Pages

Azam peguam panas 1

Azam minum terlalu banyak di bar tadi, ini semua disebabkan tekanannya ke atas semua kerja yang terpaksa diselesaikan, maklumlah peguam yang mempunyai profil yang tinggi ini bukan sahaja perlu kerja dengan sempurna tetapi mesti menang dalam setiap kes. Selama ini Azam bekerja keras untuk mendapatkan posisi yang paling atas dalam firma guaman tempatnya bekerja. Ia lebih kepada satu hubungan yang rapat antara Azam dengan profesionnya itu. Bila tidak bekerja, fikirannya masih berada di tempat kerja, tetapi hobinya selalu ke gim sedikit sebanyak dapat membantu menghilangkan tekanan kerja dan juga dapat berfikir tentang kerjanya pada masa yang sama. Hobinya turut membantu Azam memdapatkan bentuk badan yang menarik bagi seorang lelaki sempurna, tidak seperti bodybuilder yang hodoh berketul-ketul , tetapi lebih kepada sederhana. Badan yang licin, berbulu, punggung bulat yang keras, peha yang mantap dan juga warna kulit yang cerah sampai ada masa menjadi merah-merah. Tetapi Azam cuba untuk mendapatkan kulit tan supaya lebih menyempurnakan dengan bentuk badannya itu. Tidak banyak yang dapat diingati Azam, cuma dipukul sewaktu mabuk dan dibawa pulang bersama seorang wanita cantik di bar dan pancutan air mani yang bertenaga sebelum dia tertidur. Sewaktu itu matanya ditutup dengan kain, cuba mengingati nama wanita di bar itu dalam kepeningan.

"Bangunlah jantan pening", Azam terdengar suara wanita bercakap. Azam membuka matanya melihat wanita yang bersembang dengannya pada malam sebelum itu. Dia cuba menggerakkan tangannya untuk mengusap matanya yang kuyu itu tetapi tidak boleh. Tangannya diikat pada hujung katil, sebelah di kiri dan sebelah di kanan. "Sorry ya pasal itu, awak terlalu ghairah bermain dengan diri sendiri dan saya juga mahu sedikit keseronokan ",wanita itu berbisik di telinganya sambil meleraikan ikatan tangan itu. " Saya masih pening tentang malam semalam", Azam bercakap dengan nada yang lemah. Azam lupa nama sendiri, dia harap akan fresh balik setelah mandi atau apa-apa saja yang menyegarkan.. "Kalau awak nak mandi dulu, pergilah, saya akan tidur disini merehatkan diri, cuba ingat balik tentang semalam," dengan harapan Azam dapat mengingati kembali. "Ok saya mandi dulu, tapi tunggu bagi Reza keluar dulu", kata wanita itu. "Reza?", Azam kehairanan. "Sekarang awak jangan buat-buat tak ingat pula Reza, dia sebab utama awak terlalu penat sampai macamni pagi ni, aktif di ranjang", kata-kata wanita itu membuatkan jantung Azam berhenti, "Apa??". "Sudah, peguam berbakat macam awak ni takkan senang sangat lupa pula aksi-aksi awak di ranjang semalam.Ok saya boleh mengingatkan awak.

Tengok video ni yang saya tape diantara awak dengan Reza malam semalam, sangat bagus, macam video amatur pulak." "Kau jangan memain dengan aku, aku bukan gay, katakan yang ini semua gurauan semata-mata."Azam panik. Tiba-tiba pintu bilik terbuka, Reza yang hanya bertuala dengan rambut yang masih basah masuk, "Selamat pagi Jantan Ganas, kau nyaris-nyaris bagi jantung saya berhenti semalam, penat beraksi dengan kau". "Minta maaflah, saya rasa ada salah faham tentang malam semalam, saya terpaksa beredar sekarang, benda ni tak sepatutnya terjadi!!", marah Azam, terus melompat dari katil mencari-cari pakaiannya. " Come on la, kita selesaikan masalah ini", balas Reza sambil berjalan kearah Azam terus mengusap-ngusap ganas punggung Azam yang bulat. "Oi, apa kau buat ni, aku bukan gay, ni semua silap faham ja", gertak Azam." Sekarang bagi balik pakaian aku!'. "Haha, semalam awak londehkan semua baju awak kenapa? Tangan kau tak pernah lepas daripada meramas setiap badan Reza", kata wanita. "Baju kau? Ada disimpan di tempat yang selamat bersama-sama video aksi antara kau dan aku sedang beraksi tetapi sekarang, kami hendak bermain-main dengan kau Jantan Ganas." "Korang semua mengugut aku? Kenapa? ok, kalau korang nak duit, semuanya milik kau tapi yang penting skarang bagi balik pakaian dan video aku dan aku takkan kacau korang lagi", rayu Azam sambil tangannya menutup koneknya yang tengah lembik."Bukan, kami bukan nak duit kau tapi kami nak badan kau yang mengiurkan dan kami tahu betapa pentingnya kerjaya kamu sebagai peguam....dan kau akan sanggup melakukan apa saja untuk menyelamatkan kerjaya kau....Sekarang kalau firma guaman kau dapat tahu apa yang kau buat pada waktu lapang...hilang semuanya..hahaha." terang Reza dengan senyuman sinis sambil melihat pada badan Azam tanpa seurat benang pun. "Tolonglah,

aku berusaha keras dalam kerjaya aku, tolong jangan ugut aku macamni", rayu Azam. "Jangan risau, kami takkan buat sesuatu yang akan merosakkan kerjaya awak..hanya perlu buat apa yang kami suruh..apapun..Selamat berkenalan,saya Rina dan saya tahu awak masih tak ingat kawan saya ni sebab terlalu berseronok sangat semalaman dengan Reza,"gelak Rina. "Sekarang awak takkan ingat pada kerja awak sehingga Isnin nanti, cuma luangkan hujung minggu ini bersama kami..menghabiskan masa gembira bersama-sama kami...Urmmm, ya Reza, saya rasa seperti nak pergi berkelah, macam mana dengan kau Reza?" Reza berdiri sambil membetulkan koneknya yang lemas di dalam seluar khakisnya. Azam keluar dari bilik untuk bersiap-sedia. Rina pula tengah bersiap dengan pakaiannya. Sepuluh minit kemudian, Reza dengan gembira berkata " Kau dah sedia nak berkelah hari ini Jantan gersang..". " Saya tak pasti saya letak kat mana baju aku, korang tahu?" dengan terpinga-pinga Azam tanya. "Jangan risau, ada pada kami tapi aku rasa kau tak perlukan pakaian sebab kami rasa kau perlukan cahaya matahari menyinari setiap inci tubuh kau". "Takkan korang nak suruh aku berkelah macamni, aku takmau". "Hurm, kami rasa awak tiada pilihan lain melainkan melihat kerjaya awak hancur seperti itu sahaja atau teruskan berjalan dengan bogel menuju ke ruang tamu dan sediakan diri untuk berkelah tanpa kasut dan bogel..."."

Tolonglah, jangan biar aku bogel, at least bagi la aku pakai seluar dalam atau apapun", rayu Azam. Azam hampir pengsan memikirkan keadaannya itu, mahu saja dia melarikan diri tapi fikir kembali, larikan diri dalam keadaan bogel sudah tentu memalukan. Lagipun video blue lakonannya berada dalam tangan mereka. Itu saja susah mencukupi untuk mereka. Azam diganggu oleh bunyi bising dari television di ruang tamu, itu suara dia "Ahhh,Ahhh,Ahh..sedap..hisap konek aku lagi Reza..bagus..bagus..sedapp",Azam malu dengar aksinya itu,dia perlahan-lahan menoleh ke arah skrin tv, melihat dirinya memujuk Reza untuk menghisap koneknya dalam posisi 69 sambil dirinya menghisap-hisap konek Reza. "Waktu kau tidur kami dah buat copy banyak-banyak, maruah kau dalam genggaman kami, jadi apa pilihan kau?", tanya Reza."Memang panas, baik kita pergi sebelum aku tak boleh kontrol diri... stim". "Cepat Azam, tiba masa untuk berangkat mendapatkan tan untuk badan kau", kata Rina sambil menuju ke arah pintu rumah, terus ke dalam kereta di halaman rumah. " Cepat Azam, aku bagi kau tempat duduk kat depan", perli Reza. Azam melihat sekeliling, dia terpaksa buat juga.. dalam keadaan bogel."Letak tepi ja tangan kamu tu, kami nak seluruh badan kau kena matahari, tak payah tutup konek kau tu", gelak Reza.

Azam meletakkan tangganya di tepi,dengan tunduk, Azam berjalan masuk kedalam kereta. Reza memandu kereta keluar dari halaman rumah, nasib baik rumah itu terletak dalam kawasan terpencil, kelibat orang pun tiada. Azam sedikit lega. Cahaya matahari yang menyinari badan Azam mengingatkan dia dalam keadaan bogel. Azam cuba untuk tutup koneknya itu tapi dengan cepat Rina menangkis "Sorry, kami tak dapat tengok konek kau kalau kau tutup..cuba bayangkan yang awak lengkap berpakaian dan nikmatinya.. awak tahu kami akan bagi juga pakaian awak.". Dalam fikiran Azam, dia akan melalui satu hari yang cukup panjang walaupun masanya singkat.......bersambung....


{ 1 comments... Skip ke Kotak Komentar }

gayman1984 said...

peguam tu terlalu ikut stress sampai mabuk .. bahaya betul ... rasa kesian pula masa aku baca

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri