Pages

AKU DAN HAFIZ


anak jiran baruku bernama hafiz. budak sekolah rendah berusia 13 tahun dari meru, klang. baru berusia 13 tahun tetapi memiliki tubuh badan seperti remaja 18 tahun. malah lebih tinggi daripada aku dan kedua ibu bapanya.

setiap petang selepas balik dari sekolah, dia pasti akan mengajak aku berjalan-jalan di tepian tasik. walaupun baru sahaja kenal, dia tidak kekok malah seperti sudah lama mengenali aku. banyak perkara kami borakkan bersama termasuklah seks. dia begitu obses bila bercakap pasal seks. aku tahu, awal remaja sepertinya nafsu sentiasa bergelora.

petang itu, kami berjalan agak jauh sehingga hari senja. cuaca mendung petang itu menyebabkan tidak ramai pengunjung tasik sebagaimana hari-hari lain. sebaik tiba di satu pondok, hafiz mengajak aku duduk sebentar. aku tidak menolak.

"cik, melancap tu apa?"
"mana fiz jumpa perkataan tu?" tanyaku sedikit terkejut.
"kawan-kawan cakap kat sekolah tadi"
"ooo.."
"cepatlah cik..apa dia melancap tu"
"emmm..camni..bila lelaki terangsang, konek dia akan stim..untuk redakan stim tu..dia melancaplah"
"ye la..melancap tu macam mana?"
"emm..ooo..gunakan tangan...bantal...dengan menggosok pada konek.."
"errr.. cik pernah melancap"

aku terkedu....
"kenapa?"
"saja fiz tanya."

aku hanya diam.
"cik ajarkan fiz boleh?"
"nanti la kat rumah"
"ala..kat sini je la..bukan ada orang..dah gelap ni"

tanpa banyak cakap, aku terus menyuruhnya membuka seluar. dalam samar-samar senja, aku terkejut dan kagum melihat konek hafiz yang begitu besar dan panjang mengalahkan konekku sendiri. saat aku memegangnya, ia amat garang memberikan reaksi. terus menegang dan mengeras.

"wow..besarnya fiz"
dia hanya tersengih. aku pun mula mengurut lembut batang koneknya. dia duduk bersandar dan membuka kangkang kakinya luas. tatkala aku mula melancapkan batangnya, air mazinya meleleh-leleh keluar.

"air apa tu cik"
"ni la air mazi"

aku menoleh ke kiri dan ke kanan..

"fiz..kita buat kat rumah cik la..selesa dan selamat sikit"
"jomlah.."

kami berjalan pulang ke rumah dan setibanya di rumah, tanpa banyak bicara aku terus menyambung kerja-kerja yang tergendala.

matanya terpejam dan mulutnya terbuka sambil helaan nafasnya berdegus kuat menahan kesedapan. melihat dia sedang kenikmatan, aku tak melepaskan peluang. aku terus memasukkan koneknya ke dalam mulutku. nyata dia terkejut namun membiarkan aku berbuat demikian sesekali menggerakkan konekknya keluar masuk dari mulutku.

terlalu cepat, tidak sampai lima minit air maninya terpancut dalam mulutku. mulanya dia mahu mencabut batangnya kerana dia kata seperti mahu terkencing. namun aku terangkan yang itu adalah petanda air mani akan keluar, jadi diapun mendiamkan diri dan membiarkan aku terus menyoyot koneknya.

"cik...ahhh..geli..jangan.." rengeknya tatkala aku menjilat-jilat kepala koneknya..

aku biarkan dia sekejap di ruang tamu sementara aku masuk ke bilik air untuk mandi.

"laa..mandi tak ajak fiz sekali!" jeritnya dari ruang tamu
"jom la..."

dia bangkit dan terus mendapatkan aku di bilik mandi. kami mandi bogel bersama. sesekali dia mengusik konek aku.

"panjang juga konek cik ye.."
"hmmm.."
"cik tanak melancap ke?"
"kenapa? cik biasa buat malam..masa nak tidur"
"ooo...kalau sekarang? tanak? fiz tolong buatkan,nak?"
"tak apalah.."jawabku jual mahal dan memancingnya...

keluar dari bilik air, hafiz merentap tuala dari pinggangku lalu menolak aku jatuh di atas tilam. terkejut sungguh dengan tindakannya. dia menindihku. lagak seperti orang dewasa, dia melumati mulutku sebelum merangsang keseluruh tubuhku.

"cik..hafiz nak fuck cik, boleh?
"tak nak la..kang sakit"

dia tak mengalah...terus juga mencumbui dan merayu di telingaku. aku kelemasan dan malam itu aku tewas di tangan remaja 13 tahun!

dia memasukkan kepala konekknya ke dalam lubangku dengan perlahan. rasa sakit dan perit. namun selepas beberapa kali tikaman, lubangku sudah boleh menerima keseluruhan besar dan panjang batang koneknya.

dia benar-benar menyukai posisi hadapan. kedua kakiku diletakkan dibahunya sementara batang koneknya menujah dalam lubangku.

"ahhh...sedapnya ..cik...". hafiz terus menghenjut batang koneknya keluar masuk dalam lubangku.
"emmmm..sedapnya....ahh"

setelah beberapa lama, dia berhenti sebentar. dia menghela nafas yang panjang. badannya bergetar. dia menarik batangnya kemudian menghentak masuk dengan kuat dan sedalam-dalamnya sebelum menghamburkan air maninya jauh ke dalam lubangku.

beberapa detik kemudian, dia menarik keluar batangnya yang separuh tegang. lalu berbaring di sebelahku. dia tersenyum dan mencium dahiku sebelum beralih ke konekku. dia menghisapnya perlahan. kemudian secara gelojoh sambil melancap-lancapkan konekku. aku tidak tahan. saat aku mahu menarik konekku dari mulutnya, dia menarik punggungku supaya rapat kepadanya dan batangku masuk jauh dalam kerongkongnya sambil memancutkan air maniku.hafiz menelan semuanya.

"cik..kang kita buat lagi ye.."
aku hanya tersenyum sebelum kami terlelap bersama.


{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri