Pages

Kawan ayah

Ari agak panas mase 2, aku sedang nenyak tido di dalam bilik, kemudian aku terderngar bunyi bising dari arah dapur maklumlah bilik aku paling belakang skali. lantas aku bingkas bangun menjeguk apa yang bunyi bising tersebut. Ternyata ibu sedang masak sesuatu yang baunya memang semerbak kat dapur 2. Aku kembali baring ke katilku. lebih kurang dalam setengah jam keadaan mula sunyi. fikirku ibuku mungkin sedang bersiap-siap untuk ke rumah kakakku yang berada di bandar yang lain. Aku lantas bangun dan menjenguk masakan yg dimasakkan oleh ibuku sebentar td. ternyata lauk masakan kegemaranku terhidang di atas meja makan. aku menutup kembali tudung saji yang ku buka sebentar td lalu menuju ke ruangan tamu.

Selang beberapa minit, aku dikejutkan dengan satu suara garau dari arah pintu masuk. Lalu aku meninjau keluar, ternampaklah seorang lelaki berbaju kolar warna peach dengan kaca mata Raybannya. Lalu menyapa " Ayah ada?, Lantak ku menjawab " Ayah pg keluar bandar ". Pakcik tu kenalkan dirinya Uncle Nan, Aku mempelawa uncle nan masuk ke dalam rumahku. Dia mengiakan saja kerana keadaan diluar begitu panas dan mungkin meletihkan dirinya menyebabkan die menerima pelawaan aku.



'Pak cik duduk sebentar saya buatkan air' kataku ringkas, Pakcik itu mengangguk tanda setuju. Aku membuatkan secawan necafe ais dari paket 3-1 yang terdapat di dalam almari dapur. kami berbual-bual kosong sambil menunggu masa berlalu. Kemudian Uncle Nan meminta kepadaku untuk menumpang mandi kerana cuaca begitu panas dan terik. Aku membawanya ke dalam bilik tetamu, Uncle nan memngekori ku rapat. Aku menoleh kebelakang, lalu memandang ke raut wajahnya, uncle nan nampak tersengeh dan melemparkan senyuman kepadaku. Aku senyum tawar kembali kepadanya.

Sesampainya dibilik, aku menunjukkan bilik mandi. Aku mula membelek-belek ke dalam almari untuk mencari tuala untuk diberikan kepadan Uncle Nan, sedang aku membelek-belek di dalam almari, Uncle Nan membuka baju yang dipakainya. lalu adiknya terlanggar punggungg aku. aku terperanjat lalu menoleh ke arah Uncle Nan, "Uncle Nan, minta maaf sebab tak sengaja" aku mengangguk tanda paham bahawa tindakkannya memang tak disengajakan. Aku menghulurkan tuala kepadanya dan dia mengambil sambil memegang tanganku. Uncle Nan melemparkan kembali senyumannya.  Ternyata Uncle Nan nampak lebih macho dengan usianya yang lewat 30an, Susuk badannya yang sasa membuktikan bahawa die memang kerap ke gym.



Uncle Nan lalu membuka seluarnya dan menampakkan boxer ketatnya didepanku. aku melemparkan senyuman kepadanya sambil mataku tidak lekang memandang kepada alat sulitnya. Uncle Nan sengaja berlengeng-lenggeng dengan seluar boxernya lalu duduk di sebuah kerusi terletak di sisi katil. aku membukakan kipas lalu meminta keluar kehadapan. sebelum aku ingin melangkah keluar melalui pintu disebelah Uncle Nan , Uncle Nan menghalangku sambil mengangkatkan kaki kanannya sambil terkangkang." Kau teman la Uncle, uncle bosan duk sorang-sorang dalam nie. Aku melangkah ke arah katil disebelahnya sambil duduk. lalu kami borak-borak kosong.

semakin lama, Uncle Nan mula membesarkan kangkangannya, mataku tidak lekang memandang alat sulitnya. yang aku perasan, dari ketika ke ketika semakin membesar dan menegang. Uncle Nan kemudiannya sengaja memainkan alat sulitnya dengan tangan kirinya, dan tangan kanannya sibuk memainkan teteknya. ini membuatkan aku x senang duduk dengan aksinya. Pelbagai topik yang kami bualkan, ianya langsung tak masuk ke dalam benakku, ternyata mataku sudah dipaku ke arah alat sulit Uncle Nan. dari bab sukan, politik semasa sehinggalah bab sex, Uncle Nan rancak bercerita. Aku mula terangsang dan alat sulit aku mula menampakkan eraksinya.

Batangku kemudian semakin terjaga dari sistem kawalan, tak dapat lagi aku mengawal apabila si adik sudah terjaga. aku berasa tidak selesa kerana batangku sedang mengeras di celah kelengkangku. lalu aku betulkan kedudukan batangku yang salah pakir dicelah kelengkangku. Ternyata perbuatanku sebentar tadi diperhatikan oleh Uncle Nan. Tiba-tiba pintu bilik itu dikuak dan tertutup dengan sendirinya. aku semakin gelisah dan tak menduka pekara apakah yang akan berlaku seterusnya.

Dalam sekelip mata, Uncle Nan sudah menanggalkan segala pakaiannya dihadapanku. Aku terdiam bisu tanpa mataku hanya tertumpu oleh ciptaan yang sungguh hebat di hadapanku. Aku mula memuji-muji susuk Uncle Nan yang kemas dan padu. Tp ternyata Uncle Nan sudah masak dengan permainanku. Die mula memancing aku ."Kalau nak rase badan pakcik silakan lah, buat apa nak malu, kite kan sama-sama lelaki.
Aku tersipu malu, tetapi di dalam  benak ku telah memanggil-manggil untuk menyentuh badannya.



Seraya aku terus memaling pandanganku ke arah lain, Uncle Nan tersenyum sinis, dia seolah-olah sedang mengorak cara untuk memancingku. Aku lantas mengapai tuala di bahagian bawah almari lantas ku beri kepada Uncle Nan.Die menghulurkan tanganya yang sasa itu, sambil mengapai tanganku. Aku ditarik kearah badannya, lantas Uncle Nan terus memelukku. "Pak Cik tau kau apa kau nak" bisik Uncle Nan keteliga ku. Aku cuba meronta, tetapi kuderat Uncle Nan mengatasi kekuatanku, Dengan tidak semena-mena, badan kami terus rebah ke katil empuk di belakang Uncle Nan. Aku tertiarap di atas badannya yang agak sasa.

Uncle Nan mula menggomolku di pipiku, sesekali die meciumku dimulut. Aku terkesima dan mula lemas dengan permainan Uncle Nan. Ternyata Uncle Nan mula mendominasi permainan, aku di bawa kesebelah dan kemudian Uncle Nan mula mengambil posisi Dominan. Kakiku di kunci oleh pinggang Uncle Nan, tanganku di gari oleh tangan sasanya, aku digomol, dijal, dan dicumbui satu badan. Aku teresak-esak kegelian dalam kesedapan. Batang Uncle Nan mula menunjukkan taringnya dan membesar, begitu juga dengan 'adikku' dan kami sering berlaga-laga. Uncle Nan mula melayari badanku dengan lidahnya yang rakus. Air mazi Uncle Nan mula bergenang di batangnya. Ternyata Uncle Nan memang sungguh berpengalaman dalam acara ini.

Sesudah dia mengomoliku, aku diarah untuk mengisap batangnya yang agak besar. Tidak dapat ku gambarkan bagaimana perasaan apabila aku dapat peluang ini, aku memulakan isapan pertama dengan berhati-hati tetapi apabila Uncle Nan mula mengerang kesedapan aku mempercepatkan permainanku. Tiba-tiba kepalaku diangkat dan aku dikucupinya sepuas-puasnya. "Uncle dah tak tahan, boleh tak uncle nak rasa kamu?' bisiknya. Aku lantas angguk pelahan tanda aku rela. Aku kemudiannya di terbalikkan dan disuruh menonggeng kepadanya. Kini batang Uncle Nan mula mencecah bibir jubuku. Aku mengetap bibir tanda agak kesakitan disitu dek kerana saiz batang Uncle Nan. Uncle Nan bijak memainkan peranan, pelahan-lahan koneknya mencucuk sambil mulutnya sibuk mencium belakangku.

Dengan masukan yang pertama yang agak perit, Uncle Nan menenangkan keadaan seketika, aku kini dalam fasa menyelesakan diri. Kemudian batannya ditarik keluar pelahan lahan, dan hentakan seterusnya sudah mula menampakkan irama yang agak pantas. Kcuk...kcuk...kcuk... permainan Uncle Nan semakin pantas, kesakitanku kini menjadi kesedapan. Memang pandai orang tua nie memain peranan. Aku kemudiannya diteletangkan ke depan, kini kami bersua muka, Uncle Nan mula menciumku dan sambil batangnya pantas menuju kedalam jubuku. kali ini Uncle Nan memainkan acaranya dengan pantas, setiap dayungannya amat padu dan keras. Aku mengerang kesedapan dengan dayungannya. Selang beberapa minit, Unlce Nan mula menunjukkan bibit-bibit ke acara kemuncak. Permainannya menjadi lagi laju dan padu. Jubuku disodok tampa ada belas kasihan, katanya dia mahu acara itu ditamatkan. Batangku dilancapkan oleh Uncle Nan, maka keluarlah air putihku membasahi badanku dengan banyaknya. Uncle Nan memandangku dengan senyuman nakalnya sambil berkata 'Its my turn Sayang'. Dus-dus-dus, berduyun-duyun sperma Uncle Nan memenuhi jubuku. Uncle Nan mengerang kesedapan tanda acara kemuncak hampir selesai. Setelah air putih Uncle Nan habis dikeluarkan, kami bergomol kembali, dan acara hampir tamat apabila aku meminta izin untuk ke tandas.

Setelah hampir 2 jam, Uncle Nan berada di rumahku, ayahku telah pulang dan aku segera ke bilik dengan bebekalkan no telefon Uncle Nan.

{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri