Pages

Cuti deepavali


Pada cuti Deepavali itu aku ingatkan aku seorang sahaja yang tinggal di blok asrama itu tetapi sangkaanku meleset. Rupa-rupanya ada lagi beberapa bilik yang kelihatan cerah pada malam itu. Memang cuti yang bersambung dengan cuti hujung minggu menjadi favourite semua kerana berpeluang untuk pulang ke kampung. Aku tidak. Malas rasanya nak berebut-rebut beli tiket bas ataupun memandu pulang dalam keadaan yang sesak-sesak itu. Aku mengambil keputusan untuk duduk saja di kampus.

Malam itu hujan turun dengan lebat. Aku pulang dari mencari makanan di luar disambut dengan basah air yang turun dari langit. Payungku tiada dalam kereta. Terpaksa aku meredah hujan lebat itu untuk ke bilikku. Habis lencun baju dan seluarku. Takutkan demam, aku terus menanggalkan pakaianku dan mencapai tuala lalu melilitkannya ke pinggang.

Aku berjalan ke bilik air communal di hujung blok. Tuala yang saiznya agak kecil untuk perutku itu asyik nak terlucut saja. Sungguhku terkejut semasa aku melangkah masuk ke bilik air ku lihat sekujur tubuh bertelanjang bulat berada di depan cermin deretan sinki itu. Tuan punya tubuh itu sedang asyik meneliti badan gempalnya yang berbulu lebat. Dari dalam cermin itu ku lihat batang keramatnya yang berdaging tebal dan panjang itu terjulur ke depan. Belakangnya ku lihat bulu hitam menumbuhi punggungnya yang padat berisi. Tangannya yang besar, berotot dan berbulu itu melengkapkan suatu pemandangan yang amat memberahikan. Tuan punya badan yang menggiurkan itu tidak lain daripada si Shamsul, student Business yang tinggal selang dua bilik dari bilik aku. Setelah menyedari aku terpacak di muka pintu, Shamsul cepat-cepat mencapai tualanya dan dengan lajunya mengilasnya di pinggang.

“Alah, takpe Shamsul….apa nak dimalukan…?”, aku bersuara, “aku pun ada batang macam kau jugak.”, aku sebenarnya masih dalam keadaan terperanjat mengawal machoku. Shamsul hanya mampu tersenyum sambil mukanya yang bermisai lebat dan berjambang itu merah padam. Aku dengan berani mendekatinya lalu memeluk bahunya.

“Tengok Sham, sapa lagi berbulu…kau ke aku?”, aku membelai bulu dadaku yang ternyata lebih kurangnya lebat dengan Shamsul. Aku mengusap pula bulu pada dada dan perut Shamsul. Dia seakan kegelian. “Tengok, batang sapa lagi besar?”, aku menyelak pula tualaku dan zakarku menjengah keluar. Namun zakar aku sedang lembik walaupun ghairah semakin menguasai diriku. Mungkin kerana kejutan tadi. Shamsul dengan relanya mengeluarkan batangnya yang masih keras itu. Dia yang dari tadi membisu berkata, “Aku punya lagi besar la….Kau punya lembik”. Kami ketawa berderai-derai.

“Sudahlah Sham, aku nak mandi, kena hujan tadi.” Aku terus masuk kedalam tempat mandi yang hanya berpintukan tirai plastik itu. Aku membuka paip dan air mula membilas badanku yang kesejukan. Tiba-tiba aku terasa stim. Terfikir aku betapa sedapnya kalau dapat menunjah bontot Shamsul yang berbulu itu. Betapa seronoknya jika Shamsul dapat mengulum batang keramatku yang sekarang ini tegang, keras, panas dan besar. Aku mecapai sabun dan membuihkannya ke badanku. Tangan kananku menggentel-gentel sendiri putting sambil tangan kiri membelai-belai pelirku yang semakin galak. Mataku terpejam dengan fantasi tangan Shamsul yang bembelai bulu lebat dibadanku.

Dengan tidak aku sedari, tirai plastik aku diselak dan bila aku buka mataku, Shamsul sudah tercegat di dalam tempat mandi itu, bertelanjang bulat. Sebelum aku sempat berkata apa-apa, mulut Shamsul sudah menangkap mulutku dan lidah-lidah kami bertemu. Tangannya mengusap rakus belakangku. Terasa jemarinya cuba mengorek lubangku. Aku yang terkejut berbaur seronok hanya membiarkan sahaja. Tanganku terdepang seketika sebelum ku mula mencapai juzak mamalianya yang keras sedang bergesel-gesel dengan zakarku. Panasku rasakan otot berahi Shamsul.

Buih sabun dibadanku sudah dibilasi air dan Shamsul mula menggigit-gigit putingku dan tangannya meramas daging lazat dan bola nikmat aku. Aku tak dapat menghalang dengusan dan erangan dari keluar dari kotak suaraku. Mulut Shamsul terus mencari jalannya ke seluruh dadaku, kemudian turun ke perut dan akhirnya cuba menyuap kepala syahwatku untuk disambut oleh gigi, lidah dan tekaknya.

Nafasku seakan terhenti apabila Shamsul mengigit-gigit mesra kepala batangku dan aku terus menerjah ke dalam mulutnya yang ternganga. Sensasi hebat lidah dan giginya menyebabkan seluruh jiwa ragaku meronta-ronta kesedapan.

Lama kemudian, Shamsul bingkas dan ditenungnya mataku dan bibirnya mengucup jambang lebatku. Untuk pertama kali suaranya kedengaran, “Sedap batang kau, Lan. Kau mahu cuba aiskrim aku?”. Aku membalas kucupannya dan terus melutut didepannya. Kepala bananya betul-betul didepan mataku, berdenyut-denyut dengan nafsu berahi. Aku meneliti seketika rod tujuh incinya yang bersalut bulu dan kepalanya yang berwarna ungu itu. Mungkin kerana keras sangat, ia bengkok ke atas. Ku pugang dan ku belai zakar wali itu di dalam pancuran air yang dingin.

Shamsul memegang kepalaku dan merapatkannya kecelah kelangkangnya. Ku kira dia sudah tidak tahan lagi untuk pisang dagingnya berada di dalam mulutku. Lalu ku menangkap seluruh panjang batangnya. Hingga ke pangkal aku menelan zakar Shamsul. “Arrrggghhhhhhh!…….”, nyata erangan Shamsul kerana kenikmatan.

Dengan tidak disangka-sangka Shamsul menarik keluar batangnya dari mulur dan tekakku. Ku ingat dia mahu memancutkan sahaja air lekitnya kedalam mulutku. Aku bangun dan perlahan medatanginya dari belakang. Aku menyabun pelirku dan lubang bontotnya. Jamariku mengacah-ngacah lubang panas Shamsul dan nyata dia faham. Dia mengangkangkan sedikit celah yang sempit itu. Sambil tangan kiriku menyapu zakarnya dengan buih sabun dari belakang, bontotnya aku cuba tunjahi. Daging nikmatku perlahan ku sumbat kedalam bukaan Shamsul. Dia mengerang sakit berbaur ghairah. Kelicinan buih sabun menyenangkan rod tujuh inciku mengisi rekahan duburnya. Apabila aku mula menyorong-tarik zakar perkasaku, Dengusan kami semakin rancak. Tangan kananku mengusap dada dan perutnya sambil pelirnya aku lancap dengan tangan kiri.

Sebelum air mutiaraku memancut deras ke dalam bontotnya, aku sempat merasa seperti berada di dalam syurga. Kedinginan air pancuran itu dihnagatkan dengan jasad-jasad kami yang gagah dan penuh kelakian. Besar dan keras badan kami bersatu di dalam suatu nikmat yang tidak dapat digambarkan dengan kata-kata. Kucupan berahiku pada batang leher Shamsul yang gagah itu diselang-selikan dengan tunjahan zakarku yang rancak bermain dengan nikmat dubur. Air lekitku ku kawal supaya tidak terpancut awal. Ingin terus-terusan aku menghentak kepala daging keramatku ke dalam Shamsul.

Pelir Shamsul yang aku lancapi sekian lama akhirnya memuntahkan lahar. Serentak dengan itu kemutan Shamsul seakan menghantarku ke syurga firdausi. Ketika itu juga aku memancutkan mutiara cairku namun aku terus menyumbat-nyumbat pelirku. Batang Shamsul beransur lembik di dalam genggamanku.

Shamsul memusingkan badannya untuk berhadapan dengan aku. Pelirku terlucut dari bontotnya. Air yang memancut turun terus membilas saki=baki mani di kepala zakar aku. Shamsul tersenyum dan mengucup bibirku.

“It was a good fuck,” dia bersuara. Aku hanya membals semyumannya. Kami terus mebersihkan tubuh satu sama lain. Tiada seincipun dari jasad tubuhnya yang mejadi rahsia bagiku. Begitu juga dengan kujur tubuhku, semuanya menjadi halwa mata Shamsul. Kami keluar dari bilik air dengan keadaan telanjang tanpa menghiraukan kemungkinan orang melihat – kerana kami ingin cepat masuk ke bilik dan terus beradu jantan berkali-kali lagi pada malam itu. Malam itu malam kami. Hujan yang turun bercucuran seakan membajai lagi jantan-jantan kami yang penuh kehangatan berahi

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri