Pages

Mat Rempit Untuk Gay



Prengggg....preeeengggg.....preeeeeeennngggggg....!!!

Bunyi deruman motorsikal Honda EX5 yang amat bising itu sudah memecahkan kesunyian halaman rumahnya. Kedengaran suara emaknya memekik dari dapur, menyuruhnya diam. Jamil tersenyum sinis. Mana mungkin mat rempit sepertinya mengalah pada teguran sebegitu. Lagipun dia amat bangga dengan motornya kini, bak kata rakan-rakan seperjuangannya yang lain, “Baru market!”.

Preeeengggg.....preeeeeennnngggggggggg.....preeeeeeeeeeeeeennnnnnggggggggggg.......!!!!

Sekali lagi deruman motorsikalnya mengaum kuat.

“Hoi.....memekak aje!!!”jerit emaknya yang kini sudah sampai ke halaman rumah.

Jamil segera mematikan enjin motornya dan berlari masuk ke dalam rumah. Takut pula jika emaknya membaling sudip ke arahnya nanti. Melihatkan jam sudah pukul 1.30 petang, Jamil masuk ke dalam biliknya utnuk menukar pakaiannya, dia merancang untuk keluar ke bandar hari itu.

Tiiittt...titttiiitttt......tttiiittt....ttiiiitttt...

Telefon bimbitnya berbunyi tanda ada mesej sampai. Jamil mengambil telefonnya dan membaca mesej itu.

‘Ak ad skg kt tmpt bese. Ko ktne? Plan ritu jd x?’


Jamil membalas kembali dengan pantas. Kemudian telefonnya berbunyi semula, balasan mesej yang dihantarnya tadi telah sampai.

‘Ok2. Ak tggu ko k. Jgn lmbt sgt. Ko lpak aje umah ak mlm ni k.’

Jamil tersenyum apabila dia membaca mesej itu. Dia segera bersiap-siap untuk keluar. Seperti kebanyakan mat rempit; satu-satunya seluar jeans lusuh yang selalu dipakai itulah sahaja disarungnya. Dia tidak suka seluarnya yang lain kerana potongan kakinya terlalu besar, itupun dia terpaksa menghantar ke kedai jahit untuk mengecilkan kaki seluarnya itu.

Setelah itu, dia menghidupkan enjin motorsikalnya dan meluru laju meninggalkan kawasan rumahnya.

Tempat biasanya adalah di pusat snuker dalam pusat membeli belah yang terbesar di bandar itu. Kelihatan ramai kenalan-kenalannya sudah lama berada di sana. Jamil menegur dan menyapa mereka seorang demi seorang jika berselisih. Padanya, mereka semua cuma rakan-rakan sahaja, tidak lebih dari itu. Ada juga yang disapanya itu dari “geng” rempit lain.

Matanya sibuk melilau mencari seseorang di kebanyakan pengunjung pusat snuker itu. Sesekali, dia memeriksa telefonnya jika ada panggilan atau mesej sampai memandangkan suasana di situ teramat bising.

“Bro....baru sampai...”tegur seseorang dari arah belakangnya.

Jamil berpaling, dia tersengih sahaja membalas teguran itu. Orang yang dicari-carinya tadi sudah terpacul di hadapannya.

“Sori la Yid, aku kene tolong mak aku tadi. die mintak aku anta die gi kedai.”bohong Jamil spontan.

“Aaahh...tak kisahla bro. Aku pun baru aje sampai.”

Mereka berjalan keluar dari pusat snuker itu, Jamil diajak pula ke medan selera yang terletak di sebelah pusat snuker.

“Malam ni jadi tak ko lepak umah aku?”soal budak itu untuk mendapatkan pengesahan.


Jamil mengangguk. Budak yang bernama Farid itu baru sahaja dikenalinya bulan lepas semasa dia mengikuti konvoi motor beramai-ramai ke PD. Walaupun usia Farid sebaya dengan “brader-brader”nya, dia lebih suka Jamil memanggilnya Ayid sahaja.

“Ok, kalau macamtu. Jom ikut aku jap.”ujar Farid pula.

“Pegi mane?”tanya Jamil kehairanan.

“Beli CD blue baru la bro.....ko kate nak layan kat umah aku”

Sekali lagi dia tersengih apabila mendengar kata-kata Farid. Nampaknya, impiannya akan jadi kenyataan.


Menjelang lewat petang, Jamil sampai di rumah Farid yang terletak agak jauh dari bandar. Motornya diletakkan di sebelah Yamaha 125 z milik Farid. Farid memberitahunya yang rakan-rakan serumahnya semua sudah balik ke kampong hujung minggu itu. Jadi, mereka tidak perlu segan-silu bila menonton cerita blue yang dibeli tadi.

Sementara itu, Jamil berbaring dahulu di hadapan TV, terasa penat juga badannya memandangkan hari ini dia tidak cukup tidur. Dia leka pula memerhatikan set “Home Theatre” milik Farid yang betul-betul membuatkan dia kagumdengan kecanggihannya. Farid menghidupkan suis TV dan pemain DVD dahulu.

“Okay...ready ha....”ujar Farid. Dia memasukkan CD ke dalam pemain DVD dan kemudian menekan ‘PLAY’ pada remote.

Jamil menanggalkan bajunya, dia sudah bersedia untuk melayan cerita blue yang akan ditayangkan nanti.

Cerita blue itu bermula dengan seorang perempuan berjalan masuk ke dalam rumah. Kemudian dia didatangi oleh seorang lelaki tegap dan mula berbual-bual dengan perempuan itu dalam bahasa Inggeris. Selepas beberapa lama, mereka bercumbuan dan membuka baju masing-masing.

Mata Jamil terbuntang melihat betapa mengiurkan tetek pelakon perempuan itu. Lurah teteknya digesel-geselkan ke konek pelakon lelaki itu pula. Konek Jamil mula terasa tegang, nafsunya sedikit bergelora. Maklumlah, dia belum pernah lagi menonton cerita sebegitu.


“Best tak, Mil?”tanya Farid perlahan. Jamil memandang Farid, kelihatan Farid memasukkan tangannya ke dalam seluarnya sendiri.

Kini, tibalah aksi yang paling memberahikan. Gambaran konek dimasukkan ke dalam lubang pepek amat merangsang nafsu Jamil. Memandangkan Farid selamba sahaja mengusap koneknya sendiri, Jamil juga tidak mahu mengalah. Dia membuka zip seluar dan mengeluarkan koneknya yang sudah tegak berdiri. Sambil matanya melihat aksi pelakon lelaki dan perempuan itu, tangannya perlahan-lahan mengusap butohnya.

“Emmmm...eeeemmmmmm.....eeeemmmmmm.......eeeemmmmmmmm....”

Telinganya mendengar suara Farid mendengus kesedapan. Dilihatnya Farid sedang melancap dalam pada itu, gerakan tangannya di dalam seluar itu semakin laju mengiringi erangan dan esakan dari cerita blue yang mereka tonton. Kemudian Farid memandang ke arah Jamil dan tersenyum. Matanya asyik memerhatikan konek Jamil yang tegak dan keras itu.

“Lancap la...Mil. Ape lagi....”kata Farid dalam desahannya.

Jamil mula melancapkan koneknya bersama dengan Farid. Terangkat-angkat buntutnya menahan kesedapan.

“Ahhhh.......aaaahhhhhhh.......aaaaaaaaaahhhhhh.......ooooaaaaaaahhhhh.....aaaaahhhhhh”

“Urrrgghhhhh.....eeerrrggghhhh.....eeerrrrrggghhhhhh........eeeeeerrrrhhhhh......eeerrrrhhhhh..”

Lancapannya semakin mantap dan laju, mata Jamil masih lagi menghayati cerita blue yang ditontonnya. Dia membayangkan yang dia sedang menjadi pelakon lelaki dalam cerita itu yang sekarang sedang asyik dibakar api asmara hayunan koneknya ke dalam lubang pelakon perempuan itu lagi. Sesekali, dia melirik pada Farid yang juga sedang dilayan oleh nafsu serakahnya.

“Errrgghhh...ahhhhh.....aaaaaahhhh....aaaahhhhh....aaaaaahhh......seeeedddaaaappp.....”

“Uuuhhhh....eeeerrrhhh.....eeerrrrhhh.......eeeerrrhhh.....errrrhhhh.....”

Tangan Farid bukan lagi menyeluk ke dalam seluarnya sebaliknya koneknya itu sudah dikeluarkan. Berlawan-lawan masing-masing melancap selaju yang boleh. Jamil dapat rasakan yang air likatnya sudah tidak tertahan-tahan lagi minta untuk dipancutkan. Namun melihatkan Farid masih lagi hebat dengan lancapannya, dia cuba bertahan lagi.

“Aeeeaarrrrhhh...ooowwwhhh.....aaaaahhh.....kau...nak pancut taaakk?”tegur Farid dalam nada kegersangan

“Oookk...gaaakk...aku dah...tak..tahan..ni...uuurrrrgghhh.....aaarrrhhhh.....aaaaarrrhhh...”jawab Jamil pula.

Sememangnya dia sudah tidak berdaya lagi untuk melawan desakan nafsunya yang amat membara ketika itu. Air maninya sudah menunggu sahaja untuk keluar membuak-buak dari koneknya.

“Errrrgghh....jooom Miilll.....pancuuuuuuuuttt....”jerit Farid dan sejurus itu dia memancutkan berdas-das air maninya ke semua arah.

“Errrggghhh....oooowwwhhhh....ooowwwwhhhhh.....ooooOOOWWWWWHHHH”

“Aaaahhh.....aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh....aaahhh.....aaaaAAAAAAAHHHHHHHH”


Masing-masing menjerit kesedapan mengiringi pancutan air likat mereka berdua. Habis seluar Jamil dibasahi dengan pancutannya itu, memang terlalu banyak dan mencanak-canak air nikmatnya itu minta dikeluarkan. Farid pula melentangkan badannya di lantai, dia tercungap-cungap kepenatan.

Desahan dan erangan dari cerita blue di hadapan mereka tidak lagi dikisahkannya. Jamil melayani fikirannya sendiri. Nikmat yang dirasainya tadi belum lagi hilang.

‘Sedap tak, Mil?”tanya Farid padanya.

“Best gile....aku dah lame tak melancap”jawab Jamil pula.

Dalam pada itu, Farid mendekatkan tubuhnya ke sebelah Jamil. Koneknya yang masih tegang itu belum lagi dimasukkan semula ke dalam seluar. Jamil memerhatikan sahaja gerak-geri Farid, lagi-lagi dia baru sedar yang konek Farid belum lagi bersunat.

“Kau penah rase kene kulum dengan cikaro tak?”tanya Farid lagi.

Jamil mengeleng sahaja. Farid tersenyum melihatnya. Tiba-tiba, tangannya menjalar ke arah Jamil dan terus memegang konek Jamil.

“Weihhh...ape ni bro?”tegur Jamil tanda dia tidak suka dengan perbuatan Farid itu.

Namun Farid hanya tersenyum, matanya merenung wajah Jamil. Tangannya masih tidak melepaskan genggamannya pada konek Jamil.

“Aku pegang ko punye, ko pegang aku punye....adil tul tak? Ko nak rase kene hisap konek tak?”pinta Farid yang membuatkan Jamil bertambah tidak selesa.

Jamil tidak menjawab apa-apa. Dia tidak tahu bagaimana hendak bereaksi pada situasi seperti itu. Sebahagian dari dirinya merasa tidak kisah dengan tindakan Farid, sebahagian lagi pula menentangnya. Namun dia membiarkan sahaja Farid melakukan seperti yang dikatakan tadi.

Perlahan-lahan tangan Farid mengusap koneknya yang membuatkan ia menegang semula. Jamil terasa geli sedikit apabila jari Farid bergesel dengan butohnya namun lama-kelamaan, dia terasa terangsang. Kakinya manjadi suam-suam panas sahaja kesan dari rangsangan itu.

“Emmmm.....eeemmmm.......eeemmmmm......eeeeeemmmmmmmmmmmmmm...”

Dia juga tidak sedar yang tangannya juga merayap ke arah konek Farid dan mula mengenggam butohnya. Badan Farid tersentak sedikit, mungkin kerana terperanjat.

“Owwwhhh...sedap.......”

“Eeeemmmmmmm.......eemmmmmmmmmm....”

Kemudian, Farid menanggalkan seluar jeans yang dipakainya, Jamil menurut sahaja. Nafsunya kini mengatasi segala-galanya. Dia juga membantu melurutkan seluar jeans Farid. Kedua-dua mereka sama-sama berbogel ketika itu. Farid memusingkan badannya dengan membuat posisi 6-9, koneknya diarahkan ke muka Jamil manakala dia pula memasukkan konek Jamil yang sudah mengeras itu ke dalam mulutnya.

“Errrhhhh....aaahhhhh....hiiisssssss................sedaaappp......ooowwwwhhhh...” erang Jamil, dia sudah terasa nikmatnya apabila lidah Farid menjilat butohnya.

Dalam masa yang sama, Jamil mengulum konek Farid yang menonjol-nonjol mukanya. Lidahnya ligat menjilat sekeliling butoh Farid dan kemudian dia menggerakkan mulutnya menghala ke pangkal konek Farid untuk mengulum dan menghisap dengan keras.

“Errrrgghhh......ooowwwwhhhh.......oooooowwwwhhhhhhh”

Tindakannya itu membuatkan Farid menjadi tidak keruan. Jamil juga merasa nikmatnya dan kesedapan kuluman berahi Farid. Dia sama-sama berentap dengan Farid untuk mencapai kenikmatan yang lebih lagi dalam mengulum konek masing-masing.

“Errggghh...eeerrrhhh.....eeerrrhhhhhh......errrrrhhhhhhhhhhh.....errrrrrrhhhhhhhh.....”

“Owwwwrrrhhhhh.....oowwwwrrrrrhhhhhhhhhhhhh....ooooowwwwrrrrrrrrhhhhhhhhhhh...”

Dengan penuh rakus dan teruja Farid menjilat, menghisap dan mengulum konek Jamil. Tidak cukup dengan konek dan butoh Jamil, dia menjilat pula telor Jamil yang berdenyut-denyut kesedapan. Jamil mengerang dan mendesah dalam kenikmatan, dia tidak mampu lagi mengiringi Farid dalam pertarungan itu. Nafsunya sejak tadi sudah tidak keruan dikerjakan oleh Farid.

“Owwwhhh.....oooaarrrhhh......ooowwwwhhhh.....ooowwwwwhhhhhh.....”


Jeritan demi jeritan dilaungkan oleh Jamil, kakinya sudah kejang menahan rasa sedap koneknya dikulum laju oleh Farid. Dia sudah dapat rasakan kembali yang air likatnya akan keluar sekali lagi.

“Oooowwwhhh.........aaaaaaahhhhhhh......aaaaaaahhhhhhhhh.............................aaaahhhhhhh...”desah Jamil, kemampuannya untuk menahan desakan nafsunya sudah hampir luntur.

Kuluman Farid bertambah laju, dia menghisap kuat konek Jamil dengan menggunakan kekuatan mulutnya. Nikmat dan keenakan yang dialami oleh Jamil tidak mampu dibayangkan lagi. Nafasnya turun naik menahan gelora nafsu serakahnya.

“Errrggghhhh.....aaaaaahhhhhh......aaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH”

Erangannya yang kuat itu mengiringi lagi pancutan air likatnya, kali ini di dalam mulut Farid. Habis bersih air nikmatnya itu dijilat dan ditelan oleh Farid. Jamil terlentang kepuasan sambil matanya memandang kuyu ke arah Farid.

“Okay....puas ha.... Ni turn aku pulak, bro..”ujar Farid, dia mengangkangkan dan meletakkan kaki Jamil di bahunya.

“Ko nak buat ape ni Yid?”tanya Jamil dengan nada yang lemah.

“Yang ni... ko mesti rase lagi best.....tahan cikit okay bro...”kata Farid lagi.

Dengan melutut di hadapan kelangkang Jamil, Farid mengurut-urat koneknya terlebih dahulu sebelum dia menggeselkan butohnya dengan bibir lubang Jamil.

“Eeeemmmmm.......eeemmmmmmm....”

Jamil terasa sakit sedikit ketika itu, tangannya menolak pinggang Farid. Namun kudratnya tidak mampu menahan kemaraan konek Farid untuk tiba di pintu lubangnya. Waktu itu, dengan sekuat yang mungkin, Farid menolak dan menerjah koneknya memasuki lubang Jamil.

“Errrrrrrrrrggghhhhhhh........uuurrrrrggghhhhhh........eeeeeeeerrrgggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh”

Sedikit demi sedikit konek Farid memasuki lubangnya, Jamil menrintih kesakitan. Lubangnya itu masih teruna lagi yang belum diterokai oleh mana-mana konek lelaki. Matanya bertentangan dengan mata Farid, jelas di wajahnya berkerut-kerut melayan kenikmatan koneknya berlawan dengan kemutan lubang Jamil. Akhirnya, keseluruhan konek Farid selesai memenuhi lubang Jamil, Farid mendesah kesedapan.

“Owwwwhhhhh.....eerrhhh....eeerrhhh...........oooooooaaaaaaaahhhhhhhHHHHHH......”

Dalam kesakitan, Jamil cuba menyesuaikan lubangnya dengan konek Farid yang hangat dan padu itu. Farid mula menolak dan menarik koneknya dengan perlahan, Jamil mengerang sedikit akibat tidak selesa. Namun, setelah henjutan Farid untuk kali kelima, dia sudah merasa nikmatnya dari penyatuan itu.

“Aaaaahhhhh.....aaaaarrrggghhhh....aaaahhhh.....aaaarrrrhhhhhhhhh.....aaaaaarrrrrrrhhhhhhhh”

“Oooooowwwhhhhh...ooowwwhhhh...ooowwwwhhhh....ooowwwwhhhhh....oooowwwwwhhhhhhhh”

Tujahan konek Farid memang memberikan impak yang berlainan dari yang dirasai sebelum ini. Jamil berbalas-balas mengerang dengan desahan gelora nafsu Farid. Sambil menghenjutdengan penuh bernafsu, Farid mengigit dan menjilat puting tetek dan leher Jamil.

“Aaaaahhh....aaaaaaaaaaahhhhhhhhh...aaaaaaaaahhhh......aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh”

“Errrrrhhhhh.......ooooowwwwwwhhhhh.....eeerrrrrrhhhhhhhh....ooooowwwwwwhhhhhh...eeerrrrrhhhhhh”

Muka Farid dilihatnya menjadi tidak keruan, henjutannya menjadi semakin laju dan padu. Jamil terasa badan Farid keras mengejang mengagahinya.

“Owwwwhhh....ooowwwwhhhh....oooowwwhhh...oooOOOOOWWHHHHHHHH”

Ternyata Farid telah memancutkan air likatnya ketika itu, namun dia masih lagi meneruskan pertarungan asmaranya dengan Jamil. Bahu Jamil dipegangnya dengan erat, manakala kaki Jamil disilangkan dipinggangnya. Berpeluh-peluh badan mereka berdua menghadapi penyatuan dua insan yang melampiaskan keinginan nafsu serakah masing-masing.

“Ummmphhh....aaaaaahhhh...uuummmmpphhh.....ahhhh....aaahhhhh.....aaaahhhhhhhh....aahhhhh”

“Errrghhhh....aaaahhhh....aaaaaahhhhhh....aaaaaahhhhhh....aaaahhhh....aaaahhhhhh”


Kali ini, Farid mendesah dengan keras lagi. Jamil mengagak yang Farid akan memancutkan air nikmatnya untuk kali kedua. Terjahan konek Farid bertambah laju dan padu semula, dia memusatkan keseluruhan tenaganya pada pancutan yang terakhir itu. Riak mukanya sudah tidak tentu arah sehinggakan anak matanya naik ke atas.

“Errrghhhh....aaaahhhh....aaaaaahhhhhh....aaaaaahhhhhh....aaaahhhh....aaaahhhhhh”

“Ermmm.....uummmphhh...uummpphhhh........ooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWHHHH!!!!”

Cecair panas yang membuak-buak dimuntahkan konek Farid itu dirasainya semula. Jamil dicium berkali-kali oleh Farid mengiringi pancutan nikmatnya. Kemudian dia terlentang di sebelah Jamil dalam kepenatan dan kepuasan yang teramat sangat. Kedua-dua mereka tercungao-cungap, menarik nafas panjang.

“Owwhh...sedap..bro..”ujar Farid perlahan sambil tangannya meraba-raba dada Jamil.

Dalam pada itu, Jamil memikirkan kembali kejadian ini memandangkan dia tersedar semula akan perbuatannya dengan Farid. Perasaannya terasa puas dan gembira tapi dia juga agak pelik jika dikatakan dia sudah memiliki minat terhadap lelaki seperti Farid.

“Ko...jangan gitau orang lak Yid....”pesan Jamil, dia belum lagi mahu melayani fikirannya tadi.

“Okay...ni rahsia aku dengan ko aje, sayang.”

Tangan Farid mengusap pula kepalanya. Dia tersenyum pada Jamil apabila mereka bertentangan mata.

“Tapi kalau ko nak buat lagi dengan aku, roger aje. Rumah aku line clear...”ujar Farid lagi.

Jamil tersengih sahaja. Nampaknya memang Farid hendak lagi bersatu dengannya selepas ini. Namun biarlah penyatuan mereka menjadi rahsia sulitnya. Penyatuan berahi antara 2 mat rempit sejati.

Preeeeeengggggg!!!!.....preeeengggggggg.....preeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennggggggg!!!!!!!!......

----------------------------------------------------------------------------------

Ketika Umur 20 Tahun

Pada suatu malam yang dingin , hujan turun lebat sekali kerana pada  masa itu ialah musim tengkujuh di Pantai Timur . Sepupu saya tidak dapat  pulang ke rumahnya kerana hujan tidak mahu berhenti ,jadi terpaksalah  dia menginap di rumah saya . Saya ketika itu berumur 20 tahun dan dia  berumur 17 tahun . Kami berbual-bual sebelum tidur dan lampu sudah dipadamkan hanya lampu  di ruang tamu yang belum dipadamkan , jadi bilik saya masih ada cahaya  yang samar-samar. Banyak topik yang dibincang termasuklah topik seks.  Kami berbual di dalam bilik tidur sambil berbaring di atas katil. Semasa berbincang tentang seks , tangan saya mengosok-gosok pehanya  yang banyak bulu itu. Oleh kerana dia tidak membantah tindakan saya itu ,  tangan saya mengosok sehingga celah kangkangnya dan dia memejam  matanya. Tangan saya merayap ke atas sehingga tersentuh batangnya, batangnya  sudah keras dan saya mengosok-gosok batangnya yang masih di dalam seluar . Dia meletak tangan kanannya di atas dahinya dan matanya masih lagi  pejam. Saya dapat merasakan batangnya keras sekali dan tangan saya secara  perlahan-lahan masuk ke dalam seluarnya. Saya dapat merasa batangnya yang  keras itu, batangnya boleh tahan juga besarnya. Saya menggunakan tangan  
kanan saya untuk menyelak seluarnya ke atas dan tangan kiri saya terus  melancap pelirnya. Dia masih juga membisu dan matanya masih tutup rapat  . Oleh kerana posisi saya tidak bagus jadi saya turunkan seluarnya  sehingga ke pehanya. Jadi sekarang pelirnya berdiri megah dan saya pun  melancapnya. Apabila saya nampak air mazinya keluar , saya semakin ghairah.  

Saya turunkan kepala saya mendekati pelirnya, saya menggunakan bibir  saya mengurut kepala pelirnya yang penuh dengan air mazi. Selepas itu  saya menjilat kepala pelirnya dan dia terus mengigil keenakan, saya  memasukkan pelirnya ke dalam mulut saya dan saya terus mengulum pelirnya.  Walaupun itu pertama kali saya mengulum pelir, saya dapat merasakan dia  begitu enjoy dengan tindakan saya itu. Suara keenakan dapatku deng! 
ari dari bibirnya, kakinya menjadi kaku dan badannya terangkat-angkat Oleh kerana saya tidak begitu mahir dalam bidang ini, jadi saya  terpaksa berhenti sebentar kerana mulut saya berasa kaku. Dia menyuruh saya  teruskan, jadi saya terus mengulum pelirnya yang keras itu. Tidak lama  selepas itu dia bilang sudah mahu keluar, tetapi saya terus juga  mengulumnya. Saya dapat merasakan pelirnya semakin keras dan suara keenakan  dari bibirnya semakin kuat. Nasib baik di luar kamar hujan masih lebat,  jadi suaranya itu tidak dapat didengari oleh orang lain dan kamar saya  pun berada jauh dari kamar orang tua saya. Kuluman saya semakin laju dan  nafasnya juga semakin kasar sehingga saya dapat mendengarinya. 
  Saya turunkan seluarnya ke bawah  dan pelirnya yang sudah keras itu berdiri tegak. Saya melancap pelirnya  perlahan-lahan dan dia masih membaca bukunya. Saya dapat melihat  pelirnya dengan jelas,tidak seperti dulu berada di dalam kamar yang lebih  gelap. Saya terus melancapkan pelirnya sehingga terkeluar air mazi. Saya pun menggunakan lidah saya menjilat-jilat air mazinya  
Tiba-tiba bunyi “ aaaaaah..........” keluar dari mulutnya. Pancutan air mani  yang panas itu di dalam mulut saya,saya terus mengulum pelirnya. Pelirnya  memancut air mani beberapa kali dan pelirnya menjadi lembik. Saya pun  mengeluarkan pelirnya dari mulut saya yang penuh dengan air mani. Saya  menelan semua air maninya, rasanya lazat tetapi hanyir. Saya terus pergi ke bilik mandi untuk membasuh mulut saya dan apabila saya masuk  semula ke kamar saya, saya dapati dia sudah memakai seluarnya semula.  Jadi kami pun tidur tanpa berkata apa-apa. 

Pada keesokan pagi sepupu saya pun pulang ke rumahnya, seperti biasa.  Selepas beberapa hari saya ke rumahnya untuk jalan-jalan. Sudah menjadi  kebiasaan saya, kalau ke rumahnya, saya akan berbual-bual dengannya di  dalam kamarnya yang juga tempat dia study. Ibubapanya tidak ada di  rumah kerana pergi kerja, jadi hanya tinggal dia seorang. Ketika saya masuk  ke dalam kamarnya, dia sedang membaca buku sambil berbaring di atas  katilnya kerana peperiksaan sudah dekat. 
Apabila saya masuk ke dalam kamarnya saya pun berbaring dekatnya  
sambil membaca majalah yang dibelinya. Dia masih membaca buku untuk  peperiksaan esok, jadi saya pun diam sajalah. Selepas puas membaca majalah,  tangan saya pun merayap-rayap di atas perutnya, dia tidak membantah  tindakan saya. Tangan saya terus merayap ke bawah dan mengosok-gosok pelirnya  yang masih di dalam seluar. Pelirnya masih lembik lagi, jadi saya terus  mengosok sehingga pelirnya menjadi keras. Dia masih membaca buku tanpa  menghirau tindakan saya. Apabila pelirnya menjadi keras saya pun  masukkan tangan saya ke dalam seluarnya dan bermain-main dengan pelirnya,saya  dapat merasakan bulunya lebat sekali. Saya turunkan seluarnya ke bawah  dan pelirnya yang sudah keras itu berdiri tegak. Saya melancap pelirnya  perlahan-lahan dan dia masih membaca bukunya. Saya dapat melihat  pelirnya dengan jelas,tidak seperti dulu berada di dalam kamar yang lebih  gelap. Saya terus melancapkan pelirnya sehingga terkeluar air mazi. Saya pun menggunakan lidah saya menjilat-jilat air mazinya dan saya  dapati dia sudah meletak bukunya. Dia memejam matanya dan daripada rauh  wajahnya , saya mendapati dia semakin enjoy. Saya menggunakan lidah  saya untuk terus menjilat lubang kencing di kepala pelirrnya, badannya  
mengigil keenakan. Air mazinya keluar semakin banyak, saya pun mengulum  pelirnya secara pelahan-lahan. Bunyi “ eh eh eh ..........” keluar dari  mulut,saya pun mengulum semakin laju, dan kedua-dua belah tangannya  mengengam erat pada tilam. Bunyi dari mulutnya semakin kuat dan saya  semakin ghairah mengulum. 
 Saya hanya membiarkan walaupun saya  
berasa mual mahu muntah. Tiba-tiba pelirnya menusuk dan berhenti,suara “ aaaaaa.......” keluar  dari mulutnya, saya dapat merasai air maninya memecut dengan deras ke  dalam kerongkong saya. 
Oleh kerana saya tidak mahu air maninya keluar dengan cepat, jadi saya  kulum perlahan-lahan . Selepas itu saya keluarkan pelirnya dari mulut  saya dan saya menggunakan lidah saya untuk bermain-main dengan telornya.  Tangan saya mengurut pehanya dan dia masih memejam mata. Selepas puas  bermain dengan telornya ,saya kembali mengulum pelirnya. Pelirnya  semakin keras dan saya mengulumnya semakin laju. Tiba-tiba tangannya memegang  kepala saya dengan erat sekali. Punggungnya bergerak keatas dan ke  bawah sambil pelirnya menusuk kedalam mulut saya. Saya tidak dapat buat  apa-apa kerana kepala saya dipegangnya dan pelirnya menusuk bertubi-tubi  ke dalam mulut saya semakin laju. Saya hanya membiarkan walaupun saya  
berasa mual mahu muntah. Tiba-tiba pelirnya menusuk dan berhenti,suara “ aaaaaa.......” keluar  dari mulutnya, saya dapat merasai air maninya memecut dengan deras ke  dalam kerongkong saya.  
Punggungnya turun sedikit dan menusuk sekali lagi  lalu memecut air maninya ke dalam. Sebanyak tiga kali dia memacut air  maninya dan dia melepaskan kepala saya. Saya menelan semua air maninya,  pelirnya sudah lembik. Saya menjilat-jilat pelirnya untuk membersihkan  sisa-sisa air mani. Dia masih memejam mata, lalu saya memakai balik  seluarnya . Dia tidak bergerak lagi disebabkan terlalu letih dengan  tindakan tadi. Saya pun pulang ke rumah saya. 

Selepas kejadian itu, kami kerap mengulang pembuatan itu bila ada  kesempatan. Saya juga pernah menoton filem blue dengan dia di rumah saya.  Setiap kali saya akan mengulum pelirnya semasa menoton, dan dia hanya  membiarkan. Selepas air maninya memecut, saya akan berhenti dan mengulang  lagi bila saya nampak pelirnya keras kembali. Ada kalanya 4 atau 5 kali  saya kulum pelirnya sehingga tidak ada air mani yang keluar. Tetapi apa yang menyedihkan, dia tidak pernah menyentuh pelir saya,  jadi saya terpaksa buat sendiri.  
Sekarang dia telah melanjutkan  pelajarannya di Pantai Barat, jadi saya tidak dapat merasa pelirnya lagi. Tetapi  tidak apa sebab saya sudah ada gantiannya.!!!!!!!.

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri