Pages

Kedai 7E



Aku dan rakan sepejabat telah dihantar berkursus di Perlis selama tiga hari dua malam. Pada malam pertama kami berada disana, kami pusing2 melihat Bandar waktu malam kangar dan juga kuala perlis. Selepas selesai makan malam dikuala perlis, kami pulang kehotel untuk berehat. Malam itu sedang aku menulis laporan tentang kerja, baru aku perasan rokok ku sudah habis. Aku terus bergegas keluar untuk mencari bahan semangat itu. Jam ditangan menunjukkan pukul 2 pagi. Aku keluar dari hotel berpusing2 mencari 7 eleven yg hanya bukak 24jam. Sampai dibulatan kangar kelihatan sebuah kedai 7e di dalam deretan kedai disebelah kiri jalan. Syukur dapat juga btg rokok aku mlm nie. Aku terus masuk melilau kedalam kedai serbanika tersebut yg sunyi tanpa pelanggan. Sambil2 membeli rokok aku ingin membeli beberapa jnis makanan untuk alas perut diwaktu malam. Aku terpandang seorg lelaki di casher tersebut, darahku berderau melihat ketampanan pekerja 7e tersebut. Hensemnya budak nih, dgn jambang nipis, kening tebal, kulit cerah, tinggi, badan tegap, rambut pendek mencacak dan disikat dgn rapi. Umurnya lebih kurang awal 20an. Mungkin kerana aku terkedu melihat lelaki tersebut, dia tersenyum melihat aku sambil menunjukkan lesung pipitnya dikedua belah pipi. Sungguh menawan, tentu untung sesiapa yg dapat budak ini. Mungkin kerana terlalu lama aku menghayati rupa parasnya, dia menegur aku. Dia bertanya ada apa2 yg boleh dia bantu. Aku dgn berterus terang memuji kehensemannya, aku siap promote dia untuk mendapatkan pekerjaan dalam agensi permodelan. Dia tergelak dan menolak tawran aku itu. Dia sebenarnya bekerja part time di sini sementara cuti semester. Dia sedang mengikuti ijazah di UKM dan setiap kali bercuti dia akan bekerja disini. Aku dgn mulut celupar berrtanyakan dia pernah buat sex ke x. Dia tergelak tanpa menjawab apa2. Aku terus meminta rokok dunhill yg terletak dibelakangnya sambil aku bergurau bertanyakan rokok yg ada padanya. Dia kemudian menjawab sekali hisap rokoknya kene cas RM20. Aku terkejut, murahnya rokok dia. Xmacam KL harga moneyboy boleh mencecah RM100. Dia tergelak, dia kata hanya untuk memuaskan nafsu sahaja dan harga di perlis dia jual tidak sama dgn harga di KL. Apabila sampai di KL harganya akan berubah, sambil tergelak.  Aku amat terkejut, pada mulanya aku ingat dia bergurau, tetapi dia serius. Mak aiii moneyboy laki begitu kacak, sayangnya, tapi untung buat aku. Aku meminta number phone dia dan bertanya bila dia free. Aku ingin menempah seluruh tubuhnya, dia tergelak dan memberikan number tersebut. Mukanya yg amat kacak lelaki str8 pown boleh cair fikirku.

Keesokan harinya, selepas kursus pagi, aku menelefon untuk berjumpa dgnnya. Kebetulan hotel yg aku duduk adalah seorg diri kerana rakan sebilikku tggl dirumah mertuanya di Arau. Aku terus mengajak dia ke hotel tempat aku menginap. Muncullah lelaki tersebut di lobi hotel dan aku terus membawanya ke bilik. Aku bertanya samada sudah makan kebelum. Jam menunjukkan jam 12 tghari. Dia kata belum tetapi masih kenyang, konpem dia nk buat projek dlu. Aku terus duduk bersebelahannya diatas katil hotel. Kami berbual2 kosong sambil tgnku meliar menyentuh peha dan perutnya yg cantik itu. Aku menyentuh tgnnya yg berurat dan jari jemarinya yg runcing dan kasar bagaikan pahlawan. Tgnku kemudian menyentuh perutnya yg ala2 sixpack dan dadanya yg bidang. Dia terus membuka baju dan hanya tggl jeans sahaja. Aku mengambil gambarnya tanpa pakaian untuk simpanan, dia bersetuju dan terus posing. Kemudian Aku terus membaringkan dia dan mencium bibirnya bagaikan ulas buah oren, dan menjilat2 pipinya yg licin kemudian jambangnya ditepi telinga. Dia memejamkan mata merelakan perbuatan aku. Aku terus menjilat dagunya kemudian terus ketengkuknya sambil tgnku meramas2 rakus bonjolan pada seluar jeans. Dia kemudian mendepakan tgnnya yg berotot menampakkan ketiaknya yg berbulu lebat tetapi pendek. Aku terus menjilat2 kedua belah ketiaknya. Sggh nikmat dapat menyentuh lelaki yg kacak sebegini. Aku terus menjilat dan menghisap putingnya yg berbulu nipis dan menjilat kedadanya hingga ke bahagian pusat. Bahagian pusatnya mempunyai pusaran bulu2 halus dan lebat menghairahkan lagi aku. Sggh sexy budak lelaki ini, tidak sia2 aku dating keperlis untuk mendapatkan ikan emas. Aku terus menjilat pusaran bulu perutnya yg berbulu lebat itu hingga basah kuyup dgn air liurku. Aku kemudian menjilat2 dibahagian ari2 bulunya dan terus membuka zip jeansnya. Kelihatan jeans nya basah dgn air mazi kerana tidak memakai spender. Batangnya sangat cantik dan menari, panjangnya sampai kepusat dan satu gegaman penuh tgnku. Memang sggh besar bagi lelaki asia untuk memiliki btg ini. Aku terus menjilat lubang kepalanya yg sedang membuak2 keluar air mazi hingga membasahi tgnku yg mengenggam btgnya. Kemudian aku menjilat insang dikepala btgnya turun ke pangkal btgnya. Sggh seronok dgn bau btgnya yg wangi dan air mazinya yg membuak2 mengalir turun dari kepala membasahi pangkal btgnya. Aku terus menjilat2 btgnya kemudian terus memasukkan btgnya kedalam mulutku. Memang sgt seronok mengulum btg yg besar memenuhi ruang mulutku. Sampai lenguh mulutku menghosap btgnya yg besar itu. Aku menikmati btgnya dgn penuh bahagia bagaikan budak mendapat coklat lollipop. Selama 1jam lebih aku menikmati btgnya, tapi masih lagi tidak ada tanda2 untuk pancut. Mulutku berasa amat lenguh, sekali sekala aku menjilat pehanya yg berblu lebat sampai kebetis hingga basah kyup selruh bulunya. Aku juga menjilat duburnya yg lebat dgn bulu hingga berair. Tapi dia sudah bg amaran spaya aku tidak fuck dia kerana dia top. Aku menjilat2 duburnya yg masih ketat dan dara itu dgn nikmatnya. Kulitnya yg licin dan berbulu tebal dan pendek kutenung puas2 kemudian menhisap lagi btg rokoknya dgn nikmat. Dia kemudian bertanya mahu kene fuck ke x.  aku mengangguk mahu kerana sudah tertawan dgn kekacakkan lelaki itu. Lelaki itu kemudian mamakai kondom dan mengangkat kakiku. Aku mengangkangkan kakiku kebahunya bersedia untuk diliwat. Pada mulanya dia memasukkan btg kedalam duburku dgn cermat dan perlahan. Setelah masuk kesemua btgnya kedalam perutku, dia terus menghayun dgn laju. Aku mengerang keenakkan dan dia juga mengerang keseronokan. Dia mendayung btgnya terus kedalam duburku dgn rakus dan ganas. Aku menerima dgn enak sekali, setelah lenguh dia menukarkan posisi meniarap, aku meniarap dan menunggeng, dia menunggang aku dgn laju, aku menjerit keseronokkan tatkala dia sekali sekala mencium dan mengigit belakang serta leherku. Dia terus menukar posisi dia dibawah aku diatas. Aku dilambung2 dan dihenjut2 dgn ganas dan kasar seperti perogol. Aku berasa begitu nikmat. Badanku berpeluh begitu juga dgnnya, walaupun bilik beraircond tapi kami basah dgn peluh. Lebih kurang 2 jam dia mengeluarkan laharnya dari btgnya. Laharnya yg amat pekat likat dan banyak terus membasahi muka dan badanku. Aku menjilat dan menghisap sisa2 air mani yg masih berada dikepala btgnya. Aku kepenatan, rupanya btgku juga sudah menghamburkan air mani tanpa aku sedari. Dia juga terbaring keletihan disebelahku. Aku mencium pipi dan bibirnya kepuasan. Jam menunjukkan pukul 4.20 ptg. Aku telah termiss ceramah kursusku keran enak dibuai keseronokkan. Aku membayarnya RM60 kemudian di meminta diri untuk pulang. Keeseokan harinya aku berjumpa lagi untuk berasmara. Sggh nikmat bersama dgnnya, aku melamarnya untuk menjadi kekasih aku atau anak ikan aku, tetapi dia menolak dgn baik. Setelah pulang ke KL aku cuba menghubunginya tetapi numbor telefonnya sudah tidak dapat dihubungi lagi. Sehingga kini aku masih mengintai2nya di UKM dan tidak sabar2 untuk bercuti ke Perlis dan mencarinya di 7e Bandar kangar.

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri