Pages

Mau curi besi ya?

Kejadian ni jadi lebih kurang 3 tahun lepas. Sebabkan kejadian ni, aku berubah arah jadi PLU.



Aku biasa2 je. Keterlaluan tinggi, kurus, nerdy and tak la hensem nak banding dengan orang lain. Masa tu umo aku baru 21, still tak pernah buat sex dengan sesapa.



Nak jadikan cerita, aku baru pindah ke kawasan quarters kerajaan. Belakang quarters tu ada kawasan pembinaan tengah rancak bina. Tengah bina kawasan kedai, kalau tak salah. Jadi satu malam tu, aku buat keputusan nak merayau2. Sebabkan quarters tu tengah bandar, jadi macam lagi seronok aku merayau. Dalam pukul 2 pagi aku keluar, menyusur jalan raya sepi. Bila dah rasa letih, aku bergerak balik. Tiba-tiba, aku terdetik nak pergi ke kawasan pembinaan kat belakang. Aku jalan, masuk celah pagar, dan berjalan perlahan-lahan kat kawasan pembinaan tu.



Bangunan tu dah hampir siap, jadi aku masuk dari satu bilik ke satu bilik. Nasib baik bulan terang malam tu, jadi aku boleh nampak jalan samar-samar. Aku masuk dalam salah satu bilik yang ada tingkap. Aku berhenti sekejap nak tengok pemandangan luar.



Tiba-tiba ada satu kain serkup dari atas. Tangan aku serta-merta kena pegang dengan kuat. Orang yang tak dikenali tu mula heboh-heboh. Dia jerit kawan- kawan dia naik atas. Aku dah mula risau. Aku kena heret pergi ke tempat lain, sebelum aku kena ikat dekat tiang paip. Serkup kepala aku dibuka.



Bila mata aku dah biasa dengan keadaan sekitar, aku nampak sekitar 10 orang buruh binaan tengah kerumun sekeliling aku. Masing-masing pegang batang kayu dengan parang. Aku dah cuak. Salah sorang dari buruh tu tarik rambut aku.



“Sialan loe! Mau curi besi ya? Dasar babi!” Tuih! Ludah pekat melekat dekat muka aku. Kawan sebelahnya pula bagi aku tendangan padu pada kawasan batang aku. Aku terus terjerit senak. Peliknya, batang aku jadi keras lepas dibuat macam tu. Dari luar seluar, boleh nampak batang aku mencanak.



“Bang, saya tak curik bang. Saya saja jalan-jalan je. Tengok saya mana ada bawak barang apa-apa dengan saya bang.”



Buruh-buruh tu terdiam sekejap. Diorang saling berpandangan. Salah seorang dari buruh tu bisik pada ketuanya tadi. Ketua dia senyum, dan tunduk pada telinga aku. Masa tu aku rasa macam nak pengsan sebab takut sangat.



“Loe homo ya? Kami ni horny banget.”



Puas aku menidakkan. Aku buat sex pun tak pernah, tak pernah aku terpikir nak buat dengan lelaki. Aku meronta-ronta sambil merayu mintak lepas. Diorang saling berbisik-bisik antara satu sama lain. Aku dah kecut dah. Biar benar aku nak kena dengan diorang semua ni. Boleh mati.
Ketuanya tadi keluarkan pisau belati dari celah seluar. Dia tarik baju aku, pastu terus cantas kasi aku tak berbaju. Dia buat lagi sampai la aku bogel dah. Aku dah terketar-ketar takut. Tapi batang aku dah keras gila. Air mazi meleleh-leleh turun dari batang aku. Ketua tadi turun, pegang batang aku kuat-kuat. Dia sorong atas bawah, kasi aku makin stim. Kepala aku dah naik air. Ketua tadi jentik batang aku.



“Dasar homo!”


Ketua tadi kemudiannya tampar muka aku. Aku buka mulut untuk jerit, dia terus sodokkan batang dia. Batang dia besar gila, dah macam besar botol sos. Bila kena gigi sikit, dia tarik rambut aku. Sampai satu tahap, dia cuba masukkan semua batang dia dalam tekak aku. Aku nak termuntah, tapi dia tetap buat berkali-kali. Aku cuba sedaya upaya untuk tak lemas.



Sementara tu, banyak tangan-tangan lain mula sentuh badan aku. Ada pegang batang, ada pegang bontot, ada yang cuba korek-korek jubo aku. Aku kemut kasi ketat. Tangan tu tadi tekan masuk kuat-kuat. Nyaris aku nak jerit. Ketua pula tadi keluarkan batang dia dari mulut aku. Kena kulum batang tak sunat ada bau ngan rasa pelik. Pastinya, aku suka dengan rasa dalam mulut aku masa tu.



Aku rasa ada jari basah mencucuk-cucuk lubang aku. Sementara tu, ada bangla berdiri depan aku dengan batang berair-air dengan air mazi dari celah kulup. Aku tak tahu kenapa, masa tu aku terus buka mulut and mula kulum macam orang expert. Tangan basah kat lubang aku tu mula bertindak nakal. Dari satu jari, masuk kedua, sampai ketiga. Masa tu aku dah tertonggeng sedap.



Tiba-tiba, tangan basah tu tadi diganti dengan benda keras. Ketua tadi terus masukkan batang dia sekali tolak sampai ke hujung. Sakitnya buat aku rasa macam kena koyak dua. Batang dia berdenyut-denyut dalam lubang aku. Dia tak tunggu sakit aku hilang, dia terus lanyak lubang aku macam pantat perempuan. Sikit punya laju dia bantai. Aku mula-mula berair mata tahan sakit, tapi makin lama, aku makin enjoy ada batang dalam lubang. Dalam 10 minit, aku dah menonggeng macam perempuan gatal, mintak jubo aku ditarah lagi kuat. Ketua tu dah perasan perubahan aku, dia kerjakan lagi kuat. Dalam 15 minit macam tu, batang dia terasa makin tebal. Dia pun dah resah gelisah dekat atas aku. Dia tekan batang dia dalam-dalam, and aku terasa air mani dia memancut-mancut masuk dalam lubang aku. Terasa panasnya perut aku masa tu. Dia keluarkan batang dia, dan terduduk dekat satu sudut.



Lepas dari tu, aku kena lanyak satu persatu. Sorang demi sorang menjubokan aku masa tu, sampai matahari keluar. Air mani dah meleleh-leleh keluar dari lubang aku, mulut aku dah bergelen-gelen air mani masuk perut. Aku rasa aku dah layan lebih dari 10 lelaki. Sebelum aku balik, ketua tu datang semula, cium mulut aku dengan kasar, and sumbat batang dia dalam mulut aku. Last sekali dia pancut dalam mulut aku, suruh aku telan. Untuk kenangan katanya.
Pastinya, sejak tu, aku sentiasa nak ulang kena gangbang. Ah masyuk~


{ 5 comments... Skip ke Kotak Komentar }

aakifmifzal said...

Cantik pic kote tu... dh minta izin tuan nye ke...

all about men said...

ko kenal ke tuan empunya? kalo kenal ckp la aku pakai. aku rembat dlm blog hindon

kawantuanpunyagambar said...

aku kenal tuan punya.. kalau boleh tukar la gmbr lain.. btw ko amik kt blog hindon mne?

all about men said...

ko kenal ke? aku delete yg ni. ko search je kat google kontol banyak kuar. pilih je

kawantuanpunyagambar said...

thanks bro =)

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri