Pages

Abang Fasi

University aku menyertai satu kursus perkhemahan disebuah hutan simpan di Pahang selama seminggu. Seramai 60 org pelajar dari pelbagai university dan hanya 3 org saja dipilih dari setiap IPTA dan IPTS sebagai wakil. Aku antara yg terpilih didalam kursus tersebut. Pada hari pertama mendaftar kami dibahagikan kepada 10 kumpulan dimana setiap kumpulan ada 6 org peserta pelbagai jantina. Aku diletakkan dibawah 2 org fasilitator dari pertubuhan rakan muda. Abg fasilitator itu seorg lelaki yg tegap dan bekerja sebagai guru disebuah sekolah di Pahang. Umurnya 26 tahun dan belum berkahwin. Namanya Azman dan bermuka nakal seperti seorg playboy. Mukanya yg macho mudah membuatkan wanita tertawan padanya. Pada mulanya aku berminat padanya, tp gayanya yg poyo dan bercakap agak sombong menyebabkan aku meluat melihatnya. Manakala kakak fasilitator amat ramah, lemah lembut  dan manis membuatkan kami berasa senang dgnnya. kami kemudian disuruh mendirikan khemah dan aku memilih untuk mendirikannya disebalik pokok yg besar dan teduh. Dalam khemah tersebut hanya memuatkan tiga org sahaja. Kami kemudian diberi tanggungjawab kumpulan seperti biasa dan meneruskan perjalanan kursus tersebut. Pada hari kedua nasibku amat malang apabila aku tergelincir dan kakiku terseliuh. Oleh kerana aku berada dipedalaman dan susah untuk dibawa kehospital, aku diberi rawatan biasa oleh seorg doctor yg ditugaskan merawat kami. Aku disuruh berehat di khemahku. Ketika aku berehat dikhemah, abg azman selalu melawat aku dan menemani aku ketika mereka menjalankan aktiviti.




Pada malam kedua, abg fasilitator dtg ke khemahku untuk menemani aku. Biasanya waktu malam lampu gasoline akan dipadamkan untuk menjimatkan kos minyak. Hanya dewan berkumpul sahaja di letakkan lampu tersebut manakala khemah2 dimatikan lampu tersebut. Lagipun pada malam itu semua pelajar termasuk fasilitator akan menyertai konvoi mendaki bukit selama 2 hari. Hanya aku dan abg azman ditugaskan untuk duduk di khemah sambil menjaga khemah serta menemani aku. Malam itu abg azman banyak bertanya dan menceritakn pengalamannya menjadi fasi kpd sekolah2 dan university. Aku amat seronok mendengar cerita dari abg azman. Kemudian hubungan kami bertambah baik pada malam itu. Entah kenapa kami kemudian berbual2 lucah dan bergurau2 lucah menyebabkan aku menjdi stim. Seluar track aku yg ketat menampakkan bonjolan ditengah2 menandakan aku stim. Abg azman ternampak bonjolan tersebut dan bergurau2 dgnku ingin melihat btgku. Dia mengatakan btgku kelihatan besar dan menanyakan rahsia untuk membesarkan btg. Aku hanya tergelak, dia kemudiannya menyentuh btgku, bertambahla stim aku padanya, dia kemudian meminta kebenaran untuk melihat btgku. Dibwah samar2 cahaya lampu gasoline diluar khemah, aku melihat tgnnya ligat menyenyuh seluarku dan membuka seluar track serta seluar dalamku menampakkan btgku tercacak keluar. Dia memuji btgku yg besar dan kemudian meramas2 btgku sambil melancapkan btgku. Aku hany senyap tidak berbuat apa2, abg azman kemudian membuka seluarnya dan menunjukkan btgnya yg sudah terpacak, tidak kurang hebatnya juga btg abg azman, sesuai dgn mukannya yg nakal dan ganas. Aku kemudian memegang btgnya, dan terus menjilat2 kepala btgnya. Sudah tidak tertahan lagi aku menanggung nafsu yg membuak2 ini. Aku kemudian menghisap btgnya dan dia menjolok2 masuk kekerongkongku sambil mendengus keenakan. Kemudian btgku dikocak2 dgn enak sekali oleh abg azman. Sekali sekala aku menjilat2 serta menghisap2 putingnya yg licin tanpa bulu. Mungkin baru dicukur oleh abg azman. Aku menikmati setiap saat bersama dgnnya. Abg azman mengerang kepuasan dan menikmati setiap cara yg aku lakukan. Kemudian abg azman mentelentangkan aku dan terus mengkangkangkan aku. Dia kemudian meludah2 keduburku dan kebtgnya menjadikannya pelincir. Dia kemudian memasukkan btgnya dgn cermat kedalam duburku dan menghayun2 dgn cermat. Aku menjerit dgn keenakkan dan abg azman mengerang keseronokan. Dia kemudian mendayung makin lama makin laju, dan aku menikmati gaya dan gerakan yg dilakukan oleh abg azman. Abg azman kemudian bermain dgn kasar dan aku amat sukakannya. Dia menelentangkan aku, meniarapkan aku kemudian menonggengkan aku sebelum dia memancut keatas mukaku dan aku menjilat2 semua air maninya dikepala btgnya. Aku kemudian menghisap btgnya dan abg azman membantu melancapkan btgku. Malam itu kami tidur dgn puas sambil berpelukan didalam kedinginan malam. Pagi keesokannya, abg azman menyediakan sarapan dan melayan aku bagaikan kekasih. Selepas makan tengahari, kami berasmara bersama. Selama 3 hari 2 malam sepeninggalan semua peserta dan fasilitator kami nikmati keindahan dan kenikmatan bersama didalam khemah. Kami bagaikan berhoneymoon didalam hutan tersebut. Setelah selesai perkhemahan, abg azman setiap minggu datang melawat aku di university kerana jarak antara tempat abg azman dgn university ku hanya 25 km. kami selalu berjumpa dan bermadu asmara bersama2. Aku berasa amat gembira dgn kehadiran abg azman yg prihatin dan menjaga aku dgn baik.


{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri