Pages

kalau abang bogel,saya pun slumber je bogel

Adeh!! Motor aku habis minyak plak..tak akan nak menapak menolak motor ni.. dah r malam2 ni gelap. Lampu jalan lak macam sial.. time motor aku elok, ok je menyala lampunya..tapi time ni lak dia boleh tak menyala pulak.. bunyi berdentum kat langit tandanya kejap lagi hujan akan turun..memang malang nasib aku malam ni..handphone aku lak dah abis kredit, kalau ade kredit boleh la aku tepon kawan aku suruh tolong aku, nak harapkan public phone lak tak leh guna sebab rosak akibat menjadi mangsa vandalism budak2 yang tak reti menghargai kemudahan awam..arggghhh!!! dah memang nasib aku yang malang .sudah jatuh ditimpa tangga..

Angin bertiup kencang..dan hujan pun mulai turun..renyai2 kemudiannya menjadi lebat..baju aku segera lenjun..aku kini berseorangan dalam hujan lebat sambil menolak motor aku yang kehabisan minyak.. nak menangis pun ade beb.. firstime siot benda ni happen kat aku..baju,seluar sumenya basah..boxer renoma aku pun basah gak..peh sejuk beb telur aku..tetibe seram lak aku memikirkan keadaan jalan ni yang tengah sunyi dan sepi ni..pandangan mata ku kabur kerana nyata hujan yang lebat ni mengaburi pandangan..aku risau je tetibe nanti muncul lak makhluk yang tak sepatutnya je..adehh!! tolong beb!! Gua tengah cuak ni..tak de sape lak yang lalu..kalau ade leh gak aku mintak tolong..dah r penat menolak motor ni..rasa nak je aku lempar moto ni dalam longkang..tapi bile pikir balik,ni jela satu2nya harta yang aku ade..dalam kepayahan dan kefokusan aku terhadap aktiviti penolakkan motor ni..tetibe ade cahaya kenderaan samar2 kelihatan di belakang aku..aku toleh dan amatinya.. yess ade gak la harapan untuk aku mintak bantuan ni..aku pun melambai2 ke arah cahaya itu..semakin lama semakin dekat dan ia berhenti di sebelah aku..kereta myvi se berwarna silver

..salah satu kereta idaman aku ni..cermin tingkap dibuka sedikit dan aku terdengar suara bertanya

“nak kemana?motor rosak ke?”..hek eleh mamat ni,leh Tanya lak,dah tentu r moto aku ni problem,kalau tak wat pe aku g pandai sangat menolak moto ni dalam hujan..

”motor saye habis minyak la” jerit aku dalam hujan tu kepadanya..

“hmm naik r kereta aku ni,biaq aku hantar ang ..”

“abes,moto ni mane nak letak?”

“letak je kat pondok depan tu”..

laaa ade pondok rupenye..macam mane la aku leh tak perasan tadi..misteri ni...aku pun park moto kat pondok tu..

“saya ni basah bang,nanti basah lak sit kereta abang ”

“tak pe, ang masuk je,aku dah alas dengan plastic ni”..aku pun masuk ke dalam kereta tu..

Hmm harum..wangi kereta ni..aku pun ucapkan terima kasih kat dia..orangnya dalam lingkungan 20an daripada pengamatan aku la.tua skit dari usia aku..

”nak kemana?” Tanya beliau.

“Ayer Keroh” jawab aku..

“oo rumah aku kat Batu Berendam..jauh kalo nak g Ayer Keroh” jawab dia..aku hanya terdiam..nampaknya ade peluangla aku bakal di turunkan dan ditinggalkan keseorangan kat sini kembali..

“tak pe,ang lepak dulu rumah aku malam ni..esok hujan berhenti,ang bla la”

“ye” jawabku ringkas..aku mula kesejukan dan mengigil..mane tak nye..dah r aku ni basah kuyup,dia lak leh pasang air-cond tahap beku..kulit biawak ape mamat ni..akhirnya kami tiba disebuah rumah,keretanya di pandu masuk ke tempat parking kat rumah dalam rumah tersebut.

.”masuk la”

“tapi saya ni basah ”

“jap aku g amek tuala”..tuala dihulurkan..lalu aku menanggalkan pakaian aku dan masuk ke dalam rumah dia.

“duduk la dulu,aku buatkan air untuk kau,atau kau nak mandi dulu..??”

“tak pe la abang,saya g mandi dulu k..bilik air kat ne?”

“kat pintu tu sebelah dengan mesin basuh..kau mandi la aku buatkan air untuk kau”

“ok tq.”aku pun masuk dan mengunci pintu..laa sengkek tul la brade ni,selak kat pintu ni pun tak de,beli r satu tak sampai RM10 r.. adehh macam ne nak mandi ni..ala mampos r..mandi jela..slumber jela aku mandi walaupun pintu bilik air itu agak renggang skit...aku pun memutarkan pale paip shower tu..air suam2 membasahi badan aku..aku mengosok2 badan aku yang tak de la tegap sangat tu..aku dapat lihat dari cermin kat dinding bilik air ni,brade tadi sedang giat membuat air..aku teruskan mandi..tak lame kemudian aku melihat kembali ke cermin dan aku dapat lihat yang brade tadi sedang teliti memandang aku..tapi bile aku menoleh ke arahnya,cepat2 dia toleh ke arah lain..

”susahkan abang je watkan saya air ni”kata aku sambil duduk di sofa bertentangan dengan brade tu “aku wat kan air ni bukan untuk kau sorang je tapi untuk aku gak”katanya..

“nama saya -----” kata aku sambil membetulkan tuala kat badan aku ni..

“oo name aku ishak..panggil je abang is” katanya sambil menuangkan air teh ke dalam cawan aku.. “terima kasih la sebab tolong saya,kalau abang is tak de tadi..tak tau la ape jadi kat saya ni”

“tak de hal la”jawabnya ringkas..

“abang duk sorang je ke?”

“tak dela..aku aduk dengan member tapi dorang sume dah gerak balik kampong petang tadi”

“abang lak,tak balik kampong ke?”

‘kampong aku kat Melaka gak,kat bukit katil,dekat je”

“oooo”

”selesa ke? Kalau tak,aku amek kan kain pelikat”

“mmm boleh gak”..

dia pergi ke biliknya sambil keluar membawa kain pelikat berwarna biru gelap dan menyerahkannya kepada aku..

”nah..pakai r”

”terima kasih”jawabku sambil berdiri untuk memakai kain pelikat tu..time aku membuka tuala yang aku pakai tu,nak dijadikan kes,kain pelikat tu terlepas dari tangan aku..lalu bogel la aku..abang is memandang aku tanpa suara.aku jadi malu tahap dewa19..cepat2 aku amek kain pelikat tu lalu ku pakai..

”ala aku tak kisah r nampak kau bogel,”katanya sambil mengenyit mata kat aku..laa gay la plak dia ni..

”yeke..saya pun dah biasa dah bogel depan orang..”jawabku dengan niat bergurau..

”laa,abang pun suka gak tengok orang bogel depan abang,hehe ”katanya

“kalau abang bogel,saya pun slumber je bogel”pancing aku..nak gak tengok batang konek dia ni kalau betul2 dia ni gay mesti dia bogel nye...

”ok”jawabnya sambil membuka t-shirt dan melondehkan seluar jeans..berjuntai la batang konek dia yang separuh tegang tu..

”ehh abang ni,saya gurau jela” ckp aku sambil tergelak kecil..

“tak de nak main2 dgn aku..”pekiknya bengis sambil dia menarik kain yg aku pakai..maka bogel la kami berdua..aku terdiam..aku memandang dia dari atas hingga ke bawah kaki..batang konek aku menjadi stim bile tengok dia melancapkan batangnya..

“abang ni top ke bottom?” Tanya aku dengan berani..

”aku flexi top”ckp dia sambil megurut batang konek dia yang keras terpacak..

”saya flexi”kata aku sambil melutut di hadapan btg dia..lalu disuapkan batang dia ke dalam mulut aku..

”hmmm” btg yang panjang tu cuba aku telan..aku isap dan jilat2 batangnya..

“hmmm ahhh”bestnye batang dia..panjang dan berurat,tebal lak tu..pehh memang ako nyonyot giler babeng r..

”ahhh hmmm arrgghhh isap sampai pangkal sayang”katanya dalam keadaan mengerang kesedapan..aku isap dengan penuh penghayatan...batangnya bengkok ke atas dan pale koneknya yang mengembang macam cendawan dan bulunya lak nipis je,,tak serabut.. ahhh inilah batang idaman aku..aku isap sampai ke pangkal..kepale aku ditekannya..dan dia mula menhayun badan nya,batangya kuar masuk mulut aku sambil dia mengerang kesedapan..

”aku nak fuck sayang bley?” Tanya dia..ni pehal lak panggil aku sayang2 ni beb..

“boleh tapi saya tak biasa kena fuck r”aku memberi alasan..

”ala abang janji abang wat slow2 je k..plz syg”rayu dia..

”hmmm k r”ckp aku sambil menongeng..lubang aku mula terasa basah ,rupanya dia sedang menjilat lubang aku sambil lidahnya dimainkan di celah2 lubang aku..pehh stim siot..bukan selalu dapat mcm ni..batang aku diisapnya dan kemudian dia pun memasukan pale btg dia kedalam lubang aku..

”arggghhh saket2..rilek bang..saket r”

kata aku sambil menahan saket..kemudian dengan laju dia terus menujah batang nya ke dalam lubang aku ..

”arrggghhhh saketla bodoh,cibai la lu,saket sangat ni bangang!!!”

aku menjerit memaki hamun dalam kesakitan,.

”aku peduli ape!!”katanya serentak itu mulut aku diciumnya dan lidah kami berlaga..aku yang tengah saket tadi menjadi nikmat..hayunan demi hayunan dilakukanya,bunyi “pak,pak,pak” akibat lagaan telurnya dengan celah bontot aku jelas kedengaran sambil diiringi suara dia mengerang kesedapan.. badan kami basah akibat peluh..nikmat kian terasa apabila pelbagai posisi dilakukan kami..batang aku dilancapkan nya hampir mengeluarkan air mani..

”abang,saya nak pancut ni”ckp aku dalam nikmat yg teramat sgt.serentak itu air mani aku memancut keluar membasahi badan dan muka aku..dia melajukan hayunanya,dan tetibe badannya dirapatkan ke badan aku..dan batang nya di jolok sedalam2nya di lubang aku..batangnya mengembang dalam lubang aku..

”arggghhh yeahhh!!”dia menjerit dan serentak itu,aku dapat merasakan kehanggatan air mani dia di dalam lubang aku,dan mengalir keluar sedikit keti0ka btg dia ditarik keluar..

“memang best fuck ko..bontot ko best r”ckp dia smbil terbaring disisi aku..

”lancau r…!! ko best r yang fuck aku,,cuba aku lak aku yang fuck ko..”bentak aku didlm ati..

”saya ingatkan abang nak pancut kat dalam mulut saya td”kata aku dalam kepenatan..tetibe lak nak rasa air mani dia tu..

“tak pe,,lepas ni kita main lg..aku pancut dalam mulut ko lak k syg..”ckp dia sambil mengusap2 rambut aku..aku letih sangat2..mata mula layu dan terus aku tertidur..

-----------

“sayang2,bangun la..cepatlah bangun”tetibe ade suare mengejutkan aku..

”yela abang is, saya bangunla ni”ckp aku dalam mamai..

”b,,sape abg is?!!”Tanya awek aku..adehh kan dah kantoi

”ehh b mimpi tadi la..hehe”jawab aku cuba nak cover line..hahaha..

“hmm yela tu,cptla bangun jap g akak saya blek keje”kata awek aku sambil bangun dari katil lalu keluar dari bilik..aku baru teringat,rupa2nya aku bermimpi..aku rupanya bermalam di rumah awek aku.baru aku teringat,malam tadi awek aku yang ajak temankan dia sebab kakaknya kerja shift malam.adehh kacau btul la..

hmmm bile dipikirkan balik..alngkah indah nya kalau aku betul2 main dengan abang is..tak puas sebenarnya main dgn dia...hehe lepas je aku comolot dengan awek aku,aku menghidupkan enjin moto..minyak masih full..hehe nasib baik Cuma mimpi je..ketika keluar aku ternampak kereta myvi se warna silver..automatik aku teringat kat abang is..teringat aku kat mimpi aku malam tadi..hehehe


{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri