Pages

Member tempat ku bermanja




Dalam keheningan pagi, aku terpaksa menumpang Aaron untuk ke kereta ku yang bocor tayar depan keretaku. Aku agak malu untuk meminta bantuan darinya, kerana lagak Aaron bukanlah seperti orang biasa. Ini kerana dia memiliki ego yang sangat tinggi. Disebabkan aku telah menjadi rakan sekerjanya hampir setengah tahun barulah kami agak rapat dalam majlis yang dianjurkan oleh syarikat kami.

Dalam perjalanan ke kawasan keretaku, aku berbual-bual kosong dengannya. Setibanya di lokasi, aku menunjukkan die keretaku yang bocor di tayar. Die mengeluarkan Handphonenya lalu dihidupkan lampu suluh LED dari handphonenya. keadaan terang seketika. Die membelek keadaan tayar aku dan segera mengambil peralatan untuk menukar dengan tayar simpanan.

Setelah 30minit bertungkus lumus dan berpeluh membetulkan kerosakan tersebut. Aku memberitahu bahawa aku ingin bermalam di rumahnya kerana tangki minyak aku sudah kekeringan dan tiada Stesen Minyak yang buka pada waktu pagi ini. Die senyum dan mengangguk sambil menyalakan rokok di mulutnya. Itulah perkara yang membuatkan aku terangsang dengannya dengan keadaannya yang Maskulin dan berpeluh.

Sesampainyanya dirumah Aaron, aku parkir keretaku sejajar dengan rumahnya, rumahnya di tingkat 1 membuatkan aku mahu segera ke rumahnya kerana keadaan badan yang sudah belengas dan keletihan. Aaron keluar dari keretanya lalu diperlawa aku memasuki rumahnya dan biliknya. Setiba aku masuk, aku terpacul melihat Aaron sudah melucutkan bajunya dan sengaja memperagakan badannya yang agak berketul tersebut. Aku menjadi tidak keruan, lalu aku meminta izin untuk membersihkan diriku.

Selesai sahaja mandi, aku melihat keadaan sekeliling, aku tidak mempunyai pakaian lain untuk dipakai, Aaron pula tidak memperlawaku dengan pakaiannya dan dia pula hanya mengenakan Boxer longgar berwarna terang di dalam biliknya sambil menonton TV. Aku sengaja melangkah didepannya untuk ke bajuku, tetapi dengan tidak semena, aku terlanggar koneknya. Dia tersentak lalu tersenyum dan bangun untuk membersihkan dirinya pula. Sebelum masuk ke bilik air, Aaron menghidupkan rokok, dan sebelah tangannya sambil membuat aksi mengolom kearahku. Aku senyum sambil mengatakan die tidak betul. Aaron hanya senyum dengan senyuman yang nakal.

Aaron ini adalah anak kelahiran pantai timur, anak tengah dalam keluarganya. Rupa dan lagaknya agak berego menyebabkan die hanya memilih rakan yang sesuai dengan egonya. Aaron agak kedekut tetapi die juga adalah seorang yang tabah dan sabar. Dek kerana kesabarannyalah menyebabkan die ego kerana beranggapan die telah banyak berusaha dalam sesuatu perkara dan tidak mahu orang lain mengambil jalan singkat dan berharap kejayaan yang dihadapinya.

Sesudah mengenakan baju di badannku, aku mula memikirkan takkan aku mahu tidur dengan Jeanku, lalu aku hanya mengenakan short brief aku, lalu aku merebahkan badanku ke tilam bujang Aaron. Ternyata tilamnya berbau harum dan aku selesa dengan baunya. Ini kerana Aaron gemar mengenakan bauan dari Dunhil Perfume Production. Aku hampir melelapkan mataku sementara menunggu Aaron siap membersihkan dirinya.

Aku ke ruang tamu,sebentar lalu ku membakar sebatang rokok, aku memerhatikan  bilik air yang agak lama penghuninya berada dalamnya. aku agak musykil kerana Aaron agak lama di dalam sana, lalu aku menghampiri bilik air dan mengintai di celah-celah pintu tersebut. ternyata perbuatanku dihidu lalu aku segera ke ruang tamu dan berpura-pura menghabiskan rokokku.

Selang beberapa ketika, aku dipanggil Aaron ke tandas, lalu aku menjadi tidak tentu hala dan aku mula gelabah. masa 2 aaron meminta aku untuk menghulurkan syampu yang terdapat di atas meja makan depan tandasnya. Aku mengambil dengan sedikit was-was. kemudian ku hulurkan kepadanya syampu tersebut. Dengan tidak semena-mena tangan aku lantas di tarik ke dalam tandas. Aku lihat konek Aaron sudah besar mencanak. Aku buat-buat malu dengan pelawaannya. tapi apakan daya, nafsu telah beraja diminda. dan hasilnya..



{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri