Pages

Anuar, Kekasih Gelapku

Berkali-kali Is cuba untuk melelapkan matanya namun dia masih lagi leka melayani fikirannya yang ketika itu asyik teringatkan seseorang. Rakan-rakan sebiliknya sudah lama lena diulit mimpi, cuma dia sahaja yang sedang mengimbas kembali memori petang tadi bersama-sama insan yang paling dicintainya.

Anuar merupakan salah seorang mat jambu di sekolah itu dan Is pula hanya mampu mengidolakannya dari jauh. Dari sejak tingkatan 4 lagi Is memuja ketampanan Anuar, bahkan dalam diam-diam dia mengidamkan untuk memiliki hati dan tubuhnya.

Walaupun itu cuma angan-angannya sahaja, sehinggalah satu peristiwa yang mengubah segala-gala bagi Is. Dia teringat lagi ketika itu waktu prep sudah pun tamat dan kebanyakan rakan-rakannya sudah beredar pulang ke bilik masing-masing. Yang tinggal di dalam kelas itu, cuma Is dan Anuar sahaja. Memang sengaja Is memasuki kelas prep yang sama dengan Anuar, dia pastinya akan mengambil kesempatan untuk memerhatikan Anuar dari jauh sambil memujanya.

Namun, Is hanya mampu melihat sahaja dari jauh. Belum pernah sekalipun dia bersuara menegur Anuar. Darah gemuruhnya mengatasi keberanian dirinya selama ini. Dengan tekun, dia menyambung semula latihan Matematik Tambahan yang perlu disiapkannya hari ini.

“Emmm...Is, aku nak minta tolong sikit, boleh tak?”tegur Anuar yang entah bila terpacul di hadapan Is membuatkan dia sedikit terkejut.

Tidak disedarinya pula Anuar telahpun berdiri dihadapannya, mungkin dia terlalu leka dengan kerjanya sendiri.

“Nape...Nuar?”soal Is dengan ringkas.

Suaranya agak gugup ketika itu, dia tidak berani memandang muka Anuar yang amat menawan hatinya itu.

Anuar segera duduk di kerusi berhadapan dengan Is. Dia meminta Is untuk mengajarnya menjawab beberapa soalan Fizik. Is membaca seketika soalan-soalan yang diajukan oleh Anuar itu, sementara dia perasan yang Anuar leka memandangnya.

Sejurus itu, Is mencatatkan beberapa penyelesaian kepada soalan tersebut dan menerangkan kepada Anuar. Telinganya merah padam akibat terlalu segan berhadapan dengan Anuar. Is berharap yang Anuar tidak menyedari reaksinya sebegitu.

“Okay...okay....time kasih Is. Nasib baik kau ada....”ujar Anuar dengan gembira. Is mengagak mungkin sebab itulah Anuar masih lagi tidak beredar ke biliknya.

Selepas itu, Is menyambung semula kerjanya manakala Anuar kembali ke mejanya semula. Suasana di kelas itu hening sahaja memandangkan masing-masing berdiam diri sahaja. Tepat pukul 5.30, Is sudahpun menyelesaikan semua kerja-kerjanya. Dia mula mengemas buku-buku dan alat tulisnya terlebih dahulu. Dalam pada itu, dia memerhatikan Anuar yang sejak tadi leka membaca buku.

“Nak balik ke Is?”tegur Anuar tatkala dia mendengar Is menyorong kerusinya masuk ke bawah meja.

Is menggangguk sahaja. Lantas Anuar juga mengemaskan barang-barangnya, dia menunjukkan isyarat tunggu kepada Is. Kemudian mereka berdua sama-sama berjalan keluar dari kelas itu menuju ke hujung blok.
Semasa berjalan juga Is tidak bercakap sepatah pun. Dia tidak tahu bagaimana hendak memulakan perbualan, lebih-lebih lagi dengan orang yang amat disukainya.

“Emm....Is, kau pernah pergi kat blok hujung ni tak?”tanya Anuar, memecahkan kesunyian antara mereka.

“Tak pernah. Ade ape kat sane?” ujar Is pula.

“Jom aje...temankan aku.Boleh tak?” pinta Anuar kepadanya. Is terus sahaja bersetuju memandangkan dia tidak kisah menemani Anuar ke mana pun.

Mereka berjalan merentasi blok kelas mereka dan sampai ke satu blok baru dibina di sudut hujung sekolah. Bangunan itu mempunyai 5 tingkat yang merupakan blok yang tertinggi di sekolah mereka. Anuar mengajak Is naik ke tingkat yang tertinggi di blok itu. Sama-sama mereka mendaki tangga sehinggalah sampai ke tingkat lima. Masing-masing duduk sebentar  di tangga untuk melepaskan lelah.

Anuar tersenyum sahaja melihat Is yang tercungap-cungap di sebelahnya. Pada Is, dia memang sudah lama tidak bersukan. Lagi-lagi apabila menjelang SPM, memang dia malas untuk menyertai apa-apa kegiatan ko-kurikulum pun; masanya dihabiskan dengan belajar sahaja.

“Penat ke Is?”tanya Anuar sambil tanganya memaut bahu Is. Dalam pada itu, jari-jemarinya memicit perlahan bahu Is membuatkan tengkuknya meremang.

Kali ini jari Anuar menjalar ke lehernya pula, Is membiarkan sahaja. Tanpa disedarinya, koneknya sudah menegang di dalam seluarnya. Itu membuatkan Is cuba menutupnya dengan tangannya. Namun, Anuar tiba-tiba menangkis tangan Is dan dia pula yang memegang jojolan itu.

“Stim ke..?”ujar Anuar sambil itu dia menggosok perlahan di bahagian jojolan konek Is.


Is seolah-olah tidak percaya akan tindakan Anuar itu. Matanya pula tertumpu pada konek Anuar yang sudah jelas kelihatan menegang sepertinya. Waktu itu, tangannya seakan-akan ditarik oleh kuasa magnet menuju ke arah konek Anuar.

Mereka berdua menggerakkan tangan masing-masing mengikut ritma nafsu yang sedang berahi. Turun naik nafas Is kerana terlalu terangsang, lagi-lagi koneknya dipegang oleh orang yang disukainya. Kemudian, Anuar merapatkan kepalanya kepada leher Is dan mula mencium.

“Emmmmm....emmmmm.....”keluh Is menikmati jilatan Anuar.

Is pula tidak sabar-sabar lagi untuk merasai dan memegang konek Anuar, lantas dia membuka zip seluar Anuar dan mengeluarkan koneknya. Matanya terbuntang melihat betapa keras dan padunya konek milik Anuar, apatah lagi warnanya yang kemerah-merahan itu membuatkan Is ingin mengulumnya.

Lantas dia membuka mulut dan mula mmenjilat butoh Anuar.

“Emmmm.......aaaaahhhhhh....”desis Anuar kesedapan.

Kemudian Is mengulum keseluruhan konek Anuar, dia merasakan air mazi Anuar yang masin itu di dalam mulutnya. Anuar pula terbaring di atas tangga, sesekali dia mendesah apabila lidah Is mengenai leher butohnya.
Is melajukan gerakan kepalanya, dia mahu Anuar terus terangsang akan ritma kulumannya itu. Dia sememangnya gembira apabila dapat mengulum dan menghisap konek Anuar yang diidamkan sejak dahulu lagi.

“Aaaahhhhh...ahhhhh...aaaaahhhh....aaaaahhhhh....ahhhh...ahhhh...ahhhhhh......”jerit Anuar, kali ini nafsunya semakin bergelora.

“Aaaaahhhhhh...oowwwhhhhh.....aaaaahhhhh......aaaaaahhhhhh......aaaAAAHHHHH.......”Anuar mengeluh kesedapan apabila air likatnya memancut-mancut keluar di dalam mulut Is. Buntutnya terangkat-angkat menikmati kuluman berahi itu.


Is menelan kesemua air mani Anuar, habis licin konek Anuar dijilatnya sehingga tiada satu kesan pun yang tinggal.

“Ooooowwwhhh Is......sedap.....”ujar Anuar perlahan.

Konek Anuar masih lagi tegak menegang, Is meramas-ramas lembut butoh Anuar. Dia masih lagi tidak puas. Anuar pula telah membuka zip seluar Is dan mengeluarkan koneknya. Walaupun tidak sebesar dan sepanjang konek Anuar namun cukup membuatkan Anuar terangsang.

Kini, mulut Anuar pula singgah di butoh Is. Menggeliat Is akibat kegelian yang dirasakannya apabila lidah bibir Anuar mengenai leher butohnya.

“Auuummmm....emmmmm.....oooowhhh...Nuar....”keluh Is dalam kesedapan yang teramat sangat.

Sambil tangannya masih meramas konek Anuar, Is menikmati kepuasan koneknya dikulum dan dihisap oleh Anuar. Terasa air likatnya bagaikan hendak mebuak-buak ketika itu, namun Is gagah menahannya. Dia tidak mahu tewas dengan cepat.

“Errggghhh....errrggghhhh....aaaaahhhh....aaaoooohhhh.....uuummmpphhhh.....”jerit Is, dia masih lagi cuba menahan pancutannya, walaupun kenikmatan yang dia kecapi sekarang tidak dapat dibayangkan.

“Aaaaahhh.....aaahhhhhh.....ermmmm......ummmpphhh.....owwwwhhhh......ooooOOOWWWHHHH....”Is sudah tidak mampu lagi, badannya kejang kerana seluruh kudratnya telah digunakan untuk bertahan sehingga ke saat akhir.

Mulut Anuar turun naik menghisap koneknya yang sudah merah padam itu. Lantas, dia memancutkan segala-galanya ke dalam mulut Anuar; diiringi dengan jeritan berahinya yang amat kuat.

“Aaaaaahhhhh....aaaAAAHHHH....AAAAAHHHHH....AAAAAAAHHHHHH”

Is rebah di dalam dakapan Anuar, dia sudah kepenatan. Dia terasa amat bahagia ketika itu, apatah lagi dia berada dalam pelukan orang yang paling diidamkannya.

“Is.....”panggil Anuar setelah agak lama mereka berehat dari pertarungan berahi tadi. Segera Is menatap muka Anuar.

“Terima kasih......”ujar Anuar ringkas, dia kemudiannya mencium pipi Is.

Is tidak berkata apa-apa selepas itu, dia hanya menikmati saat yang amat membahagiakannya itu. Cintanya kini sudah berbalas. Agak lama juga Is dan Anuar berdakapan, kemudiannya mereka beredar dari tempat itu memandangkan hari semakin senja.
Dalam pada itu, Anuar memegang tangan Is sebelum sempat Is melangkah untuk menuruni tangga.

“Is......aku nak jadikan kau couple aku, boleh tak?”pinta Anuar sambil matanya tepat merenung mata Is.

“Errr.....betul ke ni?”tanya Is pula. Dia seperti tidak percaya apa yang terkeluar dari mulut Anuar.

Anuar menggangguk untuk mengiyakan. Dia masih lagi menunggu jawapan dari Is.

“Errmm....selama ni pun aku memang sukakan kau, Nuar. Cuma aku takut nak beritahu...”terang Is.

“Aku tau..aku pun takut nak beritahu kau jugak...Tapi aku tau yang kau adalah insan yang tepat untuk aku”ujar Anuar lagi.

Lantas mereka berpelukan, hati Is amat gembira apabila Anuar sudi menerimanya sebagai kekasih. Insan yang dipuja-pujanya selama ini sudah menyerahkan hati dan tubuhnya, ibarat mimpi jadi kenyataan buat Is.

“Aku sayangkan kau...Is”

Petang itu berakhir dengan indah sekali bagi Is.

Sedang asyik dia mengimbas kembali kenangan berahinya bersama Anuar, tiba-tiba dia terdengar seperti tingkap biliknya diketuk-ketuk. Matanya melirik ke arah bunyi itu, kelihatan ada kelibat seseorang berdiri di luar tingkap biliknya.
Is bingkas bangun dari katilnya, dia membuka pintu biliknya untuk menjenguk siapa yang mengetuk tingkap biliknya.

“Eh Nuar....? Nape?” tegur Is apabila dia melihat Anuar tercegat berdiri menghadapnya.

“Jom....”ajak Anuar tanpa menjelaskan apa-apa lagi, dia terus mendekati Is dan menarik tangannya.

Mahu tak mahu, Is akur sahaja dengan kehendak Anuar. Lagipun dia mahu tahu apa pula yang Anuar hendak lakukan kali ini. Mereka menuruni tangga blok sehingga sampai di hadapan pintu bilik sakit hostel. Walaupun dia agak kekehairanan, Is tetap mengekori Anuar dari belakang dan masuk ke dalam bilik tersebut.
Belum sempat Is bersuara untuk bertanyakan kepada Anuar, badannya terus dipeluk erat oleh Anuar.

“Jom....kita main....”ujar Anuar manja.

Tanpa disuruh, Is segera menanggalkan baju dan seluarnya; begitu juga dengan Anuar. Mereka berpelukan, menggesel-geselkan badan masing-masing yang sudah telanjang bulat. Is dapat merasakan konek Anuar yang sudah tegang mencucuk-cucuk perutnya.
“Eemmmmpphhh.....”desis suara Anuar yang semakin lama terangsang dalam dakapan Is.

Anuar mencium dan menjilat leher Is, lidahnya menjalar sehingga ke dadanya membuatkan Is tidak keruan akan nikmatnya. Mereka sama-sama berbaring di katil yang berdekatan, Anuar mengagahi Is dengan menghimpitnya dari atas.

“Errrrrmmmm.....emmmm.....ummmph.....”

Indah sekali kesedapan yang dirasai oleh Is, saat itu cuma ada dia dan Anuar sahaja; sama-sama bersedia untuk melepaskan dendam berahi mereka.

“Eeeeermmmmm......ummmmpphh.......uuuhhhh....”

Mulut Anuar menuruni dadanya lagi dan kini sampai pula ke puting teteknya. Dia menggigit-gigit lembut putting Is yang sudah tertonjol itu, manakala tangannya sedang meramas-ramas konek Is. Is betul-betul terangsang dilakukan oleh Anuar, air mazinya sudah membuak-buak membasahi tangan Anuar. Bahkan dia sendiri masih menahan supaya jangan air likatnya pula yang terpancut, semakin dia bertarung dengan berahinya, semakin itulah dia jadi tidak tentu arah.

“Aaaahhhh.....aaahhh.....aahhh...aaahhh....aahhh....aahhh.....”desah Is, kali ini dia memang tewas; air mani telahpun mencanak keluar dari koneknya sendiri.

Mulutnya mencari bibir Anuar, dihisapnya lidah dan segala air liur Anuar.

“Eemmmmph....eeemmmmphhhh....”

Dalam pada Is mencumbui Anuar, kakinya pula dikangkangkan oleh Anuar. Dia tahu yang Anuar sudah tidak sabar-sabar untuk bersatu dengannya. Memang itulah masa yang paling ditunggu-tunggunya, untuk merasakan betapa padunya konek Anuar menerjah lubangnya nanti.

Anuar melepaskan cumbuan Is dahulu, dia melutut dihadapan Is sambil memegang koneknya yang dilumurkan dengan air mani Is. Sebelum itu, Anuar sempat menjolok lubang buntut Is dengan jarinya dahulu.

“Oooowwwhhhh....aaaahhhhh”

Anuar meletakkan butohnya di bibir lubang Is, perlahan-lahan dia menekan masuk koneknya yang amat tegang itu ke dalam.

“Aaaaaaahhhhh......aaaahhhhhhhh......”jerit Is yang sedikit sakit kerana inilah kali pertama lubangnya dimasuki oleh konek. Namun dia tidak kisah memandangkan konek tersebut milik Anuar, insan yang paling dicintainya.

“Eeemmmm.....aaaahhhhh...aaaahhhhh.....ooowwwhhhhh...aaaaaaahhhhhhh”

“Erghhh.....aaaaahhhhh....aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh”

Kali ini keseluruhan konek Anuar telah habis dimasukkan ke dalam lubang Anuar. Is dapat rasakan haba asmara yang dikeluarkan oleh penyatuan cinta mereka. Mulutnya bercumbuan lagi dengan Anuar diiringi dengan henjutan sulung dari Anuar.

Bahu Anuar dirangkulnya dengan erat, Is tidak mahu melepaskan langsung Anuar dari dakapannya lagi. Saat itu memang bahagia baginya apatah lagi melihat riak wajah Anuar yang melayani kesedapan setiap kali dia menghenjut koneknya dengan padu.

“Aaaaaahhhh...aaaahhhh....aaahhhh....aaaaahhhh...aaaaaaahhhhhh...aaaaaahhhhhhh....”

“Owwwhhhh...owwwwwhhhh....ooowwwhhh...oooowwwwwhhhhhhhh....ooowwwwwhhhh....”

Pertarungan berahi itu masih lagi berlanjutan, entah berapa kali Anuar memancutkan air likatnya di dalam lubang Is. Bahkan henjutan Anuar masih lagi padu dan laju membuatkan semakin lama Is merasa lebih sedap berbanding tadi. Selain itu, air mani Is juga sudah melimpahi badannya, sepanjang penyatuan itu; dia tidak henti-henti melancap untuk menikmati kesedapan bersama Anuar.

“Eeemmmm.....aaaahhhhh...aaaahhhhh.....ooowwwhhhhh...aaaaaaahhhhhhh”

“Erghhh.....aaaaahhhhh....uummmppphhh.....uummmpphhh......aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh”

Kali ini, Is tidak mampu lagi seiring dengan Anuar. Tenaganya sekarang ditumpukan untuk pancutan terakhir yang akan dilakukan serentak bersana Anuar nanti. Henjutan Anuar juga bertukar ritma, semakin laju dan keras membuatkan badan Is menggeliat kesedapan.

Masing-masing ingin mengejar nikmat pancutan terakhir itu.

“Aaaaaarrgggghhh......aaarggghhh.....aaaaahhhhh....aaaaahhhhhh.......”

“Errrggghhh.....ummmpphhh....uuummppphhh.......aaaaahhhhhh.....”

Is merangkul dan memeluk Anuar sekuat-kuat hatinya, begitu juga dengan Anuar. Air maninya yang dari tadi ditahan untuk menunggu pancutan Anuar semakin lama sukar untuk dilawan. Kedua-dua mereka menjadi tidak keruan dirasuk berahi asmara cinta mereka.

“Jom.....sa-yang.....”ujar Anuar perlahan kepada Is menandakan itulah masanya untuk dia melepaskan air maninya keluar. Itu juga saatnya untuk mereka menikmati kesedapan muktamad dari penyatuan cinta mereka.

“Ahhh...ahhhh...ahhhh....Is. Ahhhh....aaaahhhh....ahhhhh....aaahhhhhaaaahhhhh.....aaAAAAHHHHHH”

“Owwwhhhh...Nuar....owwwhhhh...owwwhhh...ooooowwwhhhh..oooowhhhh...ooOOOOWWWWHHH...”


Kedua-duanya kejang seketika selepas memancutkan air likat masing-masing, tangan Is masih lagi merangkul bahu Anuar. Matanya terpejam sambil menikmati keindahan penyatuan mereka. Nafas Anuar terasa hangat didadanya, dalam pada itu; Anuar merapatkan bibirnya ke bibir Is dan mencumbuinya lagi.

Lama juga mereka berdakapan, Anuar tidak langsung mengeluarkan koneknya dari lubang Is. Waktu itu, mereka rasa ingin kekal selama-lamanya dalam posisi itu. Kebahagiaan yang mereka rasai tidak dapat digambarkan.

“Is.....jangan tinggalkan aku okay.....”kata Anuar setelah kepenatannya hilang.

Is mengangguk perlahan, dia sudah mendapat insan yang diidam-idamkan. Mana mungkin dia akan meninggalkan Anuar begitu sahaja.

“Jangan risau, Nuar. Aku cintakan kau sepenuh hati aku...”jawab Is selepas itu.

“Aku pun cintakan kau, Is. Aku tak nak kita berpisah sampai bila-bila pun......”

Anuar mencium dahi Is, dia tersenyum sambil merenung mata Is. Bagi Is, dia sudah mendapat kebahagiaannya sekarang. Lagi-lagi, hari-hari selepas ini akan dilalui bersama kekasih gelapnya, Anuar....




{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri