Pages

Junior dan Senior

Aku John. Kisah ini bermula masa aku kat sekolah. Masa tu aku tengah buang air kecik kat singki takungan kencing. Tengah2 syok2 kencing, tetiba ade sorang junior masuk dan kencing kat sebelah aku. Die tengok batang aku. Die kata \'wow! Besarnye batang abang ni\'. Lepas aku habis kencing, aku talakan batang aku yang panjangnye dekat2 6.5 inci. Die pon apelagi terus pegang batan aku. Macam kene arus letrek, batang aku terus terpacak. Aku menarik junior aku masuk dlm bilik jamban. Mase tu lengang giler.

Line clear. Aku suruh junior aku lancapkan konek aku dengan tangannya. Akupun tak tunggu lame terus men kiss. Aku men2 lidahnye. Die macam dah pernah buat terus balas men lidahnye. Aku rase macam kat atas bahtera nikmat. Lepas aku cemolot, aku cem leheroye. Die mcm geli2 nikmat. Matenye terus kuyu. Nafasnya pun berdengus nikmat. Tanganku tak berhenti kat situ.

Akupun bukak butang bajunye satu persatu sampai habis. Aku terus bukak bajunye n sangkutkan kat paku. Aku jilat teteknye. Die lagi kuat berdengus. Yelah, geli2 sedap. Sambil aku cium, aku ramas2 koneknye. Mak Ai! Beso jugak koneknye. Dalam 6 inci. Umur die baru 14 tahun. Die cakap \'Bang dah tak tahan nie. Cepatla lolo batang saya\'. Aku terus jilat seluruh badannye. Aku saje je lambat2 lolo koneknye.

Bagi die betul2 rase nikmat. Pastu aku bukak pulak seluar die. Die macam dah tak sabar nak kene lolo. Diepun tlg bukak seluarnye sekali. Seluar kecik warna kelabu jenama Dieselnye saja aku tak bukak. Aku jilat koneknye yg dalam Dieselnye. Die cengkam bahu aku. Mungkin die dah tak tahan nikmatnye. Die dah macam tak tentu arah. Aku bukak Dieselnye. Tinggal r die berbogel. Koneknye berdenyut2 tak sabar nak kene lolo ngan aku.

Akupun terus melolo dengan sunshine. Die pegang kepala aku n hayun laju2. Aku nak termuntah. Mane taknye, koneknye panjang n besar. Lepas 5 minit berdayung, die berdegus lagi kuat. Tak macam tadi. Koneknye pun membesar penuh kat mulut. Tak lame pastu, terpancutlah anak benihnye kat dalam molot aku. Suam2 aje airnye. Rase lemak2 masin. Hanyir macam bau sayur sawi. Habis sumenye aku telan. Diepun layu n longlai.

Aku cemolot kat die tande games nak bertukar. Pastu, baru aje nak tukar games, aku dengar macam ade orang masuk tandas. Akupun cepat2 bersihkan mulut aku. Die cepat pakai. Baju n kemas2kan sikit biar tak nampak kusut. Akupun keluar bergilir2. Takut orang syak. Huu!.. memang syok r pengalaman aku melolo daging muda. Tapi games kitorang tak habis kat sini.




{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri