Pages

Hisap batang member str8


Pada pertengahan bulan lalu,aku bersama tiga lagi members aku telah ke Johor untuk menghadiri suatu jemputan Pertunangan salah seorang member kat kerja aku.Majlis itu diadakan dirumah orang tuanya yang tinggal di Plentong,Johor.Jemputan itu diadakan pada hari sabtu dan kami pun berempat menaiki sebuah kereta members aku untuk kesana.Oleh kerana kami tidak bercadang untuk bermalam disana,jadi kami pun tidak membawa apa-apa kesana hanya sehelai sepinggang aje. Jadi,kami pun telah bertolak pada jam 9.00 pagi menerusi Jalan Highway terus keJohor.Cuaca pada pagi tu agak baik,panas dan berangin.Aku duduk depan sebelah Salim,pemandu dan yang ampunya kereta ni,dan dibelakang dua orang lagi members aku Jefri dan Salleh.

Sebelum pergi,salim dan pun pergi overhaul keretanya dan gerenti semua akan OK katanya. Tiba di Macap,Jam 11.00 pagi,kami berhenti Minum dan berehat sekejap lebih kurang setengah Jam sebelum meneruskan perjalanan kami langsung terus ke Johor. Setelah 2 jam perjalanan melalui Highway,akhirnya kami pun sampai ketempat yg dituju.Kami sampai tempat Jam 1.00 petang dan disambut oleh member aku Maksum serta ahli keluarganya.Ramai jugak sanak saudaranya datang pada hari tu.Cuaca hari tu agak panas,jadi kami pun duduk bersembang diluar rumahnya.Majlis pertunangannya akan berlangsung dirumah sebelah perempuan Jam 4.00 petang di Taman Perling,JB.Setelah duduk berehat,kami dijemput kedalam untuk makan.

Oleh kerana kami semua belum makan,apalagi,kami pun masuk kerumahnya dan terus makan yang dihidangkan.Masakan Kampung,sambal tempoyak ikan masin,kari ikan masin serta lauk pauk kampung yang di hidangkan kepada kami.Sungguh selera lagi kami makan dengan masakan kampung yang dah lama kami semua tak makan. Selesai aje kami makan,kami pun keluar kerana para jemputan sudah ramai yang dah datang.Rumah makin penuh sesak dengan sahabat handai serta kaum kerabatnya.Kami berempat diajak nanti kerumah sebelah perempuan dimana majlis tersebut akan diadakan.Pada mulanya kami agak keberatan untuk mengikut rombongan kesana.

Tapi oleh kerana atas desakan tuan rumah dan jugak member aku sendiri,akhirnya kami setuju mengikut rombongan sebelah lelaki kerumah pihak perempuan dengan menaiki bas khas yang disewa untuk kesana. Setelah balik dari rumah perempuan,kami pun minta diri untuk pulang kerana Jam dah pukul 7.00 malam dan perjalanan agak jauh takut lambat nanti sampai KL.Setelah bersalaman dengan Tuan rumah dan ahli keluarganya,kami pun beredar dari rumahnya.Rumahnya agak jauh kedalam dan harus menempoh beberapa lorong yang tidak berlampu pada waktu malam.Jadi kami terpaksa cepat-cepat keluar dari laluan kampong tu sebelum hari gelap.Akhirnya kami pun dapat keluar dari lorong-lorong kampung dan terus ikut jalan Highway balik ke KL.

Setelah 1 Jam perjalanan,cuaca yang agak panas pada waktu siang,tiba-tiba bertukar menjadi mendong dengan bunyi guruh berdentum dan kilat sambung menyambung.Keadaan malam tu agak sejuk dengan hujan turun dengan lebatnya.Ketika tu kami baru masih lagi berada di Johor lagi.Salim memandu dengan penuh hati-hati kerana cuaca agak buruk ketika tu dengan hujan turun dengan lebat sekali.Oleh yang demikian,Salim bercadang berhenti berehat kerana perjalanan masih agak jauh lagi dan hujan pun agak lebat.Jadi salim pun terus keluar dari Highway dan keluar mengikut Jalan ke Air Hitam.Selepas melepasi Tol kami terus keluar nak cari tempat berehat apabila dengan tiba-tiba Kereta kami termasuk kedalam lopak yang penuh dengan air.Kereta jadi tersendat dan susah nak bergerak.Keadaan menjadi panik sekejap lebih-lebih lagi dalam keadaan hujan yang lebat dan keadaan yang agak gelap waktu tu.

Salim dengan sedaya upayanya menekan-nekan keretanya supaya bergerak tapi tak jugak keluar dari keadaan yang berlopak itu.Jadi,kami bertiga bercadang untuk keluar dan menolak kereta supaya dapat keluar dari lobang tersebut.Apalagi,kami pun bertiga dengan sepenuh tenaga menolak kereta yang sebelah kanan tayarnya tersendat kedalam lobang yang agak dalam.Tolak punya tolak dengan sepenuh tenaga pun tak berhasil.

Hujan semakin lebat.Baju seluar kami habis semuanya basah kuyup dan kami mengigil kesejukan.Tempat berehat yang kami nak tuju pun nasib baik tak begitu jauh dan didepan nampak beberapa deretan rumah-rumah kedai.Oleh yang demekian,kami pun bercadang untuk berlari keluar dari kereta dan terus ketempat itu.Setelah kunci semua tingkap,kami pun keluar dan terus lari mencari perlindungan di deretan rumah-rumah kedai yang berada tak jauh dari kereta kami yang rosak tu.

Cuaca hari tu amat buruk dengan guruh masih lagi kedengaran dan keadaan agak gelap.Tengok jam dah pukul 9.00 malam.Jadi kami pun terpaksa cari-cari kalau ada rumah-rumah sewa atau hotel-hotel murah yang boleh kita sewa untuk bermalam.

Nak balik macamana,nak naik apa.Nasib kita semua baik,kebetulan ada sebuah rumah rehat atau motel yang terletak disudut sana.Jadi kami pun pergi menyewanya.Oleh kerana kami semua tak bawak duit yang banyak,jadi kami terpaksa sewa satu aje bilik yang sewanya sebanyak 40 ringgit semalam.Nak tak hendak,terpaksa kami sewa.Lalu setelah bayar,kami pun diberi kunci bilik dan terua masuk kebilik.Besar jugak bilik tu,ada dua katil bujang,TV ,air-con dan bilik mandi.

Apalagi,oleh kerana pakaian kami semua basah kuyup,jadi kami pun tanggalkan semua pakaian kami.Yang kami pakai hanyalah spender aje.Keempat-empat kami semua daj macam tarzan.Kami semua tak bawak pakaian yang ada hanyalah selimut dan tuala,itupun cuma dua tuala aje.Jadi terpaksa kami semua berlenggeng aje nak tunggukan pakaian kami semua kering.Jefri yang pertama pergi mandi dulu dan kami yang lain duduk dikatil sambil tengok TV sambil hisap rokok untuk menahan kesejukan.Hujan semakin lebat nampaknya.

Sebenarnya inilah pertama kali aku nampak member-member aku dalam keadaan yang begini.Bila semua dah menyayangkan body masing-masing,satu-satu nampak macam bodybuilder,lebih-lebih lagi si Jeffri dan si Salim.Nampak bentuk badan mereka yang agak macho,lebih-labih lagi dengan hanya pakai spender aje.Jeffri memakai spender color merah sementara salim pulak pakai spender color orange.Dan siSalleh pulak pakai spender color putih,nampak bentuk batangnya yang separuh tegang tu tapi agak panjang parking sebelah kanan.

Oleh kerana,cuaca sejuk dan rasa agak lapar,kami terpaksa talipon buat tempahan makanan ringan seperti mee maggi dan air panas untuk memanaskan badan.Dan bila makanan tu sampai.Si Salleh dan Salim terpaksa masuk dalam selimut.Aku sebelum bukak pintu,sempat tengok dulu,siapa yang menghantarnya.Kalau lelaki tak kisahlah,tapi kalau perempuan,terpaksa cari tuala.Nasib baik yang hantar budak lelaki melayu.Dan bila pintu terbukak,dia agak terkejut dan tersenyum kat aku apabila aku hanya memakai spender.Lalu aku katakan yang baju semua basah kuyup.Dia pun fahan dan terus meletakkan makanan tersebut diatas meja lalu beredar.

Lepas kami semua makan dan mandi,Aku tengok Salim dan salleh,masing-masing dah mengantuk dan agak penat,lalu diaorang pun tertelap di satu katil disebelah hujung,manakala aku dan jefri sedang duduk tengok TV.Jam dah pukul 11.30 malam.Sambil hisap rokok kami berdua duduk dikatil sebelah.Kami duduk sebelah menyebelah dan kaki kami masuk dalam selimut untuk tahan sejuk.

Sedang asyik tengok TV,tiba-tiba jefri bersuara,cuaca macam ni,kalau ada perempuan kan syiok!boleh panaskan badan aku ni,tangannya tiba-tiba merayau-rayau kepeha aku dan terus kekelengkang aku tapi aku biarkan aje.Apasal!kau sejuk,nak aku panaskan.Kalau nak marilah,aku serviskan kau,kata aku saja nak kacau dia.Kau nak buat apa,belalai.lainlah perempuan,sekurangnya boleha dapat main atau hisap konek aku yang dah tegang ni,jawabnya.Dengan selamba,tangan aku pun terus meraba-raba bonjolan di spendernya.

Batangnya dah pun stim menegang dalam spendernya.Ada terkeluar sikit kepala koneknya dari spender jenis tanga tu.Dia tiba-tiba jadi penik sekejap dan tengok muka aku.Tiba-tiba,aku berbisik kat dia,Kalau dah tak tahan sangat marilah,kita masuk bilik mandi,kataku sambil keluarkan batang koneknya dari celah spendernya lalu mengurut-urutnya.Dia nampaknya gelisah dan mengeluh apabila batang koneknya aku belai tapi tetap masih dalam selimut supaya tak nampak orang yang disebelah nanti.Lalu dengan tak banyak banyak,Jefri pun bangun dari katil sambil memasukkan koneknya dari spendernya dan terus ke bilik air.Aku pun mengikutnya dari belakang.

Setelah kami berdua masuk,pintu pun kami kunci.Nampaknya members kita yang lagi dua tu,dah betul-betul pengsan,dah penat sangatlah tu,bisik aku kat jefri.Jefri dengan tenang berdiri ditepi menunggu reaksi aku.Lalu,aku pun dengan perlahan melurutkan spendernya kebawah dan terus mencekup batang koneknya dan mengurut-urutnya.Jafri seakan tak percaya tengok aku buat macam tu,lebih-lebih lagi bila aku sumbatkan batang koneknya kemulut aku dan terus mengisapnya.Dia menggeliat semacam dan mendengus serta mengerang kesedapan bila aku menjilat-jilat kepala takoknya dengan lidah aku.Kedua-dua buah pelirnya aku kulum buat dia tak tentu arah mengerang macam budak kecil.Dia yang belum lagi kawin,mungkin pengalaman batang konek kena hisap agak menghairankan,lebih-lebih lagi yang menghisapnya member sekerjanya.Mungkin dia tak sangka yang aku boleh buat kerja-kerja macamni.Kerana ditempat kerja,kami jarang berbual tentang hal-hal dan bab sex.

Setelah lebih kurang 15 minit aku kerjakan batang koneknya dengan asyiknya,kasi dia betul-betul tak boleh tahan,at last!dia pun pancutkan airmaninay dengan deras sekali macam air terjun terus ke badan aku.Setelah memuntahkan airmaninya,dia duduk dimangkok tandas keletihan.Batang konek yang dari tadi gelisah mintak di keluarkan laharnya,akhirnya aku keluarkan dan terus melancapnya dengan ligatnya depan jefri.

Dia hanya duduk melihat gelagat aku melancapkan batang konek aku dengan ghairahnya.Ternyata walaupun jefri mempunyai susuk badan dan agak tegap tapi batang koneknya kalau nak dibandingkan dengan konek aku agak kecil sedikit,tapi agak gemuk sikit.Lepas membersihkan sisa-sisa airmani yang terpancut tadi,lalu kami pun dengan perlahan keluar dan terus baring dikatil.Aku dengan jefri terpaksa kongsi satu katil.

Aku sempat berbisik dengan jefri supaya merahsiakan akan hal tersebut dari orang lain.Jefri hanya tersenyum dan sempat mengapit batang konek aku dengan pehanya.Lepas tu kami pun berdua terus tidur. Keesokkan harinya,kami pun bangun dan bersiap-siap untuk check-out dan lepas tu langsung ketempat kereta salim yang tersadai ditepi jalan.Cuaca pun agak cerah pagi tu dan dengan segera kami berempat menolak keluar kereta tu dari lobang dan terus beredar dari tempat tu.

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri