Pages

Bapa Aiman


Aiman mber skola ku..bapanya yg macho..bermisai..dan kasar..cukup membuatkn batang konek ku keras dlam sluar apabila melihatnya..bapa aiman bekerja sebagai buruh,tak hairan lah,badan nya tegap dan kekar..aku sering ke rumahnya untuk memperhatikan bapanya kalu2 dpt tengok bapanya mandi..satu hari ak bertandang kerumahnya untuk menyiapkan tugasan yg di berikan guru kpd kami..aku yg tak sabar kerumahnya bukan lah untuk menyiapkan tugasan tetapi tidak sabar untuk memuaskan nafsu ku dengan melihat bapanya..''Pak cik,aiman ada?''..tanya ku..''Aiman ada,kejap eh..Aiman!''..aku terpaku apabila lihat bapanya hanya memakai boxer merah didalam rumah tanpa berbaju..dadanya yg bidang cukup membuatkn batangku keras..''masuk lah dulu..''..katanya..ak menunggu Aiman di ruang tamu..''Pak cik nak pegi mandi kejap..''..k! atanya..aku yg terpinga2 dari tadi menunggu aiman hanya menganggukkn kepala sahaja..sudah setengah jam aku menunggu aiman,tp msih belum muncul..aku hairan..lalu lantas bangun dan menyelinap ke dapurnya..aku ternampak pintu bilik air dirumahnya tertutup tidak rapat..perasaan ingin tahu aku mel0njak2 untk tahu siapakah yg sedang menggunakan nya..aku mengintai dari celah daun pintu itu,alangkah terkejutnya ak apabila melihat bapa aiman yg berbadan kekar sedang asyik memainkan batang koneknya..Auhh..berdera jant0ng aku melihatnya..dia meramas putingnya sambil menutup mata..inilah peluang keemasan ku..aku meraba2 batangku yg dari td yg dah lama tegang..sedang asyik ak memainkan batang aku..''hoi!buat apa tu?intai aku mandi hah!!''..aku tejaga dari buaian nikmat..lalu memandangnya..aku terus meloloskan diri ke ruang tamu..tanpa memikir panjang,aku terus menuju ke pintu..''kau nak kemana??!''..suaranya cukup marah mgkin malu aku melihat perbuatannya..''apa yg ko nmpk?!''..x da apa! pakcik,betol..aku terketar..''kau suka konek?''...''suk..suk.! .suka pa k cik..''..lalu dia menarik tanganku naik ke bilik nya..aku hanya ikut saja..dia membuka kain tuala yg dipakainya..terpacul lah batang konek idamanku hampir 8 inch..aku teros mengol0m batangnya..''oumph..oumph..''..aku terus mengolom batangnya rambil dia men0lak masuk kedalam mulut ku..aku di bogelkan satu per satu..dia menerkam aku..sambil menjilat2 seluruh tubuhku..kami berbogel di atas katil..''ahh..ahh..''..dia mengol0m batang konek ku..aku mengeliat kegersangan..''lagi pak cik..jangan stop..lagi..''..diam memjilat lubang jubo ku..aku mengerang kesedapan..''uhh..ahh..uhh..''..tiba2 aku dpt merasakan batang koneknya menerjah lubang jubo ku..''sakit pak cik!sakit!!ahh..sakit..''..jeritan aku tidak dihiraukan..dayungannya terus melenakan aku dalam dunia nikmat..''ahh..ahh..uhh..kemut sayang..kemut..ahh..''..aku tahu dia akan pancut,lalu aku mengemut sekuat yg mungkin..aku terus melancapkn batangku sambil memainkan putingnya..dayungannya semakin laju..''ahh..ahh..aahhgh!''..! hentakan koneknya kedalam juboku akhirnya memuntahkan lahar panas..aku juga pancut bersamanya di atas badanku..kami terlantar di atas katil kepuasan..dia menciumku dan berjanji akan main lagi bersamaku..aku pulang setelah puas main dengan lelaki idaman aku..

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri