Pages

Hafizal dan Dua Abg Polis

Kamarul berumur 23 tahun, budak laki kurus putih, rambut lurus. Dia mempunyai seorang abg, Hafizal, umur 25 tahun, lebih tinggi, juga putih, badan kurus tapi keras. Kedua-dua mereka amat str8 dan mempunyai bulu ketiak lurus panjang, dan gila main bola. Suatu petang, Kamarul tgh lepak kat rumah sambil tgk tv. Tiba-tiba telefon berbunyi… “hello?”…Kamarul menjawab… “Hello Rul…ni abg Zal ni”…Kamarul rasa suara abangnya agak resah dan ketakutan. Apsal abg Zal” Kamarul tanya kat abgnya. “Mak atau ayah ada kat rumah tak?” Hafizal tanya. “Takde diorg kuar…kenduri Pak Dol…apsal abg Zal ade problem ke?” Hafizal mengeluh…”Ala Rul…abg kena tahan dgn polis laa..kat balai ni” “Alamak sial….nape?” Kamarul terperanjat. Hafizal bercakap dengan perlahan “aku tak de lessen masa rempit bawak motor tadi”… Hafizal ni banyak buat hal la…Kamarul bengang dengan abgnya. Hafizal cakap yang dia kena ikat jamin kalau bole bayar RM1000….tapi dia pesan kat adik dia, jangan bocor rahsia dekat mak bapak, kang nahas Hafizal kena belasah kat ayah dia….Hafizal pun cakap ada RM1000 duit simpanan kolej dia….dia simpan kat sebelah spender dia dalam bilik…dia suruh Kamarul amik duit tu untuk ikat jamin dia. Kamarul pun bawak duit tu dan pergi ke balai polis. Sampai je kat balai, dia dengar suara abg dia si Hafizal tengah merayu kat seseorang….Suasana kat balai masa tu sunyi sepi sebab petang dah. Kamarul x sure abang dia kat mane, tapi bunyi mcm kat belakang. Dia pun menyelinap masuk…. Kelihatan abangnya si Hafizal budak mat rempit tgh kena gari tangan dia kat belakang. Dia pakai baju t-shirt putih ketat dengan jeans pudar levis kegemarannya. Selipar dia dah hilang masa dia kena tangkap dgn polis awal petang tadi. Sekarang dia tgh kena paksa tonggeng tepi meja oleh dua anggota polis, diorg tgh pegang Hafizal. Kamarul perasan sorang anggota yang tgh pegang abg dia tu nampak mcm umur 50an, bahu besar lebar gila, dan leher dia pun besar gila. Rambut dia pendek dan kulit dia hitam. Dia tengah pegang bahu kurus si Hafizal dengan dada dia yang bidang tu. Sorang lagi anggota polis tu lagi muda, 30an, lagi kurus, slang dia lak macam Terengganu. Mata dia hitam dan bulu dada dia lebat, jelas kelihatan di sebalik baju uniform polis dia yang ketat tu. Badan dia pun besar tegap mcm kawan dia, tapi rendah sikit. Dia tgh kat belakang si Hafizal, tgh pegang tangan Hafizal yang kena gari tu supaya Hafizal tak dapat gerak dan paksa Hafizal supaya tonggeng. “Dengar sini budak sial, bila kitaorg suruh ko supaya tonggeng, ko tonggeng je la sial!! Ikut aje la arahan kitaorg!! Jangan ko banyak soal pulak” Polis yang tua sikit tu gertak si Hafizal. “Sori encik, saya…saya tak faham kenapa encik nak periksa dan selongkar saya lagi….tad, tadi kan encik dah selongkar saya masa encik tahan saya kat jalan tadi”….terketar-ketar si Hafizal ketakutan , Kamarul bole nampak abg dia si Hafizal di budak rempit macho kini ketakutan digertak dua polis jantan. T-shirt Hafizal dah basah sebab peluh, sampai melekat kat belakang badan dia yang kurus tapi tegap tu. Rambut pendek Hafizal yang dipotong spike juga basah sebab peluh. Baru Kamarul perasan sebenarnya bilik kat balai tu panas. Kamarul pun tgh berpeluh kepanasan tempat dia mengintai abg dia sedang dinodai oleh 2 org polis tersebut. “Kami nak selongkar kau sebab ko ni jenis budak muka penyanyak kaki mat ganja! Tu laa pasal, kalau nak selongkar betul-betul, x bole laa tepi jalan, kena laa carik port yg ‘sesuai’, kan Man?” Polis yang muda tu mengenyit mata kat kawan dia bila dia cakap mcm tu….Kamarul lak terasa batang pelir dia tegang bila dia tgk Polis jantan Terengganu kenyit mata dia mcm tu. “Sekarang kawan aku akan bukak gari kau. Aku nak ko duduk meniarap atas meja ni , tangan ko pegang tepi meja ni” Polis berumur sikit yang namanya Man tu sambil menunjukkan hujung meja yang berada betul-betul depan kelangkangnya sendiri. Polis yang muda sikit tu pun amik kunci kat tali pinggang dia…Kamarul pun perasan yang ketatnya seluar polis dia itu, dan paha dia yang ramping, serta belakang dia yang tegap. Polis tu pun bukak gari Hafizal, dan Hafizal pun tarik nafas lega, dia pun letak tangan dia kat hujung meja seperti yang diarah. Genggaman tangan Hafizal kini berada seinci aje daripada bonjolan kelangakang polis yang tua itu yang semakin mengeras. “Skang bukak kaki kau, kelangkang laa pukimak!” polis yang muda yang berasal Terengganu pun tending kaki Hafizal supaya dia bukak kaki dia. Kamarul pun perasan, suar jeans Hafizal ni antara yang paling using, bahagian bontot jeans tu dah pudar, Nampak jelas bentuk bontot Hafizal yang pejal keras setelah dia terpaksa kangkang meniarap atas meja. T-shirt Hafizal dah terangkat sikit menampakkan kulit dia yang putih. Polis muda Terengganu tgk dan tersengih….dia suka tgk keadaan Hafizal terkangkang macam tu dan tanpa disedari dia menjilat bibirnya sendiri kerana tak sabar. Dia pun tunduk kebawah sampai mukanya seinci daripada bontot pejal abg kandung Kamarul sendiri. Polis tu pun bernafas lebih laju bila tangan dia meraba bontot Hafizal, kemudian ke kaki Hafizal melalui seluar jeansnya. Kemudian dia tanggalkan seluar jeans Hafizal sampai ke lantai. Tangan dia yang besar mengambil masa meraba kaki Hafizal yang slim tapi keras, menikmati paha budak jantan Hafizal ni. Dia meraba bahagian dalam paha Hafizal untuk masa agak lama bagi mencari sebarang dadah atau senjata. Bila tangan polis tu sampai ke bontot Hafizal, dia pun menggenggam seluruh bontot Hafizal dengan kuat, jarinya menekan kuar dalam bontot Hafizal dan dia membukak lubang bontot Hafizal. Hafizal kini dah berpeluh habis dan pernafasan dia dah jadi tak tentu. Muka dia ke atas meja tapi Kamarul boleh Nampak mulut dia terbukak dan keluar air liur meleleh dari mulut Hafizal yang seksi dan merah. Polis yang muda tu pun masuk tangan dia ke dalam baju Hafizal dan raba belakang dia yang tegap tu. “ Fuh….tegap badan ko budak sial…mesti ayah pukimak ko bagi ko duit gi gym dapat badan best macam ni kan?” “Err….tak tuan” kata Hafizal ketakutan. Polis yang tua pun ke depan dan angkat baju Hafizal, lantas menanggalkannya. Hafizal pun angkat tangan dia menampakkan bulu ketiak dia yang lebat, hitam dan seksi. “Weh anjing, aku tak suruh ko bole angkat tangan ko!!!” Gertak polis yang tua tu. Dia pun buang baju Hafizal dan kembali menghadap Hafizal. “Tengok depan budak!” Gertaknya. Hafizal pun angkat muka dia yang berpeluh ke depan dan ternampak bentuk batang pelir yang tebal dan keras dalam seluar ketat polis yang tua tu. Pelir polis tu menghadap ke bawah. Kamarul dapat agak, walaupun baru separuh tegang, panjang dia dah 8 inci. “Ko suka apa yang ko Nampak budak sial?” Tanya polis tu. Hafizal Cuma berdengus saja. Polis yang muda sikit pun berdiri tegak belakang Hafizal. Batang pelir dia dah tegang abis dan benjolan seluar dia dah mangancam abis. “Bro, aku kena selongkar budak jantan ni habis habisan la” dia kata. Polis yang tua pun angguk dan mula meraba batang pelir dia yang panjang. Polis Terengganu pun meraba balik atas bontot Hafizal untuk masa yang lama… pastu dia genggam kedua belah bontot Hafizal dengan kuat dan dengan perlahan-lahan membukak lubang bontot keramat Hafizal “Aku rasa kena tgk betul-betul ni”ujarnya. Dia pun mencangkung, dan kelihatan bontot pejal Hafizal yang putih melepak….bontot jantan, penuh basah dengan peluh. Polis muda tu pun mula meniup dengan perlahan ke celah bontot Hafizal. Hafizal terkejut. Polis tu pun bukak celah bontot Hafizal untuk tengok lubang bontot Hafizal dengan lebih dekat. Kamarul boleh Nampak lurah bontot jantan abang kandung doa sendiri, lubangnya basah penuh dengan peluh jantan tapi licin je. Lubang bontot jantan Hafizal seakan akan mengemut setiap kali polis muda tu meniup kea rah lubang bontot tu. Kat depan kepala Hafizal lak, polis yang tua tu bukak zipper seluar dia. Nampak spender putih polis tu, batang pelir Nampak keras panjang. Kepala butoh dia Nampak keluar sikit dari spender, merah dan keluar sikit air mazi. Dia pun tarik rambut Hafizal dan tarik kepala dia ke depan. “Bukak mulut ko pukimak” dia gertak kat hafizal. Hafizal mendengus dan bukak bibir dia yang seksi itu. Polis yang tua tu pun mula merapatkan benjolan spender dia ke mulut Hafizal. Hafizal pun jelir lidah dia keluar dan cuba jilat pelir polis tu melalui spender dia. Tak lama basah spender polis tu dengan air lir Hafizal. Nampak bentuk pelir dia dengan lebih jelas. Kepala butoh dia besar gila dan Nampak urat urat dia timbul habis. Lama kelamaan Hafizal Berjaya menggunakan mulutnya untuk melurutkan spender polis tersebut, menampakkan kotenya yang keras di atas perut six packnya. Polis tu guna satu tangan pegang rambut Hafizal, satu lagi tangan angkat baju polis dia sendiri supaya mulut Hafizal sampai ke batang pelir polis tu. Kamarul bole Nampak dengan jelas segala aksi abang kandungnya sendiri. ‘Ko suka kan?Budak rempit sial” polis tu berbisik. Polis muda Terengganu pulak semakin rapat dengan lubang jantan Hafizal yang licin. Nafas polis jantan yang hangat di lubang jantannya menaikkan nafsu syahwat Hafizal. Kote 5 inci nya keras gila di bawah meja, air mazi meleret kuar. “Mmmmm....”Polis terengganu pun jelirkan lidah dia dengan lembut dekat lubang bontot Hafizal. Hujung lidah dia je yang kena dengan lubang jubur Hafizal. Hafizal terlompat dan mendengus di dalam spender polis yang tua di mana benjolan dia dah disumbatkan dalam mulut Hafizal. Polis muda Terengganu pun dengan lembut menyentuh lubang jubur Hafizal dengan hujung lidah nya berulang kali. Hafizal skang nak usaha merapatkan bontotnya dekat muka polis di belakangnya tapi ditahan oleh kedua-dua polis. “Nak lagi, jantan sial?” Tanya polis yang tua sikit. “A’ah” Hafizal cakap dengan suara yang garau kerana terlalu stim. Mata dia dah jadi kuyu sebab kemaruk dengan bau pelir polis jantan di hadapannya. Polis yang tua pun bergerak ke belakang dan melucutkan spender dia. Nampak kote polis tua tu….tegang gila sampai pusat. Kote dia hitam dan penuh urat. Dia tolak pelir dia dan melantun kat perut 6 pack dia. Dengan ganas dia rapatkan butuh dia dekat lidah Hafizal yang terjelir keluar. Hafizal mendengus kesedapan bila dia terasa air mazi polis tu…meleleh air mazi dia sampai ke bibir Hafizal yang merah seksi tu. Hafizal telan air mazi polis tu, kesedapan lalu menjelirkan lagi lidahnya untuk merasa lagi air mazi. Polis tu pulak tak bagi dia rapat sgt dengan Hafizal. Cukup untuk Hafizal menjelir lidah dia dekat dengan lubang kencing polis tu. Hafizal Cuma tersentuh butoh polis tu dengan lidah dia. Polis Terengganu kat belakang lak semakin dalam menjilat lubang jubur Hafizal. Mula-mula dia letak je hujung lidah dia kat lubang ketat Hafizal, pastu tarik balik. Nafas jantan hangat polis Terengganu tu semakin kuat. Semakin mendengus dia menjilat lubang bontot abang kandung Kamarul ni. Kemudian dia semakin kuat dan laju menjilat. Lidah polis tu semakin dalam mendalami lubang jantan Hafizal. Tak lama pas tu, semua lidah polis tu masuk dalam lubang hangat budak rempit ensem ni. Hafizal tak tahan kesedapan, dia mendengus dan cuba untuk kulum batang polis di depan nya. Polis Terengganu di belakang lantas mendengus dan menggertak “Cukup. Aku nak budak rempit ni telanjang dan kangkang. Aku nak sontot dia SEKARANG!” Dengan kasar dan ganas dia menanggalkan seluar Hafizal sampai habis. Hafizal pun angkat kaki dia dan telanjang bogel di hadapan dua polis yang berpakaian lengkap dan sedang mengambil kesempatan terhadap dirinya. Polis Terengganu pun melutut dan memegang paha Hafizal, kemudian mengangkang Hafizal. Dia mengeluh kesedapan melihat jantan rempit dihadapannya tengah telanjang bogel. Dia pun pegang bontot Hafizal dan terus jilat lubang Hafizal, mengisap lubang keramat jantan rempit ni. Hafizal jadi gila…kote 5 inci dia menegang dan keluar air mazi. Polis yang tua pun x tahan dan kedepan untuk memberi butohnya untuk Hafizal kulum. Hafizal pun dengan termengah mengah mengisap batang polis tu sampai ke pangkal. Polis tua pun mendengus kesedapan bila mulut dan tekak Hafizal yang ketat tu mengulum batangnya. Kamarul bole Nampak bentuk batang polis tu daripada luar mulut abang kandungnya sendiri. Muka Hafizal kemerahan menyedut batang polis tu, penuh dengan peluh menitis di tepi muka dia yang ensem. Hafizal tak peduli apa dah, dia tengah stim dengan batang dan sedut batang tu dengan sepenuh hati. Polis Terengganu pulak x abis2 jilat lubang Hafizal sampai lubang dia dah basah gila. “Bro…sabar.” Ujar polis yang tua sikit. “Kita tak nak budak ni pancut dulu” “Bukan ape….aku tak tahan. Lubang jubur budak rempit sial ni sedap sangat laa” termengah-mengah polis Terengganu kesedapan menjilat lubang jantan. -Bersambung--

{ 5 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Anonymous said...

sambungan kisah ni: kemudian polis terengganu membalikkan badan dan pinggang ramping hafizul berada ditepi sisi meja dan terserlah perut hafizul yang mulus dan putih gebu..polis yg tua menciut air liur bla melihat pusat bersih yg tersembul tiga butir isi pusat didasarnya...polis tua terus menerkam serta menjilat ,menyedut dan menggigit isi pusat hafizul segeram geramnya.. hafizul menggeliat kegelian dan sedikit rasa sakit..namun beliau tidak mampu berbuat apa2 kerana kedua dua tangannya dipegang kuat oleh polis terngganu itu.setelah puas mendera pusat hafizul,polis tua dengan pantas membalik badan hafizul dan punggung menonggeng ke atas meja.. polis tua dengan rakus menghulur batangnya yang panjang dan keras ke arah lubang jubor hafizul...beliau bermain main diluar lubang jubor tersebut perlahan lahan dan mula masuk kedalam lubang jubor seksi hafizul,setalah masuk suku batang,polis tua secara rakus cuba memasukkan kesemua batangnya ke dalam lubang hafizul dan hafizul mula meronta tetapi dipegang erat oleh kedua dua polis tersebut... semakin lama hafizul berasa lemah dan hilang tenaga,polis semakin mengganas sambil jari kirinya menggorek ganas pusat hafizul yg seksi itu dan pusat hafizul sedikit luka akibat aksi ganas polis tua itu... selepas menghenjut selama 10 minit ,polis tua menghemburkan seluruh air maninya kedalam jubor hafizul.. dengan puas polis tua berkata " tak lama lagi buntinglah budak ni mengandung anak aku, he..he..he ". kemudian giliran polis terengganu pula menyetubuhi hafizul....bersambung

Anonymous said...

sambungan lagi.... kamarul yg bersembunyi dapat menyaksikan secara 'live' adegan seks gay polis dengan abangnya.beliau begitu teransang melihat abangnya didera dan diliwat dalam keadaan ganas ..perut comel abangnya diramas ramas oleh polis tua yang masih bernafsu walaupun telah air maninya telah terpancut ke dalam perut hafizul sebentar tadi, kelihatan masih membuli abangnya... hoi!boncetkan perut ko mcm perempuan mengandung 9 bulan!hafizul tersentak dan ternganga ,dalam keadaan lemah,hafizul terpaksa mengikut arahan polis tua tersebut..tetapi lantas ditengking" tak cukup boncet tu,boncetkan lagi! “ lantas satu penampar jepun hinggap di muka hafizul... hafizul terkejut sambil mula menangis kerana terasa pipinya menebal dan telinganya terasa bengang dan pedih...polis tua masih galak membuli perut hafizul sambil menepuk nepuk dan mencekam dengan geram perut kecil hafizul... boonceettttttt kann lagiiii!!!!!!! hafizul dalam keadaan lemah cuba membuncitkan perutnya sebuncit buncit yang termampu... kamarul dapat melihat dengan jelas perut abangnya yang sengaja dibuncitkan itu membengkak dengan begitu seksi dan mengiurkan setiap lelaki lebih lebih lagi melihat t daging pusatnya tersembul keluar macam puting tetek perempuan dan polis terengganu cuba memainkan peranannya pula, jari jemarinya dengan kasar menggosok gosok perut hafizul sambil sesekali menggentil pusat tersembul hafizul itu...manakala batangnya yang panjang menegang sejak tadi bergetar getar sudah tidak sabar sabar lagi mencari lubang untuk ditujah...polis terengganu segera memaut leher hafizul dari belakang sambil mencium mulut hafizul sambil satu tangan lagi mencengkam pinggang dan perut hafizul...batangnya mula mencari cari sasaran jubor hafizul...kesan dari tujahan mengganas polis tua mengakibatkan lubang jubor hafizul sedikit terkoyak dan longgar dan sedikit terbuka dan ini menyenangkan polis terengganu memenuhi giliran nafsunya meliwat hafizul..hafizul dilanyak secukup cukup nya oleh kedua dua polis itu bersama sama dan pusatnya tak henti henti didera dan disakiti..kamarul tidak menyangka sama sekali bahawa pusat abangnya boleh menaikkan syahwat kedua dua polis tersebut,beliau meraba pusatnya sendiri dan merasakan pusatnya juga lebih seksi jika dibandingkan dengan abangnya..lubang pusatnya terasa daging pusatnya terbelah dua kiri dan kanan, jari kamarul dapat merasai butir butir pusat yang lembut di dasar pusatnya....namun jeritan abangnya membuatnya tersedar dari mengelamun..tiba tiba dilihat abangnya sudah tidak kelihatan lagi dan hanya suaranya sahaja kedengaran menintih rintih kesakitan..kamarul cuba merapatkan diri ke bilik belakang tempat abangnya diratah...setelah beliau rapat jauh ke depan,maka dapatlah beliau melihat dengan jelas bagaimana abangnya digomol ganas dilantai oleh polis terengganu keadaan hafizul menonggeng 'doggy' sambil memaut kuat pinggang hafizal.. polis tua menarik narik rambut hafizal sambil menghulurkan batangnya kemulut hafizal...polis terengganu menghayun bontotnya dengan laju dan rakus membuatkan hafizul menggigil menangis kesakitan dan terseksa. setelah 20 minit melanyak bontot hafizal,badannya meggeletar sambil memeluk kuat dan erat badan hafizul dan melepaskan benih benih pelirnya ke dalam jubor dan terus ke dalam perut hafizul dan hafizul terkulai lemah di lantai bilik tersebut ,kamarul yang sejak tadi menyaksikan bagaimana abangnya bersetubuh dengan kedua dua polis itu terasa teransang yang amat sangat dan terlintas di fikirannya bahawa abangnya mungkin dibebaskan setelah telah berjaya melunaskan hutang atas kesalahannya melalui persetubuhan luar tabii tersebut....sebaik mula melangkah ke pintu hadapan balai untuk keluar,beliau telah ditahan oleh polis berbadan tegap dan besar keturunan singh... polis singh tersebut bertanya kamarul...bersambung lagi..... (maaf pemilik blog,..jangan mare!!!)

faez said...

Nak taw sambungan lagi plez

faez said...

Email kat faezud_din@yahoo.com.my or 0133473979

Anonymous said...

Xde smbgn lg kew?

Internet Advertising Buy Reviews Blog Advertising - Advertise on blogs with SponsoredReviews.com

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri