Pages

Lancap btg member



pertama skali aku nak cerita kn tentang pengalaman sex aku dgn seorg lelaki yg aku suke, aku merupakan student universiti yg bawah kerajaan selangor.

cerita ini bermula pada satu hari tu, housemate aku dah balek, cue tinggal aku dgn bdk bilik sebelah, tp mlm tu aku tinggal seorg kat rumah sbb housemate aku tu overnite. aku pn mengajak 2 org kwn untuk meneman kan aku di rumah.
mlm tu lps saje dr sahur, aku dan kwn aku ni msk ke bilik dan melihat gambar2 yg ade dlm laptop bdk tu, dlm pada itu, tetiba je kwn aku yg sorg ni tido, tinggal lah aku dgn kwn aku yg aku suke tu.

tiba2, bdk tu ckp yg die nak aku urut kan kaki die sbb kaki die sakit, aku pn urut tanpa banyak soal. dlm aku tgh urut tu, tangan aku terkena kat kote die, aku rse die ni stim bila aku urut die..

aku memberani kan diri untuk pegang, aku pegang kote die, mmg bdk ni tgh stim..
dgn selamba je die ckp jgn pegang kote die kalo die tgh pakai seluar, kalo nak pegang, pegang je la..

aku pn ape lg.. ulam mencita pucuk mendatang la..
aku mmg minat gile kat die, skang ni die dah bg green light dah..aku xlepas kan peluang yg ade la..

mula2 aku hanya pegang dan urut2 saja kote die...
aku tgk die dah stim sampai tutup mata..
tgh2 aku main2 kan bulu kote die, lps tu die gelak, die ckp yg die geli..
kalo geli lg la aku suke..

lps tu akuterus lancap kan kote die yg agak besar tu, aku xsangka plk yg aku akan dapat kote mlm tu, lg pn ni first time aku..sebelom ni xpernah lg aku lancap kan org..
dah lama aku lancap kan kote die, akhir nya dekat dgn pkol 7 baru la die lepas kan lava die keluar..

masa tu aku takot kwn aku yg sorg ni terjaga, ktorg terus lap kesan air mani td tu dgn tisu yg ade...lps tu, die terus balek hostel die..aku pulak terus pegi mandi sbb ade kelas lps tu..
esk nye plk die dtg lg..

disebabkan mlm tu hujan dan sejuk, die pn stim.. aku pn buat jgk keje aku mlm tu, waktu yg sama jgk aku buat, aku buat je sampai la die klimaks..
walaupun ktorg pernah buat, tp bile jmpe je dekat cafe, ktorg cume buat mcm xde pape je..hahahaaa



{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri