia aku menghisap jari-jari kakinya,
tumitnya dan buku lalinya. tapak kakinya ku jilat dengan penuh kegersangan. Selepas itu aku bangun dan memeluknya dengan seeratnya.

"Abang, saya sayang abang" kataku sambil memeluknya.

"Betul ke, kamu sayang abang ni? abang pun sayangkan kamu, kamu budak yang comel" katanya sambil tersenyum.

Kami berpelukan sehingga pagi. Kejadian tersebut membuatkan aku berasa bertuah
kerana dapat menikmati kakinya yang lazat.

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri