Pages

Polis

Pada suatu hari, aku dan kawan2 ke Bandar untuk membeli barang. Jarak antara Bandar dgn tempat aku tggl ialah 10km. dalam perjalanan pulang dari Bandar, ada roadblock dijalan utama. Kereta kami disekat dan disuruh ketepi. Aku berasa amat cuak kerana setahu aku kereta yang aku bawa mempunyai dokumen2 yg mencukupi. Seorg polis muda dalam lingkungan pertengahan 30an menyoal aku beberapa soalan dan menyatakan kereta yg aku bawa dilaporkan kereta curi. Aku benar2 terkejut kerana setahu aku kereta yang aku bawa baru dibeli dan bapaku adalah pembeli pertama dari pusat jualan kereta. Mereka pada mulanya ingin menyita kereta aku, tapi setelah aku beberapa kali merayu2 dan membahaskan bukti yg kukuh kepada pihak polis itu adalah keretaku, dia kemudian meminta nombor telefon dan akan menghubungi aku jika ada apa2 masaalah. Aku kemudian berasa amat lega kerana dilepaskan dari roadblock tersebut. Aku terus menelefon ayah dan menceritakan apa yg berlaku. Ayahku menyuruh aku bersabar dan mungkin itu adalah kesilapan teknikal. Pada malam minggu aku dipanggil oleh polis tersebut untuk berjumpa. Aku pergi kesebuah restoran seperti yg disuruh oleh polis tersebut. Aku pergi seorg diri kerana kawan2ku semua sibuk dgn aktiviti dorg. Aku begitu cuak kerana takut kereta ku ditahan. Aku kemudian berjumpa dgn seorg pegawai polis. Dia kemudian meminta maaf atas kesilapan pihak polis kerana menuduh aku membawa kereta curi. Selepas itu polis yg bernama zafran meminta membelanja aku makan. Aku menceritakan kepadanya bertapa takutnya aku dituduh sebegitu. Dia berkali2 meminta maaf. Setelah selesai makan aku meminta diri dan terus menelefon ayah menceritakan perkara tersebut. Ayah berasa agak marah juga dgn tuduhan polis tersebut tetapi dia menenangkan aku.




Seminggu kemudian aku mendapat sms dari polis yg bernama zafran mengajak aku keluar minum dan makan. Pada mulanya aku berasa agak malas untuk keluar melepak dgnnya tapi kerana berfikir mungkin aku boleh gunakannya jika ada sesuatu yg berlaku atau disaman. Aku keluar melepak dgnnya dan kami bercerita ttg diri masing2. Selepas itu hampir setiap minggu aku keluar dgnnya dan kami menjadi amat rapat. Kerana dia tggl bersendirian dirumah sewa, aku selalu melepak dirumahnya dan menonton tv serta video dirumahnya. Kami selalu lepak bersama hinggala pada suatu malam kami menonton cerita lucah bersama. Ketika menonton dipertengahan cd, zafran tanpa segan silu mengeluarkan batangnya dan melancap didepanku. Aku terkejut dgn tindakannya, dan kemudian dia mengajak aku melancap bersama2. Aku menolak dan hnya melihat dia melancap. Tiap kali kami menonton citer lucah dan dia akan melancap seperti biasa. Kerana aku sudah terbiasa dgnnya aku pun melancap bersam2 dgnnya. Kemudian setelah dia dgn aku terbiasa melancap, dia ajak aku untuk membantu aku melancap. Mulanya aku menolak tapi dia terus memjuk2 dgn kata2 yg manis. Lama kelamaan aku termakan pujuk rayunya dan terus membenarkan dia mengocak2 btgku. Sebelah kanan tgnnya memegang erat btgku dan sebelah kirinya memegang btgnya. Aku memejamkan mata membayangkan sex bersama seorg wanita hinggala aku terasa btgku seperti diisap dan dijilat2. Aku tersedar dan melihat dia menjilat2 dan menghisap btgku yg sudah meleleh air mazi dr kepala hingga kepangkal. Mulanya aku menolak keinginan dia, tetapi dia memegang erat btgku hingga aku tidak dapat berbuat apa2. Dia terus meneruskan kocakan dan hisapan kebtgku. Aku kemudian berasa seronok dan melayan saja apa yg dilakukannya. Aku kemudian memancut dan pancutan itu ditahan dgn mulutnya. Dia menjilat2 dan meminum air maniku. Dia kemudian melancap mengeluarkan air maninya juga. Selepas itu hampir setiap kali kami menonton cerita lucah aku akan dilancap olehnya. Dan dia memujuk aku melakukan perkara yg sama seperti dia lakukan kepada aku. Pada mulanya aku enggan tapi lama kelamaan aku akur juga dgnnya dan cuba menjilat2 btgnya. Btgnya kering tanpa air mazi keluar walaupun kepala btgnya besar seperti buah laici. Btgnya juga berbentuk seperti cendawan tegap dan licin. Aku dgn geli dan loya2 menjilat2 juga ambil hati. Dia kemudian terus menyuakan kedalam mulutku dan mengocak2 kedalam mulutku. Aku berasa hendak muntah kadang2 tercekik apabila btgnya yg besar itu dimasukkan dlm tekakku. Dia terus mengocak2 dan aku berasa seperti sedang memasukkan plastic yg lembik kedalam mulut. Aku menahan kocakan itu hingga dia menghamburkan air maninya yg hanyir pekat diluar mulutku. Aku berasa hendak muntah dan aku tahan saja. Dia kelihatan amat puas kemudian kami selalu melakukan perkara tersebut. Aku bagaikan sudah terbiasa dgn hubungan itu dan berasa seronok dgn gaya 69 yg diperkenalkan. Kami bersama2 rasa puas dan nikmat ketika melakukannya. Selepas itu aku mula belajar darinya melakukan oral sex seperti kissing, jilat puting dan lain2 lagi. Kami kemudian bermanja2 sambil berpelukan selepas puas memancut. Hubungan aku dgnnya hanya bertahan selama 1 tahun lebih mungkin kerana aku enggang melakukan sex berat seperti doggy style dan lain2 lagi. Walaupun hanya oral sex dan kissing, aku bahagia dgn keadaan itu dan walaupun tidak melakukan hubungan meliwat. Kini aku sering bermanja2 dgn kawan karibku yg juga PLU dan kami hanya membuat hubungan sex ringan saja.



{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri