Pages

Bersatu Dengan Machaku



Memandangkan keputusan SPM masih lagi belum keluar, Sufi masih lagi tinggal di kampong itu. Tidak seperti rakan-rakannya yang lain, masing-masing segera merantau ke Kuala Lumpur untuk mencuba nasib. Dia bukan sahaja tidak diajak oleh mereka, cuma dia tidak mahu meninggalkan kampong lagi.

Sudah sebulan Sufi bekerja sebagai pembantu stor di Kilang Kelapa Sawit Bersatu yang berdekatan dengan kampungnya. Hatinya agak senang bekerja di situ memandangkan tugasannya mudah dan dia tidak perlu berfikir banyak pun, yang perlu dikerahkan cuma kudratnya sahaja.

Kebanyakan pekerja kilang itu majoritinya kaum India, namun bagi Sufi; dia tiada masalah hendak bergaul dengan mereka memandangkan dia pandai membawa diri. Di antara rakan-rakan sekerjanya, dia lebih rapat dengan Appu; salah seorang pekerja di situ. Appu cuma setahun lebih tua darinya dan fasih berbual dalam Bahasa Melayu, apatah lagi Sufi memang berjiran dengannya. Dia juga lebih suka sekiranya Sufi memanggilnya “macha” sahaja, yang bermaksud abang dalam bahasa india.

Dari dahulu lagi, Sufi sentiasa memerhatikan Appu dari jauh; Sufi pun tidak tahu dari mana datangnya minat dia terhadap Appu itu. Lebih-lebih lagi sekarang apabila dia sudah berjawan baik dengan Appu. Namun perasaannya itu senantiasa disembunyikannya, dia tidak mahu Appu menganggapnya yang bukan-bukan pula nanti.

Ketika itu, dia dan pekerja-pekerja yang lain sedang berehat untuk makan tengahari, Sufi tidak ke kantin kilang itu memandangkan dia sudah membawa bekal seperti biasa. Dia makan di kawasan tersorok sedikit di dalam stor kilang itu, lagipun dia tidak kisah sangat kerana yang penting perutnya kenyang. Dalam pada itu, telinganya memdengar bunyi tapak kaki menghampiri kawasan dia sedang berehat itu, Sufi cuma mengagak mungkin Appu datang mencarinya.

“Sufi, dah kenyang makan?”tegur Appu apabila dia terpacul di hadapan Sufi.

“Okay aje macha. Ade lagi ni, nak abiskan ?”jawab Sufi pula.

Matanya asyik memerhatikan susuk tubuh Appu. Kurus dan tegap, lagi-lagi Sufi suka melihat Appu memakai seluar jeans lusuh dan T-shirt hitam yang setiap kali dipakainya ke kilang itu. Muka Appu tidaklah sehensem hero filem tamil pun, tapi manis wajahnya apabila tersenyum, memang ada. Itu yang membuatkan Sufi sentiasa terbayangkan jika dia dapat berpeluang bersatu dengan Appu.

“Tengok apa, Sufi?”tegur Appu sekali lagi membuatkan Sufi terkejut. Mungkin Appu terperasan yang Sufi leka merenungnya.

“Eh.....takdela macha. Aku teringat ade benda nak buat tadi.”bohong Sufi untuk menyelamatkan keadaan.

Appu tersenyum membuatkan hati Sufi lebih terpaut padanya lagi.

“Petang ni, kalau Sufi free; aku nak ajak pergi lombong dekat tepi ladang sana. Sufi nak temankan aku tak?”ajak Appu selepas itu.

“Okay jugak tu macha. Aku ikut”jawab Sufi memberikan persetujuan, lagipun dia tidak ada pekara lain yang hendak dibuatnya petang nanti.


Petang itu, tepat pukul 5 petang, waktu bekerja mereka telahpun tamat. Di pintu keluar kilang itu, kebanyakan pekerja meluru-luru berjalan keluar begitu juga dengan Sufi. Dia melihat Appu telahpun menunggunya di sebelah pintu masuk.

“Jom...”ujar Appu ringkas sambil berjalan bersama Sufi menuju ke kawasan parking motorsikal.


Setiap hari Sufi memang menumpang Appu untuk pergi ke kilang memandang jarak antara rumah mereka dengan tempat kerja agak jauh. Bahkan Appu juga terlalu baik dengannya sehinggakan jika dia cuti pun, Appu tetap menghantar Sufi ke tempat kerja dahulu.

Sikap Appu terhadapnya membuatkan Sufi bertambah sayang dan rapat dengan Appu. Disebabkan itulah dia tidak kisah mengekori Appu ke mana sahaja yang dipelawanya. Bahkan dia amat bahagia jika sentiasa berada di samping Appu.

Mereka melalui kawasan ladang-ladang kelapa sawit di sebelah kilang itu, kelihatan jalan yang mereka lalui itu agak lengang memandangkan kebanyakan pekerja di ladang itu juga sudah balik ke rumah masing-masing. Semasa membonceng motorsikal dengan Appu, Sufi memegang pinggang Appu dengan erat. Jalan yang dilalui mereka tidak terlalu rata membuatkan motorsikal mereka terhuyung-hayang sedikit.


“Jauh lagi ke macha?”tanya Sufi setelah agak lama juga mereka menempuhi jalan yang berlubang-lubang di kawasan ladang itu.

“Jauh cikit. Tapi ada pondok kat situ, kita boleh rehat-rehat, kalau Sufi nak.”ujar Appu sambil tangannya lincah mengendalikan “handle”motorsikalnya untuk megelak lubang.

“Owh...okay jugak tu.”balas Sufi kembali, dia sebenarnya tidak peduli pun sekiranya dia balik lambat. Mak dan ayahnya tidak pernah bising-bising pun sekiranya dia keluar dengan Appu.

“Sufi, jalan ni lubang-lubang sikit, baik Sufi peluk aku kuat-kuat”kata Appu pula.

Memandangkan peluangnya telah ada untuk merasai tegapnya badan Appu, Sufi merapatkan badannya ke badan Appu dan memeluknya dengan kuat. Sungguh enak dirasakannya apabila dapat memeluk Appu. Sufi berkhayal seketika jika dia dapat memeluk Appu tanpa sambil berbogel bersama-sama.

Setelah hampir 20 minit, barulah mereka sampai di kawasan lombong yang dimaksudkan oleh Appu. Oleh kerana lombong tersebut sudah lama tidak digunakan lagi, kawasan itu amat sunyi dan lengang, kelihatan di tepi lombong itu terdapat rumah kongsi yang sudah ditinggalkan.

Sufi mengekori Appu menuju ke arah tepi lombong, kemudian mereka duduk seketika untuk menikmati pemandangan di situ.

“Best tak kat sini Sufi?”soal Appu sambil dia berdiri semula dan berjalan menghampiri tepian lombong.
Sufi mengangguk perlahan. Dia terasa aman dan tenang di situ, sambil itu matanya sekali-sekala menjeling ke arah Appu. Dalam hatinya asyik berfikir sekiranya Appu mengajaknya bersatu di sini, pasti untuk dia satu pengalaman yang paling indah untuknya.

“Jom mandi, Sufi.”ajak Appu, dia terus menanggalkan baju dan seluarnya.


Mata Sufi terbuntang apabila melihat Appu tidak kisah bertelanjang di hadapannya. Nafsunya terus terangsang apatah lagi melihat konek Appu yang besar dan panjang itu. Dalam pada itu, Sufi terasa juga yang koneknya mula menegang.

Konek Appu panjang dan tidak bersunat. Namun begitu, Appu menjaganya dengan baik memandangkan bulu pubisnya tidak terlalu banyak, bahkan butohnya berwarna merah jambu. Sufi cuba membayangkan jika dia dapat menghisap dan mengulum konek Appu. Pastinya sehingga menjerit Appu dikerjakannya.

“Eh...jomla Sufi. Takkan Sufi taknak mandi dengan aku?”ajak Appu sekali lagi apabila dia melihat Sufi masih lagi tidak bergerak dari tempat duduknya.


Ajakan Appu itu memutuskan khayalan Sufi, lantas dia menanggalkan T-shirt dan seluarnya. Seperti Appu, dia juga berbogel walaupun segannya masih menebal terhadap Appu. Kelihatan koneknya masih lagi menegang sedikit, Sufi juga sedar Appu leka memerhatikannya.

Mereka sama-sama terjun ke dalam lombong itu. Segar dirasakan Sufi apabila kesejukan air lombong itu mengenai tubuhnya. Sambil itu, Appu pula menepis-nepis tangannya di permukaan air bagi memantulkan air ke muka Sufi. Dia ketawa riang, hatinya senang sekali apabila bersama Appu ketika itu.

Agak lama juga mereka bermandi-manda, Sufi berenang menghampiri tepian lombong itu. Appu pula leka menyelam yang mana dari tadi masih lagi belum timbul-timbul. Tiba-tiba, dia terasa kakinya ditarik-tarik oleh sesuatu dari dalam lombong itu; Sufi tersentak seketika. Semakin lama tarikan itu semakin kuat, dia mula meronta.

Sejurus itu, Appu timbul di sisinya sambil ketawa berdekah-dekah. Benda yang menarik kakinya itu sudah tiada lagi, Sufi tersenyum mengetahui yang Appu sengaja mengusiknya. Kemudian mereka berdua berehat sebentar di tepian lombong itu sambil memerhatikan langit petang.

“Sufi, konek Sufi ni besar juga kan...?”ujar Appu secara tiba-tiba.

Pertanyaan Appu itu membuatkan Sufi teragak-agak untuk menjawab. Tapi memikirkan hubungan dia dan Appu amat rapat, Sufi mengenepikan soal segan atau malu.

“Takdela macha. Konek macha lagi besar ape. Tadi aku tengok...”jawab Sufi.

Appu tersenyum sambil memandang Sufi.

“Takdelah... Em..boleh tak aku pegang, nak tengok konek Sufi.”pinta Appu yang membuatkan Sufi amat terkejut. Kali ini dia berfikir seketika sama ada mahu bersetuju atau tidak.

Namun nafsu Sufi mengatasi segala-galanya. Dia menarik tangan kiri Appu ke arah koneknya dan lantas jari-jemari Appu memegang butoh Sufi. Masa itu, Sufi amat terangsang sekali dengan perbuatan Appu. Dia juga tidak percaya Appu sedang memegang koneknya sekarang.

Koneknya sudah menegang, keras dan tegak seperti batang kayu. Jari-jemari Appu masih lagi mengusap-usap koneknya, kali ini ritmanya lebih laju.

“Emmm....ermmmm....ermmm....eeemmmm...”

Tangan Sufi pula tanpa disuruh menjalar ke arah konek Appu yang juga dari tadi sudah menegang. Sufi mula melancapkan konek Appu dan begitu juga dengan Appu kepada konek Sufi. Memandangkan mereka masih berada di dalam air, bunyi kocakan dari lancapan mereka semakin kuat.

“Emmmm....ahhhh....eemmm...aaaahhhh.....”desis Appu perlahan sambil melayani lancapan Sufi pada koneknya.

“Errgghhh.....uuuhhhh.....oooowwwhhhh......errrrggghhhh.....”bunyi Sufi pula mendesah seiring dengan Appu.

Sufi betul-betul menghayati ritma lancapan Appu di koneknya, nafasnya turun naik melawan desakan nafsunya yang semakin membara. Dia terasa juga air likatnya seakan-akan hendak memancut keluar, namun Sufi menahan sebaik mungkin kerana dia mahu sama-sama seiring dengan Appu melepaskan air likatnya.

“Ummmphhh....aaaaaahhhh...uuummmmpphhh.....ahhhh....aaahhhhh.....aaaahhhhhhhh....aahhhhh”

“Errrghhhh....aaaahhhh....aaaaaahhhhhh....aaaaaahhhhhh....aaaahhhh....aaaahhhhhh”

Sesekali matanya memandang ke arah Appu yang juga sedang asyik menikmati kesedapan lancapan Sufi. Otot tangannya sudah mengeras sambil melajukan lagi lancapan pada konek Sufi.

“Aaaahhh.....aaaahhhh.....uuuhh....Sufi......nallarekerk......urrrgghhh.....ooowwwhhh....”desah Appu sambil dia menarik tubuh Sufi untuk berhadapan dengannya.


Mata Sufi bertentangan dengan mata Appu, mereka berdua sudah tidak mampu lagi menahan pancutan air mani masing-masing. Lancapan Appu juga semakin laju dan mantap. Deras tangannya berlawan-lawan dengan Sufi, desis mereka berdua juga memenuhi kesunyian lombong itu.

“Errrghhh....ahhhh...aaahhhh...aahhhh......sedap...macha.....uuurghhh......ooowwhhh....”desah Sufi dengan penuh bernafsu.

“Aaaahhh....aaaahhh....aaarrrgghhhh.....Sufi......aaammmmaa!!! Oooooowwwhhh.....”sambut Appu pula, riak mukanya yang sedang dalam kesedapan itu membuatkan Sufi bertambah terangsang.

Sufi dapat rasakan otot kakinya semakin kejang, tambahan pula lancapan tangan Appu di koneknya yang padu itu membuatkan kudratnya untuk menahan pancutan air maninya semakin tidak keruan.

“Macha......tak...tahan.....jom pancut same-same....”ujar Sufi sambil menikmati kesedapan yang dialaminya.

Appu mengangguk-anggukan kepalanya tanda faham. Dia juga sudah tidak berdaya lagi untuk bersama-sama Sufi menikmati pancutan air likatnya.

“Errrrgghhh....aaaahhh....aaaahhh...aaaaahhh.....aaahhh...aaaahhh....aaaaAAAAHHHHHH!!!!”

“Ermmm.....uummmphhh...uummpphhhh.....uummmpphhh.....ooOOOOWWWWHHHH!!!!”

Mereka berdua seiring memancutkan air mani masing-masing yang sudah tidak mampu ditahan lagi kemaraannya untuk keluar dari konek. Suara dan jeritan mereka bergema di sekitar lombong itu, namun tiada sesiapapun yang mendengarnya melainkan mereka berdua sahaja.

Sufi berasa amat puas, dia rebah dalam dakapan Appu kesayangannya. Koneknya yang masih berdenyut-denyut itu bergesel dengan konek Appu. Dada Appu turun naik menarik nafas, Sufi dapat mendengar degupan jantung Appu yang perlahan di telinganya.

“Sufi....sedap la melancap dengan Sufi ni. Aku nak main dengan Sufi, boleh tak?”ujar Appu setelah sekian lama mereka berdiam diri.

“Boleh”jawab Sufi dengan ringkas.

Kalau boleh, dia mahu sekarang sahaja bersatu dengan Appu.

Seperti mimpi jadi kenyataan, Appu lincah kembali. Kali ini tangannya mengusap puting tetek Sufi dengan perlahan. Manakala mulutnya menjalar ke leher Sufi dan mula mencium dan menjilat. Sufi juga kembali terangsang, tangannya pula menjalar ke dalam air ke arah konek Appu. Dirasakannya konek Appu tegang kembali, dia mula mengusap perlahan dahulu. Jari-jemarinya menggosok-gosok butoh Appu membuatkan Appu menrintih kesedapan.

“Errggghhh....eeemmmm......eeerrggghhh........uuuhhhh....”


Kemudian Appu menarik tangan Sufi dan membawanya jauh dari tepian lombong, kali ini paras air bukan lagi di bahagian pinggang mereka tapi sudah mencapai leher. Sufi mengapungkan dirinya, tangannya merangkul bahu Appu.

“Sufi, aku nak masukkan konek dalam lubang sekarang....”beritahu Appu kepadanya dan sejurus itu, Appu menarik tubuh Sufi ke arahnya dan dia meletakkan kaki Sufi di keliling pinggangnya pula.

Sufi merelakan sahaja, dia memang ingin benar bersatu dengan Appu ketika itu. Saat itulah yang dinanti-nantikannya selama ini. Dia dapat merasakan konek Appu yang padu dan keras itu mula menujah bibir lubangnya.

“Aaaaahhhh....ooooowwwwhhhh...”

Tangan Sufi memeluk erat badan Appu, butoh Appu kini sudah pun memasuki lubangnya. Matanya memerhatikan Appu yang kini cuba menarik Sufi ke bawah untuk menyenangkan keseluruhan koneknya masuk ke dalam lubang Sufi.

“Aaaaahhhh.....aaaaaaaaaahhhhhhhhh........oooooOOOWWWHHHhhhh...”jerit Appu kesedapan.

“Eeeemmmm....eeeerrrrggghhhhh”rintih Sufi mengiringi kemasukan seluruh konek Appu ke dalam lubangnya.

Sebelum memulakan tujahan sulungnya, Appu bercumbuan dengan Sufi dahulu. Sufi membalas cumbuan itu dengan rakus, lidah Appu dihisapnya dengan kuat. Nafsunya sudah membuatkan dia tidak keruan lagi, apatah lagi terasa kehangatan konek Appu di dalam lubangnya.

Henjutan Appu dimulakan dengan perlahan, Sufi menikmati keenakan tujahan pertama itu dengan desahan bernafsu. Tubuh Appu didakapnya dengan erat, dia tidak mahu melepaskan Appu langsung ketika itu.

“Oooohhh...oooohhhh...oooohhh...oooohhhhh..ooooohh...oooohhhh....oohhhh...aaahhhhh”

“Errrgghhh....eeerrrggghhh......macha.....oooowwwhhh.....eerrrggghhh....eeeerrggghhh....”

Nikmat yang dirasai oleh mereka berdua tidak dapat digambarkan lagi, lagi-lagi pada Sufi; dia menjerit kesedapan sekuat-kuatnya sambil menikmati terjahan demi terjahan konek Appu. Penyatuan bersama orang yang diminati dan disayanginya ini amat mengelorakan nafsu serakahnya.

“Owwwhhh.....oooowwwhhhh......Sufi..tahan nafas sekarang......oooowwwhhh...”ujar Appu.

Sufi mengikut sahaja. Selepas itu, Appu membawanya menyelam ke dalam tasik, sambil meneruskan penyatuan mereka. Tangan Sufi masih kuat memeluk tubuh Appu, dia membiarkan sahaja Appu membawanya ke mana sahaja. Pertarungan asmara mereka di dalam air itu masih lagi belum tamat.

Walaupun di dalam air, henjutan Appu masih mantap seperti biasa. Mereka terapung-apung di dasar lombong itu sambil bersatu demi memuaskan dendam asmara masing-masing. Nafasnya juga masih boleh ditahan, padanya nikmat yang dirasakan ini lebih penting dari segala-galanya.

Sejurus selepas itu, Appu membawanya kembali keluar dari air. Masing-masing menarik nafas dahulu sebelum menyelam semula.

“Urrrgghhhh....uuurrrggghhh......uuurrggghhhhh.....”desah Appu yang masih mantap dengan tujahan-tujahan koneknya ke dalam lubang Sufi.

Air likat yang dipancutkan oleh Appu juga berkali-kali dirasakan olah Sufi. Dia kagum dengan kegagahan Appu dalam penyatuan nafsu mereka itu, bahkan Sufi juga melancap untuk sama-sama menikmati keenakan pertarungan asmara mereka. Terapung-apung sisa air maninya bergenangan di sekitar mereka.

“Ermmm....ooowwwhhh....ooowwwhhh.......eemmmm....urrrrgghhhh....”

Kali ini, mereka menyelam agak lama di dalam air. Appu menerjah kuat dan padu ke dalam lubangnya membuatkan Sufi bertambah tidak keruan menahan kesedapan. Badannya kejang akibat menahan nafas terlalu lama, namun dia menurutkan sahaja apa yang dilakukan oleh Appu.

Tangan Appu memegang erat pinggangnya, riak wajahnya sudah tidak keruan lagi. Koneknya menujah semakin laju dan padu, Sufi menahannya dengan memeluk Appu dengan lebih rapat. Dia tahu Appu akan memancutkan air likatnya lagi, mungkin ini untuk kali yang penghabisan.

Appu tiba-tiba menariknya keluar dari air dan dia terus menjerit sambil menyudahkan henjutannya yang terakhir.

“Aaaaahhh....aaahhhh...aaaaahhh......aaaahhhh....aaaAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!”

Dia memeluk Sufi dengan lebih kuat, air likatnya terasa panas membasahi lubang Sufi. Bagi Sufi, penyatuan mereka amat sempurna. Dia amat puas apabila angan-angannya sudah menjadi kenyataan sekarang, bersatu dengan Appu tersayang.

Mereka berdua berehat sambil mengapung-apungkan badan di lombong itu sebelum Appu membawanya kembali ke tepian lombong semula. Sufi didudukkan di tepian lombong itu, manakala Appu terbaring di sebelahnya apabila keluar dari air.

“Owwwhhh...sedap Sufi... “desah Appu di telinganya.

Tangan Sufi mngusap perlahan badan Appu yang hampir kering itu. Dia meratakan tangannya di dada Appu yang berotot itu sambil Appu memejamkan mata untuk melayani sentuhannya. Terasa mereka seperti pasangan kekasih yang memadu asmara di dalam syurga mereka sendiri. Di mana di situ cuma ada mereka berdua sahaja.

“Aku suka dapat main dengan macha...”ujar Sufi.

“Aku pun suka, Sufi. Dah lama aku mimpi main dengan Sufi. Aku selalu melancap ingatkan Sufi.”kata Appu pula yang menyedarkan Sufi.

Dia tidak pernah bertepuk sebelah tangan selama ini. Appu juga minat terhadapnya.

“Malam ni, Sufi nak temankan aku tak? Kita main sampai pagi.”soal Appu selepas itu.

“Kat mana, macha?”

Jari Appu menuding ke arah rumah kongsi yang berdekatan di situ. Sufi mengangguk sambil tersenyum, dia mengikut sahaja kehendak Appu. Lagipun, tiada siapa yang akan mengganggu penyatuan nafsu mereka nanti. Seperti yang dia fikirkan tadi, pertarungan asmara mereka berdua belum lagi tamat, dendam kesumat nafsu mereka yang perlu dilampiaskan perlu dituruti.

“Jom.....sayang”ajak Appu kepada Sufi.

Sufi bangun semula bersama Appu. Mereka berpelukan sebelum mengambil pakaian masing-masing. Dalam fikiran Sufi, malam ini pastinya dia dan Appu akan bersatu dan terus bersatu demi memuaskan nafsu serakah mereka.

Apa yang penting, dia sudah mendapat insan yang diidam-idamkan sekarang.

“Oh Appu.....machaku sayang”Memandangkan keputusan SPM masih lagi belum keluar, Sufi masih lagi tinggal di kampong itu. Tidak seperti rakan-rakannya yang lain, masing-masing segera merantau ke Kuala Lumpur untuk mencuba nasib. Dia bukan sahaja tidak diajak oleh mereka, cuma dia tidak mahu meninggalkan kampong lagi.

Sudah sebulan Sufi bekerja sebagai pembantu stor di Kilang Kelapa Sawit Bersatu yang berdekatan dengan kampungnya. Hatinya agak senang bekerja di situ memandangkan tugasannya mudah dan dia tidak perlu berfikir banyak pun, yang perlu dikerahkan cuma kudratnya sahaja.

Kebanyakan pekerja kilang itu majoritinya kaum India, namun bagi Sufi; dia tiada masalah hendak bergaul dengan mereka memandangkan dia pandai membawa diri. Di antara rakan-rakan sekerjanya, dia lebih rapat dengan Appu; salah seorang pekerja di situ. Appu cuma setahun lebih tua darinya dan fasih berbual dalam Bahasa Melayu, apatah lagi Sufi memang berjiran dengannya. Dia juga lebih suka sekiranya Sufi memanggilnya “macha” sahaja, yang bermaksud abang dalam bahasa india.

Dari dahulu lagi, Sufi sentiasa memerhatikan Appu dari jauh; Sufi pun tidak tahu dari mana datangnya minat dia terhadap Appu itu. Lebih-lebih lagi sekarang apabila dia sudah berjawan baik dengan Appu. Namun perasaannya itu senantiasa disembunyikannya, dia tidak mahu Appu menganggapnya yang bukan-bukan pula nanti.

Ketika itu, dia dan pekerja-pekerja yang lain sedang berehat untuk makan tengahari, Sufi tidak ke kantin kilang itu memandangkan dia sudah membawa bekal seperti biasa. Dia makan di kawasan tersorok sedikit di dalam stor kilang itu, lagipun dia tidak kisah sangat kerana yang penting perutnya kenyang. Dalam pada itu, telinganya memdengar bunyi tapak kaki menghampiri kawasan dia sedang berehat itu, Sufi cuma mengagak mungkin Appu datang mencarinya.

“Sufi, dah kenyang makan?”tegur Appu apabila dia terpacul di hadapan Sufi.

“Okay aje macha. Ade lagi ni, nak abiskan ?”jawab Sufi pula.

Matanya asyik memerhatikan susuk tubuh Appu. Kurus dan tegap, lagi-lagi Sufi suka melihat Appu memakai seluar jeans lusuh dan T-shirt hitam yang setiap kali dipakainya ke kilang itu. Muka Appu tidaklah sehensem hero filem tamil pun, tapi manis wajahnya apabila tersenyum, memang ada. Itu yang membuatkan Sufi sentiasa terbayangkan jika dia dapat berpeluang bersatu dengan Appu.

“Tengok apa, Sufi?”tegur Appu sekali lagi membuatkan Sufi terkejut. Mungkin Appu terperasan yang Sufi leka merenungnya.

“Eh.....takdela macha. Aku teringat ade benda nak buat tadi.”bohong Sufi untuk menyelamatkan keadaan.

Appu tersenyum membuatkan hati Sufi lebih terpaut padanya lagi.

“Petang ni, kalau Sufi free; aku nak ajak pergi lombong dekat tepi ladang sana. Sufi nak temankan aku tak?”ajak Appu selepas itu.

“Okay jugak tu macha. Aku ikut”jawab Sufi memberikan persetujuan, lagipun dia tidak ada pekara lain yang hendak dibuatnya petang nanti.


Petang itu, tepat pukul 5 petang, waktu bekerja mereka telahpun tamat. Di pintu keluar kilang itu, kebanyakan pekerja meluru-luru berjalan keluar begitu juga dengan Sufi. Dia melihat Appu telahpun menunggunya di sebelah pintu masuk.

“Jom...”ujar Appu ringkas sambil berjalan bersama Sufi menuju ke kawasan parking motorsikal.


Setiap hari Sufi memang menumpang Appu untuk pergi ke kilang memandang jarak antara rumah mereka dengan tempat kerja agak jauh. Bahkan Appu juga terlalu baik dengannya sehinggakan jika dia cuti pun, Appu tetap menghantar Sufi ke tempat kerja dahulu.

Sikap Appu terhadapnya membuatkan Sufi bertambah sayang dan rapat dengan Appu. Disebabkan itulah dia tidak kisah mengekori Appu ke mana sahaja yang dipelawanya. Bahkan dia amat bahagia jika sentiasa berada di samping Appu.

Mereka melalui kawasan ladang-ladang kelapa sawit di sebelah kilang itu, kelihatan jalan yang mereka lalui itu agak lengang memandangkan kebanyakan pekerja di ladang itu juga sudah balik ke rumah masing-masing. Semasa membonceng motorsikal dengan Appu, Sufi memegang pinggang Appu dengan erat. Jalan yang dilalui mereka tidak terlalu rata membuatkan motorsikal mereka terhuyung-hayang sedikit.


“Jauh lagi ke macha?”tanya Sufi setelah agak lama juga mereka menempuhi jalan yang berlubang-lubang di kawasan ladang itu.

“Jauh cikit. Tapi ada pondok kat situ, kita boleh rehat-rehat, kalau Sufi nak.”ujar Appu sambil tangannya lincah mengendalikan “handle”motorsikalnya untuk megelak lubang.

“Owh...okay jugak tu.”balas Sufi kembali, dia sebenarnya tidak peduli pun sekiranya dia balik lambat. Mak dan ayahnya tidak pernah bising-bising pun sekiranya dia keluar dengan Appu.

“Sufi, jalan ni lubang-lubang sikit, baik Sufi peluk aku kuat-kuat”kata Appu pula.

Memandangkan peluangnya telah ada untuk merasai tegapnya badan Appu, Sufi merapatkan badannya ke badan Appu dan memeluknya dengan kuat. Sungguh enak dirasakannya apabila dapat memeluk Appu. Sufi berkhayal seketika jika dia dapat memeluk Appu tanpa sambil berbogel bersama-sama.

Setelah hampir 20 minit, barulah mereka sampai di kawasan lombong yang dimaksudkan oleh Appu. Oleh kerana lombong tersebut sudah lama tidak digunakan lagi, kawasan itu amat sunyi dan lengang, kelihatan di tepi lombong itu terdapat rumah kongsi yang sudah ditinggalkan.

Sufi mengekori Appu menuju ke arah tepi lombong, kemudian mereka duduk seketika untuk menikmati pemandangan di situ.

“Best tak kat sini Sufi?”soal Appu sambil dia berdiri semula dan berjalan menghampiri tepian lombong.
Sufi mengangguk perlahan. Dia terasa aman dan tenang di situ, sambil itu matanya sekali-sekala menjeling ke arah Appu. Dalam hatinya asyik berfikir sekiranya Appu mengajaknya bersatu di sini, pasti untuk dia satu pengalaman yang paling indah untuknya.

“Jom mandi, Sufi.”ajak Appu, dia terus menanggalkan baju dan seluarnya.


Mata Sufi terbuntang apabila melihat Appu tidak kisah bertelanjang di hadapannya. Nafsunya terus terangsang apatah lagi melihat konek Appu yang besar dan panjang itu. Dalam pada itu, Sufi terasa juga yang koneknya mula menegang.

Konek Appu panjang dan tidak bersunat. Namun begitu, Appu menjaganya dengan baik memandangkan bulu pubisnya tidak terlalu banyak, bahkan butohnya berwarna merah jambu. Sufi cuba membayangkan jika dia dapat menghisap dan mengulum konek Appu. Pastinya sehingga menjerit Appu dikerjakannya.

“Eh...jomla Sufi. Takkan Sufi taknak mandi dengan aku?”ajak Appu sekali lagi apabila dia melihat Sufi masih lagi tidak bergerak dari tempat duduknya.


Ajakan Appu itu memutuskan khayalan Sufi, lantas dia menanggalkan T-shirt dan seluarnya. Seperti Appu, dia juga berbogel walaupun segannya masih menebal terhadap Appu. Kelihatan koneknya masih lagi menegang sedikit, Sufi juga sedar Appu leka memerhatikannya.

Mereka sama-sama terjun ke dalam lombong itu. Segar dirasakan Sufi apabila kesejukan air lombong itu mengenai tubuhnya. Sambil itu, Appu pula menepis-nepis tangannya di permukaan air bagi memantulkan air ke muka Sufi. Dia ketawa riang, hatinya senang sekali apabila bersama Appu ketika itu.

Agak lama juga mereka bermandi-manda, Sufi berenang menghampiri tepian lombong itu. Appu pula leka menyelam yang mana dari tadi masih lagi belum timbul-timbul. Tiba-tiba, dia terasa kakinya ditarik-tarik oleh sesuatu dari dalam lombong itu; Sufi tersentak seketika. Semakin lama tarikan itu semakin kuat, dia mula meronta.

Sejurus itu, Appu timbul di sisinya sambil ketawa berdekah-dekah. Benda yang menarik kakinya itu sudah tiada lagi, Sufi tersenyum mengetahui yang Appu sengaja mengusiknya. Kemudian mereka berdua berehat sebentar di tepian lombong itu sambil memerhatikan langit petang.

“Sufi, konek Sufi ni besar juga kan...?”ujar Appu secara tiba-tiba.

Pertanyaan Appu itu membuatkan Sufi teragak-agak untuk menjawab. Tapi memikirkan hubungan dia dan Appu amat rapat, Sufi mengenepikan soal segan atau malu.

“Takdela macha. Konek macha lagi besar ape. Tadi aku tengok...”jawab Sufi.

Appu tersenyum sambil memandang Sufi.

“Takdelah... Em..boleh tak aku pegang, nak tengok konek Sufi.”pinta Appu yang membuatkan Sufi amat terkejut. Kali ini dia berfikir seketika sama ada mahu bersetuju atau tidak.

Namun nafsu Sufi mengatasi segala-galanya. Dia menarik tangan kiri Appu ke arah koneknya dan lantas jari-jemari Appu memegang butoh Sufi. Masa itu, Sufi amat terangsang sekali dengan perbuatan Appu. Dia juga tidak percaya Appu sedang memegang koneknya sekarang.

Koneknya sudah menegang, keras dan tegak seperti batang kayu. Jari-jemari Appu masih lagi mengusap-usap koneknya, kali ini ritmanya lebih laju.

“Emmm....ermmmm....ermmm....eeemmmm...”

Tangan Sufi pula tanpa disuruh menjalar ke arah konek Appu yang juga dari tadi sudah menegang. Sufi mula melancapkan konek Appu dan begitu juga dengan Appu kepada konek Sufi. Memandangkan mereka masih berada di dalam air, bunyi kocakan dari lancapan mereka semakin kuat.

“Emmmm....ahhhh....eemmm...aaaahhhh.....”desis Appu perlahan sambil melayani lancapan Sufi pada koneknya.

“Errgghhh.....uuuhhhh.....oooowwwhhhh......errrrggghhhh.....”bunyi Sufi pula mendesah seiring dengan Appu.

Sufi betul-betul menghayati ritma lancapan Appu di koneknya, nafasnya turun naik melawan desakan nafsunya yang semakin membara. Dia terasa juga air likatnya seakan-akan hendak memancut keluar, namun Sufi menahan sebaik mungkin kerana dia mahu sama-sama seiring dengan Appu melepaskan air likatnya.

“Ummmphhh....aaaaaahhhh...uuummmmpphhh.....ahhhh....aaahhhhh.....aaaahhhhhhhh....aahhhhh”

“Errrghhhh....aaaahhhh....aaaaaahhhhhh....aaaaaahhhhhh....aaaahhhh....aaaahhhhhh”

Sesekali matanya memandang ke arah Appu yang juga sedang asyik menikmati kesedapan lancapan Sufi. Otot tangannya sudah mengeras sambil melajukan lagi lancapan pada konek Sufi.

“Aaaahhh.....aaaahhhh.....uuuhh....Sufi......nallarekerk......urrrgghhh.....ooowwwhhh....”desah Appu sambil dia menarik tubuh Sufi untuk berhadapan dengannya.


Mata Sufi bertentangan dengan mata Appu, mereka berdua sudah tidak mampu lagi menahan pancutan air mani masing-masing. Lancapan Appu juga semakin laju dan mantap. Deras tangannya berlawan-lawan dengan Sufi, desis mereka berdua juga memenuhi kesunyian lombong itu.

“Errrghhh....ahhhh...aaahhhh...aahhhh......sedap...macha.....uuurghhh......ooowwhhh....”desah Sufi dengan penuh bernafsu.

“Aaaahhh....aaaahhh....aaarrrgghhhh.....Sufi......aaammmmaa!!! Oooooowwwhhh.....”sambut Appu pula, riak mukanya yang sedang dalam kesedapan itu membuatkan Sufi bertambah terangsang.

Sufi dapat rasakan otot kakinya semakin kejang, tambahan pula lancapan tangan Appu di koneknya yang padu itu membuatkan kudratnya untuk menahan pancutan air maninya semakin tidak keruan.

“Macha......tak...tahan.....jom pancut same-same....”ujar Sufi sambil menikmati kesedapan yang dialaminya.

Appu mengangguk-anggukan kepalanya tanda faham. Dia juga sudah tidak berdaya lagi untuk bersama-sama Sufi menikmati pancutan air likatnya.

“Errrrgghhh....aaaahhh....aaaahhh...aaaaahhh.....aaahhh...aaaahhh....aaaaAAAAHHHHHH!!!!”

“Ermmm.....uummmphhh...uummpphhhh.....uummmpphhh.....ooOOOOWWWWHHHH!!!!”

Mereka berdua seiring memancutkan air mani masing-masing yang sudah tidak mampu ditahan lagi kemaraannya untuk keluar dari konek. Suara dan jeritan mereka bergema di sekitar lombong itu, namun tiada sesiapapun yang mendengarnya melainkan mereka berdua sahaja.

Sufi berasa amat puas, dia rebah dalam dakapan Appu kesayangannya. Koneknya yang masih berdenyut-denyut itu bergesel dengan konek Appu. Dada Appu turun naik menarik nafas, Sufi dapat mendengar degupan jantung Appu yang perlahan di telinganya.

“Sufi....sedap la melancap dengan Sufi ni. Aku nak main dengan Sufi, boleh tak?”ujar Appu setelah sekian lama mereka berdiam diri.

“Boleh”jawab Sufi dengan ringkas.

Kalau boleh, dia mahu sekarang sahaja bersatu dengan Appu.

Seperti mimpi jadi kenyataan, Appu lincah kembali. Kali ini tangannya mengusap puting tetek Sufi dengan perlahan. Manakala mulutnya menjalar ke leher Sufi dan mula mencium dan menjilat. Sufi juga kembali terangsang, tangannya pula menjalar ke dalam air ke arah konek Appu. Dirasakannya konek Appu tegang kembali, dia mula mengusap perlahan dahulu. Jari-jemarinya menggosok-gosok butoh Appu membuatkan Appu menrintih kesedapan.

“Errggghhh....eeemmmm......eeerrggghhh........uuuhhhh....”


Kemudian Appu menarik tangan Sufi dan membawanya jauh dari tepian lombong, kali ini paras air bukan lagi di bahagian pinggang mereka tapi sudah mencapai leher. Sufi mengapungkan dirinya, tangannya merangkul bahu Appu.

“Sufi, aku nak masukkan konek dalam lubang sekarang....”beritahu Appu kepadanya dan sejurus itu, Appu menarik tubuh Sufi ke arahnya dan dia meletakkan kaki Sufi di keliling pinggangnya pula.

Sufi merelakan sahaja, dia memang ingin benar bersatu dengan Appu ketika itu. Saat itulah yang dinanti-nantikannya selama ini. Dia dapat merasakan konek Appu yang padu dan keras itu mula menujah bibir lubangnya.

“Aaaaahhhh....ooooowwwwhhhh...”

Tangan Sufi memeluk erat badan Appu, butoh Appu kini sudah pun memasuki lubangnya. Matanya memerhatikan Appu yang kini cuba menarik Sufi ke bawah untuk menyenangkan keseluruhan koneknya masuk ke dalam lubang Sufi.

“Aaaaahhhh.....aaaaaaaaaahhhhhhhhh........oooooOOOWWWHHHhhhh...”jerit Appu kesedapan.

“Eeeemmmm....eeeerrrrggghhhhh”rintih Sufi mengiringi kemasukan seluruh konek Appu ke dalam lubangnya.

Sebelum memulakan tujahan sulungnya, Appu bercumbuan dengan Sufi dahulu. Sufi membalas cumbuan itu dengan rakus, lidah Appu dihisapnya dengan kuat. Nafsunya sudah membuatkan dia tidak keruan lagi, apatah lagi terasa kehangatan konek Appu di dalam lubangnya.

Henjutan Appu dimulakan dengan perlahan, Sufi menikmati keenakan tujahan pertama itu dengan desahan bernafsu. Tubuh Appu didakapnya dengan erat, dia tidak mahu melepaskan Appu langsung ketika itu.

“Oooohhh...oooohhhh...oooohhh...oooohhhhh..ooooohh...oooohhhh....oohhhh...aaahhhhh”

“Errrgghhh....eeerrrggghhh......macha.....oooowwwhhh.....eerrrggghhh....eeeerrggghhh....”

Nikmat yang dirasai oleh mereka berdua tidak dapat digambarkan lagi, lagi-lagi pada Sufi; dia menjerit kesedapan sekuat-kuatnya sambil menikmati terjahan demi terjahan konek Appu. Penyatuan bersama orang yang diminati dan disayanginya ini amat mengelorakan nafsu serakahnya.

“Owwwhhh.....oooowwwhhhh......Sufi..tahan nafas sekarang......oooowwwhhh...”ujar Appu.

Sufi mengikut sahaja. Selepas itu, Appu membawanya menyelam ke dalam tasik, sambil meneruskan penyatuan mereka. Tangan Sufi masih kuat memeluk tubuh Appu, dia membiarkan sahaja Appu membawanya ke mana sahaja. Pertarungan asmara mereka di dalam air itu masih lagi belum tamat.

Walaupun di dalam air, henjutan Appu masih mantap seperti biasa. Mereka terapung-apung di dasar lombong itu sambil bersatu demi memuaskan dendam asmara masing-masing. Nafasnya juga masih boleh ditahan, padanya nikmat yang dirasakan ini lebih penting dari segala-galanya.

Sejurus selepas itu, Appu membawanya kembali keluar dari air. Masing-masing menarik nafas dahulu sebelum menyelam semula.

“Urrrgghhhh....uuurrrggghhh......uuurrggghhhhh.....”desah Appu yang masih mantap dengan tujahan-tujahan koneknya ke dalam lubang Sufi.

Air likat yang dipancutkan oleh Appu juga berkali-kali dirasakan olah Sufi. Dia kagum dengan kegagahan Appu dalam penyatuan nafsu mereka itu, bahkan Sufi juga melancap untuk sama-sama menikmati keenakan pertarungan asmara mereka. Terapung-apung sisa air maninya bergenangan di sekitar mereka.

“Ermmm....ooowwwhhh....ooowwwhhh.......eemmmm....urrrrgghhhh....”

Kali ini, mereka menyelam agak lama di dalam air. Appu menerjah kuat dan padu ke dalam lubangnya membuatkan Sufi bertambah tidak keruan menahan kesedapan. Badannya kejang akibat menahan nafas terlalu lama, namun dia menurutkan sahaja apa yang dilakukan oleh Appu.

Tangan Appu memegang erat pinggangnya, riak wajahnya sudah tidak keruan lagi. Koneknya menujah semakin laju dan padu, Sufi menahannya dengan memeluk Appu dengan lebih rapat. Dia tahu Appu akan memancutkan air likatnya lagi, mungkin ini untuk kali yang penghabisan.

Appu tiba-tiba menariknya keluar dari air dan dia terus menjerit sambil menyudahkan henjutannya yang terakhir.

“Aaaaahhh....aaahhhh...aaaaahhh......aaaahhhh....aaaAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!”

Dia memeluk Sufi dengan lebih kuat, air likatnya terasa panas membasahi lubang Sufi. Bagi Sufi, penyatuan mereka amat sempurna. Dia amat puas apabila angan-angannya sudah menjadi kenyataan sekarang, bersatu dengan Appu tersayang.

Mereka berdua berehat sambil mengapung-apungkan badan di lombong itu sebelum Appu membawanya kembali ke tepian lombong semula. Sufi didudukkan di tepian lombong itu, manakala Appu terbaring di sebelahnya apabila keluar dari air.

“Owwwhhh...sedap Sufi... “desah Appu di telinganya.

Tangan Sufi mngusap perlahan badan Appu yang hampir kering itu. Dia meratakan tangannya di dada Appu yang berotot itu sambil Appu memejamkan mata untuk melayani sentuhannya. Terasa mereka seperti pasangan kekasih yang memadu asmara di dalam syurga mereka sendiri. Di mana di situ cuma ada mereka berdua sahaja.

“Aku suka dapat main dengan macha...”ujar Sufi.

“Aku pun suka, Sufi. Dah lama aku mimpi main dengan Sufi. Aku selalu melancap ingatkan Sufi.”kata Appu pula yang menyedarkan Sufi.

Dia tidak pernah bertepuk sebelah tangan selama ini. Appu juga minat terhadapnya.

“Malam ni, Sufi nak temankan aku tak? Kita main sampai pagi.”soal Appu selepas itu.

“Kat mana, macha?”

Jari Appu menuding ke arah rumah kongsi yang berdekatan di situ. Sufi mengangguk sambil tersenyum, dia mengikut sahaja kehendak Appu. Lagipun, tiada siapa yang akan mengganggu penyatuan nafsu mereka nanti. Seperti yang dia fikirkan tadi, pertarungan asmara mereka berdua belum lagi tamat, dendam kesumat nafsu mereka yang perlu dilampiaskan perlu dituruti.

“Jom.....sayang”ajak Appu kepada Sufi.

Sufi bangun semula bersama Appu. Mereka berpelukan sebelum mengambil pakaian masing-masing. Dalam fikiran Sufi, malam ini pastinya dia dan Appu akan bersatu dan terus bersatu demi memuaskan nafsu serakah mereka.

Apa yang penting, dia sudah mendapat insan yang diidam-idamkan sekarang.

“Oh Appu.....machaku sayang”

{ 3 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Anonymous said...

mana kau dapat citer ni eh?? syok abis..

all about men said...

jom kita buat

Anonymous said...

Aku yg lemas baca cerita ni :) terbaekk la .. Mcm mermaid main dlm air ... Nk try la gak :)

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri