Pages

Pengalaman Dirogol Maknyah



DIsekolahku dahulu di S terletak di negeri J, kantin kami diuruskan oleh tiga maknyah yang sangatla sedap masakannya.

Mereka sering dicemburui oleh gadis-gadis semasa kerana kejelitaan mereka, walaupun Kak Noor tu berbadan agak adibah noor, tp dia berkulit cerah so nampak la woman dan dia paling mak hayam psl bos besar tu ada skandal dgn dia. Koser bermadu dgn makcik2.

Tetapi aku tak cemburu pun, malah berkawan baik dengan ahkak-ahkak bermulut hazab ittew. (motif nak cemburu?) Disebabkan semasa sekolah sentiasa miskin psl simpan duit nak makan McD, maka adik2 lembut sekelas dengan ku sering sahaja memohon simpati akak2 ini dengan drama2 seperti Kak Nor, mak kita tak masak dah tiga hari dah, makan roti jer, dan akak2 ini memasakkan kami mee goreng yang boleh mengenyangkan lima chubbies dan mengenakan bayaran sebanyak RM0.50. Termasuk 3 air sirap.

Walaupun aku ni ala-ala brutal jugak dengar HC dan rambut skin tiru abang aku, tp aku lagi senang bercampur dgn hadik2 lembut ni, takdala asik kena pandang slack je dgn budak2 yg hopperz la sgt nih. Ada la jugak kawan2 aku yg dengar ska la (emo belum lagi), punk la, tp semuanya kecik2 dah hisap gam so aku pun tak berp nak join sgt pasal penat ok duduk bawah jambatan, atas siling, belakang stesen ketapi. Lagipun aku ni kira budak baru psl masuk form 2, yang nak kawan dgn aku pun semua yg nerd2.

Entah kenapa tah, antara tiga3 akak ni, Kak Nor ni sgt la suka temankan kitorang makan, dan suka benor la dia meraba2 perut aku la, tangan la, peha la, sampai kawan aku Zain Asyraff bukan ejaan sebenar siap pesan jangan g kantin sorang2, nanti Kak Nor tangkap letak celah kopek dia.

Aku ni tak jambu pun tapi mungkin aku suka makan coklat dan minum mesti nak gula lebih, so kawan-kawan semua cakap aku ni manis. Ye la, aku terima dgn redha je. Janji aku comel. Ko ado? Hehe.

Sekali ni sekolah kitorang buat trip ke putrajaya dan ramai2 la kitoang naik bas kilang selepas membayar rm20 sebanyak 5 kali kepada ketua kelas. Mahal time tu tp gigih melobi mak masing2. Dan turut menyertai program kitorang ialah Kak Noor  (nama sebenar Mohd Noor) and the gang, Kak CT dan Kak Melah (nama sebenar Ramli). Diorang duduk betul2 belakang driver, dan driver bas kitorang tu abg K, orang taman aku yg selalu lepak surau so pasal rumah aku belakang surau memang la aku kena solat kat surau kalau taknak kena laser dgn mak. Semasa naik bas tu dia kenyit2 mata kat aku sambil pandang2 kat ahkak2 tu. Nak kopek la tu. Dasar jantan, lupa la tu tazkirah kat surau.

Aku pun turut senyum2 kat Kak Noor sambil mengfollow geng2 fonen yg berangan nak duduk belakang tp kena halau dgn budak2 perempuan bertudung gengster so kitorang patah balik duduk kat depan, fonen2 ni saja kut nak pekenakan aku, diorang tolak aku duduk dgn Kak Noor. Mek pasrah. Menyesal aku tak naik bas satu lagi tp memikirkan mesti bas tu bau Gudang Garam pasal penuh jantan, aku ngan kawan2 fonen dengan sukahatinya naik bas perempuan. Masa ni aku tak fetish lagi dgn gudang garam.

Perjalanan 5 jam terasa begitu panjang sekali. Sesekala aku merenung ke luar, melihat kepulan2 awan, begitu indah sekali awan2 itu, oops veranganz naik flight. Aku dah mengecilkan diri tp gagal melindungi dr limpahan lemak Kak Noor yg jatuh betul2 atas peha aku. Dan mungkin pasal aircon kuat sgt kut, so otomatis aku rasa adik aku mengeras. Tau2 je, tap, aku rasa ada tangan jatuh diatas peha aku. Aku pun membuka mata dan aku nampak tangan kak noor merayap ke celah2 kelangkang so aku buat2 macam mengigau dan kak noor terus mengangkat tangan itu. Mata tetap tutup ni. Aku dah ketaq lutut tp takut sangat so aku buat2 tido je, tangan kak noor kembali merayap dan meramas2 adik aku. Stim tak hengat.

Sampai saja di sekolah yg bakal menjadi tempat penginapan kami, aku cepat2 turun meninggalkan fonen2 lain dan aku lihat Cikgu S dan Cikgu K sedang mengedarkan kertas kepada pelajar2 lelaki.

Aku pun menyebukkan diri dan alangkah terkejutnya aku melihat rupa2nya, kali ni kitorang bukan tidor dlm bilik darjah tapi ada bilik betul. Barulah aku perasan yg asrama kami menetap itu ialah asrama penuh dan disitulah bermulanya aku mengumpul angan2 untuk study hard PMR, nak masuk asrama.

Yang membuatkan aku lebih terkejut ialah aku akan duduk dengan abang driver, hanya berdua je so aku pun mula2 berat jugak tp memikirkan ala dua mlm je, maka aku pun mengangkat beg ke bilik di tingkat satu. Rupa2nya, mak aku yg suruh driver duk ngan aku je pasal taknak aku duk ngan Zain Asyraff fonen. Hahah, kecik2 org dah tau fonen.

Lepas letak beg aku g toilet nak check adik aku ada lagi ke tak atau dah masuk dalam n berwuduk. kak Noor and the gang ada dlm tgh tgh cuci kopek. Aku senyum je pastu terus masuk dlm tandas, tgk2, air mazi dah membasahi spenda, terus aku cabut dan baling dlm lubang. Haha. Bodo gila time ni.

Disebabkan bilik kitorang sempit jugak, and lantai ada tilam2 n bantal ekstra memang tak selesa la untuk solat atas lantai so aku pun nak keluar solat bilik orang lain tp abg K ni cakap solat atas katil,

Tau2 je habis solat tgk2 Kak Noor ada kat katil sebelah, padahal org lain just ambik bantal terus blah, dia sebuk je landing atas katil. Abg K dah senyum2 dah.

Aku buat2 paham je, padahal time ni bukannya tau pun apa menda, so aku duduk la atas katil tu macam org bodoh, tunggu dinner. Pastu abg K yg bersembang ngan kak Noor tanya mcm2 la soalan, yg aku ingat dia tanya dah operate ke, kak Noor menjerit...heyyyy..

Nasib la makan malam tu sedap jugak, so lepas makan kitorang disuruh balik bilik tidur terus esok pukul 6 nak kena keluar dah. Semangat ni nak pegi melawat Putrajaya.

Aku pun tukar la short bola ngan singlet, ngan selimut nipis terus boom atas katil. Abg K ngan Kak Noor tetap la bertenet kat atas katil. lepas tu aku dgr org ketuk pintu, rupanya Zain Asyraff ponen nak pinjam kain pelikat nak buat selimut. dasarin. org buat semayang dia buat selimut.

masa nak baring tu aku perasan yg kak noor buat2 ala2 manja, menguap la. Tau2 je aku dah lelap. Tak sedar apa pun.

Sampai la tiba2 aku rasa ada org baring sebelah aku.

Aku buat2 tido jugak, tp aku sedar dlm seluar aku dah ada tangan meramas konek. Sedapnya memang la sampai skrg boleh rasa. Mencanak2 adik aku.

kemudian aku rasa seluar aku ditarik kebawah, memang la sejuk, selimut aku tak tahu pegi mana dah, lepas tu tiba2 je aku rasa nikmat yg tak pernah aku rasa lagi time tu. Sedapnya sampai aku terus rasa mcm terapung, lepas tu tiba2 rasa lain, mcm tajam2 terkna telur, aku terus bukak mata. dlm samar2 tu aku perasan bukanyya kak noor, tp abang K yang melolo aku.  

Shhh, abang K suruh aku diam. Aku rasa mcm ada benda nak terkeluar tp tak tau apa pun lagi, so aku pun suruh abg K berhenti tp dia terus menjilat satu badan aku, kemudian dia pusingkan aku, dia jilat satu badan dr atas sampai bawah, lama dia jilat bontot aku, kote aku tgg sampai rasa senak. dihisapnya ibu jari kaki aku. habis telur dua2 masuk dlm mulut, kemudian dia french kiss bibir aku memang nikmat kejang2 la kaki. 
tak sampai beberapa minit je terus aku mcm nak tercabut kut konek, terus terpancut..punyala lama, habis selimut aku mengeras.

sampai skrg la aku rasa abg K paling sedap hisap konek.

Esok paginya aku tgk dlm bas takde kak noor, org ckp kak noor tak bangun2, so dia kena tinggal. Siapa la mangsa dia mlm tu.

Aku buat mcm biasa je dlm bas, duk ngan Zain Asyraff. Abg K layan aku lain mcm, belikan air la, Pagoda la, hikhik pengalaman dispedo kali pertama. Duit RM50 mak aku kasi tak pecah pun hari tu.

Kitorang pegi merata2 la dr UKM sampai KLIA. Seronok gila.

Penat hari tu sampai aku tak solat pun masa balik asrama.  Tau2 je, repeat balik mlm pertama, tp disebabkan aku rasa berterima kasih sgt dgn abg K, maka mlm tu jugak la aku pertama kali pegang konek org lain. Besarnya lah aku rasa. Aku rasa mcm ada abg K ni syg gila2 la kat aku. Mlm tu abg k siap bgtau aku dia nampak kak Noor raba konek aku dlm bas, hahah, mesti si Zain Asyraff pun perasan.

Dan mlm tu nasibla aku takut so aku tak jadi sontot abg K sampai la beberapa tahun kemudian, lepas aku dah masuk n keluar asrama nak masuk U br aku projek balik ngan abg K, time tu pun dia br je dpt anak. Padahal aku rasa mcm abg K tu tua giler masa tu walaupun lepas tu aku tahu yg masa kitorang first projek tu dia br 28.  Skrg ni pun aku still teringat kat abg K walaupun family aku pindah last year, nak je aku g balik jumpa dia.

Kak noor skrg sudah menjadi pemilik beberapa kedai makan, dia jumpa aku ala2 mcm nak repeat raba konek tp mak bukan lesbian ok. abg K last aku jumpa makin comel, sempat la aku sontot dan disontot. memang sampai skrg aku tetap taste abg2 ala2 str8 yg berumur late 20s to early 30s. promo sikit hehe, walaupun aku tak single pun, jap lagi nak g raba abg aku jap, konfem konek tgh keras.

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri