Pages

Asmara Asrama - Part 1

"Mum, Zack tak nak pegi school tu?" ujar aku kepada mak yang sedang sibuk mengemaskan pakaian dan segala kelengkapan diri aku di dalam beg..Rasa sayu kerana terpaksa berpisah dengan ahli keluarga yang lain.

"Zack, listen sayang. Kami buat semua ni untuk kebaikan Zack. Lagipun, Zack tak keseorangan kat sana. Kamarul kan ada", ujar mak sambil mengusap kepala anak kesayangannya..Kamarul merupakan abang sepupu aku. Beza usia antara kami hanya dipisahkan selang 2 tahun sahaja. Sejak kecil, aku memang rapat dan manja dengan Kamarul lantaran jarak usia aku dengan abang kandung adalah 10 tahun. Lagipun, kesemua adik beradik aku di hantar ke sekolah asrama penuh malah ada yang di sekolah antarabangsa.


Hari yang ditunggu-tunggu telah pun tiba. Hanya abah dan mak sahaja yang menghantar aku dan Kamarul di hari pendaftaran. Ahli keluarga yang lain tiada kerana masing-masing sibuk dengan kerjaya.Itu pun mujur abah meluangkan masa untuk kami. Maklumlah, seorang ahli perniagaan sentiasa sibuk dengan projek-projeknya. Aku agak ralat sedikit kerana ini pertama kali berpisah dengan keluarga. Tambah-tambah lagi, aku kena hidup berdikari. Apalah nasib...Mujur ada Kamarul disisi.

Setelah selesai urusan pendaftaran, abah dan mak meninggalkan aku dan Kamarul untuk menempuh alam asrama...Aku terpaksa berpisah dengan Kamarul kerana aku ditempatkan di dalam bilik dengan pelajar Tingkatan 2. Manakala Kamarul ditempatkan di bilik bersama pelajar sebaya dengannya..Dalam satu bilik ada 4 orang..Ketika aku sampai di bilik, tiada sesiapa pun di dalamnya..Hanya ada satu katil sahaja yang kosong. Bererti, 3 orang rakan sebilik merupakan pelajar-pelajar tingkatan 2..Aku berasa gementar. Maklumlah, sebelum ini pernah terdengar cerita pelajar junior di ragging oleh pelajar senior...Gerun aku memikirkannya.

Aku mula mengemaskan pakaian ke dalam almari dan memasang cadar..Badan rasa letih kerana pertama kali aku melakukan kerja mengemas sendiri. Jika di rumah, ada pembantu yang menyediakan segala keperluan untuk kami sekeluarga...Sedang aku leka mengemas, kedengaran bunyi derapan tapak kaki menuju ke bilik. Aduh, siape la agaknya roomate aku ni, aku bertanya dalam hati.

Daun pintu terkuak. Seorang budak lelaki tinggi lampai dan berkulit cerah tercegat di hadapanku..Aku memerhatikan susuk tubuhnya. Wow,Hensem!! Perfect Ten!!

"Eh, ko budak baru ek?" tanya budak lelaki itu sambil menuju ke katilnya yang bertentangan dengan aku.

"Sape nama ko? Aku Jeffrey." ujar Jeffrey terus merebahkan dirinya ke atas tilam.

"Nama saya Zack bang," aku memperkenalkan diri. Tak mahu di cop sombong.

"Umm...sedap nama tu. Short and simple. Ok lah Zack, Abang Jeff nak lelap sekejap. Nanti kejutkan Abang ya..Nanti kita borak lagi. Abang letih la." ujar Jeffrey lantas melelapkan matanya.

Habis berkemas, baru aku sedar hampir sejam jugak lamanya. Jam tangan aku toleh. Dah dekat pukul 2 petang. Hampir aku terlupa untuk mengejutkan Abang Jeff yang kelihatan lena sungguh. Aku berjalan ke arah katilnya. Aku tatap wajah Abang Jeff yang bersih. Mukanya persis kacukan Pan Asian. Memang hensem. Tubuhnya juga tegap. Aku memerhatikan Abang Jeff yang masih lena..Walaupun sedang tidur, Abang Jeff tetap hensem...Ketika aku sedang mengoyangkan lengannya, tanpa di duga tangan Jeffrey terus menarik tangan aku. Aku terdorong ke hadapan dan tanpa disangka mukaku tersembam di atas dada bidangnya..

"Sorry bang, Zack tak sengaja," aku lantas memohon maaf sebaik sahaja terlihat Jeffrey membuka matanya..Waktu itu, mukaku sudah merona kemerahan menahan malu.

"Takpe, Abang tak kisah pun. Kalau ya pun, apa salahnya," ujar Jeffrey sempat mengenyit mata ke arahku. Tanpa segan silu, dia terus membuka seragam sekolah satu persatu di hadapanku..Oh my God, cantiknya badan dia, bisik hatiku. Mataku seakan terpaku..Itulah kali pertama aku menyaksikan keindahan susuk tubuh kaum Adam secara langsung..Hati semakin berdebar. Jantung berdegup kencang. Mata seakan tidak mahu melepaskan pandangan indah ini..



{ 1 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Anonymous said...

Mane sambungan nye..xsbr nk bce nie yunk

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri