Pages

Abang Zack 1

Hari ini ialah hari sabtu, aku terasa ingin nak berhibur di kelab, maklumlah malam minggu, esok cuti, jadi aku mengambil keputusan untuk menuju ke kelab gay yang terletak di kawasan bukit bintang. Aku menggunakan perkhidmatan awam ke sana, malas pula rasa nak memandu, lebih kurang pukul 11 aku memasuki kelab itu, suasana masih tidak sibuk kerana terlalu awal agaknya, aku melihat gelagat gay yang bersukaria menari di dalam kelab, semakin lama semakin ramai pengunjung, lagu semakin rancak dan kelab mulai sesak, ada juga yang cuba mendekati ku tetapi bukan selera ku, jadi aku hanya berbual kosong.


Lebih kurang pukul 1 aku merasa agak kurang selesa dengan keadaan kelab yang sesak lalu mengambil keputusan untuk pulang sahaja. Aku menuju ke kawasan perhentian teksi, kebetulan banyak teksi di situ, aku terus menaiki teksi dan memberitahu arah tujunya. Pemandunya seorang melayu yg berumur lingkungan awal 50 an, taste aku, tapi aku tak berani nak lebih-lebih, kami bersembang sepanjang perjalanan, dia mengenalkan dirinya sebagai abg zack, dari satu topik ke satu topik hinggalah sampai ke kawasan apartment ku, abg zack bertanya, aku tinggal seorang ke, aku menjawab yea, dia tanya boleh tak dia nak tumpang bilik air kejap, aku ok je, sebab aku tahu dari caranya, itu adalah satu hint, he he.



Dia pun parking di kawasan pelawat dan mengikuti ku, masuk kerumah aku tunjuk dia bilik air dan dia terus masuk. Seketika kemudian dia keluar, aku bertanya kalau dia mahu berehat sebentar minum kopi bersama ku, dia cakap boleh juga, aku mengesyorkannya supaya mandi segarkan badan, dia bersetuju sebab dari ceritanya dia menarik teksi dari tengahari tak pulang ke rumah, aku pun menuju ke bilik ku mengambil tuala dan sehelai kain pelekat untuknya, dalam hati aku memang ada peluang ni, aku pun memberi kepadanya, dia pun terus ke bilik air dan mandi, aku pun ke dapur buatkan air kopi. Seketika kemudian dia keluar dengan berpelekat dan tuala di bahunya, bau wangi dan segar, dia meletakan baju dan seluarnya di birai sofa sambil duduk menikmati kopi yang dihidangkan, aku minta diri untuk mandi pula. Selepas aku mandi aku menuju ke ruang tamu, abg zack tertido keletihan, aku mengejutkannya, kalau letih tidolah di dalam bilikku, sebelum tu aku tanya abg tak balik rumah tak apa kah, dia kata tak apa sebab isterinya bersalin dan ada dikampung.



Aku pun mengajaknya masuk ke bilik, abg zack terus tido, aku memadamkan lampu dan naik ke katil tidur di sebelahnya, aku pun hanya berpelekat, aku melihat tubuh badan abg zack dari dekat, mahu sahaja aku terkam, tapi takut dia bukan plu, jadi aku pun batalkan niat itu, aku melihat abg zack berdengkur dan ada gerakan batangnya didalam kain, akhirnya aku juga turut tertido, tetiba aku terjaga bila badan ku dipeluk abg zack dari belakang, aku dapat merasa batang abg zack keras menyucuk jubo ku, walaupun masih beralas kain pelekat, dapat kurasa pergerakan batang abg zack, abg zack kemudian mencium pipiku dan berkata, adik.... boleh abg zack main adik? Aku pun membalas, memang saya tunggu abg zack minta, dengan pantas abg zack menyelak kain ku sampai ke paras pinggang, abg zack juga menyelak kain nya, dia minta losyen yg aku letak di tepi katil sebagai pelincir, selepas menyapu losyen di batangnya dan jubo ku, terus abg zack cuba memasukannya, walau pun agak payah akhirnya dia berjaya membolosi jubo ku, cuma beberapa kali sorong tarik, abg zack dan memancutkan air maninya di dalam jubo ku, panas ku rasa air mani abg zack.



Kemudian abg zack mencabut dan sambung tido, aku membiarkan air mani abg zack didalam jubo ku dan aku juga ikut tido, aku sedar lebih kurang pukul 8 pagi, kulihat batang abg zack, keras menongkat kain pelekatnya, aku ke bilik air untuk mencuci jubo ku dan mandi, tak kusangka abg zack datang untuk mandi dan mencuci batangnya bersama ku, selepas mandi abg zack minta layanan sex dari ku, katanya sorry pasal semalam, sebab dia dah lama tak dapat dan stim sangat, aku ok je, kali ini aku memulakan aksi melayan abg zack, ku mulai dari kepala sehingga ke tapak kaki, aku jilat, aku hisap semahunya, abg zack juga meromen ku dengan ghairah sekali, org dah kahwin tentulah pandai main, akhirnya sekali lagi abg zack minta untuk fuck aku, sekali ini agak lama permainannya, macam2 style dia buat kepada ku, akhirnya dia minta aku doggy style, aku terjerit-jerit menerima tujahan batang abg zack, akhirnya ku dengar nafasnya semakin laju dan pancutan air mani yang banyak dalam jubo ku, aku puas main dengan abg zack.



Abg zack terdampar disisi ku, jam menunjukan pukul 10 pagi, hampir dua jam kami bertarung, kami berehat seketika sebelum abg zack mandi dan minta diri untuk pulang, kami bertukar no telepon, abg zack menyatakan dia suka main dengan aku, dia kata call abg bila- bila sahaja adik nak, abg akan datang puaskan adik, dia menciumku dan memelukku dengan erat sebelum berangkat pulang, aku kembali ke bilik untuk sambung tidur sambil memikirkan mungkinkah aku dapat mengulangi sex bersamanya dan adakah abg zack sudah meniduri ramai plu lain yang menaiki teksinya, semua menjadi tanda tanya......

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri