Pages

AKU DAN SEPUPUKU


Pada suatu malam yang dingin , hujan turun lebat sekali kerana pada masa itu ialah musim tengkujuh di Pantai Timur . Sepupu saya tidak dapat pulang ke rumahnya kerana hujan tidak mahu berhenti ,jadi terpaksalah dia menginap di rumah saya . Saya ketika itu berumur 20 tahun dan dia berumur 17 tahun . Kami berbual-bual sebelum tidur dan lampu sudah dipadamkan hanya lampu di ruang tamu yang belum dipadamkan , jadi bilik saya masih ada cahaya yang samar-samar. Banyak topik yang dibincang termasuklah topik seks. Kami berbual di dalam bilik tidur sambil berbaring di atas katil. Semasa berbincang tentang seks , tangan saya mengosok-gosok pehanya yang banyak bulu itu. Oleh kerana dia tidak membantah tindakan saya itu , tangan saya mengosok sehingga celah kangkangnya dan dia memejam matanya. Tangan saya merayap ke atas sehingga tersentuh batangnya, batangnya sudah keras dan saya mengosok-gosok batangnya yang masih di dalam seluar . Dia meletak tangan kanannya di atas dahinya dan matanya masih lagi pejam. Saya dapat merasakan batangnya keras sekali dan tangan saya secara perlahan-lahan masuk ke dalam seluarnya. Saya dapat merasa batangnya yang keras itu, batangnya boleh tahan juga besarnya. Saya menggunakan tangan
kanan saya untuk menyelak seluarnya ke atas dan tangan kiri saya terus melancap pelirnya. Dia masih juga membisu dan matanya masih tutup rapat . Oleh kerana posisi saya tidak bagus jadi saya turunkan seluarnya sehingga ke pehanya. Jadi sekarang pelirnya berdiri megah dan saya pun melancapnya. Apabila saya nampak air mazinya keluar , saya semakin ghairah.

Saya turunkan kepala saya mendekati pelirnya, saya menggunakan bibir saya mengurut kepala pelirnya yang penuh dengan air mazi. Selepas itu saya menjilat kepala pelirnya dan dia terus mengigil keenakan, saya memasukkan pelirnya ke dalam mulut saya dan saya terus mengulum pelirnya. Walaupun itu pertama kali saya mengulum pelir, saya dapat merasakan dia begitu enjoy dengan tindakan saya itu. Suara keenakan dapatku deng!
ari dari bibirnya, kakinya menjadi kaku dan badannya terangkat-angkat Oleh kerana saya tidak begitu mahir dalam bidang ini, jadi saya terpaksa berhenti sebentar kerana mulut saya berasa kaku. Dia menyuruh saya teruskan, jadi saya terus mengulum pelirnya yang keras itu. Tidak lama selepas itu dia bilang sudah mahu keluar, tetapi saya terus juga mengulumnya. Saya dapat merasakan pelirnya semakin keras dan suara keenakan dari bibirnya semakin kuat. Nasib baik di luar kamar hujan masih lebat, jadi suaranya itu tidak dapat didengari oleh orang lain dan kamar saya pun berada jauh dari kamar orang tua saya. Kuluman saya semakin laju dan nafasnya juga semakin kasar sehingga saya dapat mendengarinya.

Tiba-tiba bunyi “ aaaaaah..........” keluar dari mulutnya. Pancutan air mani yang panas itu di dalam mulut saya,saya terus mengulum pelirnya. Pelirnya memancut air mani beberapa kali dan pelirnya menjadi lembik. Saya pun mengeluarkan pelirnya dari mulut saya yang penuh dengan air mani. Saya menelan semua air maninya, rasanya lazat tetapi hanyir. Saya terus pergi ke bilik mandi untuk membasuh mulut saya dan apabila saya masuk semula ke kamar saya, saya dapati dia sudah memakai seluarnya semula. Jadi kami pun tidur tanpa berkata apa-apa.

Pada keesokan pagi sepupu saya pun pulang ke rumahnya, seperti biasa. Selepas beberapa hari saya ke rumahnya untuk jalan-jalan. Sudah menjadi kebiasaan saya, kalau ke rumahnya, saya akan berbual-bual dengannya di dalam kamarnya yang juga tempat dia study. Ibubapanya tidak ada di rumah kerana pergi kerja, jadi hanya tinggal dia seorang. Ketika saya masuk ke dalam kamarnya, dia sedang membaca buku sambil berbaring di atas katilnya kerana peperiksaan sudah dekat.
Apabila saya masuk ke dalam kamarnya saya pun berbaring dekatnya
sambil membaca majalah yang dibelinya. Dia masih membaca buku untuk peperiksaan esok, jadi saya pun diam sajalah. Selepas puas membaca majalah, tangan saya pun merayap-rayap di atas perutnya, dia tidak membantah tindakan saya. Tangan saya terus merayap ke bawah dan mengosok-gosok pelirnya yang masih di dalam seluar. Pelirnya masih lembik lagi, jadi saya terus mengosok sehingga pelirnya menjadi keras. Dia masih membaca buku tanpa menghirau tindakan saya. Apabila pelirnya menjadi keras saya pun masukkan tangan saya ke dalam seluarnya dan bermain-main dengan pelirnya,saya dapat merasakan bulunya lebat sekali. Saya turunkan seluarnya ke bawah dan pelirnya yang sudah keras itu berdiri tegak. Saya melancap pelirnya perlahan-lahan dan dia masih membaca bukunya. Saya dapat melihat pelirnya dengan jelas,tidak seperti dulu berada di dalam kamar yang lebih gelap. Saya terus melancapkan pelirnya sehingga terkeluar air mazi. Saya pun menggunakan lidah saya menjilat-jilat air mazinya dan saya dapati dia sudah meletak bukunya. Dia memejam matanya dan daripada rauh wajahnya , saya mendapati dia semakin enjoy. Saya menggunakan lidah saya untuk terus menjilat lubang kencing di kepala pelirrnya, badannya
mengigil keenakan. Air mazinya keluar semakin banyak, saya pun mengulum pelirnya secara pelahan-lahan. Bunyi “ eh eh eh ..........” keluar dari mulut,saya pun mengulum semakin laju, dan kedua-dua belah tangannya mengengam erat pada tilam. Bunyi dari mulutnya semakin kuat dan saya semakin ghairah mengulum.

Oleh kerana saya tidak mahu air maninya keluar dengan cepat, jadi saya kulum perlahan-lahan . Selepas itu saya keluarkan pelirnya dari mulut saya dan saya menggunakan lidah saya untuk bermain-main dengan telornya. Tangan saya mengurut pehanya dan dia masih memejam mata. Selepas puas bermain dengan telornya ,saya kembali mengulum pelirnya. Pelirnya semakin keras dan saya mengulumnya semakin laju. Tiba-tiba tangannya memegang kepala saya dengan erat sekali. Punggungnya bergerak keatas dan ke bawah sambil pelirnya menusuk kedalam mulut saya. Saya tidak dapat buat apa-apa kerana kepala saya dipegangnya dan pelirnya menusuk bertubi-tubi ke dalam mulut saya semakin laju. Saya hanya membiarkan walaupun saya
berasa mual mahu muntah. Tiba-tiba pelirnya menusuk dan berhenti,suara “ aaaaaa.......” keluar dari mulutnya, saya dapat merasai air maninya memecut dengan deras ke dalam kerongkong saya.

Punggungnya turun sedikit dan menusuk sekali lagi lalu memecut air maninya ke dalam. Sebanyak tiga kali dia memacut air maninya dan dia melepaskan kepala saya. Saya menelan semua air maninya, pelirnya sudah lembik. Saya menjilat-jilat pelirnya untuk membersihkan sisa-sisa air mani. Dia masih memejam mata, lalu saya memakai balik seluarnya . Dia tidak bergerak lagi disebabkan terlalu letih dengan tindakan tadi. Saya pun pulang ke rumah saya.

Selepas kejadian itu, kami kerap mengulang pembuatan itu bila ada kesempatan. Saya juga pernah menoton filem blue dengan dia di rumah saya. Setiap kali saya akan mengulum pelirnya semasa menoton, dan dia hanya membiarkan. Selepas air maninya memecut, saya akan berhenti dan mengulang lagi bila saya nampak pelirnya keras kembali. Ada kalanya 4 atau 5 kali saya kulum pelirnya sehingga tidak ada air mani yang keluar. Tetapi apa yang menyedihkan, dia tidak pernah menyentuh pelir saya, jadi saya terpaksa buat sendiri.

Sekarang dia telah melanjutkan pelajarannya di Pantai Barat, jadi saya tidak dapat merasa pelirnya lagi. Tetapi tidak apa sebab saya sudah ada gantiannya.!!!!!!!.

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri