Pages

Aku dan N..(1972)

mesti tertanya-tanya napa taruk tahhun 1972 kat belakang nama N tu kan? sebenarnya 1972 tu tahun aku dan N di lahirkan. maknanya kami skang ni dah 40 tahun. N bukanlah seorang gay, dia lelaki stright yang dah beranak-pinak. dia juga bekas pemain bola sepak yang seangkatan dengan Azmi Muhammad (pemain Negeri Johor) dan tahun lepas mewakili N. Sembilan kalau tak silap aku.

kisahnya bermula begini...masa itu aku baru berpindah sekolah dan terpaksa mengikuti bapaku ke sebuah felda di negeri Johor. aku ketika itu baru darjah 4. kawan-kawan baru semuanya ok. satu pagi, ketika itu subjek bahasa malaysia. cikgu aku tak datang kerana kenderaannya mengalami kerosakan dan terkandas di lopak. maklum sajalah, jalan ke felda tika itu memang teruk.

berbalik semula hal dalam kelas. guru besar menyuruh kami membuat aktiviti sendiri dalam suasana terkawal. memandangkan aku dan N duduk di belakang sekali, kami bercadang untuk tidur. manakala kawan-kawan lain pula ada yang 'berjudi gelang getah', dan pelbagai mainan rekaan baru mereka.

tika aku melayan ngantuknya mata..tetiba N bersuara.."kau boleh tolong picitkan kaki aku tak? lenguh la..." aku berpaling melihatkan N yang memicit-micit kaki kirinya. zaman tu  uniform kami hanya seluar pendek dan batu putih. aku pun meletakkan tanganku ke kaki kirinya. sambil memicit, aku membaca komik 'Bujal' yang dipinjam dari kawan di kelas sebelah.

N meminta aku memicit pehanya..aku akur..namun lama kelamaan, tanganku sudah sampai ke pangkal peha N. N menatap mataku..aku betul-betul tergamam..bagaimana boleh tanganku sampai ke celah kelengkang N...N tak marah lalu meletakkan tanganku ke dalam seluarnya..aku takut-takut...aku lihat rakan yg lain..langsung mereka tak mengindahkan kami berdua...

aku memberanikan diri mengurut-urut batang N yang ketika itu sudah menegang..N senyum sahaja bila aku memain-mainkan batangnya turun naik...masa itu aku tak tahu apa itu melancap...batang N tika itu sebesar ibu jari orang dewasa...sedang asyik bermain...tiba-tiba muncul seorang cikgu matematik di muka pintu...fuhhh..nasib baik aku sempat menarik tanganku dari dalam seluar N.

cerita itu tak habis di situ sahaja....petangnya kami ke sekolah agama. oleh kerana murid tidak ramai yang datang, kelas kami digabungkan. aku dan N duduk di belakang kelas. cikgu pun tak masuk sehinggalah tamat waktu persekolahan. selepas balik, N mengajak aku ke belakang pejabat felda. memang sunyi dan tiada orang yang melalui kawasan itu. terus N suruh aku mainkan batangnya sebagaimana yang dia suruh di dalam kelas pagi tadi.

N membuka seluarnya dan menunjukkan batangnya...kali ini betul-betul ada di depan mata aku...N menyuruh aku memainkan batangnya...aku begitu asyik menggerakkan batangnya atas dan bawah..satu ketika, N menahan tanganku lalu ada cairan putih pekat memancut keluar dari batangnya. jujur aku katakan, aku tak tahu yg itu adalah air mani....masa keluar, aku tengok mata N terpejam rapat dan kakinya mengejang sambil punggungnya terhenjut-henjut...(bestnya...)

sejak itu, N selalu mengajak aku pabila dia terasa nak keluarkan airnya..ada juga beberapa kali dia pancutkan airnya ke dalam mulut aku...rasanya...aku muntah! hahahah...

bila aku tengok N bermain bola, aku terus teringatkan batangnya..pasti batangnya bertambah besar berbanding dulu....



{ 0 comments... Skip ke Kotak Komentar }

Pengikut Setia

 
Koleksi Cerita Gay Melayu © 2012 | Template By Jasriman Sukri