Pages

sewaktu berumur 16 tahun



Aku seorng pelajar di ipt awam ( tak perlu spesifik) mmg menyedari kelainan  naluri seks yg aku alami sejak akil baligh lagi. tetapi berkat keimanan yg teguh  aku dapat lalui kehidupan sekolah menengah aku dengan jayanya tanpa terlibat  dalam kancah kehidupan gay yg sebenar. walaupun aku banyak membaca tentang  kenikmatan kehidupan gay tapi aku lebih banyak memendamkan sahaja perasaa itu  tanpa mengambil apa apa jalan untuk memilikinya. mungkin kerana aku tinggal di  rumah dan tidak di asrama manjadikan kehidupan dan pergaula aku lebih terkawal. Sehinggalah aku di terima masuk kedalam ipt awam di ibu kota kuala lumpur. mmg  tidak dapat dinafikan aku mmg banyak menyimpan hasrat untuk bersama lelaki idaman  aku yg terdiri daripada rakan se kursus yg mmg byk yg ensem dan sasa. aku cuma  berkawan biasa sahaja dengan mereka tanpa menimbulkan syak wasangka dengan  mereka

aku juga dapat rasakan ada  benda keras yg menggesel ke arah tubuh ku. abg lan menentangakan tubuhnya menampakkkan lagi btg nya yg aku rasa tidaklah sehebat btg  ku. aku cuba meraba raba short yg dipakainya dan pasti ia sudah mengeras. ..
suatu malam seorng abg senoir setahun tua dari aku datg kebilik aku untuk  membaca majalah. mmg dia baik dengan aku dan aku selalu juga mengadu masalah  kepa dia. dia cukuplah aku kenalkan sebagai lan. lan anak org berada berasal  dari pantai timur, berkumis tebal , putih, rambut lurus dan bercermin mata.  perwatakannya yg kelakar menjadikan aku senang dgn dia berbanding jantan jantan  lain. mlm tu dalam pukul 1 pagi dia dtg kebilik aku untuk membaca majalah. aku  masa tu sudah mengantuk dan baru nak mula tidur. dia terus baca majalah manakala  aku terus tertidur. tiba tiba aku tersedar dari tidur dan aku lihat abg lan  sedang nyenyak tertidur di sebelah aku. lampu bilik aku masih terpasang dan aku  bangun menutupnya. waktu tu dah pukul 3 pagi. kemudian aku pun menyambung tidur  aku semula. baru 5 minit berlalau aku radsakan ada tgn yg memeluk aku. aku jadi  nervous dan membiarkan saja abg lan memeluk aku. aku juga dapat rasakan ada  benda keras yg menggesel ke arah tubuh ku. abg lan menentangakan tubuhnya menampakkkan lagi btg nya yg aku rasa tidaklah sehebat btg  ku. aku cuba meraba raba short yg dipakainya dan pasti ia sudah mengeras.  kulihat abg lan tidak menunjukkkan reaksinya. dia hanya diam kaku seolah olah memberi lampu hijau utk aku meneruskan kerja aku.dek kerana gelora yg tidak  dpt dikawal lagi aku punmemberanikan diri membuka shortnya dan dptlah aku melihat  btgnya dalam kegelapan mlm yg hanya disinari olh lampau coridor. oklah dia punya  dan tanpa lengah lagi aku terus cuba menghisap untuk buat pertama kalinya. aku hampir termuntah tapi aku teruskan juga mungkin kera aku belum pernah melakukann sedemikian. wangi juga bau kote dia. aku isap juga telur dia dan setelah  kelatihan aku rasa dia mula hendak keluar dan aku terus menadah air yg keluar  itu kedalam mulut aku. emmmmmmmmmmm sedap jugak rasa cecair putuh pekat nih.  

aku pun menelanya dan mengesat mulut aku dengan kain selimut aku. aku terus  berbaring semula keletihan. kulihat abg lan masih lagi terlena. dalam fikiran aku betulkah dia tidur atau pura pura tidur membiarkan aku  memuaskan nafsu dia. aku pun tak fikir panjang dan meneruskan tidur aku dalam  kepuasan yg amat sgt. apa yg penting bagi aku aku dah dapat rasa benda yg selama  ini menjadi idaman aku walaupun di sebelah pihak tiada reksi yg sama. itulah  rezeki namanya........keesokan harinya dia terjaga awal dan terus blah tanpa  memberitahu aku terlabih dulu. samaada dia marah atau malu dgn apa yg tlh  terjadi aku pun tak tahu. Alhamdulillah hubungan kami mmg baik sampai sekarang  walaupun peristiwa pertama itu tidak berulang lagi.  

{ 1 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Anonymous said...

harap harap bende ni x berlaku kat aq...errr...aq skrg ni 17 thun tp nafsu meluap luap tengok laki berbadan sase ahahaha

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri