Pages

Main dengan Mat Rempit


Aku adalah seorang guard di sebuah institusi di batu pahat, umurku baru mencecah 20 tahun dan tidak bernasib baik dalam pelajaran aku terpaksa bekerja sebagai seorang pengawal atau nama lainnya seorang Pak Guard. Pada suatu malam yang hening, dalam pukul 12 tgh malam, aku telah start motosikal aku untuk menjalankan rutin harian sebagai seorang pak guard. Selesai blok pentadbiran, aku melintas di bahagian kantin, dan ternyata tiada apa-apa perkara yang mencurigakan pada pandangan aku. Lalu aku menuju balik ke post pengawal aku. Masa menunjukkan lebih kurang pukul 12.25 pagi. Keadaan betul-betul sejuk kerana cuaca sedang berubah untuk hujan. Aku mengenakan Jaket tebal aku untuk memanaskan badanku ini. Kemudian hujan telah mencurah membasahi bumi. 

Pada malam ini aku terpaksa bertugas sendirian kerana rakan tugasku tidak dapat bekerja pada malam itu kerana anaknya sakit teruk. Jadi terpaksa lah aku bekerja bersendirian. Malam itu hujan mulai turun dengan renyai dan makin lebat. Disebabkan keadaan tidak mengizinkan aku untuk pergi memantau keadaan sekeliling, maka aku mengambil keputusan untuk melihat koleksi simpanan video blue dalam hp ku. Bukan video straight sahaja aku layan, tetapi aku layan juga video lelaki bermain dengan lelaki. Tangan aku sedang galak meraba batang konek aku sambil aku berbaring di atas katil dalam post pengawal tersebut. Batangku semakin mengeras dalam celana dalamku, aku tidak menghiraukan keadaan di luar kerana keadaan masih lagi hujan dan pada masa itu hujan agak lebat dan aku membuka volume suara video ku kepada yang paling maksimum.

Sedang tanganku sedang meraba bonjolan di dalam seluarku, kemudian aku ternampak satu lembaga di luar pintu post pengawal. Memang tabiat aku, kalo ada benda-benda yang aku tak di undang maka aku akan buat-buat tak layan dan tak tahu. Lama juga lembaga tersebut berada di hadapan pintu. Aku mula musykil dan tiba-tiba lembaga itu bersuara. Aku terkejut mendengar suara itu terus mataku memandang susuk lembaga hitam tersebut. Ternyata tanggapan aku bahawa lembaga hitam itu adalah mahluk halus adalah meleset. Lembaga itu adalah kepunyaan seorang manusia.

“ Abang boleh saya tumpang tandas tak?” soal lelaki tersebut. Aku segera bingkas memandangnya dan bangun dari katilku. Mukaku memang sedikit pucat kerana aku tidak menyangka ada manusia akan datang ke tempat post pengawal pada waktu hujan-hujan begini. Aku memerhatikan lelaki tersebut, ternyata dia sedang kebasahan dan sedang membawa helmetnya di tangan kanannya, Lelaki berbaju t-shirt hijau dan berjaket warna cream tersebut hanya tercegat memandangku. “Boleh ada kat belakang tu”. Balasku agak lambat. Die segera ke tandas yang terdapat di bahagian belakang post pengawal tersebut.

Selesai die melepaskan hajat, die memandang aku yang sedang duduk di kerusi post pengawal. “ kau dari mana nak kemana dalam hujan-hujan nie” soalku. Die memeberitahu ku bahawa die mahu kebandar bertemu kawan-kawannya, tetapi sesampai di hadapan tempat aku bertugas, maka hujan mulai turun dengan renyai. Die berhasrat menunnggu hujan berhenti dengan berteduh di hentian bas yang berada kira-kira 20meter dari tempat post pengawal aku. Kemudian, die tak tahan nak buang hajat, maka die lihat kearah post pengawal aku langsung die bergegas ke sana. Die berada di hadapan post pengawal agak lama dan memerhatikan apa yang aku lakukan. Die perasan aku sedang bermain dengan konek ku sambil memerhatikan video blue.

Aku menjadi tak tentu hala bila die kata die Nampak apa yang berlaku depan matanya. Aku menanyakan nama lantas dibalas dengan nama Mail. Mail ini pelajar jurusan Engineering di salah sebuah Universiti de batu pahat. Kami berborak-borak kosong menunggu hujan berhenti. Kemudian  Mail menanyakan video apa yang aku tonton dan membuatkan aku terangsang. Die bertegas mahu melihat video yang aku tonton tadi. Aku tak cakap banyak, lantas ku ambil hp aku kemudian aku buka galeri  bertajuk video dan memberikan kepadanya. ‘Nah’ kataku. Mail mengambil dan mula menonton video yang aku tonton sebentar tadi.

Selang beberapa ketika die berhenti dari menonton video tersebut, dan menanyakan aku satu soalan cepumas.” Abang nie gay eh?” soalnya. Aku membalas dengan muka selamba” aku bukan gay la,  aku bisek, dua-dua aku layan, kalo bosan dengan pompuan aku cari lelaki, kalo bosan dengan laki aku cari bohsia. Hehe” balasku. “boleh ajar saya tak macam mana nak main bontot” tiba-tiba satu persoalan lain timbul dari mulutnya. Aku menjadi orang yang kebingungan, tanpa banyak bicara aku lantas bangun dan menutup satu daripada 2 lampu pendaflor untuk mengurangkan cahaya dalam post pengawal tersebut. Lalu lantas aku ke pada Mail. Aku pegang bahu Mail dan meminta die untuk berdiri menghadapku. Aku memberitahunya,” kalo nak belajar jadi bisek dan main bontot kau kena ikut cakap aku ok, jangan ada tapi-tapi”. Mail mengangguk paham. Aku membuka jaket creamnya dan t-shirt hijaunya dengan pelahan-lahan. Dengupan jantung Mail mula berdegup kencang. Die kini memejamkan matanya dan merelakan apa sahaja yang akan aku perlakukan kepadanya.

Selesai kami berdua menanggalkan pakaian dan Mail hanya tinggal boxer, aku muka cium di pangkal lehernya. Mail mendengus kecil kerana mungkin berasa kegelian. Aku menggomol pelahan dan mula merancakkan permainanku. Abis leher die aku cium, aku beralih kepada bibirnya. Die agak kaku pada mulanya, ternyata die tidak pernah melakukan perkara tersebut pikirku. Aku tidak mempedulikan apa yang difikirkan oleh Mail ketika itu, Aku mencium mulutnya dengan rakus, lidah kami saling bertemu dan air liur kami bercampur. Aku membuatkan Mail kini berada di awang-awangan. Tanganku memainkan peranan meraba tetek kecil Mail. Aku menolak mail ke atas kerusi yang berada di sebelah  tandas, lalu aku menlorotkan ciuman aku dari mulutnya, turun ke dadanya dan arah terakhir sekali adalah di koneknya. Kini Konek Mail berada betul-betul dihadapan mukaku, aku mula menjilat di boxer Mail Menampakkan konek Mail yang sangat besar itu. Lalu tampa berbasi-basi aku lalu keluarkan konek besar Mail dari sarangnya dan aku mula mengolom batang Mail bagai budak kecil yang mendapatkan gula-gula.


Sesudah puas mengolom batang Mail, aku kemudian bogel dan Mail mula mahir dalam permainan kami, die kini lebih expert dari aku. Mail mula menunjukkan skilnya kepadaku, dia mula bangun dari kerusi, dan tangannya memegang mukaku, sekali lagi ciuman kami bertaut dengan rakus. Aku kemudian nya di campak ke kerusi dan Kini Mail pula menunjukkan skilnya untuk mengolom batang aku. Ternyata Mail tidak mengaku kalah dalam perlawanan ini. Mail kemudiannya mengulum dengan rakus batang yang berada di hadapannya. Ternyata Mail cukup pakar kerana tiada ngilu apabila dia mengulum batang aku.





Permainan semakin hangat, selepas puas aku dijilan, Mail mengarahkan aku bangun dan membelakanginya. Kemudian aku dikucupi dari belakang Oleh Mail. Cukup membuatkan banyak air mazi aku berlinangan di kepala Konekku. Kemudian, Mail mengasah-ngasah kepala Koneknya yang besar ke celah bontotku. Aku menjongkit-jongkit tatkala konek besar mail berada di pangkal Juboku. Aku merintih kesedapan. Die kini lebih berpengalaman dalam membuatkan aku berada di awangan. Selang beberapa minit, Mail tidak dapat menahan lagi nafsunya, konek yang tadi hanya digeselkan kemudian telah mencari lubang keramat aku. Aku mendengus kesedapan dalam keperitan.arghhhhh…..


Mail mula mendayung rakus bagai suami yang 9 bulan tak dapat jolok bininya. Jubo aku di sodok, dirodok dengan konek tumpul Mail. Aku hanya melayan permainan Mail yang kini aku tengok dia lebih sangap dari aku. Dayungannya kejap pelahan, kejap laju membuatkan die cukup pakar dalam main jubo ini. Aku sesekali diciumi Mail dari belakang. Kemudian mail ingin merubah posisi die kemudiannya duduk di kerusi dan aku pula menjadi pendayung dalan permainan kami. Aku duduk sambil mendayung di atas konek Mail yang sungguh besar tersebut. Tatkala koneknya menerjah masuk kedalam juboku, maka aku perketatkan kemutan aku. Kini Mail pula yang kuat mendengus. Setiap kali koneknya habis dimasukkan setiap kali itu juga die akan menjerit arghhhh. Aku bertambah berahi dengan permainan Mail.





Lalu aku mempercepatkankan permainan kami, Mail cukup berahi sekali apabila menjolokku, begitu juga aku. Kemudian aku mengubah posisi menghadap kearah Mail, kini kami bertentangan muka. Aku kemudian memasukkan konek besar Mail kembali kedalam juboku, lalu aku menggomoli bibir Mail. Mail bergteriak untuk memuntahkan air lazatnya, aku menyuruhnya tahan dulu sebelum aku mengeluarkan dahulu. Dalam posisi duduk menghadap Mail, aku yang dah tak tahan ,memuntahkan air lazat aku di atas badan Mail. 




Aku kekejangan seketika di atas badan Mail. Lalu mail menyambar seketika mulutku, kini Mail pula ingin memuntahkan air lazatnya. Die bangun dan menyuruh aku mengulum batangnya. Tak sampai seminit lalu Mail memuntahkan air lazatnya di muka aku. Kemudian kami berdua berkucupan sehingga hujan kembali reda.

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri