Pages

Aksi Toilet Awam


kisah ini terjadi pada beberapa hari yang lalu disebuah tandas awam.Hari tu hari sabtu,aku kerja setengah hari dan baru saja habis kerja.Sedang aku merayau rayau disebuah kompleks membeli belah,tiba-tiba,aku rasa macam nak terkencing.Lalu aku pun terus pergi mencari tandas.Aku pun jalan pusing-pusing sekeliling tempat tu,akhirnya barulah aku jumpa tandasnya yang terletak betul-betul disebelah belakang.Masuk aje,aku tengok tandas agak lengang.Cuma ada dua tiga orang yg lagi berdiri tengah kencing.da jugak yang sedang mengadap cermin dan cuci tangan.Aku pun terus berdiri disebelah seorang lelaki nampaknya macam orang India.
Dia ni berdiri betul-betul disudut.Aku pun terus berdiri disebelahnya dan terus macam biasa bukak seluar aku dan terus kencing.Oleh kerana,aku dah lama sangat tahan kencing,jadi agak lama jugak aku kencing.Sedang aku tengah lagi kencing,tiba-tiba aku perasan mata lelaki disebelah aku asyik memandang kearah batang konek aku yg lagi pancutkan air kencing aku.Lalu,aku pun jeling kat dia.Dia senyum kat aku dan aku pun senyum balik sambil mata ku sempat melihat apa yg dia lagi buat.Rupa-rupanya, dia lagi sedap urut batang koneknya yg lagi stim.Aku pun tengok kearah belakang,kalau-kalau ada orang lain yg nampak.Tengok,line clear,aku teruskan kencing.Lepas tu,aku sengaja pamerkan batang konek aku yg dah agak stim tu,pada dia.Dia senyum dan mula merapatkan dirinya kat aku,sementara tangannya masih lagi asyik mengurut-urut batang koneknya yg dah stim habis.Boleh tahan jugak saiz batang dia,lebih kurang macam batang konek aku.Aku tengok batang koneknya dah sunat tapi agak gelap dan berurat.Tiba-tiba,tangannya cuba capai,batang konek aku dan cuba mengurutnya.Baru aje,dia nak urut,tiba-tiba,ada orang masuk.Cepat-cepat kami tukar langkah dan berdiri balik dimangkok tandas.
Dia signalkan matanya supaya tunggu dia diluar.Lepas tu,aku pun kemas diri aku dan terus keluar.Tak lama,dia pun keluar.Dia ajak aku ketepi.Aku pun terus ikut dia.Kita pergi tandas carpark.Kat sana,tak ramai orang,tiba-tiba dia berbisik kat aku.Aku pun diam aje dan terus ikut dia jalan.Carpark dibangunan itu terletak ditingkat lima,enam,tujuh dan lapan.Kami bercadang untuk kecarpark paling atas.Mungkin tempat tu tak banyak orang.Lalu kami pun naik keatas melalui tangga.Sampai aje disatas,memang betul,tak banyak kereta disana.Kami pun terus mencari tandasnya yg terletak disudut tingkat itu.Kami pun cepat-cepat masuk,takut nanti kalau-kalau ada orang nampak.Tandasnya,agak besar.Ada dua mangkok untuk kencing dan satu mangkok untuk buang air besar.Ada cermin dan mangkok serta paip cuci tangan beserta sabun.
Tanpa buang masa lagi,budak India tu pun mula bukak baju T-shirt yg dia pakai dan lepas tu seluar Jeans nya pulak ditanggalkan,tinggal spendernya aje yg berwarna merah.Dia signal aku pulak suruh aku tanggalkan pakaian aku.Tapi aku cuma tanggalkan dulu seluar aku dan masih lagi pakai baju T-shirt aku serta spender biru levis aku.Dia suruh aku berdiri ditepi,lalu terus meraba-raba batang aku yg masih dalam spender aku.Baju T-shirt aku di tarik keatas lalu menanggalkannya.Aku hanya,berdiri mendiamkan diri aje.Lepas tu,dia melurutkan spender aku kebawah dan aku pun terus menanggalkannya.Terlantul keluar batang konek aku yg dah pun stim.Diurut-urutnya batang itu.Dan sebelah tangannya pulak mengurut-urut batang koneknya yg dah tak sabar nak keluar dari sarangnya.Lalu dia pun tanggalkan spendernya dan batangnya pun terus berdiri tegak.Dilaga-lagakan batang konek aku dengan batang dia sambil mengurut-urutnya.Kami berdua tak berbual-bual cuma badan kami yg sibuk buat kerja.
Kemudian di melututkan dirinya dan terus mengolom batang konek aku dengan rakusnya.Bukan main syiok lagi,dia hisap batang konek aku sampai ternaik-naik kaki aku,tak tahan stim.Disedut-sedutnya kedua buah pelir aku serta menjilat dan menarik-narik bulu jembut aku dengan giginya membuat aku meraung tak tahan.Setelah hampir,15 minit dia hisap batang konek aku,kini giliran aku pulak nak hisap batang koneknya.Lalu aku pun suruh dia duduk dimangkok tandas sementara aku duduk menyangkung.Dia pun duduk mengangkangkan kakinya sementara aku pun terus membelai-belai batang konek nya yg dah agak basah mungkin air mazinya dah meleler keluar kerana tak tahan stim.Aku pun terus mengusapnya sebelum masukkan kedalam mulut aku dan mengolomnya.Badanya terangkat-angkat dan kepalanya mendongak keatas serta matanya aku tengok naik layu bila aku menjilat-jilat kepala koneknya serta mengigitnya.Lubang jubornya sempat aku korek dan badanya yg penuh dengan bulu-bulu kasar,ku jilat-jilat sampai basah keseluruhan peha dan kelengkangnya.
Dah puas aku hisap batang koneknya,tiba-tiba dia bangun dan beri signal ajak aku main jubor.Dia pun terus menonggeng memusing kebelakang dan lubang jubornya menghadap aku.Aku pun terus menyapu sedikit air liur aku kat lubang jubornya sebelum menghalakan batang konek aku kedalam lubang tu.Apabila batang konek aku dah berada di bibir jubornya,aku pun dengan perlahan terus memasukan terus kedalam lubang jubornya.Nampaknya,agak senang bila nak masukkan.Mungkin dia ni dah biasa kena main.Agak besar jugak lubang jubornya,jadi senanglah aku mengepam dan mengenjutnya kedalam.Ku hentak-hentak terus batang konek aku dengan lajunya membuat dia aku tengok terangkat-angkat badannya.Tangan dia mencapai tangan aku supaya mengurut-urut batang koneknya yg terkapai-kapai lagi stim.Tiba-tiba dia signal kat aku suruh tukar position pulak.Kini dia nak duduk menghadap aku dan aku pulak menjolokan kan batang konek aku dari depan.Kakinya terus mengangkang luas sementara batang konek aku terus mengenjutnya.Kini tangan dia pulak sibuk mengurut-urut batang koneknya.Mata kami berdua semakin layu.Masing-masing lagi tengah syiok dan stim habis.Seberapa boleh aku cuba tahan dari terpancut.Akhirnya,tiba-tiba dia berteriak dan mengeluh tanda dah nak terpancut.
Apalagi,terpancut-pancut airmaninya macam air terjun keatas badannya.Aku pulak,oleh kerana tak tahan sempat mengerang dan beri isyarat yg aku nak terpancut.Lalu aku pun cabutnya keluar dan sempat dia melancapkan batang konek aku.Tak sempat dia nak hisap,dah terpancut dan habis kena muka dan badanya.Lepas tu,kami sempat romen dan cium mulut sekejap sambil menjilat tengkok serta dada aku.Dia sempat hisap kedua tetk aku tak kasi aku naik stim lagi. Lepas tu,kami sempat hisap rokok dulu sebelum membersihkan badan masing-masing.Sambil hisap rokok,dia sempat mengurut serta membelai-belai batang konek aku yg walaupun dah terpancut tapi nampak macam stim. Selepas membersihkan diri masing-masing,kami pun keluar.Oleh kerana,aku dah lambat nak balik,kami sempat bertukar-tukar nombor handphone kami dan dia berharap dapat berjumpa lagi.Lepas tu aku pun terus keluar.

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri