Pages

Hisap Konek Mat Indon


Aku bosan. Gejala kebosanan yg melampau buat aku takleh duduk diam kat rumah.

Aku baru pindah rumah. Kat Sungai Buloh. Kalau korang pernah pergi Kampung Melayu Sungai Buloh, korang tau ada kawasan tanam bunga-bunga untuk jualan kan? Banyak gila indon-indon kerja kat situ. Ada yang hensem gile, ada yang hancur. Hahaha...

Anyway, ada satu hari tu aku bosan hari malam. Aku pon kuar la. pergi jalan-jalan sorang-sorang menapak. Dalam area pukul 1 pagi la camtu. Aku lalu makmal kesihatan, klinik kesihatan, sampai la kat kawasan bunga tu. Senyap gila. Tak tau kenapa, aku memang suka jalan malam-malam kat tempat sunyi.

Aku berenti jap. Dah puas tgk kawasan tu sambil bayangkan indon yang kerja berpeloh-peloh, sangap aku tak yah cerita la. dah 6 bulan kot tak dapat batang. Aku pon pusing la nak balik. baru 2-3 langkah, kepala aku kena cekup dengan guni. Lepas tu kena usung ntah gi mana. Aku dengan otomatiknya teros meronta. Cuak kot kena bunoh. ish2...

Diorang campak aku kat atas katil. Nasib baik, kalo lantai dah patah gaknya tulang blakang aku. Tiba-tiba aku dengar:

#1: Bukak pakaianmu! 
Aku: Huh? Huh? *terpinga*
#2: Apanya kamu pekak ya? Mari aku bukakan!

Serentak dengan tu, ada banyak tangan tarik-tarik baju aku. baju aku direntap koyak. Seluar aku entah tercampak mana. Guni tadi akhirnya dibuka, aku nampak 3 orang indon berdiri sambil pegang konek mencanak masing-masing. Aku kenal 2 orang je, diorang biasa kerja kat kawasan bunga tu. Aku masih lagi blur.

#2: Ayuh, hisap butuhku!

Kepala aku ditarik ke batang terdekat. Aku ibarat orang sangap disorong batang, aku terus kolom. Batang dia panjang, tapi tak tebal sangat. dalam 8" kot. Tengah seronok kolom tu, aku rasa bontot aku geli. rupanya ada sorang lagi tengah jilat bontot. kote aku lak kena hisap dengan mamat lain. Aku memang fully occupied la masa tu.

Tengah syok macam tu, tiba-tiba aku rasa benda keras kat lubang aku. Dengan sekali tolak, mamat kat bontot aku terus benamkan batang tebal dia. Aku punya la terkejut sampai tersedak batang dalam mulut. Mata dah merah berair dah. Aku tahan je. Adegan sorong tarik bermula. Aku kena fuck depan blakang. sambil sorang lagi kolom batang aku. Ah...memang nikmat gila.

Tiba-tiba mamat yang fuck mulut aku tu tolak batang dia dalam-dalam. berdas-das air mani dia masuk terus ke perut aku. Lepas tu, dia keluarkan, suruh aku jilat bersih. Air mani dia pahit sket. Merokok kot? hahaha.... Giliran orang belakang pula. Dia menggigil-gigil kat blakang, sambil aku terasa panas dalam bontot aku. Memang nikmat.. Lepas tu diorang telentang kan aku, sambil amek turn fuck aku. Aku dah sampai lost count braper kali dah aku kena fuck. Diorang memang kuat sex, macam kuda. Batang tak turun-turun. Bontot aku memang dah penoh dengan air mani diorang je. Ah.. sronoknya...

Lepas berjam-jam fuck, salah sorang dari diorang amek cawan. dia suruh aku menyangkong atas cawan tu, kasi semua air mani tu masuk dalam cawan. lepas dapat dalam setengah cawan, dia suruh kitorang semua minum sket. Habis licin cawan tu diorang tala. Memang kinky gila la diorang. Bontot aku dah abes merah-merah dah. Jalan pun kengkang dah. Diorang pesan lepas bontot aku sehat datang la lagi. Haha...tunggu bontot sehat? no way. confirm aku datang esoknya!

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri