Pages

2 HARI NGOMOL IZWAN


aku kenal izuwan dah kira 3 bulan, tapi through chat ajer.Kami tak pernah jumpa. Tapi ader lar beberapa gambar dia mms ke handphone aku dan hantar ke email aku yang aku boleh confirm taste aku budak remaja ni yang belum pun cecah 21 lagi. Body kurus dan langsing, bontot licin dan cock yang dalam 6inci tapi bengkok ke bawah.
Izuwan ada dating kl sekali masa interview untuk degree program tapi aku tak sempat jumpa dia so..plan aku untuk menikmati tubuh cantik izuwan tak kesampai hari tu. Akhirnya dalam bulan tujuh aku pun plan trip ke melaka dan ajak izuwan turun sana. Macam yang dijanjikan aku sampai area melaka jam 12 lebih tengah hari dan izuwan dah pun sampai di melaka sentral. So aku pun drive cari melaka sentral. Akhirnya jumpa dan oleh sebab aku first time area sana aku tunggu kat stesen minyak berdekatan dan zuwan aku suruh datang ke kereta ajer.. aku pun tak kenal sangat rupa dia.. maklum ler hanya tengok gambar ajer..kadang kadang bila tengok real namapak lain lak.

Tak lama seorang buda remaja pakai t shirt putih dengan jeans biru,berkasut converse cokelat merapati aku.. sah aku agakdia budaknya sebab ada mirip rupa yang aku pernah tengok dalam e mail. Agak rendah budaknya dalam 163cm, berat dalam 45kg dan memang kurus. Dia terus aku ajak masuk ke-kereta dan as usualsalam perkenalan dulu dan terus aku drive ke arah pengkalan balak. Sebab aku dah tempah bilik kat sana. Semasa perjalanan aku jeling jeling kat budak pontian ni, memang cute and kecik size badan dia macam budak form five ajer kalau tengok. Aku take time sebab perjalanan agak jauh jugak dari melaka sentral. Aku singgah jap kat tepi pantai klebang untuk lunch dan izuwan hanya minum sebab kata dia , dah makan tadi masa sampai di bus stand. So aku makan sorang sorang dan aku tengok budak bottom ni asyik tengok kat aku jer.. aku pun Tanya kenapa.. abang tak der bf lagi ker ? tanya izuwan aku hanya diam dan jawab.. Tanya benda lain lah sebab I dun like to talk about gay love balas aku. Aku gurau dengan dia Tanya lah abang suka main macam mana ker..or abang punya konek tahan lama tak..hehe, izuwan nampak malu bila aku gurau macam tu. Lepas tu aku baru tahu yang dia baru main dua kali, sekali masa form four kena dengan rakan sehostel dan sekali kat U dengan course mate dier… erm patut ler..nampak macam tak berapa biasa jer budak ni masa jumpa kau tadi fikir ku..dalam fikiran aku mulalah bayangkan lubang jubur dia mesti masih sempit lagi nih.. dan batang aku mula menegang bila fikirkan adegan panas aku nanti dengan budak ni sepanjang hari sabtu dan ahad ni..hehe.

Kami memulakan perjalanan menuju kem trendak dan masa drive kali ni aku pegang tangan izuwan dan membelainya sambil memandu dan bila ada response aku letakkan atas bonjolan jeans loggar aku dan aku yang selalu pakai seluar sagging dengan mudah menolak masuk tangan izuwan kedalam jeans aku dan izuwan tanpa teragak agak terus ajer meramas konek aku yang dah hampir tegang dalam seluar aku.. dia hanya menjeling gian sambil tangan dia melakukan apa yang budak gay suka lakukan kepada batang jantan.

Aku biarkan dia ramas sampai aku meleleh precum atas tangan dia dan boxer aku dah terasa basah dengan precum..aku suruh izuwan jilat pre-cum aku dan dia menurut ajer tanpa banyak cakap.. aku mula lah naik nafsu bila melihat budak ni tengah jilat precum aku yang melekat kat celahan jari dia.. nasib baik tak lama lepas tu sampai dah kat hotel. Tanpa buang masa aku terus amik kunci dan terus ke bilik 108 dan kami berdua masuk. Aku letak beg dah peluk izuwan dan aku kata aku letih nak baring dulu bagi hilang letih.. izuwan menurut ajer apa yang aku suruh.. kami berbual sebentar sambil aku letakkan kepala izuwan atas dada aku dan dia dah mula suka mengusap dada dan putting tetek aku pulak… aku selalu pergi swimming so dada aku memang budak bottom suka, izuwan mula mencium halus kat dada aku dan merayap kat area muscle perut aku dan lidah dia bermain dicelah celah otot perut aku. “I like you and your body abang” Izuwan dah mula berkata apa yang dia simpan dalam hati dia fikir ku.. aku hanya senyum dan berkata.. I will make sure I satisfy your young desire adik and I promise this will be the better sex compare to your first and second..ok. .. aku terus cium leher izuwan dan memeluk erat badan kecil dia.. aku dengar dia mendengus sedap dan mula kegelian bila aku mula meraba bahagian pinggang dan terus menyelinap masuk di celahan jeans dan terus masukkan tangan aku ke dalam boxer hitam dia… aku nampak dia dah hayal.. aku perlahan kan pergerakan dan ajak dia mandi…take our time adik..we have more than enough to fuck this whole afternoon, night, tomorrow morning and afternoon. Tak ader apa yang nak diterburu burukan..

Kami mandi sama sama, dan dalam keadaan bogel kami berpeluk dibawah air shower, aku menyabun seluruh badan izuwan dan dia nampak seronpk diperbuat begitu..dan aku bisik kat dia, ada yang lebih seronok lagi…aku segera basuhkan sabun kat badan dia dan terus melutut kat bawah celah kangkang dia dan menjilat telur dia.. bukan main excited budak remaja ni dibuat macam tu..sebaik ajer aku suruh dia tonggeng dengan tangan kat atas toilet dan bontot menghala ke muka aku aku bagi dia jilatan yang bertubi tubi kat celah lubang jubur dia. Yang dicukur rapi..kali ni aku dengar izuwan begitu nikmat dan merintih agak kuat sampai aku kena bukak air shower kuat kuat supaya takut irang yang lalu dekat koridor dengar sebab bilik mandi sebelah dengan koridor..

Aku lakukan beberapa minit dan membiarkan izuwan hanyut dalam nikmat dari jilatan jubur sambil aku sedut dan jolokkan lidah aku ke dalam bukaan kecil lubang merah izuwan yang masih fresh dan bertambah segar bila dalam keadaan basah dalam shower.. Aku jilat telur dia dan memusingkan badan dia lalu menghisap batang izuwan yang bengkok tu..syok jugak hisap batang dia sebab walaupun agak panjang tapi diameter dia agak kecil dengan bengkok kebawah..so senang untuk ditelan semua dalam mulut aku..aku bagi dia syok habis dan izuwan mula bersuara.. abang when are you going to fuck me abang…aku tahu isyarat bottom boy ni yang ingin menyatakan dia dah tak tahan nak jadi mangsa tujahan batang aku.. so aku pun suruh izuwan duduk atas toilet seat cover menghadap aku yang berdiri di depan dia..dan aku angakat kakinya mengangkang ke atas..satau aku sangkutkan kat atas towel rack dan satu lagi aku sangkut dengan shower hose supaya dia tak lenguh mengangkang semasa aku mengerjakan lubang dia.. akumasuk ke bilik amik KY kejap dan datang semula ke bilik air.. izuwan yang sedang menggentel putting tetek dia sendiri kelihatan sangat dahagakan seks… batang dia yang mengeras sejak setengah jam tadi mentafsirkan bagaimana giannya nafsu serakah budak remaja ni… aku jilat sekali lubang bontot izuwan dan kelihatan kakinya terhoyong hayang terbuai buai kegelian dan aku tanpa buang masa sapukan ky kat batang aku tanpa kon dom dan terus ajer mencari posisi tepat ke arah lubang kecil izuwan.

Sekali tekan tak masuk..dua kali tak masuk.. ahhh tiga kali pun rasa tersekat lagi.. aku tak mahu terus menujah degan kuat takut izuwan kesakitan so aku terpaksa jolok dulu jari aku bagi melepaskan contraction pada otot keliling bibir jubur izuwan..bila dah dua jari dapat aku mainkan aku terus ajer menikam masuk dengan satu tikaman..Izuwan menjerit kesakitan dan tangan dia menolak badan aku.. tapi posisi dia yang terkangkang dibawah aku mana mungkin dapat menahan aku dari melakukan serangan nafsu ke lubang jubur dia….tapi aku rileks kejap lah dalam sebaik tujah masuk dan mula menghayun sebaik ajer aku tengok kerutan kat muka izuwan dah mula hilang.. aku terus menghentak agak kasar sedikit dan kini wajah izuwan yang tadi dalam kesakitan dan mula tersenyum malah mula mendengus ahhh ahhh ahhh mengiringi tujahan keluar masuk batang pejal aku…. Memang sedap main tak pakai kondom nih… tapi untuk lubang terpilih ajer lah… aku Cuma fuck bontot izuwan dalm setengah jam dalam toilet sebelum memancut ke dalam mulut dia dan suruh dia telan… memang suka telan air mani budak ni aku suruh telan sikit tapi habis semua di jilat dan diminum nya.. haha..

Aku lapkan izuwan dan ajak dia tidur dulu untuk rehat.. dan aku tak bagi dia pancut dulu sebab aku tak nak dia hilang feel bila terus pancutsebab aku nak bagi dia satu pengalaman pancut yang mesti belumpernah dia rasa sebelum ni and aku tahu dia akan ingat sessi bermain seks dengan aku sebagai satu pengalaman yang dia akan suka dan di kenang.

Kami berdua masuk kedalam selimut dan tidur berdakapan dalam keadaaan bogel dan izuwan tidur atas dada aku sementara aku memeluk leher dia dan kami tidur selama hampit dua jam…

----------------

Aku terjaga setelah tertidur bila terasa tangan Izuwan sedang meraba raba konek aku dalam selimut dan boxer aku pun dah separuh terlondeh... aku hanya tersenyum bila Izuwan menjeling ke arah aku sebaik aku terjaga tidur.. hisaplah.. aku beri green light kat adik bottom aku nih.. tanpa banyak kata Izuwan terus melolos masuk kedalam selimut dan mendapatkan batang aku dan memasukkan kedalam mulut dia.. tu yang best tu kalau bottom aku belum pancut jadi dia gian lebih so senang main banyak kali dengan nikmat.. tu yang aku suka tu... aku tarik selimut ketepi dan izuwan sedang sibuk mengulum dan menghisap lelaki aku dengan rakus.. aku tarik badan izuwan supaya bontot dia merapati karah muka aku dan aku jilat sekeliling waist-band boxer 'diesel' hitam izuwan.. dia makin menyedut kuat bila aku mula menjilat sekitar pinggang dan dabahagian atas lurah jubur dia...

Aku teruskan menjilat dan menggigit lembut butt-cheeks izuwan dari luar boxer dia dan bila dia dah mula mendengus gian aku lucutkan boxer dia dan terus menjilat tepat direkahan lubang bontot remaja yang baru beberapa jam tadi aku kerjakan...masih merah lagi lubang jubur izuwan maybe sebab aku kerjakan agak kasar tadi fikirku...setelah beberapa lama dalam position 69, aku tanya izuwan.. you want me tofuck you... izuwan hanya mengangguk sambil mulut dia masih sibuk melayan batang aku yang dah 100% tegang tu... mulut dia basah dengan lelehan air liur dia bercampur pre cum dari kepala konek aku...he looks so sexy like that...

Kami kiss for awhile dan aku terus mencapai Ky tapi kali ni aku pakai kondom sebab aku nak main lama sikit dan ganas sikit so aku prefer use condom lah... izuwan hanya memerhatikan aku mengenakan kondom tanpa banyak soal dan aku segera suruh dia mencangkung on all fours.. aku nak start dengan doggy fuck dulu... lubang jubur izuwan menanti dengan obedient dan ass remaja ni yang terangkat ke atas aku rapati dan menekan masuk kepala aku.. arghhh... izuwan bersuara tapi dia kelihatan more relax this time.... aku terus saja mencangkung atas badan izuwan dari belakang dan menghayun laju dalam lubang panas budak johor gian ni... slowly aku tekan badan izuwan ke bawah supaya dia meniarap dan aku pun mengikut meniarap atas badan dia dan aku bagi tujahan beberapa minit posisi meniarap.. tapi tak boleh lama sebab aku cepat pancut kalau posisi macam ni.. aku pusingkan badan izuwan menghadap aku tanpa mengeluarkan konek aku dari dalam jubur dia supaya dia boleh rasa batang aku menggerudi sekeliling lubang anus dia yang ketat..haha

aku sangkutkan kaki izuwan atas bahu aku dan aku menolak ke atas sampai izuwan badan izuwan terangkat ke tasa dan rest on his shoulder...dia merengek kuat bila aku buat macam tu.. sedap katanya..i promise you to give you the longest and the best sex.. so i keep my promise bisik aku kepada izuwan dia hanya tersenyum manja bila aku kata macam tu.. dan memang agak lama aku bantai jubur dia dalam posisi macam tu sampai dia menggigil lenguh.... aku restkan dia sekejapdan tukar kondom sebab kondom aku dah lunyai main lama sangat dalam jubur adik aku nih... batang aku memang gian sex.. so takkisah kalau dua tiga jam main tanpa henti.. gerenti tak turun punya. Aku suruh izuwan hiasap batang aku sekejap sebelum aku suruh dia naik atas aku dan aku dukung izuwan. memang ringan budak ni.. tak rasa berat pun dukung dia. Aku suruh dia clamp kan kaki dia kat pinggang aku dan tangan dia peluk rapat leher aku.. sambil batang aku mula mencari lubang izuwan... bila dah masuk aku lambung naik turun izuwan dan dia memang menjerit seronok bila aku buat macam tu.. abang i love you abang... fuck me with your notti cock.. i love it so much.. izuwan dah mula hayal dan akumemang suka bottom yang cakap nasty words masa aku fuck.. dalam 7 minit aku main lubang izuwan sambil mendukung dia..aku bawakan dia ke arah dressing table sebab aku dah lenguh.. aku campakkan badan izuwan atas meja dan aku naik ke tas kerusi dan menjolok lubang izuwan lagi.... izuwan kelihatan sangat seronok dilakukan ganas macam tu dan tak henti henti dia mendengus gian sambil mengurut batang dia...

Hampir 20minit dalam posisi atas meja dan aku asyik melihat kedalam cermin didepan aku semasa mengerjakan dengan rakus lubang izuwan,, sempat juga aku ambil dua tiga video masa korek lubang izuwan untuk aku melancap nanti bila balik..huhu.Izuwan memang sporting sebab tak kisah aku amik gambar dan video masa main dengan dia asalkan aku tak bagi kat orang... memang aku jenis tak share dengan orang lain walaupun aku ada banyak koleksi video maion sex dengan budak budak bottom nih... because i respect them.

Aku tukar position kat atas katil balik dan kali ni aku berdiri dibucu katil dan izuwan aku kankangkan menghadap aku dan aku memang fuck dia super laju kali nih...adik...abang nak adik pancut masa abang tengah fuck adik sebab nak rasa jubur adik kemut masa pancut.. lepas tu abang buka kondom dan baru pancut dalam lubang adik.. tapi abang tak nak adik basuh air mani abang.. biar ajer dia kat dalam bontot adik ok... izuwan mengangguk faham arahan aku...

Aku bontot izuwan dalam beberapa minit sambil melancapkan konek dia yang keras menegang... izuwan menolak tangan aku dan mulamemegang konek dia dan menyambung lancap batang dia...ahhhh.... dengan dengus yang kuat seiring dengan pancutan air mani izuwan yang kuat dan banyak... pancutan pertama melepasi kepalanya dan mengena dinding belakang katil dan yang kedua dan ketiga tepat masuk kedalam mulut dia sendiri... ahhh.. aku sangat suka dengan apa yang aku tengok... tak sia sia aku bagi dia simpan pancutan masa main sex kali pertama tadi... aku terus mencium mulut izuwan yang ber airmani dan batang aku terus menikam laju keluar masuk dalam jubur izuwan yang masih terkemut kemut mencengkam batang aku kerana izuwan pancut hampir sepuluh pancutan... terasa kena dekat dada aku kali ni sebab aku merapati badannya selepas aku tengok air mani meleleh dalam mulut izuwan dan aku terus cium mulut budak comel tu... aku keluarkan konek aku dan tarik kondom dan fuck bontot izuwan with my bare cock pulak.. dan tak sampai 30 saat.. aku pun memancut kedalam jubur izuwan...aku melepaskan beberapa pancutan tapi tak banyak sangat sebab baru jer pancut tadi sebelum nih.. aku keluarkan konek aku dan nak pergi basuh tapi izuwan minta nak kulum batang aku... izuwan terus kulum dan menjilat batang aku yang separuh tegang membuatkan aku ketawa kegelian.. adik tak elok tau terus kulum batang tanpa abang basuh...sebab abg tak pakai konom masa last tadi.. izuwan hanya tersenyum.. dah gian sangat abang nak buat macam mana... tak pernah tau saya pancut selaju ni.. dan sebanyak ni... walaupun semalam saya dah melancap dah...haha.. kalau nak pancut best macam ni kena selalu main dengan abang lah..hehe... kami basuh sekejap dan terus keluar makan.. aku tanya izuwan... rasa tak air mani abang kat dalam lubang izuwan sebab adik tak buang keluar tadi kan..? aa...aah kata izuwan. sekarang ni pun rasa macam meleleh kat dalam underwear saya ni bang...tapi tu yang abang suka kan? semasa makan aku tengok izuwan asyik mengubah posisi dudukdia sambil senyum kat aku.. nak cakap or complaint takut orang lain dengar... coz ramai orang kat restaurant tu..hehe... tapi itulah yang aku suka.. bottom aku merasa tak selesa selepas main dengan aku sebab air mani aku masih tersimpan dalam lubang jubur dia orang..

Tak per dik nanti malam kita main lagi... dan malam tu aku main lagi dengan izuwan selepas berenang kat laut dalam 7 malam.. Tapi kali ni kami main dalam 40minit saja sebab dua dua orang dah letih...haha.... aku bantai bontot izuwan kat balcony hotel ajer malam tu dan yang best tu masa aku doggy fuck dia kat balcony tu... dia menghadap railing balcony dan masa aku suruh dia pancut dia terus semburkan air mani keluar dari balcony ke udara dari tingkat 3... haha tak tahulah kereta siapa yang kena sebab kat bawah memang banyak kereta parking... aku pulak pancut atas muka izuwan dan izuwan biarkan aku buatkan airmani aku sebagai mask dia malam tu... kami tidur lena berpelukan dalam keadaan bogel sampailah esok harinya... dan sebelum check out aku fuck izuwan lagi tapi kali ni semasa kami sambil mengemas barang barang kami... kami break kemas barang.. main jubur.. sambung kemas dan main jubur balik... 4 kali aku fuck izuwan berselang seli dengan break kemas barang sebelum mandi and check out... aku hantar izuwan ke melaka sentral untuk dia amik bas ke johor..makan di mc donalds kejap dan aku lihat banyak love bite keliling leher izuwan yang aku buat..haha..sebab kami banyak kali main sex..

Kami memang selalu berhubung sampai sekarang semenjak seks hari tu..


{ 1 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Anonymous said...

gila gila dan gila... mesti korang berdua mcm hot dog panas kan??

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri