Pages

Aku dan Omar...Kali pertama 3

buhku. Butohku terasa seolah hampir putus akibat kuat genggamannya. Kedua dua tubuh kami bsah kerana peluh yang mengalir tidak henti henti. Sebahagian air maninya meleleh keluar dari bontotku dan membasahi telurku dan kain cadar, tetapi kami berasa sangat bahagia sekali. Omar mencium dan mengucup belakangku. Malam itu aku tidur dangan butoh Omar masih di dalam bontotku.

Pagi esoknya, kami mengulangi kenikmatan tersebut dan aku balik ke kampung lewat tiga hari, itu pun kerana orang tua Omar sudah pulang dari Kelantan. Kami tetap meneruskan perbuatan itu beberapa kali lagi sehinggalah aku tamat peperiksaan STPM dan berhijrah ke Kuala Lumpur. Tidak lama kemudian aku dengar khabar Omar berkahwin dengan gadis pilihan keluarganya, dia masih tinggal di tempat yang sama tetapi aku tidak menghubunginya lagi, malah aku cuba mengelakkannya.

Biarpun ia telah lapan tahun berlalu, tetapi ia tetap kekal dalam ingatanku kerana itulah kali pertama aku bersetubuh dengan lelaki. Sehingga kini, kenikmatan butoh dan bontotnya tetap kukenang dan rindui.




{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri