Pages

Kisah Polis Gay



Aku hala konek aku yang terpacul keluar dari celah zip seluar uniform hitam aku pada mangkuk tandas. Berderu air kencing aku memancut keluar. Aku tarik nafas lega. Tangan aku yang bersarung gloves menongkat pada dinding tandas. Aku henjutkan batang aku 3 kali menghabiskan saki baki air kencing aku yang masih bertakung dalam batang aku. Seharian aku bertahan, rasa lega yang amat bila dapat lepaskan.

Aku masukkan kembali konek aku dalam celah zip seluar dan aku betulkan kedudukan batang konek agar celahnya tidak bergesel dengan seat motor, tidaklah sakit nanti. Aku buka pintu tandas, berderet orang menanti giliran. Aku pakai cermin mata hitam dan menuju ke arah motor peronda aku. Terus aku sarungkan helmet ke kepala dan aku pacu motorsikal aku pantas meninggal hentian lebuhraya. Aku keluar dari lebuhraya menuju ke arah jalan menuju pusat bandaraya.

Sudah sebulan lebih aku tak jumpa Alimin - katanya ada hal keluarga, konek aku sekarang ni memang cepat sangat stim, agaknya dah lama tak dapat lubang bontot jantan. Rasa gian nak bantai bontot tu makin membuak-buak. Aku pun dah tak larat nak melancap pagi petang, siang malam sorang-sorang. Si Zaki pun bila aku mintak, macam tak nak kasi. Uuugghhh aku pun mula lah tak tahan, bila-bila jer rasanya nak baraikan bontot sapa-sapa jer yang aku rasa boleh. Badrul pun sejak mintak transfer balik Johor, dah tak tahu hujung pangkal. Agaknya dah dapat kawan baru kat JB.

Lewat petang, aku sampai balai - shif pun dah habis. Satu hari aku buat rondaan tapi satu saman pun aku tak dapat. Memang angin sangat aku. Aku parking motor peronda aku. Lapor diri dan terus ke bilik persalinan. Simpan barang aku dalam loker. Aku sarung jaket aku, dan terus bergegas balik. Sampai dekat pintu, Zaki muncul.

'Cik Halim nak balik dah ke?' 'Ha ah' 'Saya nak keluar makan, nak ikut sama tak?' 'Tak kot.' 'Betul?' Zaki memandang aku sambil berharap aku menukar fikiran. 'Lain kali?' tangan aku memegang bahu Zaki. 'Ok' Zaki terus beredar menuju lokernya.

Entah kenapa mood aku hari ni macam tak betul. Dahnya macam Zaki menawar diri, aku tolakkan pulak. Senang-senang jer boleh dapat puaskan nafsu aku. Mungkin sebab pelawaan Zaki tidak kena dengan masa, aku lupakan saja. Aku tunggang motor aku dan terus beredar dari balai.

Separuh jalan menuju balik ke kuarters, aku berhenti di stesen minyak. Minyak motor aku dah hampir habis, aku raba rokok aku dalam poket seluar. Dah tinggal 2 batang jer. Aku letak motorsikal aku pada salah satu mesin pam petrol. Waktu tu ramai orang beratur nak bayar, mungkin sebab kebanyakkannya baru balik keje dan jalan nak keluar dari KL memang jam teruk. Aku tanggalkan helmet aku dah kemudian melangkah masuk sambil mengeluarkan dompet dari kocek seluar aku. Macam biasa, ada beberapa orang yang dalam kedai memerhatikan aku oleh kerana seluar uniform dan kasut but aku.

Aku terus ke mesin ATM, di penjuru kedai. Ada 3 orang depan aku tengah beratur menunggu giliran. Sambil menunggu giliran, aku berkalih ke belakang, lelaki dalam lingkungan 40an, berbadan gempal sedikit, rendah dari aku berdiri di belakang. Dia berkain pelikat, berbaju melayu dan berkopiah, uban putih jelas pada bahagian tepi. Agaknya baru balik dari surau, solat maghrib. Dia senyum, berkumis putih sedikit. Aku balas senyumannya dan dia menegur aku.

'Baru balik keje?'

Aku balas mengangguk sahaja dan kemudian aku terus melangkah mengadap mesin ATM bila sudah tiba giliran aku.  Aku keluarkan duit dan terus ke kaunter. Aku keluar dari kedai dan terus ke motosikal aku. Tiba2, muncul lelaki tadi dari belakang.

'Cik, resit ATM tadi. Cik lupa ambik.' 'Oh yeke, terima kasih.'

Sambil mengisi minyak motor aku, aku perhati lelaki tadi dari jauh. Dia berdiri di sisi kereta mengisi minyak. Tiba2, batang aku mula mengeras tertarik dengan susuk tubuhnya. Dalam fikiran aku mula terbayangkan konek aku membantai bontotnya yang bulat dan besar. Selesai mengisi petrol, aku terus capai helmet aku dan aku sarungkan ke kepala. Aku start motosikal aku dan terus beredar dari situ.

Selang beberapa minit, aku berhenti di trafik light untuk masuk simpang ke kanan. Kereta yang dipandu lelaki tadi berhenti bersebelahan aku. Aku tidak perasan pada mulanya, bila aku toleh ke kiri, kelihatan lelaki yang sama di bahagian pemandu. Bila lampu merah bertukar hijau, cepat-cepat dia membuat pusingan U. Penunggang2 motosikal yang menunggu mula menekan hon sambil memaki hamun oleh kerana larangan membuat pusingan U. Aku cepat-cepat buat pusingan U dan mengekorinya yang sudah di hadapan. Bila agak jauh dari jalan besar, aku terus memotongnya dan mengarahkan dia berhenti di bahu jalan.

Di terus ke hadapan dan berhenti beberapa meter di depan aku dan betul2 di bahu jalan yang agak gelap. Aku matikan enjin motosikal aku dan melangkah menuju kereta milik lelaki tersebut. Aku berdiri di sisi jalan mengadap bahagian tingkap pemandu. Pintu tingkap keretanya terbuka luas bila aku buka jaket aku dan menonjolkan baju uniform aku.

'Kamu tak boleh U-Turn tadi. Tak nampak sign ke? Bagi lesen!' 'Oh yeke?' sambil menghulurkan lesennya dari dompetnya yang berada di atas kain pelikatnya. 'Nasib baik tak seret mana2 motosikal tadi.' Dia diam. Sambil merenung ke arah aku. Sebelah tangannya memegang stereng dan yang sebelah lagi berada pada celah pahanya.  'Dari mana ni?' 'Masjid. Nak singgah minum kat kedai depan tu.'

Aku masih membelek2 lesen di tangan aku. Bahari, namanya. Nampak macam orang berkerja besar. Tinggal dekat kawasan perumahan berdekatan.

'Nasib baik saya dah habis keje, lain kali jangan buat lagi.' Aku hulurkan lesennya. Dicapainya cepat. Aku terus melangkah dan menuju motosikal aku. 'Cik!'

Aku berkalih ke belakang, dia menjenguk dari tingkap kereta dan aku berpatah balik.

'Saya belanja minum?'

Aku terpinga seketika. Aku pandang dia lagi. 'Tak boleh, Cik Bahari. Salah kalau saya ikut' aku menjenguk ke dalam kereta dan mula terpandang celah kelangkangnya. Koneknya mencacak keras dalam kain pelikat. Dalam hati, aku mula tersengih, mungkin ajakannya tadi hanya alasan. Setelah perasan mata aku asyik memandang celah kelangkangnya, cepat2 dia menarik kainnya cuba menyelindung batangnya yang tegang.

'Kenapa Cik Bahari? Nak belanja saya minum ke, nak ajak saya buat benda lain?' sinis aku. Dia agak gelisah, makin bergerak2 batangnya di dalam kain pelikat. 'Takde apa.' Dia cuba berselindung, namun makin jelas dia teruja bila aku berdiri rapat pada pintu keretanya. 'Habis kenapa yang kat bawah sampai macam tu sekali? Teruja tengok apa?' Tangan aku menunding jari pada celah kelangkangnya. Aku bersandar sambil sesekali memerhati jarang2 kereta yang melintas. 'Boleh saya tengok?' aku berdiri mengadap bahagian belakang kereta memerhati kenderaan yang melalui jalan itu. Bahari mula menyelak kain pelikatnya perlahan2 menonjolkan pahanya. Lama kelamaan kelihatan celah kelangkang dan batangnya yang keras mencanak ke atas. Aku hulur tangan aku yang bersarung tangan kulit dan menyentuh pahanya. Mencacak batangnya bila tangan aku terkena pahanya. Aku lurut pahanya dan dalam seluar uniform aku, konek aku makin keras seperti mahu pecah sudah. 'Saya periksa boleh?' Bahari mengangguk dan aku terus pegang pangkal batangnya dan membelek2 dengan jari aku. Meleleh air mazi keluar dari lubang koneknya.  Bahari berdengus sambil memegang steering kereta kemas.

'Kamu ni pelik. Orang macam saya ni pun kamu boleh teruja.' aku gentel kepala koneknya yang berair dan dia mengetap bibirnya menahan rasa ngilu. 'Sampai keluar air macam ni sekali!' aku sapu air mazi yang melekat pada sarung tangan aku pada kain pelikatnya. Aku betulkan batang aku yang keras dalam seluar uniform aku. 'Saya dah keras ni. Macamana ni?'

Bahari teragak-agak. Dia tutup celah kelangkangnya dengan kain pelikat dan berfikir panjang tanpa berkata sepatah. 'Cik Bahari? Nak ke?'

Bahari tersenyum sedikit dan mengangguk. 'Ishhh, tu pun takleh cakap. Ikut belakang saya!'

Kereta Bahari mengekori aku dari belakang sambil aku melilau mencari tempat yang agak sesuai dan sunyi. Dalam satu kilometer, ada bangunan flat lama yang telah dikosongkan dan telah dipagarkan dengan dinding besi. Aku berhenti betul2 di depan kedai berdekatan. Bahari parking keretanya bersebelahan.

Bahari keluar dari kereta, aku perasan celah kelangkangnya kembali seperti biasa. Dia kuncikan kereta dan mengekori aku dari jauh. Aku tinjau kawasan tersebut dan terdapat dinding yang telah dikopak. Aku pandang kiri dan kanan dan aku suruh Bahari memasuki kawasan tersebut dahulu. Tempatnya agak gelap cuma cahaya lampu jalan samar2 menerangi bangunan flat yang kosong. Aku langkah masuk dan Bahari capai tangan aku menarik aku masuk. Aku pandang kiri dan kanan lagi, meninjau manalah tahu ada security guard yang menjaga kawasan tersebut.

'Tunggu sini.' aku suruh Bahari memerhati  celah dinding tadi sekiranya ada sesiapa yang perasan. Aku terus menyusuri dinding besi yang bersepah dengan tinggalan barang2 lama. Di salah satu sudut yang terlindung, ada beberapa longgokan kayu. Aku melambai tangan pada Bahari. Sambil menunggu Bahari menuju ke arah aku, aku buka zip seluar dan mengeluarkan konek aku yang separuh keras. Aku tanggalkan sarung tangan aku dan aku lancapkan batang aku supaya makin keras. Bahari berdiri depan aku dengan batangnya mencanak dalam kain pelikat.

'Nak hisap tak ni?' tangan aku mengentel kepala konek aku yg semakin membesar.

Bahari terus duduk mencangkung dan menganggakan mulutnya tanpa berkata sepatah, dia seakan begitu mahukan apa yg aku paksakan. Ditelannya habis konek aku sampai ke pangkal. Kaki aku goyah seketika bila disedutnya kuat batang aku. Aku raba rambutnya yang beruban, dan aku tujahkan batang aku dalam mulutnya. Bahari seperti sudah biasa menghisap konek kerana lidahnya tidak henti menjilat kepala konek aku sambil mengulumnya. Berderau darah aku sampai ke hujung kaki setiap kali konek aku mencanak dalam mulutnya. Aku tanggalkan helmet aku dan aku letak atas longgokan kayu.

Makin lama makin syok aku dibuatnya. Bahari bukak duti belt aku sambil aku buka zip jacket aku. Aku tanggalkan butang baju uniform aku dan aku longgarkan seluar aku sampai ke paha. Bahari hidu celah kelangkang aku yang seharian terperap dalam seluar uniform aku. Batang aku mencanak dan berair2 melekat pada wajahnya sambil dia menjilat sangkung batu aku. Tangan Bahari mula meramas2 punggung aku, dan jarinya tidak henti cuba mengorek2 celah bontot aku. Bahari mintak aku berpusing ke belakang dan dibenam mukanya pada celah bontot aku. Aku menongkat pada longgokan kayu dan lidahnya mula menyentuh lubang bontot aku.

'Uuuuggghhhh... uuughhhh...' aku mengerang penuh syok. Makin lama makin stim aku. Air mani aku rasa macam nak terpancut setiap kali lubang bontot aku disedut lidahnya. Batang aku kembang mencanak-canak. Aku berkalih dan aku jolokkan batang aku yang keras ke dalam mulutnya terkial-kial dia cuba menelan batang aku yang semakin mengembang. Aku sandarkan badannya pada longgokan kayu dan berkali-kali aku terjahkan batang aku. Bahari cuba menolak paha aku namun aku pegang kepalanya dan memaksanya mengulum batang aku sampai ke pangkal tanpa henti.

Bahari meronta-ronta, kain pelikatnya terlucut dari pinggang. Dia cuba melawan namun aku berkeras. Oleh kerana seluar aku yang terlekat pada lutut, aku cuba mengimbang badan aku. Tiba2, tangannya menolak pinggang aku kuat dan aku terus jatuh terduduk. Konek aku terpacul keluar dari mulutnya. Bahari terkejut, bila melihat aku terlentang atas jalan. Aku tidak melawan, sebaliknya aku tanggalkan but aku satu persatu dan aku lucutkan seluar uniform aku cepat2. Bahari bersandar pada longgokan kayu mencari nafas.

Aku letak kasut but dan seluar aku bersebelahan helmet aku. Kaki aku hanya beralas dengan stokin hitam ke paras betis. Batang aku masih mencanak lagi. Aku belai2 kepala konek aku sambil melihat Bahari yang agak keletihan. Aku berdiri di hadapannya dan aku laga2kan batang aku dengan batangnya. Melihat wajah Bahari yang mengerang penuh syok, aku terus cium bibirnya. Bahari menjilat bibir aku dan lidah aku mula menyelongkar mulutnya. Bahari memeluk pinggang aku dan batangnya mula mencucuk2 celah paha aku. Aku dapat rasa air mazi Bahari mula berlendir melekat2 pada paha aku. Bahari menghisap lidah aku sambil tangannya memeluk badan aku. Aku tarik baju Bahari dan aku tanggalkan dari badannya, kini dia bertelanjang bulat di dalam kawasan terbuka. Aku picit puting dadanya dan Bahari menerjah koneknya pada paha aku.

'Kamu suka ya?' aku tunduk dan terus menjilat puting dadanya. Bahari membelai2 rambut aku dan aku gigit perlahan2 dadanya yang berisi. Dia mengerang lagi kali ni aku pekup mulutnya kerana takut didengari orang. Aku belai batangnya yang berair, dan aku lancapkan perlahan.

'Cik... boleh hisap batang saya? Dah lama saya tak dapat' tiba2 Bahari bersuara.

'Kalau saya hisap, kamu nak bagi bontot kamu?'

'Tapi cik... saya....'

'Betul ni?' Aku duduk mencangkung mengadap batang konek Bahari yang bergerak2. Dia serba salah. Dia pejam mata dan mengangguk. Aku jelirkan lidah aku dan aku jilat hujung kepala koneknya. Kaki Bahari mengeletar, tangan mengenggam kuat longgokan kayu dan aku perlahan2 menjilat setiap inci kepala batangnya. Air mazinya aku telan dan aku kulum koneknya yang keras mencanak. Dia mengerang panjang penuh syok. Aku hisap batangnya walaupun aku tak berapa suka, janji aku akan dapat jolok bontot dia. Konek aku mula keras setiap kali terdengar suaranya mengerang. 'Dah cik... nanti saya terpancut...' Bahari pegang bahu aku. Aku bingkas bangun dan aku tanggalkan jaket aku. Bahari pandang tag nama aku pada baju uniform. Dia diam seketika, aku letak jaket aku bersama seluar dan kasut but aku.

'Betul ke Cik Halim nak fuck saya?'  'Ya! Dari tadi lagi saya teringin nak fuck kamu! Pusing... pusing' Aku paksa dia membelakangi aku. 'Cik Halim, saya tak biasa...' wajah Bahari gusar. 'Yang tak biasa tulah nak kena biasakan' aku senyum sambil mengentel kepala konek aku yang semakin kering. Aku ludahkan air liur aku pada telapak tangan aku. 'Cik Bahari pusing depan, relaks.' Akhirnya Bahari berkalih membelakangi aku dan menonggeng bertongkat pada longgokan kayu. Aku tunduk dan aku ludahkan air liur aku pada lubang bontotnya. Terkemut2 Bahari menahan. Aku main2kan lubang bontotnya dan akhirnya bontot Bahari mula terbuka. Aku jolok dengan jari aku dan aku ludah lagi, lubang bontotnya mula basah.

Aku pegang pinggangnya dan aku halakan kepala konek aku pada lubang bontotnya. Sebelah tangan aku membelai2 belakangnya dan aku cuba menolak masuk konek aku, Bahari terkemut2 dan aku raba dadanya. 'Rileks Cik Bahari. Ingat saya polis trafik yang Cik Bahari goda tadi. Bayangkan saya dalam uniform.'   Bahari mula rileks dan perlahan2 lubang bontotnya terbuka dan aku tolak masuk batang aku sampai ke pangkal. 'Ooooooohhhh... Haliiimmmmmm' Bahari menyeru nama aku menahan perit. 'Tahan Cik Bahari..... Aaaaaarrrrghhhhh sedapnya....' aku jolok batang aku menyentuh setiap inci kemutannya. Aku perasan Bahari mengapai seluar uniform aku dan mengambil seluar dalam aku dan menghidunya. Aku tarik keluar batang aku dan aku jolok masuk cepat2. Bahari terkial2 sambil meletakkan seluar dalam aku pada wajahnya. Mungkin bau celah kelangkang aku seharian menghairahkannya.

Setelah Bahari mula rileks, aku bantai bontotnya tanpa henti. Punggungnya yang bulat aku hentam dengan paha aku bertubi2. Memang syok habis. Lepas jugak gian aku. 'Kamu nak saya pancut mana?' aku cuba menahan dari terpancut terus, mungkin Bahari tidak suka. 'Kat muka saya.' Aku tarik batang aku keluar dari bontotnya dan aku hadapkan ke wajahnya. 'Ambiiik ni.... Uuuuughhhhhhh...' bertalu2 air mani aku memancut keluar dan memenuhi wajah Bahari. Berlendir2 meleleh pada pipinya. Dia calitkan air mani aku dan terus melancap batangnya yang separuh keras. 'Tunggu, kamu pancut atas but saya!' aku cepat2 sarungkan but hitam aku dan berdiri di hadapan Bahari yang terduduk di lantai jalan. Aku pegang wajahnya dan aku main2kan air mani aku sambil tersenyum kepuasan. 'OOooooh Cik Halim....' Bahari memancutkan air maninya laju pada kaki aku yang beralas but hitam aku. Aku memang suka melihat kesan air mani penuh pada but aku. Bahari kelihatan begitu kepenatan. Aku betulkan baju uniform aku dan aku pandang seluar dalam aku dalam pegangan Bahari.

'Boleh saya simpan?' Bahari mendongak memandang aku.

'Setiap kali kamu teringat polis trafik, saya nak kamu cium seluar dalam saya. Tapi bagi sini dulu.' Bahari hulur seluar dalam aku dan aku capai dari tangannya. Aku kesat air mani aku yang penuh pada wajahnya. 'Boleh?'

Bahari mengangguk. Aku tanggalkan but aku dan aku capai seluar aku dan sarungkan pada dua2 belah kaki aku. Aku kenakan but aku kembali dan masukkan hujung baju aku dalam seluar uniform. Aku perasan Bahari mengenakan kain pelikatnya dan bajunya.

Aku buka zip seluar aku dan aku tarik keluar konek aku. Aku pancut air kencing aku pada longgokan kayu tadi. Bahari berdiri di sebelah aku menyelak kain pelikatnya dan turut sama kencing.

'Terima kasih Cik Halim.' Bahari bersuara.

'Sama2.' Aku hulurkan tangan aku berjabat tangan. Bahari menyambut pantas. 'Hati2 memandu.' Aku tepuk bahunya. Aku capai helmet dan jaket aku dan terus beredar dari situ. 

{ 2 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Anonymous said...

klu jumpe polis cm ni tarik konek dia la jawabnye...

Anonymous said...

Nak konek abg polis...
0126675854 bottom sepi

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri